ja better safe than sorry toch?quote:Op maandag 12 april 2010 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wacht even totdat ik klaar ben met deze strip van de pil. Misschien is het gewoon een opgezette klier. Maar het zit er nu al voor de derde dag en ik kan het heen en weer bewegen tussen mijn vingers. Aan de andere kant is het wel groter dan dat waar men normaal bang voor moet zijn
een week meer of minder maakt denk ik ook niet zoveel uit... al zit ik misschien binnenkort toch bij de doc want mijn rechteroog doet ook al pijn. jemig wat ben ik aan het klagen zegquote:
Ja nou, je hebt mensen die gaan voor iedere snif bij de dokter zitten. Daar heb ik echt een hekel aan. Maar juist bij dit soort dingen geldt het advies niet voor niets: geen risico's nemenquote:Op maandag 12 april 2010 19:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een week meer of minder maakt denk ik ook niet zoveel uit... al zit ik misschien binnenkort toch bij de doc want mijn rechteroog doet ook al pijn. jemig wat ben ik aan het klagen zeg
Ja en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborstquote:Op maandag 12 april 2010 19:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja nou, je hebt mensen die gaan voor iedere snif bij de dokter zitten. Daar heb ik echt een hekel aan. Maar juist bij dit soort dingen geldt het advies niet voor niets: geen risico's nemen
En je oog..misschien heb je konijnentyfus
quote:Op maandag 12 april 2010 19:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja en daardoor groeit er nu een babykonijntje in mijn linkerborst
Hij zegt 5 tetten. Waarom 5. Makes no sense, they come in pairsquote:Op maandag 12 april 2010 19:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/858411/cdd640ca/tettenbelg.html
2 handen, 1 mondquote:Op maandag 12 april 2010 19:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij zegt 5 tetten. Waarom 5. Makes no sense, they come in pairs
Valt mee, ik wilde voornamelijk Whiteguy voor zijn met het maken van deze grapquote:Op maandag 12 april 2010 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De hormoontje gieren weer nu het lente is he?
Maar PS, wat ga je nu doen dan? Naar de dokter?
Ja je moet scherp zijn hier.quote:Op maandag 12 april 2010 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Valt mee, ik wilde voornamelijk Whiteguy voor zijn met het maken van deze grap
Nee, gelukkig nietquote:Op maandag 12 april 2010 15:09 schreef PhysicsRules het volgende:
had je het nog niet in de wandelgangen gehoord?
Volgend jaar wellicht, maar ik heb al wat voor hem:quote:Op maandag 12 april 2010 19:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@IARL: Is er binnenkort een gelegenheid waarvoor je Jair moet aankleden? Ik heb een leuk kostuum gevonden
Link!
Hmmm laat ik dat nu eens doenquote:Op maandag 12 april 2010 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, PS, wanneer krijgt je blog weer een update?
Geen mitra in de buurt hier bij mijn weten. Die lagavulin die ook in de aanbieding op de site staat heb ik volgens mij laatst wel op, die beviel wel goed. Maar die kan ik hier om de hoek kopen voor een aanzienlijk lagere prijs dan bij de mitra.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whiskydrinkers: Mitra heeft nu een grote fles McClelland (1,75 liter) voor 29,99 in plaats van 49,99
Van zo'n bericht krijg ik wel de neiging die Klink een keer een tot de orde te roepen, dus in die zin heeft ie misschien nog gelijk ookquote:Klink: Ongeloof leidt tot geweld
Dag ongelovige schaapjes van GeenStijl. Hier spreekt dr. Klink met een onthullende boodschap. Velen van u beweren dat religie wel eens de aanleiding zou kunnen zijn van een heleboel geweld. De voorbeelden van oorlog in religieuze gebieden zijn tenslotte talloos. Haatdragende imams, misbruikende priesters en onverdraagzame predikanten zitten overal ter wereld. Om over de bloederige veldslagen en regelrechte oproepen tot geweld in diverse heilige boeken nog maar te zwijgen. Maar om daarom nu te beweren: Religie en geweld zijn twee handen op een buik gaat veel te ver. Ik zou het liever omdraaien. Ongeloof leidt juist tot een explosie van geweld. Kijk de geschiedenis er maar op na. Neem de Franse Revolutie, een grote aanklacht tegen god. De nazi's: Zo atheïstisch als de pest. Bij Hitler verbleek die hele Richard Dawkins gewoon. De communisten van hetzelfde laken een pak: Dacht jullie dat Stalin wel vriendelijk was voor een dominee? Echt niet hoor. China idem. Daar worden gelovigen behandeld als Joden in de tweede wereldoorlog. Nu we het toch weer over nazi's hebben: Rechtsfilosoof Paul Cliteur en bepaalde aanhangers van D66 zijn ook bijzonder intolerant jegens gelovigen. Moraal van te verhaal: Gelovigen zijn ietsje beter dan niet-gelovigen. Was getekend, de heer Klink.
Mogen ze houden, niet te zuipen, alleen goed voor de whisky saus.quote:Op maandag 12 april 2010 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Whiskydrinkers: Mitra heeft nu een grote fles McClelland (1,75 liter) voor 29,99 in plaats van 49,99
Iieieieiewl!!!quote:
Even madam Hersey opgezocht:quote:Op maandag 12 april 2010 19:37 schreef Whiteguy het volgende:
Al eerder gepost volgens mij, maar daarom niet minder on-topic:
[ afbeelding ]
Stijgende verbazing over # 10
Niet er over dromen straks, dat wil ik nou ook weer niet op mijn geweten hebben...quote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iieieieiewl!!!
What is seen cannot be unseen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met Ctrl-A of wanneer je onder de afbeelding gaat staan met je muis, linkermuisknop ingedrukt houdt en naar boven sleept, waarbij je de afbeelding dus selecteert?quote:
Ik snap waar CTRL+A voor dientquote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet met Ctrl-A of wanneer je onder de afbeelding gaat staan, muis ingedrukt houdt en naar boven sleept, waarbij je de afbeelding dus selecteert?
Bij mij doet 'ie het prima...
Maar awel, edoch...quote:Op maandag 12 april 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap waar CTRL+A voor dient
Alleen verandert we volgens mij niets aan het plaatje.
Nee, gewoon blauw.quote:Op maandag 12 april 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar awel, edoch...
Worden selecties bij jou wel blauw gearceerd?
In een goede browser als Chrome is het niet gearceerd maar egaal blauw.quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is 'gewoon blauw'?
Ik gebruik IE en dan worden selecties blauw gearceerd/gehighlight...
Jammer dan voor jou...quote:Op maandag 12 april 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In een goede browser als Chrome is het niet gearceerd maar egaal blauw.
Nou, ik geloof het allemaal wel. Als ik blote tieten moet zien, dan zoek ik wel ergens andersquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is 'gewoon blauw'?
Ik gebruik IE en dan worden selecties blauw gearceerd/gehighlight...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |