Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op zondag 11 april 2010 15:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Op het blazoen van buiten naar binnen tellen, steeds 1 punt meer.
Als je schiet op 25 meter is het blazoen :
Buitenste ring = 1 punt. (30 cm)
Binnenste stip = 10 punten. (5 cm)
op 18 meter :
Buitenste ring 25 cm
Binnenste stip 3 cm
ik zag hetquote:
quote:
quote:Op zondag 11 april 2010 15:26 schreef Fha het volgende:
Oeh jeeeej![]()
Dus de komende twee weken moet je spontaan nog miljoen klusjes doen als enveloppen likken natuurlijk
![]()
laters friemelquote:
Heul niet. Smurfen zijn gewoon kut en die spellingsregel snap ik ook nietquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat weten zij dan weer he![]()
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
spellingsregelquote:Op zondag 11 april 2010 15:57 schreef Fha het volgende:
[..]
Heul niet. Smurfen zijn gewoon kut en die spellingsregel snap ik ook niet
@Fles:![]()
quote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Met smurfen. Duhquote:Op zondag 11 april 2010 16:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spellingsregelwelke spellingsregel
die vind ik dus de minstequote:
Symquote:
quote:Plaats Naam Posts
#4 Dr_Flash 156465
#10 Pheno 118892
#15 Bengeltje 107268
#36 marcb1974 85514
#44 indahnesia.com 82405
#94 Klonk 64204
#100 Sjowhan 62588
#139 Papierversnipperaar 54008
#153 Kuukske 52205
#158 MPG 51320
#163 DaMart 50740
#206 Frutsel 46449
#286 JortK 39426
#313 BrandX 37512
#419 Ladylike 32958
#500 goldfinger1963 29467
Ik ben blondtdtquote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb eens opgezocht wie er van de KSCers in de Fok! top 500 staan![]()
[..]
Ik niet. Ik ben brunettdtdtequote:
zo ongeveer welquote:
quote:
Dat klinkt als een vies soort toetje ofzoquote:
Zie? Ik ben de baas van jullie allemaal. For some time to comequote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
jij bent hier ook al het langste van onsquote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Ik ben de baas van jullie allemaal. For some time to come
whehehequote:Op zondag 11 april 2010 17:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vies soort toetje ofzo
Waar blijft mijn loon?quote:Op zondag 11 april 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie? Ik ben de baas van jullie allemaal. For some time to come
Zou je niet eerst eens wat gaan DOEN of zo?quote:
Ik heb de hele dag geleerd manquote:Op zondag 11 april 2010 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou je niet eerst eens wat gaan DOEN of zo?
dat ben je aan het opetenquote:Op zondag 11 april 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geleerd manEn boodschappen gedaan, de was, de kattenbak. en nu zit ik te eten.
Dus waar blijft mijn loon?!
quote:Op zondag 11 april 2010 17:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geleerd manEn boodschappen gedaan, de was, de kattenbak. en nu zit ik te eten.
Dus waar blijft mijn loon?!
giertjequote:
Heej, daar kom ik twee maal daags langsquote:Op zondag 11 april 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Best kut want één of andere ongewenste Prorail hoerenzoon heeft me toch een constructie bedacht met die voetgangersbrug op het station, daar lusten de RATTEN nog geen brood van. Ik vervloek hem tot in het veertiende geslacht.quote:Op zondag 11 april 2010 18:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Heej, daar kom ik twee maal daags langs![]()
Hoe was het in Venlo, Fles?
MPGquote:
Eensch met klacht. Ik moet elke dag dat grafding over als ik terugkom.quote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kut want één of andere ongewenste Prorail hoerenzoon heeft me toch een constructie bedacht met die voetgangersbrug op het station, daar lusten de RATTEN nog geen brood van. Ik vervloek hem tot in het veertiende geslacht.
Fhaquote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef Fha het volgende:
MPG![]()
Waarom werkt het maagzuur pilletje niet!?
GFquote:
Jammerquote:
jouw anders nietquote:
en fles ook nietquote:
quote:
Nou, meer heb je toch niet nodig?quote:
kloptquote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou, meer heb je toch niet nodig?
Nee maar ik ben dan ook net onkruidquote:
Jaquote:
lekkerquote:
quote:
quote:
Quote verneukertquote:
zo klopt die wel voor mijquote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Quote verneukertJe maakt hem helemaal fout!
Ja, of er moeten 4 suikerklontjes in. Of ik heb nog geen lekkere thee gevonden.quote:
Ja maak lekker je eigen johquote:
Gatverquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
Ja, of er moeten 4 suikerklontjes in. Of ik heb nog geen lekkere thee gevonden.
Storm of pubertijd?quote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
pffff we krijgen storm denk ik.
De meiden zijn niet in bed te branden.
thee moet je niet drinkenquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, of er moeten 4 suikerklontjes in. Of ik heb nog geen lekkere thee gevonden.
quote:
en ik nog een bakkie koffiequote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of nog beter Bierrrrrrrr
(na 17:00 iig)
whehehequote:
Wat voor soort baas ben jij eigenlijk?quote:
1 die geen thee wilquote:
Ik dacht meer aan iets andersquote:
quote:
whehehequote:
1 die binnenkort weer een keukenboer zijn oren aan elkaar gaat knopenquote:
Past je tafel niet?quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 die binnenkort weer een keukenboer zijn oren aan elkaar gaat knopen
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?quote:
Waarom zou bier voor 17.00 niet smakenquote:Op zondag 11 april 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of nog beter Bierrrrrrrr
(na 17:00 iig)
dat het echt tijd voor een echte vakmanquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?
dan zal hij nog moeten werkenquote:
Nee dat past niet bij de tafel dan neequote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?
Omdat bier nooit lekker is... niet vóór en niet ná 17:00 uur... het is dus net koffie eigenlijkquote:
Zo mee eensquote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat bier nooit lekker is... niet vóór en niet ná 17:00 uur... het is dus net koffie eigenlijk.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat bier nooit lekker is... niet vóór en niet ná 17:00 uur... het is dus net koffie eigenlijk.
laat me raden jij drinkt liever wijnquote:
Ik drink helemaal niet.quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me raden jij drinkt liever wijn
Zal ik doenquote:Op zondag 11 april 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet uitdroogt dan!
schiet ook lekker opquote:Op zondag 11 april 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg nog niet eens een puntenlijstje opgesteld van ik heb dar en daar vragen over. Ze kan beter gaan uitleggen hoe het hele verhaal lijkt op wat we daar toen besproken hebben, want ik snap er de kutschimmel van
wel chocomelkquote:
daar moet je anders niet van uitgaanquote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig snap je heus wel wat ik bedoel
Oh, ben je zo'n een?quote:Op zondag 11 april 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je anders niet van uitgaan
Ligt eraan. Heb wel eens voor 11.00 (ja smorgens ja) aan het bier gezetenquote:
Nou, en? Staking vanwege bierverbodquote:
Presenteer jouw mening eens niet als een feit, wil je.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
* Fha knuffelt Flessiepes eens even heel goed
helpt natuurlijk niks, maar wel lekker![]()
Aangezien je het als mening herkent, is er blijkbaar niks mis met de presentatiequote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
Presenteer jouw mening eens niet als een feit, wil je.
Dat IK het als mening herken, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op zondag 11 april 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien je het als mening herkent, is er blijkbaar niks mis met de presentatie.
O ja, ik ging schrijven
En die enkeling die het niet als mening herkent en dus voor waar aanneemt, die is het dus automatisch met me eens. Ik zie het probleem dus nietquote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat IK het als mening herken, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Mogelijk was die persoon het met je ONEENS als hij of zij zag dat het een mening is. Wel een probleem dus.quote:Op zondag 11 april 2010 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die enkeling die het niet als mening herkent en dus voor waar aanneemt, die is het dus automatisch met me eens. Ik zie het probleem dus niet.
Ja, maar niet mijn probleemquote:Op zondag 11 april 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mogelijk was die persoon het met je ONEENS als hij of zij zag dat het een mening is. Wel een probleem dus.
ik ben dus gelukkig niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Jemig wat doen jullie diepzinnig op dit tijdstip zegPff. Mijn hersens zijn drie uur geleden al uitgeschakeld
Ik probeer nog een tekst af te krijgen vanavond, dus ik ben nog een beetje scherpquote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Jemig wat doen jullie diepzinnig op dit tijdstip zegPff. Mijn hersens zijn drie uur geleden al uitgeschakeld
Hahaha. Die van mij beginnen net weer een beetje op gang te komenquote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Ja, da zal. Manipulist.quote:
Volgens mij lukt het me aardig om je van het schrijven af te houdenquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer nog een tekst af te krijgen vanavond, dus ik ben nog een beetje scherp.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha. Die van mij beginnen net weer een beetje op gang te komen.
[..]
Ja, da zal. Manipulist.
Je reinste indoctrinatie is het.
Mja, inmiddels hoef ik toch nog maar 444 woorden!quote:Op zondag 11 april 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het me aardig om je van het schrijven af te houden
Nog niet op de helft, dusquote:Op zondag 11 april 2010 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, inmiddels hoef ik toch nog maar 444 woorden!
Ik moet jullie zinnen drie keer lezen en dan snap ik het nog nietquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer nog een tekst af te krijgen vanavond, dus ik ben nog een beetje scherp.
Mart doet alsof zijn mening over bier een feit is. MPG vindt dat stom. Mart hapt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet jullie zinnen drie keer lezen en dan snap ik het nog niet
daar zal ie nou wel verandering in brengenquote:
whehehehequote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart doet alsof zijn mening over bier een feit is. MPG vindt dat stom. Mart hapt.
Mart doet alsof zijn mening over bier een feit is. MPG vindt dat stom. Mart hapt.
Ik zie driedubbelquote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart geeft zijn mening over bier. MPG vindt die mening stom en wijt dat aan de presentatie. Mart speelt mee en legt uit dat er niks mis is met de presentatie. MPG hapt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet jullie zinnen drie keer lezen en dan snap ik het nog niet
Nog erger, ik word scheelquote:Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mart geeft zijn mening over bier. MPG vindt die mening stom en wijt dat aan de presentatie. Mart speelt mee en legt uit dat er niks mis is met de presentatie. MPG hapt.
Mart geeft zijn mening over bier. MPG vindt die mening stom en wijt dat aan de presentatie. Mart speelt mee en legt uit dat er niks mis is met de presentatie. MPG hapt.
quote:
en chocomelkquote:
Zo echt hehquote:
slaap ze symquote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
ik zie (3-4) dubbel
Tijd om naar bed te gaan
Nou heb ik hongerquote:
tot morgen Symquote:
omdat hij tot morgen zegt ?quote:
Nee alweerquote:
Ik heb er inmiddels 208 meer dan gepland, dus tijd om mijn bed op te zoeken, want ik kwam er net achter dat het bijna twaalf uur isquote:Op zondag 11 april 2010 23:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal ie nou wel verandering in brengen
ik ga nog maar een hamburger makenquote:Op zondag 11 april 2010 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee alweerIk kreeg een soort kip tandoori visioen
![]()
Ik heb nog sjips in de kast maar ik twijfelquote:Op zondag 11 april 2010 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga nog maar een hamburger maken
Trutquote:Op zondag 11 april 2010 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee alweerIk kreeg een soort kip tandoori visioen
![]()
ik heb hem al opquote:Op maandag 12 april 2010 00:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb nog sjips in de kast maar ik twijfelEet smakelijk in ieder geval.
Slaap lekker Mart![]()
Wahahahhahhahahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
slaap ze MPGquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 074 goldfinger1963
02. 037 Fha
03. 018 Dr_Flash
04. 016 Symphonic
05. 015 DaMart
06. 014 friemelaar
07. 012 Giertje
08. 011 MPG
09. 011 DeLuna
10. 011 marcb1974
11. 009 Klonk
12. 004 BrandX
13. 003 Knuffelzacht
even moeten aanpassenquote:Op zondag 11 april 2010 16:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Top 100 van zondag 11 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
07. 0217 BrandX
36. 0121 goldfinger1963
91. 0064 Symphonic
quote:Op maandag 12 april 2010 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
welke KSCers zijn de grootste spammers![]()
[..]
Jaaa jaaaquote:Op maandag 12 april 2010 00:37 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is ongeveer 100 meer dan gedacht
Een groot deel komt van de nachtbagger zaterdag op zondag
Misschien was het beter geweest om toe te gevenquote:Op maandag 12 april 2010 00:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
nope, gewoon keiharde waarheid helaasch
quote:Op maandag 12 april 2010 00:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien was het beter geweest om toe te geven![]()
klopt, de lol is er een beetje af hier. Al dat gezeur en gekliekquote:Op maandag 12 april 2010 00:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
hier had je er idd veel minder.
12. 004 BrandX
och zeuren zal toch wel blijvenquote:Op maandag 12 april 2010 00:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt, de lol is er een beetje af hier. Al dat gezeur en gekliek
Ik wil de vrije KSC weer terug waar iedereen welkom is en niemand wordt beoordeeld op wat hij of zij post.
Hihi ik bedoel om te zeggen "ja nee het heeft idd een betere reden"quote:
slaap ze Fhaquote:Op maandag 12 april 2010 00:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik bedoel om te zeggen "ja nee het heeft idd een betere reden"Dat zeg ik nog steeds tegen mezelf
![]()
Ik ga naar bed, morgen dokter, vergadering en tentamenSlaap lekker
![]()
trusten BXquote:Op maandag 12 april 2010 00:40 schreef BrandX het volgende:
Ik ga slapen, mijn wekker gaat weer om half zes
trusten marcquote:
Het zeuren was er anders tot pak um beet een jaartje terug nooit, en zoals het het laatste half jaar is is gewoon simpelweg stom.quote:Op maandag 12 april 2010 00:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
och zeuren zal toch wel blijven![]()
maar dat let ons niet om het toch gezellig te maken
Hoewel ik niet bij de koffiemachine kan omdat de btereffende ruimte hermetisch is afgelosten er er verdomme dus niks te roeren valt, bent ik het er toch roerend mee eens dat je het er (verdomme wel roerend in de koffie) roerend mee eens bent.quote:Op maandag 12 april 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:
* Klonk zit aan de koffie en het is roerend (whehehe roerend in de koffie) met BX eens
ik ken dat gevoel.quote:Op maandag 12 april 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een heerlijk weer buiten! Alleen jammer dat ik binnen zit om te werken.
Ik drink geen koffie, en ben gestopt met suiker in mijn thee te gooien, dus voor mij valt er ook weinig te roeren, maar roerend met de riemen die ik heb, ben ik het er ook roerend mee eens dat jij, weliswaar niet roerend in de koffie, het roerend eens bent met de wel in de koffie roerende Klonk die het roerend met de ontroerende post van BX eens isquote:Op maandag 12 april 2010 07:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoewel ik niet bij de koffiemachine kan omdat de btereffende ruimte hermetisch is afgelosten er er verdomme dus niks te roeren valt, bent ik het er toch roerend mee eens dat je het er (verdomme wel roerend in de koffie) roerend mee eens bent.
heerlijk weerquote:Op maandag 12 april 2010 08:08 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een heerlijk weer buiten! Alleen jammer dat ik binnen zit om te werken.
Ik zie hier wel veel zon, maar de wind lijkt mee te vallen aan deze kant van de flat. Maar goed, als het weer een noordoostenwind is die vanuit het westen waait, dan houdt de flat een hoop wind tegen.quote:Op maandag 12 april 2010 08:19 schreef Symphonic het volgende:
Het zonnetje is misleidend. Er staat hier een snoeiharde koude wind.
Beetje jammer wel
Nou nee, dat gebeurt niet. Ik wil op zeker geen kliekjes vormingquote:Op maandag 12 april 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
allereerst, ik zoek geen ruzie maar dit valt mij op:
nu doen jullie exact wat jullie andere verwijten.
iemand aanvallen omdat hij een andere "mening" heeft,
kliekjes vormen. ik zie vooral modjes in deze en het vorige incident.
overtuig mij van het tegendeel
ik had mening al tussen "" gezet, postgedrag was het woord wat ik zocht.quote:Op maandag 12 april 2010 08:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou nee, dat gebeurt niet. Ik wil op zeker geen kliekjes vorming![]()
.
Ik zeg GF hoe ik me voel tov het posten in KSC. Dat toevallig de mods mij daarin bijvallen kan ik niets aan doen. Zij posten toevallig als eersten nadat ik mijn post heb neergezet. Ik val hem niet aan omdat hij een andere mening heeft. Als ik dat zou willen doen heb ik hele andere dingen die ik zou posten.
Het gaat mij niet om zijn meningen, het gaat mij om zijn postgedrag. KSC is van niemand en van iedereen. En dat moet zo blijven. Het mag imo niet zo zijn dat iemand een SC dusdanig domineert dat mensen weggejaagd worden c.q. niet meer hier willen posten.
Voor de goede orde, ik heb niets tegenGF
maar erger mij inmiddels aan zijn overdreven postgedrag. Bijna elke KSC bestaat voor 50% uit zijn posts.... Beetje overdreven imo, helemaal wanneer hij daarbij ook nog eens duidelijk laat blijken dat hij kick op hoge postaantallen en dat hij zsm de top 500 in wil....
Ik kan vanaf nu helaas niet meer reageren, vanavond pas, ga nu een vergaderdag () in.
wel lekker veeldus
ik denk niet dat je dat zo moet zien.quote:Op maandag 12 april 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
allereerst, ik zoek geen ruzie maar dit valt mij op:
nu doen jullie exact wat jullie andere verwijten.
iemand aanvallen omdat hij een andere "mening" heeft,
kliekjes vormen. ik zie vooral modjes in deze en het vorige incident.
overtuig mij van het tegendeel
Ik heb geen koffie en ik ben niet alert genoeg om nu iets gevats te bedenken mbt roeren, maar ik sluit me hier bij aanquote:Op maandag 12 april 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:
* Klonk zit aan de koffie en het is roerend (whehehe roerend in de koffie) met BX eens
heeyquote:
Succesquote:
gelukkig bestaan ze nog wel, eerlijk mensen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Klonk het volgende:
Er zijn nog eerlijke mensen
Werd net gebeld door iemand die mijn portomenee had gevonden, en om eerlijk te zijn ik had hem nog niet gemist, gewoon een jong gastje, en alles zat er nog in, het doet me deugd om te weten dat de wereld nog niet helemaal verrot is
gelukkig maarquote:
Ga ervoor.quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef sararaats het volgende:
btw, ik ben morgen jarig en vertoef dan lekker in Rotterdam. Koopgoot, beware !!!!
Een biscuitje is anders best lekker.quote:
alvast gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef sararaats het volgende:
btw, ik ben morgen jarig en vertoef dan lekker in Rotterdam. Koopgoot, beware !!!!
Het beste aan Rotterdam is de laatste trein naar Haarlemquote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef Klonk het volgende:
de lelijkste plek van de lelijkste stad van Nederland bedoel je, waar ze zo van hun klanten houden dat ze ze het liefste koken
* wel.o.k sluit zich hierbij aan en komt niet meer met een eigen inhoudelijke reactie.quote:Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Omg, ik lees een klein stukje terug.![]()
Wat kunnen jullie zeuren zeg. Allemaal wel. Ik kom hier toch al een aantal jaren, een paar dgn/wkn niet en dan weer eens elke dag.
Maar serieus, zeggen dat wat er nu speelt voorheen nooit was.Het is vaak genoeg geweest, al is het op een andere manier. Vaak genoeg dingen hier zien gebeuren waar de een tegen de ander uitviel, om??? mja, voor mij misschien niets, voor die personen was het extreem belangrijk. Ben vaak genoeg weggebleven omdat het hier een gezeik was, echter post ik waar ik wil, laat me dat door niemand verbieden of wat dan ook.
(oke een ban helpt.) Dus telkens weer teruggekomen als het gezellig was.
Ik ga niet eens zeggen het is fok, het komt namelijk overal voor. Zelfs in irl zijn er tijden dat men een kort lontje heeft.
Zeggen wat je op je hart hebt en daarna niet telkens weer die oude koeien naar boven halen.Maar dat is wat veel gevraagd denk ik.
![]()
* Bengeltje heeft ook even haar mening gegeven.
kort samengevat : Er hangen hier ALTIJD mods rond dat ze een tijdje afwezig zijn geweest kan best zijn maar het is wel eerder gezegd. KSC is soms het zwembad waaruit de mods worden gekozen. De helft voormalige KSC'ers zijn mods gewordenquote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef friemelaar het volgende:
Even min (onbeduidende) 5 cent in deze discussie:
Ikzelf ben nog niet zo lang, pakweg een half jaar, actief in de KSC.
Tot voor 2 á 3 weken geleden heb ik eigenlijk, afgezien van wat plagerijen, nooit echt gezeur gezien hier.
Ik vraag me dan ook af waarom er nu ineens zo'n heisa gemaakt moet worden.
OK er is een felle discussie geweest.
En er zijn jammer genoeg een paar bezoekers afgehaakt.
Dan wordt ineens iemand (bedoeld of onbedoeld) in de hoek gedreven en stapt ook op.
(echt heel jammer dat mensen opstappen, en dat meen ik)
Tot dat moment is GF nog niet bij de discussies betrokken geweest, die wordt er nu bij betrokken en krijgt een veeg uit de pan, misschien inhoudelijk terecht, terwijl hij aan de heersende situatie part nog deel had.
De laatste dagen heb ik zowiezo het gevoel dat de KSC "onder curatele staat" , zag je eerst nooit een mod, nu zijn er zo ongeveer constant mods aanwezig. Op zich niet erg natuurlijk (hoe meer zielen hoe meer vreugd) maar het legt zo'n zware indruk over de "heersende situatie" .
Tot zover mijn 5 centjes, zoals gezegd, doe ermee wat je wil.
Neem ook een bakje leut.quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef friemelaar het volgende:
Even min (onbeduidende) 5 cent in deze discussie:
Ikzelf ben nog niet zo lang, pakweg een half jaar, actief in de KSC.
Tot zover mijn 5 centjes, zoals gezegd, doe ermee wat je wil.
Wow. Daar heb je wel werk van gemaakt.quote:Op maandag 12 april 2010 11:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Das 1 Cappuccino! voor jou
*overhandigt de beker*
Denk dat KSC weinig te maken heeft met modje willen worden, KSC is van oorsprong altijd wat blauwer als de rest geweest, gewoon omdat KSC leuk is en de users hier snappen dat modjes ook maar gewone users zijn, maar dan met een kleurtjequote:Op maandag 12 april 2010 11:12 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kort samengevat : Er hangen hier ALTIJD mods rond dat ze een tijdje afwezig zijn geweest kan best zijn maar het is wel eerder gezegd. KSC is soms het zwembad waaruit de mods worden gekozen. De helft voormalige KSC'ers zijn mods gewordenHetzij omdat ze het zelf willen. hetzij omdat de mods denken dat het goeie aanwinsten zijn
![]()
Mods zijn hier altijd wel kort samengevat![]()
Kloptquote:Op maandag 12 april 2010 11:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
Denk dat KSC weinig te maken heeft met modje willen worden, KSC is van oorsprong altijd wat blauwer als de rest geweest, gewoon omdat KSC leuk is en de users hier snappen dat modjes ook maar gewone users zijn, maar dan met een kleurtje
die moet je snel naar binnen klokken en dan een vers bakkie in de lege beker/mok/kom doenquote:Op maandag 12 april 2010 11:17 schreef Klonk het volgende:
gedver, neem net een slok afgekoelde koffie
doe ik normaal ook, was ff afgeleidquote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die moet je snel naar binnen klokken en dan een vers bakkie in de lege beker/mok/kom doen
Of weggooien en een nieuwe bak zettenquote:Op maandag 12 april 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die moet je snel naar binnen klokken en dan een vers bakkie in de lege beker/mok/kom doen
ik was vergeten dat ie er al even stond, dus ik neem de laatste flinke slokquote:Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of weggooien en een nieuwe bak zetten
Dat gaat hier de heledag zoquote:Op maandag 12 april 2010 11:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik was vergeten dat ie er al even stond, dus ik neem de laatste flinke slok![]()
het is dat er caffiene in zit maar anders
Een RL facepalmquote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat gaat hier de heledag zo
Ik heb altijd 2 of 3 halve bekertjes koffie staan, en meeste tijd is het koud als ik het opdrink
Morgenquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 11:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of weggooien en een nieuwe bak zetten
je went eraan. thuis zitten krij ik altijd kommentaar, je koffie wordt koudquote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb altijd 2 of 3 halve bekertjes koffie staan, en meeste tijd is het koud als ik het opdrink
en Italianen zullen vast wel een dure naam hebben voor ijskouwe koffiequote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
caffè freddoquote:Op maandag 12 april 2010 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
en Italianen zullen vast wel een dure naam hebben voor ijskouwe koffie
Heet dat niet gewoon een Calippo Koffie?quote:Op maandag 12 april 2010 11:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
en Italianen zullen vast wel een dure naam hebben voor ijskouwe koffie
quote:Op maandag 12 april 2010 06:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Het zeuren was er anders tot pak um beet een jaartje terug nooit, en zoals het het laatste half jaar is is gewoon simpelweg stom.
[Even zwart wit:]
En ja, imo maak jij daar een relatief groot onderdeel van uit met je gedrag naar sommige mensen, en je neurotische op werkelijk zo'n beetje elke post reageren die hier geplaatst wordt.
Er bestaat zoiets als multiquoten, gebruik hem eens wat vaker. Niet elke reactie hoeft in een aparte post. En nee, je hoeft niet na 20 minuten mij nog eens welterusten te wensen c.q. op letterlijk elke post van mij c.q. een ander nog een reactie te geven
waarom? Zeker als mijn post vrij inhoudsloos is (tis per slot van rekening een SC) is dat vrij nutteloos imo. Dat is niet meer gezellig met elkaar SC-en, dat is geen kletspraatje, dat is reageren om het reageren
. Tis bijna verstikkend geworden om hier te posten. Zodra je wat neer zet en jij bent online, wéét je gewoon dat jij zal reageren, en grote kans dat dat met wat nietszeggends is.
Hoe je bent tegen bijvoorbeeld LL en Pheno mbt hun postgedrag, terwijl jij als een gek posts loopt te hunten om maar zo snel mogelijk de top 500 in te komen...pulease... Je gedraagt je een beetje alsof de KSC van jou is, jouw terrein, en dat vind ik niet gezellig, maar wel balen.
Je zal het wel allemaal niet zo bedoelen, maar het komt wel zo op mij over en dat vind ik jammer. In het begin vond ik je een gezellige en leuke toevoeging in KSC, maar je probeert het veel te veel naar jouw hand te zetten en te domineren met jouw posts.
[/zwart-wit]
Zo, dat moest ik ff kwijt
en nu, koffie!
ten eerste heb ik fok silver, dus multiquoten is a hell of een karwei.quote:Op maandag 12 april 2010 09:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk niet dat je dat zo moet zien.
Ik post al heel lang in de KSC en gaandeweg heb ik toch heel wat regelmatige bezoekers zien verdwijnen uit het topic. Het leuke van de KSC was dat er altijd een open karakter was en er voor iedereen plaats was. Ik merk dat de sfeer de laatste tijd echt een stuk minder is, en dat er nu mensen weggejaagd worden en zelf weglopen. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een koffieleut topic.
ik ben niet van plan om met een vinger naar een dader te wijzen (want waar er twee kijven etc...) maar het is gewoon doodzonde.
En BX wijst opiets waar GF al heel vaak op gewezen is, als ik terug ga zoeken kan ik nog wel wat voorbeelden vinden. Het is helemaal niet erg om hier wat vaker te posten dan een ander, maar wat vaker Multiquoten en niet overal op willen reageren zou best mogen.
kabelpistoolquote:
bengelquote:
en toch heb ik het koudquote:Op maandag 12 april 2010 12:08 schreef -Maggie- het volgende:
Wat is het toch ontzettend lekker weer!
echt warm is het nietquote:
Toen ik net buiten liep, was ik ook blij dat ik mijn jas aanhad hoor!quote:
Hier is het tussen de 17 en 18 graden in huis. Warm zat voor mijquote:Op maandag 12 april 2010 12:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zit gewoon met vest aan thuis en verwarming aanmja in huis is het ook maar 18graden
ja maar ik ben vrouw ergo ik heb het altijd koudquote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het tussen de 17 en 18 graden in huis. Warm zat voor mij.
Geen idee hoe warm het hier is, maar ik heb me gewoon verstopt onder dat dikke beest met zijn warme vachtquote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
klinkt me heel bekend in de orenquote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar ik ben vrouw ergo ik heb het altijd koud
komt me inderdaad heel bekend voor, ik heb het eigenlijk nooit koud en 22 graden vind ik way too muchquote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
klinkt me heel bekend in de oren![]()
nic heeft het ook altijd koud. dus die zet de verwarming op 21 graden en dan heeft ze nog een trui aan![]()
en ik loop dan al rond met alleen een tshirt, want ik vind het dan bloedheet
Waarom heb ik het dan wel lekker warm?quote:Op maandag 12 april 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar ik ben vrouw ergo ik heb het altijd koud
Dat lijkt me ook wel wat!quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Geen idee hoe warm het hier is, maar ik heb me gewoon verstopt onder dat dikke beest met zijn warme vacht
kan erger niet veel maar echt kut voor jequote:Op maandag 12 april 2010 12:04 schreef Fha het volgende:
Pff. Tien uur afspraak, ben je om 10 voor 11 een keer aan de beurt
En wat een pokkewind zeg
slaapkopquote:
meer sporten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
nic heeft het ook altijd koud. dus die zet de verwarming op 21 graden en dan heeft ze nog een trui aan![]()
Je mag m wel even lenenquote:
Psychologisch genaaidquote:Op maandag 12 april 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
1 keer gehad dat ik bezig was in huis en de kachel uit stond.
komt wokkin thuis, brr wat is het koud.
was het 15.5 graden, daarna vond ik het opeens ook koud
dikke trui aan met wanten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Waarom heb ik het dan wel lekker warm?
Zo hoort het ook. Mannen moeten de vrouwen warm houden.quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPGquote:
je bent toen waarschijnlijk ook gestopt met werkenquote:Op maandag 12 april 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
1 keer gehad dat ik bezig was in huis en de kachel uit stond.
komt wokkin thuis, brr wat is het koud.
was het 15.5 graden, daarna vond ik het opeens ook koud
Dat vind ik dan wel lief van je!quote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag m wel even lenen![]()
[..]
Psychologisch genaaid
Meeleven met iemand andersquote:
Haha, moet hier eerst een vrouw komen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Mannen moeten de vrouwen warm houden.Dat ze het te weinig doen blijkt wel weer.
ik kan d'r moeilijk heel tijd gaan vasthoudenquote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Mannen moeten de vrouwen warm houden.Dat ze het te weinig doen blijkt wel weer.
dat wil ze nietquote:
net lunch gehad.quote:
meer neukenquote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan d'r moeilijk heel tijd gaan vasthouden![]()
[..]
dat wil ze niet
quote:
nog meerquote:Op maandag 12 april 2010 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
net lunch gehad.
[..]
meer neuken
quote:
tot die tijd gewoon niet opgemerkt.quote:Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent toen waarschijnlijk ook gestopt met werken
quote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet zeg!quote:
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
tot die tijd gewoon niet opgemerkt.
daarna aandacht aan besteed en net als met irritante geluidjes, als je er op gewezen wordt vindt je het iopeens ook irritant.
scherp +1quote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik.
ik zorg dat de CV ketel het doet
doe je wel de oven op slot?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Zo. avond eten staat ook alvast in de oven. Dan hoef ik vanavond alleen nog maar op te warmen
ik heb mijn avondeten net op, Maandag is het warm eten tussen de middag in Huize Klonkquote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Zo. avond eten staat ook alvast in de oven. Dan hoef ik vanavond alleen nog maar op te warmen
Hihi het is hem tot nu toe nog nooit gelukt om de oven open te krijgen dus ik gok het er opquote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
doe je wel de oven op slot?
anders moet je vanavond nieuw eten maken, maar bolle niet meer te voeren
Ik kan de hele dag wel warm etenquote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn avondeten net op, Maandag is het warm eten tussen de middag in Huize Klonk
Gehakt, prei, paprika en rode peper schotelquote:
En, wat eten we vanavond?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
wat heb je gemaakt Fha ?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
die kans zit er wel inquote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je wel de oven op slot?
anders moet je vanavond nieuw eten maken, maar bolle niet meer te voeren
dat zou ik dus niet kunnenquote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb mijn avondeten net op, Maandag is het warm eten tussen de middag in Huize Klonk
heb ik geen last vanquote:
Ik nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:23 schreef Klonk het volgende:
ik vind warm eten tussen de middag eigenlijk fijner en zodra het vakantie is voor Klonkette is dat ook twee weken standaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |