Eensch met klacht. Ik moet elke dag dat grafding over als ik terugkom.quote:Op zondag 11 april 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best kut want één of andere ongewenste Prorail hoerenzoon heeft me toch een constructie bedacht met die voetgangersbrug op het station, daar lusten de RATTEN nog geen brood van. Ik vervloek hem tot in het veertiende geslacht.
Fhaquote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef Fha het volgende:
MPG![]()
Waarom werkt het maagzuur pilletje niet!?
GFquote:
Jammerquote:
jouw anders nietquote:
en fles ook nietquote:
quote:
Nou, meer heb je toch niet nodig?quote:
kloptquote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Nou, meer heb je toch niet nodig?
Nee maar ik ben dan ook net onkruidquote:
Jaquote:
lekkerquote:
quote:
quote:
Quote verneukertquote:
zo klopt die wel voor mijquote:Op zondag 11 april 2010 21:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Quote verneukertJe maakt hem helemaal fout!
Ja, of er moeten 4 suikerklontjes in. Of ik heb nog geen lekkere thee gevonden.quote:
Ja maak lekker je eigen johquote:
Gatverquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
Ja, of er moeten 4 suikerklontjes in. Of ik heb nog geen lekkere thee gevonden.
Storm of pubertijd?quote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef Symphonic het volgende:
pffff we krijgen storm denk ik.
De meiden zijn niet in bed te branden.
thee moet je niet drinkenquote:Op zondag 11 april 2010 21:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, of er moeten 4 suikerklontjes in. Of ik heb nog geen lekkere thee gevonden.
quote:
en ik nog een bakkie koffiequote:
quote:Op zondag 11 april 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of nog beter Bierrrrrrrr
(na 17:00 iig)
whehehequote:
Wat voor soort baas ben jij eigenlijk?quote:
1 die geen thee wilquote:
Ik dacht meer aan iets andersquote:
quote:
whehehequote:
1 die binnenkort weer een keukenboer zijn oren aan elkaar gaat knopenquote:
Past je tafel niet?quote:Op zondag 11 april 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 die binnenkort weer een keukenboer zijn oren aan elkaar gaat knopen
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?quote:
Waarom zou bier voor 17.00 niet smakenquote:Op zondag 11 april 2010 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
of nog beter Bierrrrrrrr
(na 17:00 iig)
dat het echt tijd voor een echte vakmanquote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?
dan zal hij nog moeten werkenquote:
Nee dat past niet bij de tafel dan neequote:Op zondag 11 april 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ALS IK TOCH GODVERDOMME EEN DAG BEZIG BEN OM EEN SIEMATIC KEUKEN UIT TE ZOEKEN EN IK KRIJG EEN OFFERTE VOOR EEN NABER DESIGN KEUKEN, WAT DENK JE DAN DAT IK DAARVAN VIND?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |