Netjes opgelostquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:38 schreef B.ertha het volgende:
Over mijn begeleiding:
Ik heb de afspraak weten te verzetten naar 16.00, zodat een tweede collega er ook al kan zijn. Het is niet geweldig en het wordt heel hard werken voor hen, maar de winkel kan open blijven, wat scheelt.
Ik kan dus gelukkig gewoon gaan en de crisis is deels afgewend.
O ja, hyvesquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:27 schreef Soempie het volgende:
Lol, ik heb ruim 80 berichten in m'n inbox van hyves. Vergeet daar altijd te kijken. Staat er een berichtje tussen van een vriendinnetje van toen ik 4 was (tot en met 11 jaar, daarna ging ik verhuizen). Hyves kan toch wel tof zijn.
/ care.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:03 schreef Etcetera het volgende:
Er is geloof ik een beetje een Apple vs. Android war ontstaan hier
Ach het is wel grappigquote:
Het laatste eigenlijk, terwijl ik type kies ik een of twee kernwoorden uit die wat mij betreft het belangrijkste in de Tweet zijn, en daar gooi ik een #-tag voor. En soms zijn de Tweets niet interessant genoeg om een #-tag te krijgen. Kun je je natuurlijk afvragen waarom je het dan Tweet, maar dat boeit me dan iets minderquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:06 schreef MadMaster het volgende:
Hé Phaedar, wat is voor jou het criterium om #-tekens op Twitter te gebruiken?
Ik weet wel wat ze betekenen, maar hoe bepaal je dat?
Of is het gewoon lukraak die tekens voor een kernwoord plaatsen?
Just curious...
OK, dank.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het laatste eigenlijk, terwijl ik type kies ik een of twee kernwoorden uit die wat mij betreft het belangrijkste in de Tweet zijn, en daar gooi ik een #-tag voor. En soms zijn de Tweets niet interessant genoeg om een #-tag te krijgen. Kun je je natuurlijk afvragen waarom je het dan Tweet, maar dat boeit me dan iets minder
Wie Phaedar is (jij dus)quote:
Ah, dat is het dus.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:31 schreef Etcetera het volgende:
Klopt, maar als je er op kunt klikken hoef je niets in te typen om te zoeken, en vind je mensen met dezelfde #-tags
Ik was zo van: hoe weet je wat ik aan heb?quote:Op dinsdag 13 april 2010 06:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
evening/ night
wauw, die jurk staat je goed PS![]()
Idd erg mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik was zo van: hoe weet je wat ik aan heb?Maar nu snap ik het! Dankje
Nu je het zegt, Mexicaans zou ze natuurlijk ook zomaar kunnen zijn. Vouw dr tussen een tortilla en je kan dr nooit meer terugvinden.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:32 schreef iamredleader het volgende:
Herkenbaar
Had in Berlijn een meisje uit Mexico, die was echt zo klein! Toen we voor een weekend met z'n allen op reis gingen, hebben we haar in het bagagerek van de trein gestopt
Vergeet niet dat we uit het land van de langste mensen komen en dat ik gewoon een Holland FAIL benquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd erg mooi!
Ik moest daarna wel even lachen om het feit dat je op een foto naast een Indiaas uitziend meisje staat die gewoon echt nog ruim een kop korter is dan jijJij hebt hele hoge hakken aan, of bent gegroeid, of zij is mee te nemen in de handbagage op een vliegtuig
Is ze ook. Mexicaansquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, Mexicaans zou ze natuurlijk ook zomaar kunnen zijn. Vouw dr tussen een tortilla en je kan dr nooit meer terugvinden.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:57 schreef Etcetera het volgende:
TNT heeft blijkbaar de klachtenmails geblokkeerd ofzo
De mail die ik hun via de site(!) gestuurd had was undeliverd in m'n spambox beland
Op Twitter heet ik Phaedarquote:Op dinsdag 13 april 2010 16:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie Phaedar is (jij dus)
wat zijn kernwoorden op Twitter (ik heb geen Twitter)
Waarom deze post plotseling hier stond
Maar het is mij nu duidelijk (sort of)
Lange dagen gemaakt omdat we daar maar 2 dagen les hebben kunnen geven. Daarom ook maar gedurende de avond gewerkt met tussendoor alleen tijd voor een snelle hap bij de Burger King op de boulevard. Maar we hebben alle lessen kunnen geven. Een geslaagde missie dus.quote:
Er zit ook nog een Pizza Hut, TGI Friday's, Subway en nog wat andere ketens op die Boardwalk/boulevard.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:18 schreef Etcetera het volgende:
Mooi zoMoet wel zeggen dat ik het idee van BK in A. een beetje apart vind
Kunnen al die knakkers die pas in de file stonden voor benzine van een paar cent goedkoper nu voor de snackbar samendrommen.quote:
Die kans zit er dik inquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:26 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen al die knakkers die pas in de file stonden voor benzine van een paar cent goedkoper nu voor de snackbar samendrommen.
Klopt deels. De ketens verzorgen zelf het transport van hun goederen. Fedex etc. vliegen nu ook gewoon weer op Kandahar. De echte reden is dat het volgens een hoge Amerikaanse pief een te grote luxe is.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik las een paar weken terug dat ze deze en andere fastfoodtenten willen verbannen in A. Dit heeft schijnbaar een hele praktische reden. Ze veroorzaken logistieke problemen voor het dagelijkse (militaire) leven
Ook vergeet hij voor het gemak maar even dat het grootste deel van de militairen op KAF er langer dan een jaar zitten. Ik heb Amerikanen gesproken die er al 18 maanden zitten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat dacht ik al
Maar dat staat publicitair niet zo goed
Dat roepen de Nederlanders op Kandahar ook al.quote:
Heb je een Facebook account? Misschien heb je daar ook nog tientallen ongelezen PMs.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:59 schreef Soempie het volgende:
Dat zijn toch geen leuke opties.
Als het goed is heb ik wel een facebook account, maar geen idee meer wat m'n inlognaam is en wachtwoord.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een Facebook account? Misschien heb je daar ook nog tientallen ongelezen PMs.
Gaat hem ook niet worden.quote:
Ah. Is dat de nieuwe benaming voor extreem vroeg gaan slapen?quote:
Hier zit het net een halfjaar. En ik heb er één keer gegetenquote:
Prik een nieuwe datum voor mijquote:
Ik moet m'n rooster nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef B.ertha het volgende:
Prik een nieuwe datum voor mij
Trouwens, je hebt toch tentamens? Of is dit je vrije uurtje?
Goh, waar zou die vierde F van komenquote:The limbic system is the source of emotions and instincts (e.g.. feeding, fighting, fleeing, and sexual behaviour—also known as "the 4 F's").
Nee, het is de benaming voor hetzelfde thuis doen als op werkquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
Ah. Is dat de nieuwe benaming voor extreem vroeg gaan slapen?
Flikflooien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goh, waar zou die vierde F van komen
Dat zal toch wel meevallen. Op een maandag is het meestal niet zo druk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:39 schreef B.ertha het volgende:
Voor mij valt het dus wel mee eigenlijk. Alleen voor mijn werk en collega's minder.
't Is wel zo leuk als je dat ook hebt hequote:
Maar van alle friettenten is de Febo volgens mij wel de beroerdste. (Met mogelijke uitzondering van Smullers.)quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:55 schreef Etcetera het volgende:
't Is wel typisch Nederlands geloof ik
Ik denk dat ik hagelslag zou missenEn chocoladeletters
Jazeker! In het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Verse nog warme gerookte haring. Aanrader!quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De laatste keer dat ik zoute haring heb gegeten vond ik het niet zo, maar misschien vind ik het nu wel lekker. Heeft een van jullie wel eens een gerookte haring gehad en zo ja, is het wat?
Bokkingquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De laatste keer dat ik zoute haring heb gegeten vond ik het niet zo, maar misschien vind ik het nu wel lekker. Heeft een van jullie wel eens een gerookte haring gehad en zo ja, is het wat?
En probeer een tent te vinden met minimaal een 8 in de AD test.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En als je zoute haring wil, gewoon even wacht tot de Hollandse Nieuwe er weer is
Wait, what? Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als in, dat ik wegmoet vanwege dat kutbeest
www.ru.nl/roostersquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:20 schreef Soempie het volgende:
Rooster kan ik denk ik morgen pas bekijken. Heb me vanmiddag ingeschreven voor de vakken, maar ze staan nog niet in BB.
Tja, das met patat ook zo. Ik eet eigenlijk zelden patat, maar pas een keer bij een snackbar geweest waar ze nog zelf de aardappels snijden enzo. Dat was echt zo veel lekkerder, had ik nooit verwachtquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:11 schreef Nico_S. het volgende:
En voor wat betreft de zoute haring: er is natuurlijk een enorm verschil in kwaliteit. Een goede haring is een delicatesse, een slechte haring is ronduit smerig.
omdat ik niet met dat pokkeding kan leven en ze nu bang is dat ik het wat aan ga doen. Op het briefje wat ze me achterliet sloot ze ook af met: for now, please leave bun be. Terwijl ik het ding gewoon eten geef enzo als ze er niet isquote:
wat een achterlijke doos zegquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik niet met dat pokkeding kan leven en ze nu bang is dat ik het wat aan ga doen. Op het briefje wat ze me achterliet sloot ze ook af met: for now, please leave bun be. Terwijl ik het ding gewoon eten geef enzo als ze er niet is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan lijkt het mij logischer als zij vertrekt. En het advies op het briefje zou ik heeeeeeeeel letterlijk opvatten en dat ook van te voren aangevenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
omdat ik niet met dat pokkeding kan leven en ze nu bang is dat ik het wat aan ga doen. Op het briefje wat ze me achterliet sloot ze ook af met: for now, please leave bun be. Terwijl ik het ding gewoon eten geef enzo als ze er niet is
Ik hoop écht dat zij degene is die mag wieberenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een achterlijke doos zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja ik ga natuurlijk keihard valsspelen; dat ik met mijn ADD moeilijk aan nieuwe situaties en mensen kan wennen dus als er iemand wegmoet zij het is. Dat ik vanwege mijn ADD mijn slaap extra hard nodig heb (waarheid, dat heeft mijn psych me verteld) dus NIET met het beest kan leven. dat werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
precies.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij logischer als zij vertrekt. En het advies op het briefje zou ik heeeeeeeeel letterlijk opvatten en dat ook van te voren aangeven. Dan kan het konijn
zeggen tegen zijn eten
en inderdaad. Ze heeft beloooofd dat het niet herrie zou makenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop écht dat zij degene is die mag wieberenzíj wil een konijn, daar heb jij niet voor gekozen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Tja ik ga natuurlijk keihard valsspelen; dat ik met mijn ADD moeilijk aan nieuwe situaties en mensen kan wennen dus als er iemand wegmoet zij het is. Dat ik vanwege mijn ADD mijn slaap extra hard nodig heb (waarheid, dat heeft mijn psych me verteld) dus NIET met het beest kan leven. dat werk.
Autchquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ier_mexicaan_10.html
Zo. Die krijgt even een behoorlijke greep in de tas met waardevolle spullen te verwerken.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb het gevoel dat ik deze ga verliezen though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |