Dat IK het als mening herken, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.quote:Op zondag 11 april 2010 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien je het als mening herkent, is er blijkbaar niks mis met de presentatie.
O ja, ik ging schrijven
En die enkeling die het niet als mening herkent en dus voor waar aanneemt, die is het dus automatisch met me eens. Ik zie het probleem dus nietquote:Op zondag 11 april 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat IK het als mening herken, wil niet zeggen dat iedereen dat doet.
Mogelijk was die persoon het met je ONEENS als hij of zij zag dat het een mening is. Wel een probleem dus.quote:Op zondag 11 april 2010 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die enkeling die het niet als mening herkent en dus voor waar aanneemt, die is het dus automatisch met me eens. Ik zie het probleem dus niet.
Ja, maar niet mijn probleemquote:Op zondag 11 april 2010 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Mogelijk was die persoon het met je ONEENS als hij of zij zag dat het een mening is. Wel een probleem dus.
ik ben dus gelukkig niet de enige die dat dachtquote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Jemig wat doen jullie diepzinnig op dit tijdstip zegPff. Mijn hersens zijn drie uur geleden al uitgeschakeld
Ik probeer nog een tekst af te krijgen vanavond, dus ik ben nog een beetje scherpquote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Jemig wat doen jullie diepzinnig op dit tijdstip zegPff. Mijn hersens zijn drie uur geleden al uitgeschakeld
Hahaha. Die van mij beginnen net weer een beetje op gang te komenquote:Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef Fha het volgende:
Ja, da zal. Manipulist.quote:
Volgens mij lukt het me aardig om je van het schrijven af te houdenquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer nog een tekst af te krijgen vanavond, dus ik ben nog een beetje scherp.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahaha. Die van mij beginnen net weer een beetje op gang te komen.
[..]
Ja, da zal. Manipulist.
Je reinste indoctrinatie is het.
Mja, inmiddels hoef ik toch nog maar 444 woorden!quote:Op zondag 11 april 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij lukt het me aardig om je van het schrijven af te houden
Nog niet op de helft, dusquote:Op zondag 11 april 2010 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, inmiddels hoef ik toch nog maar 444 woorden!
Ik moet jullie zinnen drie keer lezen en dan snap ik het nog nietquote:Op zondag 11 april 2010 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer nog een tekst af te krijgen vanavond, dus ik ben nog een beetje scherp.
Mart doet alsof zijn mening over bier een feit is. MPG vindt dat stom. Mart hapt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet jullie zinnen drie keer lezen en dan snap ik het nog niet
daar zal ie nou wel verandering in brengenquote:
whehehehequote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart doet alsof zijn mening over bier een feit is. MPG vindt dat stom. Mart hapt.
Mart doet alsof zijn mening over bier een feit is. MPG vindt dat stom. Mart hapt.
Ik zie driedubbelquote:Op zondag 11 april 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Mart geeft zijn mening over bier. MPG vindt die mening stom en wijt dat aan de presentatie. Mart speelt mee en legt uit dat er niks mis is met de presentatie. MPG hapt.quote:Op zondag 11 april 2010 23:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik moet jullie zinnen drie keer lezen en dan snap ik het nog niet
Nog erger, ik word scheelquote:Op zondag 11 april 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mart geeft zijn mening over bier. MPG vindt die mening stom en wijt dat aan de presentatie. Mart speelt mee en legt uit dat er niks mis is met de presentatie. MPG hapt.
Mart geeft zijn mening over bier. MPG vindt die mening stom en wijt dat aan de presentatie. Mart speelt mee en legt uit dat er niks mis is met de presentatie. MPG hapt.
quote:
en chocomelkquote:
Zo echt hehquote:
slaap ze symquote:Op zondag 11 april 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
ik zie (3-4) dubbel
Tijd om naar bed te gaan
Nou heb ik hongerquote:
tot morgen Symquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |