1 die binnenkort weer een keukenboer zijn oren aan elkaar gaat knopenquote:
Past je tafel niet?quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 die binnenkort weer een keukenboer zijn oren aan elkaar gaat knopen
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?quote:
Waarom zou bier voor 17.00 niet smakenquote:Op zondag 11 april 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of nog beter Bierrrrrrrr
(na 17:00 iig)
dat het echt tijd voor een echte vakmanquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?
dan zal hij nog moeten werkenquote:
Nee dat past niet bij de tafel dan neequote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?
Omdat bier nooit lekker is... niet vóór en niet ná 17:00 uur... het is dus net koffie eigenlijkquote:
Zo mee eensquote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat bier nooit lekker is... niet vóór en niet ná 17:00 uur... het is dus net koffie eigenlijk.
quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat bier nooit lekker is... niet vóór en niet ná 17:00 uur... het is dus net koffie eigenlijk.
laat me raden jij drinkt liever wijnquote:
Ik drink helemaal niet.quote:Op zondag 11 april 2010 22:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laat me raden jij drinkt liever wijn
Zal ik doenquote:Op zondag 11 april 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet uitdroogt dan!
schiet ook lekker opquote:Op zondag 11 april 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg nog niet eens een puntenlijstje opgesteld van ik heb dar en daar vragen over. Ze kan beter gaan uitleggen hoe het hele verhaal lijkt op wat we daar toen besproken hebben, want ik snap er de kutschimmel van
wel chocomelkquote:
daar moet je anders niet van uitgaanquote:Op zondag 11 april 2010 22:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig snap je heus wel wat ik bedoel
Oh, ben je zo'n een?quote:Op zondag 11 april 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar moet je anders niet van uitgaan
Ligt eraan. Heb wel eens voor 11.00 (ja smorgens ja) aan het bier gezetenquote:
Nou, en? Staking vanwege bierverbodquote:
Presenteer jouw mening eens niet als een feit, wil je.quote:Op zondag 11 april 2010 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
* Fha knuffelt Flessiepes eens even heel goed
helpt natuurlijk niks, maar wel lekker![]()
Aangezien je het als mening herkent, is er blijkbaar niks mis met de presentatiequote:Op zondag 11 april 2010 22:27 schreef MPG het volgende:
Presenteer jouw mening eens niet als een feit, wil je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |