Autchquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ier_mexicaan_10.html
Zo. Die krijgt even een behoorlijke greep in de tas met waardevolle spullen te verwerken.
Waarom?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb het gevoel dat ik deze ga verliezen though
Tja, ik kan er niet zo mee zitten. Je vraagt er om met die domme "sport".quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Die krijgt even een behoorlijke greep in de tas met waardevolle spullen te verwerken.
Tja, wat zal ik zeggen? Bullseye? In de roos?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
kweetniet... ik ben degene die er een probleem mee heeft toch?quote:
Heb je ooit ingestemd met de komst van dat mormel? En volgens de regeltjes moet ze er goed voor zorgen. Wat ze blijkbaar niet doet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kweetniet... ik ben degene die er een probleem mee heeft toch?
heb ingestemd onder de voorwaarde dat het niet zou stinken en niet noisy zou zijn...quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je ooit ingestemd met de komst van dat mormel? En volgens de regeltjes moet ze er goed voor zorgen. Wat ze blijkbaar niet doet.
Pets
Fish and small caged animals (guinea pigs, hamsters, etc.) are allowed in your personal living unit (but not in the suite areas). Your pet must be approved by your roommate, kept in a cage or terrarium, and be well cared for. Dogs, cats, and ferrets cannot be kept in College living units.
Due to local ordinances, wild animals are not allowed (i.e. monkey, raccoon, skunk, fox, poisonous snake, python snake, boa constrictor snake, piranha fish, leopard, panther, tiger, lion, lynx or any other animals that can normally be found in the wild). A campus safety officer or a member of the student development staff may remove pet(s) that present health concerns to any resident. Students who are found to be in violation of this policy will be charged a per day fee of $25 until the pet/animal is permanently removed from the College living unit.
En dat kreng is dus wel noisy. Dat beest moet dus weg. En aangezien zij dat wel niet zal willen zullen ze beiden moeten verkassen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
heb ingestemd onder de voorwaarde dat het niet zou stinken en niet noisy zou zijn...
dat is helemaal niet waarquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
Komt natuurlijk nog bij dat, als jij niet voor dat scharminkel zou zorgen, het knijn waarschijnlijk al dood zou zijn.
Zij zorgt dus niet goed voor dat beest.
Maar dit welquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat kreng is dus wel noisy. Dat beest moet dus weg. En aangezien zij dat wel niet zal willen zullen ze beiden moeten verkassen.
Je wil toch valsspelen?quote:
hmmjaa maar ik ga denk ik eerder gebruik maken van haar zieke relatie met het beestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Heb je trouwens mensen die jouw feiten kunnen bevestigen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hmmjaa maar ik ga denk ik eerder gebruik maken van haar zieke relatie met het beest
Roommate creeert een "abnormale" situatie door een huisdier te nemen. Als dat huisdier voor problemen zorgt(het is later geintroduceerd) dan maak JIJ het probleem toch niet maar dat huisdier?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
kweetniet... ik ben degene die er een probleem mee heeft toch?
jawel. er is zelfs één iemand die kan bevestigen dat het beest snachts herrie maakt, maar dat zou een beetje een awkward gesprek opleverenquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je trouwens mensen die jouw feiten kunnen bevestigen?
Die getuige kun je idd niet gebruiken. Dat knijn protesteerde op dat moment gewoon tegen de geluiden die jullie maakten.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jawel. er is zelfs één iemand die kan bevestigen dat het beest snachts herrie maakt, maar dat zou een beetje een awkward gesprek opleverenahum ahum. En tja, ik ga er gewoon open in. Als ik, ik ga niet offensief doen, maar ik ga ook niet verhuizen. Over 15 minuten het gesprek
Weltrustenquote:
Terwijl ze zelf denken dat ze normaal doen.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:37 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom mensen niet normaal kunnen doen
Jaquote:Op woensdag 14 april 2010 00:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terwijl ze zelf denken dat ze normaal doen.
Normaal wel.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
Geen nieuws is goed nieuws?
Ik vrees het ergste eigenlijk.quote:
Ik zit vol spanning te wachten op de uitslag. Zal mij benieuwen.quote:
het lijkt me meer rijdende rechter waardig materiaalquote:Op woensdag 14 april 2010 02:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik was eten enzoZe moet nu met mijn roommate praten, maar laten we zeggen dat ik een duidelijk beeld van haar heb geschetst
. Ze zei: god, ze klinkt alsof ze in een slechte talkshow zou kunnen zitten met dat beest van haar.
Zoals ik het van de week noemde: een zandbakgevechtquote:Op woensdag 14 april 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het lijkt me meer rijdende rechter waardig materiaal
Dan zie je niet zoveelquote:
nope, dus dat wordt nogmaals een korte nacht ughhhquote:
Zet dat beest dan op de gang.quote:Op woensdag 14 april 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, dus dat wordt nogmaals een korte nacht ughhh
nee mn kamergenote maakt me af als ik dat doequote:
quote:
met vogels gooi je gewoon een doek over de kooi en klaarquote:Op woensdag 14 april 2010 02:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope, dus dat wordt nogmaals een korte nacht ughhh
Heb je toevallig wat carbid liggen?quote:Op woensdag 14 april 2010 02:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee mn kamergenote maakt me af als ik dat doe
En konijnen pak je bij de oren en dan "leg" je een stok in de nek.quote:Op woensdag 14 april 2010 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met vogels gooi je gewoon een doek over de kooi en klaar
alleen worden de vogels daarna weer wakkerquote:Op woensdag 14 april 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En konijnen pak je bij de oren en dan "leg" je een stok in de nek.
quote:Op woensdag 14 april 2010 03:00 schreef Nembrionic het volgende:
Bij dat kriekenijs komt trouwens een perentaartje met caramel
Dan krijg je zo'n muur:quote:Op woensdag 14 april 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En konijnen pak je bij de oren en dan "leg" je een stok in de nek.
dit beest is volgens mij achterlijk... : In elk geval werkt het nietquote:Op woensdag 14 april 2010 02:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
met vogels gooi je gewoon een doek over de kooi en klaar
een konijn is dan ook geen vogelquote:Op woensdag 14 april 2010 03:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
dit beest is volgens mij achterlijk... : In elk geval werkt het niet
neuh maar die tip hadden we eerder gehoordquote:Op woensdag 14 april 2010 03:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een konijn is dan ook geen vogel
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |