quote:
Op maandag 12 april 2010 06:14 schreef BrandX het volgende:[..]
Het zeuren was er anders tot pak um beet een jaartje terug nooit, en zoals het het laatste half jaar is is gewoon simpelweg stom.
[Even zwart wit:]
En ja, imo maak jij daar een relatief groot onderdeel van uit met je gedrag naar sommige mensen, en je neurotische op werkelijk zo'n beetje elke post reageren die hier geplaatst wordt.
Er bestaat zoiets als multiquoten, gebruik hem eens wat vaker

. Niet elke reactie hoeft in een aparte post. En nee, je hoeft niet na 20 minuten mij nog eens welterusten te wensen c.q. op letterlijk elke post van mij c.q. een ander nog een reactie te geven

waarom? Zeker als mijn post vrij inhoudsloos is (tis per slot van rekening een SC) is dat vrij nutteloos imo. Dat is niet meer gezellig met elkaar SC-en, dat is geen kletspraatje, dat is reageren om het reageren

. Tis bijna verstikkend geworden om hier te posten. Zodra je wat neer zet en jij bent online, wéét je gewoon dat jij zal reageren, en grote kans dat dat met wat nietszeggends is.
Hoe je bent tegen bijvoorbeeld LL en Pheno mbt hun postgedrag, terwijl jij als een gek posts loopt te hunten om maar zo snel mogelijk de top 500 in te komen...

pulease... Je gedraagt je een beetje alsof de KSC van jou is, jouw terrein, en dat vind ik niet gezellig, maar wel balen.
Je zal het wel allemaal niet zo bedoelen, maar het komt wel zo op mij over en dat vind ik jammer. In het begin vond ik je een gezellige en leuke toevoeging in KSC, maar je probeert het veel te veel naar jouw hand te zetten en te domineren met jouw posts.
[/zwart-wit]
Zo, dat moest ik ff kwijt

en nu, koffie!
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:03 schreef Symphonic het volgende:[..]
ik denk niet dat je dat zo moet zien.
Ik post al heel lang in de KSC en gaandeweg heb ik toch heel wat regelmatige bezoekers zien verdwijnen uit het topic. Het leuke van de KSC was dat er altijd een open karakter was en er voor iedereen plaats was. Ik merk dat de sfeer de laatste tijd echt een stuk minder is, en dat er nu mensen weggejaagd worden en zelf weglopen. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een koffieleut topic.
ik ben niet van plan om met een vinger naar een dader te wijzen (want waar er twee kijven etc...) maar het is gewoon doodzonde.
En BX wijst opiets waar GF al heel vaak op gewezen is, als ik terug ga zoeken kan ik nog wel wat voorbeelden vinden. Het is helemaal niet erg om hier wat vaker te posten dan een ander, maar wat vaker Multiquoten en niet overal op willen reageren zou best mogen.
ten eerste heb ik fok silver, dus multiquoten is a hell of een karwei.
en daar heb ik dus meestal ook geen zin in.
maar ik zal het nou doen.
ten tweede mag ik dus niet reageren op een post?
dat ik op de meeste posten reageer is toch mijn mening uiten?
dat ik zoveel post is mede door het feit dat ik meer tijd heb dan de meeste hier.
het posthunten is ook helemaal mijn bedoeling niet !
Als ik dat zou willen doen weet ik wel andere scs waar dat veel makkelijker zou zijn.
en wat zou ik tegen pheno hebben gezegd?
dat hij ook niet multiquote? ik heb verschillende malen uitgelegd waarom ik niet of nauwelijks multiquote.
en de ksc mijn terrein

lijkt me eerder het tegendeel
er zijn eerder andere die vinden dat het moet zoals zij het willen !
zo en nou ga ik weer een bakkie doen
en weer verder bellen naar me provider want me vaste internet ligt er weer eens uit