quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Etcetera het volgende:
TNT heeft blijkbaar de klachtenmails geblokkeerd ofzo
De mail die ik hun via de site(!) gestuurd had was undeliverd in m'n spambox beland
Op Twitter heet ik Phaedarquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie Phaedar is (jij dus)
wat zijn kernwoorden op Twitter (ik heb geen Twitter)
Waarom deze post plotseling hier stond
Maar het is mij nu duidelijk (sort of)
Lange dagen gemaakt omdat we daar maar 2 dagen les hebben kunnen geven. Daarom ook maar gedurende de avond gewerkt met tussendoor alleen tijd voor een snelle hap bij de Burger King op de boulevard. Maar we hebben alle lessen kunnen geven. Een geslaagde missie dus.quote:
Er zit ook nog een Pizza Hut, TGI Friday's, Subway en nog wat andere ketens op die Boardwalk/boulevard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Mooi zoMoet wel zeggen dat ik het idee van BK in A. een beetje apart vind
Kunnen al die knakkers die pas in de file stonden voor benzine van een paar cent goedkoper nu voor de snackbar samendrommen.quote:
Die kans zit er dik inquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen al die knakkers die pas in de file stonden voor benzine van een paar cent goedkoper nu voor de snackbar samendrommen.
Klopt deels. De ketens verzorgen zelf het transport van hun goederen. Fedex etc. vliegen nu ook gewoon weer op Kandahar. De echte reden is dat het volgens een hoge Amerikaanse pief een te grote luxe is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik las een paar weken terug dat ze deze en andere fastfoodtenten willen verbannen in A. Dit heeft schijnbaar een hele praktische reden. Ze veroorzaken logistieke problemen voor het dagelijkse (militaire) leven
Ook vergeet hij voor het gemak maar even dat het grootste deel van de militairen op KAF er langer dan een jaar zitten. Ik heb Amerikanen gesproken die er al 18 maanden zitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat dacht ik al
Maar dat staat publicitair niet zo goed
Dat roepen de Nederlanders op Kandahar ook al.quote:
Heb je een Facebook account? Misschien heb je daar ook nog tientallen ongelezen PMs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
Dat zijn toch geen leuke opties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |