dikke trui aan met wanten?quote:Op maandag 12 april 2010 12:37 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Waarom heb ik het dan wel lekker warm?
Zo hoort het ook. Mannen moeten de vrouwen warm houden.quote:Op maandag 12 april 2010 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
klinkt me heel bekend in de oren![]()
nic heeft het ook altijd koud. dus die zet de verwarming op 21 graden en dan heeft ze nog een trui aan![]()
en ik loop dan al rond met alleen een tshirt, want ik vind het dan bloedheet
MPGquote:
je bent toen waarschijnlijk ook gestopt met werkenquote:Op maandag 12 april 2010 12:38 schreef wel.o.k het volgende:
1 keer gehad dat ik bezig was in huis en de kachel uit stond.
komt wokkin thuis, brr wat is het koud.
was het 15.5 graden, daarna vond ik het opeens ook koud
Dat vind ik dan wel lief van je!quote:Op maandag 12 april 2010 12:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag m wel even lenen![]()
[..]
Psychologisch genaaid
Meeleven met iemand andersquote:
Haha, moet hier eerst een vrouw komen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Mannen moeten de vrouwen warm houden.Dat ze het te weinig doen blijkt wel weer.
ik kan d'r moeilijk heel tijd gaan vasthoudenquote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Mannen moeten de vrouwen warm houden.Dat ze het te weinig doen blijkt wel weer.
dat wil ze nietquote:
net lunch gehad.quote:
meer neukenquote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan d'r moeilijk heel tijd gaan vasthouden![]()
[..]
dat wil ze niet
quote:
nog meerquote:Op maandag 12 april 2010 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
net lunch gehad.
[..]
meer neuken
quote:
tot die tijd gewoon niet opgemerkt.quote:Op maandag 12 april 2010 12:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent toen waarschijnlijk ook gestopt met werken
quote:Op maandag 12 april 2010 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Haha, gelukkig niet zeg!quote:
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
tot die tijd gewoon niet opgemerkt.
daarna aandacht aan besteed en net als met irritante geluidjes, als je er op gewezen wordt vindt je het iopeens ook irritant.
scherp +1quote:Op maandag 12 april 2010 12:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doe ik.
ik zorg dat de CV ketel het doet
doe je wel de oven op slot?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Zo. avond eten staat ook alvast in de oven. Dan hoef ik vanavond alleen nog maar op te warmen
ik heb mijn avondeten net op, Maandag is het warm eten tussen de middag in Huize Klonkquote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
Zo. avond eten staat ook alvast in de oven. Dan hoef ik vanavond alleen nog maar op te warmen
Hihi het is hem tot nu toe nog nooit gelukt om de oven open te krijgen dus ik gok het er opquote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
doe je wel de oven op slot?
anders moet je vanavond nieuw eten maken, maar bolle niet meer te voeren
Ik kan de hele dag wel warm etenquote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
ik heb mijn avondeten net op, Maandag is het warm eten tussen de middag in Huize Klonk
Gehakt, prei, paprika en rode peper schotelquote:
En, wat eten we vanavond?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
wat heb je gemaakt Fha ?quote:Op maandag 12 april 2010 13:08 schreef Fha het volgende:
die kans zit er wel inquote:Op maandag 12 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe je wel de oven op slot?
anders moet je vanavond nieuw eten maken, maar bolle niet meer te voeren
dat zou ik dus niet kunnenquote:Op maandag 12 april 2010 13:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb mijn avondeten net op, Maandag is het warm eten tussen de middag in Huize Klonk
heb ik geen last vanquote:
Ik nietquote:Op maandag 12 april 2010 13:23 schreef Klonk het volgende:
ik vind warm eten tussen de middag eigenlijk fijner en zodra het vakantie is voor Klonkette is dat ook twee weken standaard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |