ik denk niet dat je dat zo moet zien.quote:Op maandag 12 april 2010 08:50 schreef wel.o.k het volgende:
allereerst, ik zoek geen ruzie maar dit valt mij op:
nu doen jullie exact wat jullie andere verwijten.
iemand aanvallen omdat hij een andere "mening" heeft,
kliekjes vormen. ik zie vooral modjes in deze en het vorige incident.
overtuig mij van het tegendeel
Ik heb geen koffie en ik ben niet alert genoeg om nu iets gevats te bedenken mbt roeren, maar ik sluit me hier bij aanquote:Op maandag 12 april 2010 06:30 schreef Klonk het volgende:
* Klonk zit aan de koffie en het is roerend (whehehe roerend in de koffie) met BX eens
heeyquote:
Succesquote:
gelukkig bestaan ze nog wel, eerlijk mensen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:28 schreef Klonk het volgende:
Er zijn nog eerlijke mensen
Werd net gebeld door iemand die mijn portomenee had gevonden, en om eerlijk te zijn ik had hem nog niet gemist, gewoon een jong gastje, en alles zat er nog in, het doet me deugd om te weten dat de wereld nog niet helemaal verrot is
gelukkig maarquote:
Ga ervoor.quote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef sararaats het volgende:
btw, ik ben morgen jarig en vertoef dan lekker in Rotterdam. Koopgoot, beware !!!!
Een biscuitje is anders best lekker.quote:
alvast gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2010 10:48 schreef sararaats het volgende:
btw, ik ben morgen jarig en vertoef dan lekker in Rotterdam. Koopgoot, beware !!!!
Het beste aan Rotterdam is de laatste trein naar Haarlemquote:Op maandag 12 april 2010 10:49 schreef Klonk het volgende:
de lelijkste plek van de lelijkste stad van Nederland bedoel je, waar ze zo van hun klanten houden dat ze ze het liefste koken
* wel.o.k sluit zich hierbij aan en komt niet meer met een eigen inhoudelijke reactie.quote:Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef Bengeltje het volgende:
Omg, ik lees een klein stukje terug.![]()
Wat kunnen jullie zeuren zeg. Allemaal wel. Ik kom hier toch al een aantal jaren, een paar dgn/wkn niet en dan weer eens elke dag.
Maar serieus, zeggen dat wat er nu speelt voorheen nooit was.Het is vaak genoeg geweest, al is het op een andere manier. Vaak genoeg dingen hier zien gebeuren waar de een tegen de ander uitviel, om??? mja, voor mij misschien niets, voor die personen was het extreem belangrijk. Ben vaak genoeg weggebleven omdat het hier een gezeik was, echter post ik waar ik wil, laat me dat door niemand verbieden of wat dan ook.
(oke een ban helpt.) Dus telkens weer teruggekomen als het gezellig was.
Ik ga niet eens zeggen het is fok, het komt namelijk overal voor. Zelfs in irl zijn er tijden dat men een kort lontje heeft.
Zeggen wat je op je hart hebt en daarna niet telkens weer die oude koeien naar boven halen.Maar dat is wat veel gevraagd denk ik.
![]()
* Bengeltje heeft ook even haar mening gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |