quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
DX dito.quote:
kijk eerst of die mp3 speler wel sdhc aan kanquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:04 schreef larry_flynt het volgende:
MIjn pa wil zo mp 3 speler van 7 dollar, zijn er ook mini sd kaartjes van 4 gb te koop? Ik zie alleen normale sd kaartjes...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:26 schreef larry_flynt het volgende:
Het gaat om deze:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30486
- No build-in memory, support max. 4GB TF card
- Interfaces: 1* USB 5-Pin socket, 1*TF card slot, 1*3.5mm audio socket
We hebben de toegang tot uw rekening tijdelijk beperkt. We beoordelen dequote:Geachte xxxx,
Als beveiligingsmaatregel controleren we regelmatig activiteiten op PayPal.
Onlangs hebben we een probleem met uw rekening geconstateerd.
Wij hebben redenen om aan te nemen dat derden toegang tot uw rekening
hebben gehad. We hebben de toegang tot gevoelige
PayPal-rekeningeigenschappen beperkt voor het geval dat derden
ongeautoriseerde toegang tot uw rekening hebben gekregen. We begrijpen dat
deze beperkte toegang u ongemak kan opleveren, maar de beveiliging van uw
rekening staat bij ons voorop.
Referentienummer: xxxxxxxxxxxx
We hebben de toegang tot uw rekening tijdelijk beperkt. We beoordelen de
beperking opnieuw nadat u heeft gereageerd met de informatie waarom we
hebben verzocht.
Ga naar het Klachtencentrum om te reageren en de beperking te laten
opheffen. Als u een toelichting op de beperking wenst, kunt u in het
Klachtencentrum op de link Contact met ons opnemen klikken.
Bedankt voor uw hulp bij de oplossing van dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Account Review Department van PayPal
Wij vragen u niet te reageren op dit e-mailbericht. Dit e-mailadres wordt
niet gecontroleerd en u ontvangt geen reactie. Voor hulp kunt u inloggen op
uw PayPal-rekening en rechtsboven op een PayPal-pagina op de link Hulp
klikken.
Hoop voor je dat je 18+ bent anders kan je niet meer gebruik maken van je PayPal.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:19 schreef Unreal88 het volgende:
En als ik het referentienummer invul bij het klachtencentrum dan zijn er geen kwesties. Kut paypal.
Paypal![]()
![]()
Ja dat ben ik maar wtf is het probleem nou. Ze hebben elke keer wel wat te zeiken. Dan zijn het weer onveilige transacties waardoor ik een CC moet koppelen, nu is het dit weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:27 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je 18+ bent anders kan je niet meer gebruik maken van je PayPal.
Nee, die betaal ik cashquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:26 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb nog nooit problemen met Paypal gehad. Betalen jullie je importbruiden ook met paypal of wa?
Als het te mooi klinkt om waar te zijn....quote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef Joene94 het volgende:
Nieuwe shop gevonden, ben benieuwd of de boel te vertrouwen is:
http://www.chinabuye.com/
Staat onder andere een telefoon op die ik misschien wel wil hebben, voor $20,- minder dan op andere sites.
Ik wacht al weken op 3 leveringen..quote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef W00fer het volgende:
Van de week komt hopelijk mijn spul aan van DX. Eerste bestelling op Focalprice doei k ook vanmiddag, eens kijken hoe snel die lui zijn.
Dat dacht ik ook bij DX toen ik de site voor het eerst zag...quote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als het te mooi klinkt om waar te zijn....
Klopt, maar dat heeft zich wel bewezenquote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij DX toen ik de site voor het eerst zag...
En betere servicequote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef Twizu het volgende:
Ik heb alle Chinese webshops vervangen door Ebay!![]()
Sneller & goedkoper.
dat is wel een goeie ja!quote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef Sjabba het volgende:
Heeft DX of een andere site ook de wake up wekkers van Philips. Iets wat erop lijkt? 90,- euro voor een wekker met lamp moet goedkoper kunnen toch?
Ik zat al op eBay te kijken maar helaas waren ze daar alleen maar duurder. Echt jammer dat deze out of stock is bij MyMemory: http://www.mymemory.co.uk(...)MHz%29-DDR2-ValueRAMquote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef Twizu het volgende:
Ik heb alle Chinese webshops vervangen door Ebay!![]()
Sneller & goedkoper.
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.quote:Op zondag 11 april 2010 11:14 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Na een half jaartje toch maar weer kijken hierwel stukje saaier geworden zonder de zogenaamde "illegale" dingen, maargoed...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16039
deze gekocht, even kijken of het wat is, zo niet dan een mooi cadeau.(bandje gaat natuurlijk vervangen worden)
[ afbeelding ]
Laatst stond het nieuwe model voor 50 euro op iBoodquote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef Sjabba het volgende:
Heeft DX of een andere site ook de wake up wekkers van Philips. Iets wat erop lijkt? 90,- euro voor een wekker met lamp moet goedkoper kunnen toch?
Teveel Frans Bauer producten kopen blokkeert je Paypal accountquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:26 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb nog nooit problemen met Paypal gehad. Betalen jullie je importbruiden ook met paypal of wa?
En terecht!quote:Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Teveel Frans Bauer producten kopen blokkeert je Paypal account
Is dat een voordeel?quote:Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef W00fer het volgende:
Op Ebay browse je niet lekker door de hebbedingetjes heen, via DX wel. Zo ben ik al op dingen gekomen waar ik van dacht: hee dat is leuk om te hebben!
haha ja metaal kan mijn huid niet tegenquote:Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.
Bij je opticienquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Ballantines het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog ergens goed zonnebrillen te krijgen?
Een ticket aanmaken.quote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Berend. het volgende:
Ik heb twee oortjes gekocht op DX, alle twee kapot.Wat te doen? Binnenkort krijg ik wel de Kanen van Popbuying binnen, verwacht hem in deze dagen.
Of er een kopen.quote:
Hoe zit het met de wireless afstand?quote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Anoniemst het volgende:
Eerste order van DX binnen.![]()
[ afbeelding ]
USB geluidskaart van 2.33¤ werkt. Automatische herkenning onder Windows Vista. Weinig aan toe te voegen. Bevat een rode en groene led die beiden branden zodra je em inplugt; overbodig volgens mij.
Ik had zo'n zelfde plantje met zaagsel in plaats van gel er in, die moest ik elke week in een bakje water leggen, en die groeide echt. Hing aan mijn sleutelbos maar ben ik kwijt geraaktquote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Anoniemst het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack): Bamboe plantje staat in een soort gel. Benieuwd of deze plantjes echt gaan groeien...
oeps, dat ook al? Maar hier in België misschien niet...quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Sanchos het volgende:
Dat je die slingshot hebt besteltJe weet wel dat ze illegaal zijn?
Moet je eens JoergSprave op youtube bekijken.quote:Stiekem wil ik er ook eentje
Laipe shit men!quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Superlam het volgende:
Ik kom net thuis, ligt er een brief van de TNT dat ze langs zijn geweest voor een pakketje, maar dat er niemand thuis komt.
Nu moet ik hem op komen halen op het hoofdkantoor hier een stuk verder op.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, normaliter komen ze de volgende dag toch weer langs?
Ook moet ik het nu zelf ondertekenen, wat normaal niet hoeft bij DX bestellingen, maar het apartste is dat ik naar een postkantoor toe moet dat een stuk verder is dan de dichtstbijzijnde namelijk 15 km verder, terwijl er ook een postkantoor, een straat verder op is.
Ik heb altijd moeten tekenen voor dx pakketjes met een tracking nummer... Zonder tracking nummer inderdaad niet.quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Superlam het volgende:
Ik kom net thuis, ligt er een brief van de TNT dat ze langs zijn geweest voor een pakketje, maar dat er niemand thuis komt.
Nu moet ik hem op komen halen op het hoofdkantoor hier een stuk verder op.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, normaliter komen ze de volgende dag toch weer langs?
Ook moet ik het nu zelf ondertekenen, wat normaal niet hoeft bij DX bestellingen, maar het apartste is dat ik naar een postkantoor toe moet dat een stuk verder is dan de dichtstbijzijnde namelijk 15 km verder, terwijl er ook een postkantoor, een straat verder op is.
Hoezo zou het illegaal zijn? Een verrekijker is toch ook legaal?quote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: is het legaal om scopes te kopen?
Voorbeeldje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6280
Stuur even een mailtje naar Rachel of Jack om te vragen of ze ervaring hebben met CD-keys op TB, en of je deze gewoon in Europa kan spelen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef rac het volgende:
Heeft iemand wel eens een CD key besteld via taobao?
Of ervaringen daar mee?
Uhm.. Ik denk dat je de functie van het ding niet helemaal goed inschat.quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met de wireless afstand?
Ik heb namelijk al een wireless headset voor skype, maar wil door het hele huis kunnen lopen.
Weten jullie daarvoor een goede dongle?
Omdat het een accesoire voor een wapen isquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo zou het illegaal zijn? Een verrekijker is toch ook legaal?
Zolang er geen wapen aan vast zitquote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat het een accesoire voor een wapen is
Je hebt 1 meter, 10 meter en 100 meter bluetooth dongles. Zelf heb ik in mijn laptop ingebouwd een 10 meter dingetje zitten en van een chinese site voor 5 euro een 1 meter dingetje. Beiden werken, maar met geen van beiden ga je het hele huis door kunnen lopen. Met de 100 meter betwijfel ik dat trouwens ook.quote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef neo2000 het volgende:
Denk dat het er ook vanaf hangt wat voor cd key..
[..]
Uhm.. Ik denk dat je de functie van het ding niet helemaal goed inschat.
Je zoekt een bluetooth dongle? Deze zullen qua bereik niet heel veel verschillen lijkt mij. tenzij je er eentje met losse antenne of zo weet te vinden, dan misschien wel.
Ik heb ook de metalen, werkt nog altijd en is nog steeds onbeschadigd. Ik heb mijn vader die met het zwarte leren bandje gegeven, die staat echter elke ochtend stil.quote:Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.
Denk dat jij het ook niet weet, maar ik vind het jammer om er een topic in DIG voor te openen. Maar wat is het verschil tussen 1 van deze of 2 van deze . Het enige wat ik zie zijn de heatspreaders maar die kan ik voor 4 euro bij DX kopen.quote:Op maandag 12 april 2010 08:45 schreef Klonk het volgende:
MyMemory is gewoon een Engelse webshop, heb er al het nodige besteld en echt nog nooit het verkeerde gekregen, dus je loopt ongeveer even veel risico als bij een Nederlandse webshop![]()
Is een Dell Dimension 5000, die heeft een 2,8GHz processor. In 2005 gekocht dacht ik, is al redelijk oud dus.quote:Op maandag 12 april 2010 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Zal vnm afhangen van de rest van je configuratie.
Vroeger maakt geheugen erbij prikken wel degelijk iets uit, maar als je een vrij recente pc hebt zal die extra gig niet zo heel veel uitmaken lijkt mij.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
BY JUPITERS COCK, WE SHALL SPLIT OPEN THE SKIES AND LET THE GODS THEMSELF PISS UPON US !
Omdat ik wacht op een aantal pakjes.
net zoals tandsteen verwijderaar of een gehoorapparaat op DXquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:50 schreef Klonk het volgende:
Kun je voor dingen die je gezondheid zo rechtstreeks aangaan niet beter gewoon naar een deskundig opticien gaan ?
Als je echt weinig geld wilt uitgeven moet je gewoon even naar Hans Anders of Specsavers gaan, daar heb je voor een euro of 40 een montuur en daar gooi je dan een paar cheap ass glazen in en je bent klaar. En hoe goedkoop Hans Anders ook is je moet wel gediplomeerd opticien zijn om daar te mogen werken dus weet je in ieder geval zeker dat je je ogen geen verdere schade toebrengt
Denk dat je meer kans op oogschade hebt met goedkope zonnebrillen die UV doorlaten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:50 schreef Klonk het volgende:
Kun je voor dingen die je gezondheid zo rechtstreeks aangaan niet beter gewoon naar een deskundig opticien gaan ?
Als je echt weinig geld wilt uitgeven moet je gewoon even naar Hans Anders of Specsavers gaan, daar heb je voor een euro of 40 een montuur en daar gooi je dan een paar cheap ass glazen in en je bent klaar. En hoe goedkoop Hans Anders ook is je moet wel gediplomeerd opticien zijn om daar te mogen werken dus weet je in ieder geval zeker dat je je ogen geen verdere schade toebrengt
kleine correctie op 5 April besteld, nu in in huis, de tering wat zouden zij de chinese TNT hebben betaaldquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:21 schreef Klonk het volgende:
Nieuw record uit China hier
had via ebay wat bij uxcell.com besteld op 29 maart en het komt net in de bus gevallen, heel erg netjes
Ah okquote:Op maandag 12 april 2010 22:21 schreef veda het volgende:
Snelheidsverschil van extra geheugen ga je vooral merken als je veel applicaties open hebt staan. Als je meer dan 1 GB aan geheugen nodig hebt en je hebt dat niet, gaat hij de harde schijf als geheugen gebruiken. Dat is natuurlijk veel slomer als echt geheugen. Als je dan dus geheugen bijprikt, ga je het verschil merken zodra je computer met minder geheugen de harde schijf zou gaan gebruiken.
Mijn ervaring: Je computer wordt er sneller van en alles draait makkelijker, maar écht merken dat de pc sneller wordt doe je niet.
wat voor processor heb je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:53 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Ah okEn ik gebruik soms Adobe After Effects, als ik daar normale 640*820 (of wat dat ook voor standaard maat is) afspeel, dan doet ie het prima. Maar als ik HD filmpjes in dat progje afspeel begint ie te haperen als een dolle. Door die 2 extra geheugen modules zou dit toch ook verholpen kunnen zijn hierna?
De 2 geheugen modules zijn vandaag trouwens geshipped, en ze zeggen dat het 2-3 dagen zou duren. Ben benieuwd...
Zeker een $5 coupon ontvangen bij een Ebay bestellingquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:21 schreef Klonk het volgende:
Nieuw record uit China hier
had via ebay wat bij uxcell.com besteld op 29 maart en het komt net in de bus gevallen, heel erg netjes
ja, maar boeit het, bestel wel via ebayquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zeker een $5 coupon ontvangen bij een Ebay bestelling![]()
Ga je vol vreugde naar de website zijn de verzendkosten $5 en de producten een normale prijs
dan is dat het probleem waarschijnlijk. Hoeveel geheugen heb je nu?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
"Intel® Pentium® 4 with Hyper-Threading technology" 2,8GHz
2*512MB en er komt dus 2*512MB bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
dan is dat het probleem waarschijnlijk. Hoeveel geheugen heb je nu?
hmm okequote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef veda het volgende:
[..]
Je hebt 1 meter, 10 meter en 100 meter bluetooth dongles. Zelf heb ik in mijn laptop ingebouwd een 10 meter dingetje zitten en van een chinese site voor 5 euro een 1 meter dingetje. Beiden werken, maar met geen van beiden ga je het hele huis door kunnen lopen. Met de 100 meter betwijfel ik dat trouwens ook.
quote:"- Maximum wireless distance: 100 meters (as per Bluetooth class 1 standard)"
Ik heb 1 bestelling van 30 maart nog niet, en 1 al wel (die was er met een dag of 6, supersnel!). Maar de zending die ik niet heb bevat een berg magneten, dus ben sowieso benieuwd of het aankomtquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef W00fer het volgende:
M'n bestelling van 1 april nog niet binnen. Ik hoor dat er hier al mensen zijn die dingen van 30 maart binnen hebben...
quote:DealExtreme dealextreme2010
Got any feeling that the shipment is faster? 20 minutes ago via web
Ja...quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef neo2000 het volgende:
Naast de veel strakkere timings bedoel je? CL4 t.o.v. CL5..
marktplaatsquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er nog webshops die goedkope interne harde schijven aanbieden? Heb namelijk een goedkope, tijdelijke schijf nodig.
Die heb ik ook een paar weken, dan wel de zwarte. Tof ding! Hij is trouwens nog best degelijk voor het geld + namaak! (heb geen last van feedback en vertragingquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef Metalfreak het volgende:
Dit had ik geschreven in een ander topic:
Sinds net deze binnen:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34504
Inderdaad een rechtstreekse kopie van de Behringer Guitar Link, zelfs de driver is uitwisselbaar. Ik vind het al knap dat ze de Behringer logo's uit de installatie hebben weggehaaldZit ook een niet zo legale versie van Guitar Rig 2 op een CD-R-etje bij
Maar het ding werkt ook nog
Ja, het heeft wat latency, maar niet storend met de ASIO drivers (het scheelt nogal wat of je ASIO of Directsound gebruikt) Net even getest met Peavey Revalver en Guitar Rig 4. Klinkt goed allemaal, leuk nieuw speelgoed voor dat geld
Die van mij nog nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Twee bestellingen van afgelopen zondag nu al geshipped
Had ik ook problemen mee. Weet niet hoe het komt, maar na een paar dagen kon ik er wel gewon mee betalen. Dus misschien even wachten of geld op je paypal rekening zetten en via die weg betalen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef sandsucker het volgende:
ik heb een vraagje, ik heb net mijn bankrekening bevestigd op paypal en nu wil ik iets bestellen op dealextreme. maar als ik me dan aanmeld bij paypal vraagt paypal naar creditcardgegevens... ik kan toch gewoon betalen via mijn geverifieerde girorekening? of doe ik iets fout?
had je dit dan in het begin toen je net je paypal account had aangemaakt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef stame het volgende:
[..]
Had ik ook problemen mee. Weet niet hoe het komt, maar na een paar dagen kon ik er wel gewon mee betalen. Dus misschien even wachten of geld op je paypal rekening zetten en via die weg betalen.
weet niet waar je ze gekocht hebt?quote:Op woensdag 14 april 2010 06:56 schreef Berend. het volgende:
Waar kan je een ticket aanmaken? (Voor die 2kapotte oortjes)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:45 schreef sandsucker het volgende:
[..]
had je dit dan in het begin toen je net je paypal account had aangemaakt?
ja, rete irritantquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Die DealExtreme site is traag als dikke stront door een trechter
bestel je iedere dag iets ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef tomwas54 het volgende:
De leveringen van DX zijn wel een beetje raar bezig volgens mij, krijg net een order binnen die geshipt was op 6-4 (nog nooit zo snel gehad), terwijl ik nog wacht op iets van 28-3 en iets van 31-3 (en kreeg afg. vrijdag al iets binnen van 30-3)...
Ja ik koop elke dag een sleutelhanger van 1 dollar.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn witte oortjes zijn kapot gegaan, weet iemand waar die rubberen witte oortjes te koop zijn? Niet de flutversie met dat harde grijze eromheen maar rubber.
Danku
bedoel je in-ear of gwn normaal:p van die ipod look a likes?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn witte oortjes zijn kapot gegaan, weet iemand waar die rubberen witte oortjes te koop zijn? Niet de flutversie met dat harde grijze eromheen maar rubber.
Danku
Aka ik mag niet roken van mijn oudersquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ilter_Purifier-26193
zou dit werken, erger me altijd aan die stank na het roken op mn kamer:p
niet de in-earsquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bedoel je in-ear of gwn normaal:p van die ipod look a likes?
Zoiets? Ze hebben ook langere, maar ik vind ze niet echt heel scherp geprijsd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja...
Trouwens ik zoek nog een USB male naar female. Een soort verlengkabel vd USB poort dus. Wil namelijk op m'n nieuwe bureau met cable drops van DX, alle oplaad kabels etc. naast het scherm hebben liggen. en niet ergens achteraan.
jawel maar niet op mn kamer/uit t raam omdat dat stinktquote:Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Aka ik mag niet roken van mijn ouders
Bij de Action voor 1,50quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zoiets? Ze hebben ook langere, maar ik vind ze niet echt heel scherp geprijsd.
Venster openen zal veel meer effect hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
Nee want na elke trek moet je hem er snel weer onder leggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zoiets? Ze hebben ook langere, maar ik vind ze niet echt heel scherp geprijsd.
Ik wacht nu al vanaf 8 april tot dat mijn 180.- van mijn bankrekening op mijn PayPal staatquote:Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef 0412mdr het volgende:
hoe lang duurt het vordat een paypal betaling voltooid is?
ze roken zelf ookquote:Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Aka ik mag niet roken van mijn ouders
Bij mij duurt dat altijd 8 dagen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wacht nu al vanaf 8 april tot dat mijn 180.- van mijn bankrekening op mijn PayPal staat
Ah bij mij staat er clearingsdatum 14 aprl. maar nog nietsquote:
Het komt bij mij altijd een dag later als hun clearingsdatum. Bij paypal rekenen ze 7 dagen.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:40 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ah bij mij staat er clearingsdatum 14 aprl. maar nog niets
Iemand?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik ben dus flink opzoek naar aziatische wholesale sites, welke kennen jullie allemaal? Ik kom niet verder als www.wsdeal.com en www.volumerate.com ik wil graag meer van zulke betrouwbare wholesale sites hebben, iemand enig idee?
Nee, wel dat 3 items ready waren, en er vervolgens maar 2 geshipped werdenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef neo2000 het volgende:
DX nog steeds baggertraag.
Jullie trouwens wel eens gehad op DX dat een artikel op status Pending blijft staan terwijl het al geshipped is?
Heb je al eens gegooglet op "wholesale"? In de eerste 10 hits zitten er al 2:quote:Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef Anoniemst het volgende:
[..]
weinig mensen hier die wholesale bestellen imo
Probleem is dat je dan op een soort 'marktplaats' komt waar je verschillende verkopers hebt, volumerate en wsdeal zijn gewoon 1 bedrijf. Dus het komt er op neer dat zoiets als dhgate minder betrouwbaar is/duurder en nog meer na maak, en namaak heb ik geen interesse in, zoals logo's op bepaalde producten waar je zeker van weet dat het niet van dat merk komt.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef veda het volgende:
[..]
Heb je al eens gegooglet op "wholesale"? In de eerste 10 hits zitten er al 2:
http://www.dhgate.com/
http://www.lightinthebox.com/
Die van de Action is inderdaad érg goed.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef tokko1 het volgende:
Heey,
Iemand een mooie link naar 100 earphones, chéáp echt goedkoop?
Die data waren van afzonderlijke leveringen, niet van allemaal verschillende bestellingen, maar als DX het dan niet allemaal in stock heeft tegelijkertijd dan krijg je al die verschillende zendingen jaquote:
Als ik jou was zou ik even kijken bij http://www.opus.nl/ of http://www.databyte.nl/.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er nog webshops die goedkope interne harde schijven aanbieden? Heb namelijk een goedkope, tijdelijke schijf nodig.
Als ik het goed begrijp hang je er een externe HD aan en kan je alle films daarop op TV zien?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Zit nu toch wel te twijfelen om zo'n ding aan te schaffen...
http://www.popbuying.com/(...)ish_Version%29-24175
Ik heb alleen nog maar klachten gehoord over de servicedesk van dealextreme, als ik jou was geweest zou ik er niet aan beginnen. Maar misschien dat iemand met wat meer ervaring daarmee daar meer over kan zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:04 schreef Anoniemst het volgende:
Zie dat ze twee andere weegschalen met zelfde specs hebben, daar staat bij "Typically ships in 4 to 7 days*"
(in tegenstelling tot "Back Ordered - ETA 5/8/2010 (24 days) " ).
Kan ik op makkelijke wijze m'n order veranderen?
Heb hier alleen nog maar goede ervaringen. Ik heb al meerdere malen contact op moeten nemen vanwege defecte producten (waaronder een Acekard die na een paar maanden de geest gaf). De reactie duurt meestal even (3 werkdagen tot 2 weken), maar je word altijd netjes en beleefd geholpen, en ze zijn in principe altijd bereid gratis een nieuwe op te sturen etc.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar klachten gehoord over de servicedesk van dealextreme, als ik jou was geweest zou ik er niet aan beginnen. Maar misschien dat iemand met wat meer ervaring daarmee daar meer over kan zeggen.
Dan heb je de verkeerde mensen gesproken, want ik ben meer dan 200% tevreden over de service. Heb pas een defecte telefoon zo terug kunnen sturen, was snel geregeld. En nu heb ik een kapotte iPhone lader en die wordt gewoon nieuw opgestuurd en de oude mag ik weggooien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar klachten gehoord over de servicedesk van dealextreme, als ik jou was geweest zou ik er niet aan beginnen. Maar misschien dat iemand met wat meer ervaring daarmee daar meer over kan zeggen.
Denk 't...quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:45 schreef Anoniemst het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hang je er een externe HD aan en kan je alle films daarop op TV zien?
Klinkt goed!
Scherpquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand nog pakketjes gekregen? Dat is nu ook allemaal gepauzeerd door de aswolk
En dan komt er weer een grooooote stapelquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk niet dat de aswolk nu al merkbaar is hoor. Dat zal een dag of 5 a 6 duren verwacht ik. Meestal als je een tracking hebt van HK dan verlaat het pakket HK en dan tussen de 5 en 10 werkdagen later komt het eens een keer aan (zal wel op een stapel liggen daar nog, ondanks dat het 'uit HK is). Gewone post doet er ergens tussen de 5-10 dagen over.
Ik vermoed dat het zo'n 5 a 6 dagen duurt voordat een pakket uit HK daadwerkelijk in het vliegtuig zit, een dag of nog voordat het hier in NL bij TNT is en dan 1 a 2 dagen voor uitleveren.
Ik, met niet nader te noemen inhoud ivb met de regelsquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Unreal88 het volgende:
ik heb er eentje van dx van 30 mw en daarmee kan je gewoon een dikke laserstraal recht de lucht in mikken, gaat echt belachelijk ver. op die van mij zit ook nog een soort lens waarmee je allemaal kleine puntjes door elkaar kunt laten dansen, ziet er wel tof uit. kan je ook gemakkelijk op een gebouw projecteren. heeft er toen wel een maand over gedaan, maar ik had meerdere dingen besteld.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef 0412mdr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ser_Pointer_Pen.html
iemand ervaring met dit product, en hoe lang zou ik erop moeten wachten als ik met paypal betaal, en komt het wel langs de douane?
Ik heb geen Iphone maar voor 1 cent een envelop kapot scheuren is niet duurquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef Deezertje het volgende:
http://www.focalprice.com/detail_IP367B.html
1 eurocent!!!
Heb hem besteld. Geef hem wel wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb geen Iphone maar voor 1 cent een envelop kapot scheuren is niet duur![]()
Een heerlijk gevoel al dat post, ik voel me zo belangrijk
Tot 5mW mag je als consument hebben, hoger valt in de categorie wapens wet & munitie, dus daar kan je problemen meer krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef 0412mdr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ser_Pointer_Pen.html
iemand ervaring met dit product, en hoe lang zou ik erop moeten wachten als ik met paypal betaal, en komt het wel langs de douane?
Ik heb ook nog pakketje gekregen, zat net voor de aswolk denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is de SKU van die dobbelstenen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef Anoniemst het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen gekregen (besteld 5 april, terwijl bestelling van 25 maart nog niet binnen is en die van 26 maart slecht gedeeltelijk). Niet zo'n interessante items:
audio splitter: [ afbeelding ] 1.08$
TV universal remote: [ afbeelding ] werkt bij mij niet 2.21$
earphones, nog niet getest,
audio jack verlengkabel
idem maar met 2* male
Desoldering wick remover. Zou handig kunnen zijn, nog nooit gebruikt.
Deze usb connector: [ afbeelding ]
Gold Plated 3.5mm Male to 6.3mm Female Audio Connectors, voor m'n oom met z'n oude koptelefoon.
En tenslotte 3 zulke pakjes:
[ afbeelding ]![]()
![]()
om je een idee te geven hoe klein ze zijn: 300 ervan vullen nog geen shot-glas.
sorry voor slordige lay-out
Jij bent aan de crack?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef mtchel112 het volgende:
weer een bestelling geplaatst
-screenprotector voor mn nokia 5800
-portable smoking water pipe (:P kijken hoe mn vrienden daarop reageren xD, en evt modden tot mini-bong)
totale kosten 2,06 euro
Kijk ff in het banmeldtopic of vraag het aan een admin/mod.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:02 schreef StPatrick het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren op fok onder mijn vorige account? Erg vaag
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je er ook andere dingen in kan gooien dan crack.quote:
Kijk naar de eigenschappen van de afbeelding...quote:
voor de lader zoek je best eens op DX en lees dan de reviews en commentsquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:09 schreef Buschetta1 het volgende:
Wie heeft een linkje voor een oplader voor een ipod touch 3G ? die ik voor mijn ipod nano gebruikte werkt niet meer, beveiliging en shit. En wat zijn nou de beste oordopjes op de MD-52, PL-30 en PL-50 na ?
Uhm, tipje, "merk"kleding mag niet meer besproken worden (evenals andere illegale zooi). Zie link in de OPquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:23 schreef Granaatappel het volgende:
Hallo,
Hele tijd geleden dat ik hier gepost heb, ben laatste tijd ook inactief op de Chinese webshops, werd een te grote verslaving zoals wij allen weten.
- merkkleding via jack etc -
In een winkel?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:42 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand een idee waar ik een riem kan kopen?
Chinezen zijn gewoon die-hards.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:13 schreef Wesleyz het volgende:
Zullen de pakjes nu later komen door de aswolk ?
Als je met firefox surft is het handig om de add on: Ad Block Pro te downloaden. Kan je alle reclame gewoon weghalen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:28 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je er ook andere dingen in kan gooien dan crack.
Verdomme, ik weet even niets meer te bestellen @ DX..
Overigens wel aardige reclame naast dit topic van google a()ds:
Gays&Gadgets
The Ultimate Shopping Experience Gay Gadgets and more
Ah ok, mogen we dan wel 'naik' en 'relf loren' etc. zeggen of mag dat ook al niet meer?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:56 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Uhm, tipje, "merk"kleding mag niet meer besproken worden (evenals andere illegale zooi). Zie link in de OP
Misschien even je post aanpassen voordat mensen gaan klagen
Onze post uit Hong Kong gaat toch per boot? Zullen we weinig last van hebben dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:13 schreef Wesleyz het volgende:
Zullen de pakjes nu later komen door de aswolk ?
mag allemaal niet meer. Verder gaat het met het vliegtuig, anders zou die boot wel heel hard moeten varen.quote:Op zondag 18 april 2010 09:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ah ok, mogen we dan wel 'naik' en 'relf loren' etc. zeggen of mag dat ook al niet meer?
[..]
Onze post uit Hong Kong gaat toch per boot? Zullen we weinig last van hebben dan.
tussen de 2 en 5 weken al lijkt het de laatste tijd erg snel en soepel te gaanquote:Op zondag 18 april 2010 12:28 schreef Athlon64x het volgende:
Ik heb gisteren een voorwerp besteld bij deal extreme hoe lang duurt dat ongeveer dat het pakketje aan komt
wat al gezegd wordt dat soort dingen doen we niet meer aanquote:Op zondag 18 april 2010 09:59 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Ah ok, mogen we dan wel 'naik' en 'relf loren' etc. zeggen of mag dat ook al niet meer?
[..]
Onze post uit Hong Kong gaat toch per boot? Zullen we weinig last van hebben dan.
verdoriequote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef Deezertje het volgende:
http://www.focalprice.com/detail_IP367B.html
1 eurocent!!!
Goh ben je flink genaaid, wel 70 eurocent weggegooid.quote:Op zondag 18 april 2010 13:14 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
verdorie
had er van de week nog eentje besteld voor $0,99
quote:Op zondag 18 april 2010 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
tussen de 2 en 5 weken al lijkt het de laatste tijd erg snel en soepel te gaan
Principekwestie.quote:Op zondag 18 april 2010 13:24 schreef Superlam het volgende:
[..]
Goh ben je flink genaaid, wel 70 eurocent weggegooid.
nee, dat soort verzendtijden (en sneller ga je niet halen, tenzij je met UPS ofzo gaat verzendenquote:
quote:
In china bestellen is ook niet veel moeilijker als in nederland bestellenquote:Op zondag 18 april 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staat ook in de OP.
[rant]* neo2000] mompelt iets over mensen die het wel voor elkaar krijgen iets in China te bestellen, maar vervolgens het niet voor elkaar krijgen een klein stukje text te lezen[/rant
wat is opquote:Op zondag 18 april 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Staat ook in de OP.
[rant]* neo2000] mompelt iets over mensen die het wel voor elkaar krijgen iets in China te bestellen, maar vervolgens het niet voor elkaar krijgen een klein stukje text te lezen[/rant
Mwah, paypal koppelen e.d.quote:Op zondag 18 april 2010 17:03 schreef veda het volgende:
[..]
In china bestellen is ook niet veel moeilijker als in nederland bestellen
De openings post van dit topic, waar sommige mensen heel veel tijd in gestoken hebben.quote:
Als je alles betaald hebt met hetzelfde Paypal-adres, gewoon even een account op dat e-mailadres aanmaken. Dan worden al je bestellingen automatisch in die account gezet.quote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef ujjain het volgende:
Ik heb al voor $80 gekocht in 8 bestellingen bij DealExtreme. Is het verstandig om nog contact met ze op te nemen om dat centraal in 1 account te hebben? Want vind het soms wel prettig om even snel te zien, wat ik ook alweer op welke dag heb besteld.
IK wil ook een hele sterke BB-gun hebben, die van $4 was echt zo slapIk zou tegen m'n ballen kunnen schieten en nog zou ik... nou ik heb het niet durven testen, maar hij is slap.
Klonk verwijderde jij mijn post waarin ik vroeg of iemand al eens een voetbalshirt had gekocht daar?quote:Op zondag 18 april 2010 12:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat al gezegd wordt dat soort dingen doen we niet meer aan![]()
en onze gadgets komen allemaal per luchtpost, een bootje doet er wat langer over dan twee weken om van Hong Kong naar NL te komen
helemaal correct, gebied te grijsquote:Op zondag 18 april 2010 19:50 schreef blckbb het volgende:
[..]
Klonk verwijderde jij mijn post waarin ik vroeg of iemand al eens een voetbalshirt had gekocht daar?
Mag ik vragen wat je bedoelt? Want ik vraag uiteraard alleen wie dat al heeft gekocht en of het een fatsoenlijk product is?quote:Op zondag 18 april 2010 20:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
helemaal correct, gebied te grijs![]()
om het duidelijk te houden voor iedereen doen we hier alleen maar aan zwart wit
in de OP staat dat we het hier niet over fake producten hebben, en aangezien ze op taoboa en co qua (voetbal)kleding (waarschijnlijk, zeg 99,9% zeker) alleen illegale nep meuk hebben is dat dus gewoon een no go in deze topicreeksquote:Op zondag 18 april 2010 20:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je bedoelt? Want ik vraag uiteraard alleen wie dat al heeft gekocht en of het een fatsoenlijk product is?
Ok, thanks voor de uitlegquote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
in de OP staat dat we het hier niet over fake producten hebben, en aangezien ze op taoboa en co qua (voetbal)kleding (waarschijnlijk, zeg 99,9% zeker) alleen illegale nep meuk hebben is dat dus gewoon een no go in deze topicreeks
F-16's lopen schade op door vulkaanasquote:Op maandag 19 april 2010 07:38 schreef monkeybrain het volgende:
Nog niet vliegen... In Afghanistan landen ze in de woestijn maar een beetje as is blijkbaar een probleem voor de motor![]()
Mijn hele schema loopt in de war op deze manier, snel wat bij Nederlandse shops besteld dit weekend om niet zonder post te zitten
?quote:Op maandag 19 april 2010 16:12 schreef kof1989 het volgende:
Thanks for the information, if you have more information please tell us.
gewoon wachten, duurt ook nog wel even. Aswolk je weet zelf.quote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
En euhh ik heb op popbuying de 4de wat gekocht, en nog niet binnen. Wat te doen?
Jaquote:
Via de site is het hetzelfde als bij DX. Maar via de mail stuurt hij je een betaal verzoek die je moet betalen.quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef Berend. het volgende:
Zou iemand me kunnen uitleggen hoe het proces met jack gaat? Hoe betalen enzo. Of mag dat niet?
Mail customer service/Jack/Rachelquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
En euhh ik heb op popbuying de 4de wat gekocht, en nog niet binnen. Wat te doen?
Moet soms wel 4 weken wachten dus heb geduldquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Ik stuur een mail naar die customer service via support.popbuying.com en krijg deze error? Al 10x opnieuw geprobeerd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:01 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Via de site is het hetzelfde als bij DX. Maar via de mail stuurt hij je een betaal verzoek die je moet betalen.
[..]
Mail customer service/Jack/Rachel
Wachten, de 4e is pas kort geleden voor Chinese begrippenquote:Op maandag 19 april 2010 17:49 schreef Berend. het volgende:
Hier ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:33 schreef monkeybrain het volgende:
Net een mail ontvangen, ik krijg mijn 1 cent Iphone cover niet omdat de voorraad op is
Ik krijg een refunden een 2% coupon
![]()
Slecht en bot, dus niet doenquote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zijn die Gillette Fusion mesjes; nepperds van DP
Als je donshaar hebt: goed.quote:Op maandag 19 april 2010 20:12 schreef Deezertje het volgende:
Hoe zijn die Gillette Fusion mesjes; nepperds van DP
Wat is het probleem? Start hij niet op? Als dat zo is, moet je even het .NET Framework 3.5 installeren. Dan zou hij moeten werkenquote:Op maandag 19 april 2010 18:27 schreef afratjuh het volgende:
Haai,
de DealPerfect calculator (voor taobao) doet het bij mij niet (http://www.sven-slootweg.nl/DPCalc.rar).
Heeft iemand hier ervaring mee en/of een oplossing voor?
Groetjes!
Die van mij ook eindelijkquote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef marcel-o het volgende:
mn order is shipped![]()
zal nog wel ff duren nu
Stuur gewoon via hun e-mail adres.quote:Op maandag 19 april 2010 18:07 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik stuur een mail naar die customer service via support.popbuying.com en krijg deze error? Al 10x opnieuw geprobeerd.
Sorry, Invalid processing
Back to The Previous Step In 3 seconds
.quote:Op maandag 19 april 2010 23:48 schreef AversusZ het volgende:
Ik probeer nu wat te kopen op DP maar krijg iedere keer bij het afronden (confirm & Create this order) een foutmelding. Meer mensen hier last van?
Apeldoorn? Dan mogen ze mijn pakje wel naar beneden pleurenquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef mitchy112 het volgende:
Nu zit die boven apeldoorn ik hoop dat er een paar van mijn pakketjes bijzitten 1 van mijn pakketjes staat bij processed voor delivery al een weekje ofzo dus ja...
Ja sorry, bedoelde iets kopen van DP via pbpurchasequote:Op dinsdag 20 april 2010 13:27 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Stuur gewoon via hun e-mail adres.
dealperfectcs01[ afbeelding ]gmail.com
dealperfectcs02[ afbeelding ]gmail.com
popbuyingcs[ afbeelding ]gmail.com
[..]
.
Bij Dp kan je niet meer bestellen. Of bedoel je Popbuying?
Je hebt gelijk, bedankt!quote:Op maandag 19 april 2010 20:17 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Start hij niet op? Als dat zo is, moet je even het .NET Framework 3.5 installeren. Dan zou hij moeten werken
Anders lees je de OP gewoon evenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:20 schreef afratjuh het volgende:
Hoe werkt het btw precies als je iets koopt bij Jack,
krijg je dan een bankrekeningnummer gestuurd en stort je daar een bedrag op?![]()
Of hoe gaat het anders (via paypal)?
Is het helemaal veilig?![]()
Sorry voor de nogal noob-vragen,
just getting started! haha
Greetz!
Die site had ik al eerder wel bekeken! ;dquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:50 schreef Berend. het volgende:
[..]
Psssttt, kijk dit even. http://sites.google.com/site/fokhelp/home
nog een keer dan, en daarna de OP.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:56 schreef afratjuh het volgende:
[..]
Die site had ik al eerder wel bekeken! ;d
Jack is niet de prijsident van de Europese bank hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik de laatste tijd erg jammer vind is dat veel prijzen naar Europese maatstaven zijn gestegen. Het voordeel is er bij de meeste producten er een beetje af om het te bestellen. Juist omdat zo veel westerlingen akkoord gaan met een normale prijs kunnen Jack en andere Chinese webshops hun prijzen verhogen. Ik vind het gewoon erg zonde.
Kleine copters wegen 40 gram, camera's gaat alleen met grotere lukkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef MagischMannetje het volgende:
Nog 1 vraagje:
Zijn die heli's het nu wel of niet waard. Lijkt me namelijk wel mooi met een camera eronder, of wordt dit helemaal niks.
Carbon propellers
Lang leve eBay sellersquote:Dear Unreal88,
Bring my best regards to your families.
Thank you for shopping with us. We shipped the item today,
For the volcanic eruption in Iceland, flights are cancelled from Hongkong
to Europe, your parcel will be delayed at least a week estimated by now.
Arrival time (estimated):
-Standard Service HongKong Post Air Mail):
22-27 days to UK, Europe(delayed by the volcanic eruption), 25 days or more
to France,Italy& others, kindly pay attention please to receive the parcel
by the time.
Link:
http://www.royalmail.com/portal/rm/content1?catId=112300784&mediaId=3800088#1600082
http://abpost.ebay.cn/logistics/2010/0416/2156.html
Ik begrijp waar je heen wil, geen vragen die op die site staan....quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:28 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
nog een keer dan, en daarna de OP.
And shame on Greece!!quote:
Misschien een linkje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:43 schreef afratjuh het volgende:
Heeft iemand btw ervaring met de Ultrathin 0.3mm Blue Flexible Waterproof Keyboard ?
En wat is eigenlijk verschil tussen Paypal express checkout en standaard checkout?
Beide landen hebben er een handje van de economie naar de donder te helpen ja.quote:
sorry, ofcourse;quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
And shame on Greece!!![]()
[..]
Misschien een linkje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |