ja maar als dat ding nu dood gaat dan kom ik sowieso in de problemen hequote:Op woensdag 14 april 2010 03:05 schreef Yurithemaster het volgende:
je kan natuurlijk ook per ongeluk een stukje paracetamol in zn bakje laten vallen
Dat dacht ik ookquote:
komt toch niemand achterquote:Op woensdag 14 april 2010 03:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar als dat ding nu dood gaat dan kom ik sowieso in de problemen he
Waarom neemt ze dat beest niet mee naar haar vriendje?quote:Op woensdag 14 april 2010 03:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar als dat ding nu dood gaat dan kom ik sowieso in de problemen he
gaan ze dan toch wel van uitquote:Op woensdag 14 april 2010 03:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
komt toch niemand achtertenzij ze n dieren autopsie aanvragen.
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 14 april 2010 03:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom neemt ze dat beest niet mee naar haar vriendje?
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit is fascinerend. Ze komt niet eens zelf de kamer meer binnen maar laat haar vriendje het doen. Hij zegt ongemakkelijk 'hee'. Ik heb ondertussen wierook aan om de konijnengeur te verbergen.
Ik denk dat ik het wel weet: die heeft helemaal geen zin nog meer gezeik over dat kutbeestquote:Op woensdag 14 april 2010 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
gaan ze dan toch wel van uit
[..]
Dat vraag ik me ook af
Nu snel die kooi inpakken in mooi kadopapier. De volgende keer dat hij in de kamer komt geef je het pakje aan hem met de mededeling dat het een kado voor je roommate is.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh daar is ie weer, kennelijk het verkeerde gehaald. Daaamn dit is hillarisch. Oh nee, hij haalt de nagellak remover nadat hij net de toilettas met nagellak haalde.
hehehe. Nahja we gaan het morgen wel zienquote:Op woensdag 14 april 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu snel die kooi inpakken in mooi kadopapier. De volgende keer dat hij in de kamer komt geef je het pakje aan hem met de mededeling dat het een kado voor je roommate is.
Wat voor pate is het?quote:
Of pak het konijntje in en zeg dat je een knijpbeestje hebt gekocht voor zijn hond. En dan knijp je er even demonstratief in om te bewijzen dat het echt pieptquote:Op woensdag 14 april 2010 03:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu snel die kooi inpakken in mooi kadopapier. De volgende keer dat hij in de kamer komt geef je het pakje aan hem met de mededeling dat het een kado voor je roommate is.
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het wel weet: die heeft helemaal geen zin nog meer gezeik over dat kutbeest
Waarschijnlijk een beetje grove Ardenner pate. Even kijken wat ze bij de groothandel hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:21 schreef Cobra4 het volgende:
Wat voor pate is het?
Ja old skool patat bakken. Voorbakken, wegleggen en afbakkenquote:En Runderstoof met zelfgemaakte frieten en mayonaise![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of pak het konijntje in en zeg dat je een knijpbeestje hebt gekocht voor zijn hond. En dan knijp je er even demonstratief in om te bewijzen dat het echt piept
inderdaad het best is om af te wachtenquote:Op woensdag 14 april 2010 03:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hehehe. Nahja we gaan het morgen wel zien
Dat weet ik zo net nog niet. Dit suddert nu al erg lang. Lijkt mij tijd om spijkers met koppen te slaan.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
inderdaad het best is om af te wachten
Jij zit gewoon te azen op een cat fight zodat je om fotos kunt vragenquote:Op woensdag 14 april 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Dit suddert nu al erg lang. Lijkt mij tijd om spijkers met koppen te slaan.
Ook.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te azen op een cat fight zodat je om fotos kunt vragen
quote:Ik ga naar bed, het is weer veels te laat
bedoelde dus tot de commissie/persoon weet ik wat zich over het probleem gaat uiten.quote:Op woensdag 14 april 2010 03:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet. Dit suddert nu al erg lang. Lijkt mij tijd om spijkers met koppen te slaan.
pciesquote:Op woensdag 14 april 2010 03:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bedoelde dus tot de commissie/persoon weet ik wat zich over het probleem gaat uiten.
Je vader?quote:Op woensdag 14 april 2010 04:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
dat willen we sowieso. Ik ga toch niet verkassen voor een konijnWie betaalt hier nou astro bedragen om hier te verblijven...
hee hee hee ik draag ook best mijn steentje bij hoorquote:
Wat een kinderachtig gedoe zeg!quote:Op woensdag 14 april 2010 04:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hahahahahahaha nu delegeert ze een andere suitemate binnen. Ze praten trouwens niet meer tegen meKennelijk heeft ze gisterenavond in de suite zitten huilen en ben ik nu de vijand...
Dan is het goed.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hee hee hee ik draag ook best mijn steentje bij hoor
Het is belachelijk. het is een fokking konijnquote:
Ik snap niet dat je zo geduldig kunt blijven. Chapeauquote:Op woensdag 14 april 2010 04:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is belachelijk. het is een fokking konijn
kan jij niet een paar aardige heren van het marine corp om daar even orde op zaken te stellenquote:Op woensdag 14 april 2010 04:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had dat kreng (je mag zelf kiezen of ik daar dat konijn of je roommate mee bedoel) al naar buiten gewerkt.
Ik zit stiekem al te zoeken of er bij PS op locatie ook een ROTC aanwezig is. Dan stuur ik die instructeurs wel even een beleefd en collegeaal mailtje met het verzoek die kinderen even onderhanden te nemen.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan jij niet een paar aardige heren van het marine corp om daar even orde op zaken te stellen
er zit een marine recruitment office in galesburg dus begin maar met schrijvenquote:Op woensdag 14 april 2010 04:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit stiekem al te zoeken of er bij PS op locatie ook een ROTC aanwezig is. Dan stuur ik die instructeurs wel even een beleefd en collegeaal mailtje met het verzoek die kinderen even onderhanden te nemen.
quote:US Marine Corps Recruiting
1150 West Carl Sandburg Drive, Galesburg, IL, United States - (309) 342-2514
De recruitment office zit aanm de zelfde weg, zo'n 250 meter ten westen van de Target.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
t.o. the sandburg mall zat geloof ik toch echt de target
ahhh okquote:Op woensdag 14 april 2010 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De recruitment office zit aanm de zelfde weg, zo'n 250 meter ten westen van de Target.
Ahh dat kan kloppen. De Sandburg Mall is het meest trieste winkelcentrum allertijden. Meer dan de helft staat leeg.quote:Op woensdag 14 april 2010 04:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De recruitment office zit aanm de zelfde weg, zo'n 250 meter ten westen van de Target.
Herstel: Dat kantoor zit in de Sandberg Mall.
Oh ja maar daar heeft the G-burg ook wel echt behoefte aanquote:Op woensdag 14 april 2010 05:02 schreef Cobra4 het volgende:
En als laatste redmiddel zit er ook nog een vestiging van The Salvation Army in jouw stadje.
Zal ik ze een mailtje sturen met daarbij een foto van je roommate? Dan kunnen ze haar aanspreken als ze haar daar een keer zien.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ahh dat kan kloppen. De Sandburg Mall is het meest trieste winkelcentrum allertijden. Meer dan de helft staat leeg.
nah. geeft maar rommel.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zal ik ze een mailtje sturen met daarbij een foto van je roommate? Dan kunnen ze haar aanspreken als ze haar daar een keer zien.
Zo'n pauper stad lijkt het wel ja, van je verhalen uitgaande.quote:Op woensdag 14 april 2010 05:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh ja maar daar heeft the G-burg ook wel echt behoefte aan
Jammer dat het al 1 april is geweest. Een mooie memo in de kamers met een aankondiging van de vordering van konijnen door het leger ivm hun, pas ontdekte, kwaliteiten om explosieven op te sporen.quote:
truste Yuriquote:Op woensdag 14 april 2010 05:06 schreef Yurithemaster het volgende:
ik ga maar eens naar bedje slaapse voor later allebei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |