Nee, wel dat 3 items ready waren, en er vervolgens maar 2 geshipped werdenquote:Op woensdag 14 april 2010 22:28 schreef neo2000 het volgende:
DX nog steeds baggertraag.
Jullie trouwens wel eens gehad op DX dat een artikel op status Pending blijft staan terwijl het al geshipped is?
Heb je al eens gegooglet op "wholesale"? In de eerste 10 hits zitten er al 2:quote:Op donderdag 15 april 2010 00:05 schreef Anoniemst het volgende:
[..]
weinig mensen hier die wholesale bestellen imo
Probleem is dat je dan op een soort 'marktplaats' komt waar je verschillende verkopers hebt, volumerate en wsdeal zijn gewoon 1 bedrijf. Dus het komt er op neer dat zoiets als dhgate minder betrouwbaar is/duurder en nog meer na maak, en namaak heb ik geen interesse in, zoals logo's op bepaalde producten waar je zeker van weet dat het niet van dat merk komt.quote:Op donderdag 15 april 2010 00:32 schreef veda het volgende:
[..]
Heb je al eens gegooglet op "wholesale"? In de eerste 10 hits zitten er al 2:
http://www.dhgate.com/
http://www.lightinthebox.com/
Die van de Action is inderdaad érg goed.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 09:02 schreef tokko1 het volgende:
Heey,
Iemand een mooie link naar 100 earphones, chéáp echt goedkoop?
Die data waren van afzonderlijke leveringen, niet van allemaal verschillende bestellingen, maar als DX het dan niet allemaal in stock heeft tegelijkertijd dan krijg je al die verschillende zendingen jaquote:
Als ik jou was zou ik even kijken bij http://www.opus.nl/ of http://www.databyte.nl/.quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er nog webshops die goedkope interne harde schijven aanbieden? Heb namelijk een goedkope, tijdelijke schijf nodig.
Als ik het goed begrijp hang je er een externe HD aan en kan je alle films daarop op TV zien?quote:Op donderdag 15 april 2010 16:21 schreef MagischMannetje het volgende:
Zit nu toch wel te twijfelen om zo'n ding aan te schaffen...
http://www.popbuying.com/(...)ish_Version%29-24175
Ik heb alleen nog maar klachten gehoord over de servicedesk van dealextreme, als ik jou was geweest zou ik er niet aan beginnen. Maar misschien dat iemand met wat meer ervaring daarmee daar meer over kan zeggen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:04 schreef Anoniemst het volgende:
Zie dat ze twee andere weegschalen met zelfde specs hebben, daar staat bij "Typically ships in 4 to 7 days*"
(in tegenstelling tot "Back Ordered - ETA 5/8/2010 (24 days) " ).
Kan ik op makkelijke wijze m'n order veranderen?
Heb hier alleen nog maar goede ervaringen. Ik heb al meerdere malen contact op moeten nemen vanwege defecte producten (waaronder een Acekard die na een paar maanden de geest gaf). De reactie duurt meestal even (3 werkdagen tot 2 weken), maar je word altijd netjes en beleefd geholpen, en ze zijn in principe altijd bereid gratis een nieuwe op te sturen etc.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar klachten gehoord over de servicedesk van dealextreme, als ik jou was geweest zou ik er niet aan beginnen. Maar misschien dat iemand met wat meer ervaring daarmee daar meer over kan zeggen.
Dan heb je de verkeerde mensen gesproken, want ik ben meer dan 200% tevreden over de service. Heb pas een defecte telefoon zo terug kunnen sturen, was snel geregeld. En nu heb ik een kapotte iPhone lader en die wordt gewoon nieuw opgestuurd en de oude mag ik weggooien.quote:Op vrijdag 16 april 2010 01:30 schreef veda het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar klachten gehoord over de servicedesk van dealextreme, als ik jou was geweest zou ik er niet aan beginnen. Maar misschien dat iemand met wat meer ervaring daarmee daar meer over kan zeggen.
Denk 't...quote:Op vrijdag 16 april 2010 00:45 schreef Anoniemst het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp hang je er een externe HD aan en kan je alle films daarop op TV zien?
Klinkt goed!
Scherpquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Unreal88 het volgende:
Iemand nog pakketjes gekregen? Dat is nu ook allemaal gepauzeerd door de aswolk
En dan komt er weer een grooooote stapelquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik denk niet dat de aswolk nu al merkbaar is hoor. Dat zal een dag of 5 a 6 duren verwacht ik. Meestal als je een tracking hebt van HK dan verlaat het pakket HK en dan tussen de 5 en 10 werkdagen later komt het eens een keer aan (zal wel op een stapel liggen daar nog, ondanks dat het 'uit HK is). Gewone post doet er ergens tussen de 5-10 dagen over.
Ik vermoed dat het zo'n 5 a 6 dagen duurt voordat een pakket uit HK daadwerkelijk in het vliegtuig zit, een dag of nog voordat het hier in NL bij TNT is en dan 1 a 2 dagen voor uitleveren.
Ik, met niet nader te noemen inhoud ivb met de regelsquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Unreal88 het volgende:
ik heb er eentje van dx van 30 mw en daarmee kan je gewoon een dikke laserstraal recht de lucht in mikken, gaat echt belachelijk ver. op die van mij zit ook nog een soort lens waarmee je allemaal kleine puntjes door elkaar kunt laten dansen, ziet er wel tof uit. kan je ook gemakkelijk op een gebouw projecteren. heeft er toen wel een maand over gedaan, maar ik had meerdere dingen besteld.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef 0412mdr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ser_Pointer_Pen.html
iemand ervaring met dit product, en hoe lang zou ik erop moeten wachten als ik met paypal betaal, en komt het wel langs de douane?
Ik heb geen Iphone maar voor 1 cent een envelop kapot scheuren is niet duurquote:Op vrijdag 16 april 2010 19:01 schreef Deezertje het volgende:
http://www.focalprice.com/detail_IP367B.html
1 eurocent!!!
Heb hem besteld. Geef hem wel wegquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:23 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb geen Iphone maar voor 1 cent een envelop kapot scheuren is niet duur![]()
Een heerlijk gevoel al dat post, ik voel me zo belangrijk
Tot 5mW mag je als consument hebben, hoger valt in de categorie wapens wet & munitie, dus daar kan je problemen meer krijgen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:45 schreef 0412mdr het volgende:
http://www.focalprice.com(...)ser_Pointer_Pen.html
iemand ervaring met dit product, en hoe lang zou ik erop moeten wachten als ik met paypal betaal, en komt het wel langs de douane?
Ik heb ook nog pakketje gekregen, zat net voor de aswolk denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:09 schreef Unreal88 het volgende:
Wat is de SKU van die dobbelstenen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef Anoniemst het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen gekregen (besteld 5 april, terwijl bestelling van 25 maart nog niet binnen is en die van 26 maart slecht gedeeltelijk). Niet zo'n interessante items:
audio splitter: [ afbeelding ] 1.08$
TV universal remote: [ afbeelding ] werkt bij mij niet 2.21$
earphones, nog niet getest,
audio jack verlengkabel
idem maar met 2* male
Desoldering wick remover. Zou handig kunnen zijn, nog nooit gebruikt.
Deze usb connector: [ afbeelding ]
Gold Plated 3.5mm Male to 6.3mm Female Audio Connectors, voor m'n oom met z'n oude koptelefoon.
En tenslotte 3 zulke pakjes:
[ afbeelding ]![]()
![]()
om je een idee te geven hoe klein ze zijn: 300 ervan vullen nog geen shot-glas.
sorry voor slordige lay-out
Jij bent aan de crack?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:53 schreef mtchel112 het volgende:
weer een bestelling geplaatst
-screenprotector voor mn nokia 5800
-portable smoking water pipe (:P kijken hoe mn vrienden daarop reageren xD, en evt modden tot mini-bong)
totale kosten 2,06 euro
Kijk ff in het banmeldtopic of vraag het aan een admin/mod.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:02 schreef StPatrick het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren op fok onder mijn vorige account? Erg vaag
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat je er ook andere dingen in kan gooien dan crack.quote:
Kijk naar de eigenschappen van de afbeelding...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |