dan is dat het probleem waarschijnlijk. Hoeveel geheugen heb je nu?quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:26 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
"Intel® Pentium® 4 with Hyper-Threading technology" 2,8GHz
2*512MB en er komt dus 2*512MB bijquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:32 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
dan is dat het probleem waarschijnlijk. Hoeveel geheugen heb je nu?
hmm okequote:Op maandag 12 april 2010 18:28 schreef veda het volgende:
[..]
Je hebt 1 meter, 10 meter en 100 meter bluetooth dongles. Zelf heb ik in mijn laptop ingebouwd een 10 meter dingetje zitten en van een chinese site voor 5 euro een 1 meter dingetje. Beiden werken, maar met geen van beiden ga je het hele huis door kunnen lopen. Met de 100 meter betwijfel ik dat trouwens ook.
quote:"- Maximum wireless distance: 100 meters (as per Bluetooth class 1 standard)"
Ik heb 1 bestelling van 30 maart nog niet, en 1 al wel (die was er met een dag of 6, supersnel!). Maar de zending die ik niet heb bevat een berg magneten, dus ben sowieso benieuwd of het aankomtquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:57 schreef W00fer het volgende:
M'n bestelling van 1 april nog niet binnen. Ik hoor dat er hier al mensen zijn die dingen van 30 maart binnen hebben...
quote:DealExtreme dealextreme2010
Got any feeling that the shipment is faster? 20 minutes ago via web
Ja...quote:Op maandag 12 april 2010 20:11 schreef neo2000 het volgende:
Naast de veel strakkere timings bedoel je? CL4 t.o.v. CL5..
marktplaatsquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:07 schreef drumstickNL het volgende:
Zijn er nog webshops die goedkope interne harde schijven aanbieden? Heb namelijk een goedkope, tijdelijke schijf nodig.
Die heb ik ook een paar weken, dan wel de zwarte. Tof ding! Hij is trouwens nog best degelijk voor het geld + namaak! (heb geen last van feedback en vertragingquote:Op dinsdag 13 april 2010 19:16 schreef Metalfreak het volgende:
Dit had ik geschreven in een ander topic:
Sinds net deze binnen:
[ afbeelding ]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.34504
Inderdaad een rechtstreekse kopie van de Behringer Guitar Link, zelfs de driver is uitwisselbaar. Ik vind het al knap dat ze de Behringer logo's uit de installatie hebben weggehaaldZit ook een niet zo legale versie van Guitar Rig 2 op een CD-R-etje bij
Maar het ding werkt ook nog
Ja, het heeft wat latency, maar niet storend met de ASIO drivers (het scheelt nogal wat of je ASIO of Directsound gebruikt) Net even getest met Peavey Revalver en Guitar Rig 4. Klinkt goed allemaal, leuk nieuw speelgoed voor dat geld
Die van mij nog nietquote:Op dinsdag 13 april 2010 17:55 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
Twee bestellingen van afgelopen zondag nu al geshipped
Had ik ook problemen mee. Weet niet hoe het komt, maar na een paar dagen kon ik er wel gewon mee betalen. Dus misschien even wachten of geld op je paypal rekening zetten en via die weg betalen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:42 schreef sandsucker het volgende:
ik heb een vraagje, ik heb net mijn bankrekening bevestigd op paypal en nu wil ik iets bestellen op dealextreme. maar als ik me dan aanmeld bij paypal vraagt paypal naar creditcardgegevens... ik kan toch gewoon betalen via mijn geverifieerde girorekening? of doe ik iets fout?
had je dit dan in het begin toen je net je paypal account had aangemaakt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:12 schreef stame het volgende:
[..]
Had ik ook problemen mee. Weet niet hoe het komt, maar na een paar dagen kon ik er wel gewon mee betalen. Dus misschien even wachten of geld op je paypal rekening zetten en via die weg betalen.
weet niet waar je ze gekocht hebt?quote:Op woensdag 14 april 2010 06:56 schreef Berend. het volgende:
Waar kan je een ticket aanmaken? (Voor die 2kapotte oortjes)
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:45 schreef sandsucker het volgende:
[..]
had je dit dan in het begin toen je net je paypal account had aangemaakt?
ja, rete irritantquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Die DealExtreme site is traag als dikke stront door een trechter
bestel je iedere dag iets ofzo?quote:Op woensdag 14 april 2010 14:19 schreef tomwas54 het volgende:
De leveringen van DX zijn wel een beetje raar bezig volgens mij, krijg net een order binnen die geshipt was op 6-4 (nog nooit zo snel gehad), terwijl ik nog wacht op iets van 28-3 en iets van 31-3 (en kreeg afg. vrijdag al iets binnen van 30-3)...
Ja ik koop elke dag een sleutelhanger van 1 dollar.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn witte oortjes zijn kapot gegaan, weet iemand waar die rubberen witte oortjes te koop zijn? Niet de flutversie met dat harde grijze eromheen maar rubber.
Danku
bedoel je in-ear of gwn normaal:p van die ipod look a likes?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:22 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mijn witte oortjes zijn kapot gegaan, weet iemand waar die rubberen witte oortjes te koop zijn? Niet de flutversie met dat harde grijze eromheen maar rubber.
Danku
Aka ik mag niet roken van mijn oudersquote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ilter_Purifier-26193
zou dit werken, erger me altijd aan die stank na het roken op mn kamer:p
niet de in-earsquote:Op woensdag 14 april 2010 17:08 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
bedoel je in-ear of gwn normaal:p van die ipod look a likes?
Zoiets? Ze hebben ook langere, maar ik vind ze niet echt heel scherp geprijsd.quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:49 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ja...
Trouwens ik zoek nog een USB male naar female. Een soort verlengkabel vd USB poort dus. Wil namelijk op m'n nieuwe bureau met cable drops van DX, alle oplaad kabels etc. naast het scherm hebben liggen. en niet ergens achteraan.
jawel maar niet op mn kamer/uit t raam omdat dat stinktquote:Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Aka ik mag niet roken van mijn ouders
Bij de Action voor 1,50quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zoiets? Ze hebben ook langere, maar ik vind ze niet echt heel scherp geprijsd.
Venster openen zal veel meer effect hebben.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
Nee want na elke trek moet je hem er snel weer onder leggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:09 schreef mtchel112 het volgende:
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:34 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Zoiets? Ze hebben ook langere, maar ik vind ze niet echt heel scherp geprijsd.
Ik wacht nu al vanaf 8 april tot dat mijn 180.- van mijn bankrekening op mijn PayPal staatquote:Op woensdag 14 april 2010 18:42 schreef 0412mdr het volgende:
hoe lang duurt het vordat een paypal betaling voltooid is?
ze roken zelf ookquote:Op woensdag 14 april 2010 17:16 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Aka ik mag niet roken van mijn ouders
Bij mij duurt dat altijd 8 dagen.quote:Op woensdag 14 april 2010 19:05 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wacht nu al vanaf 8 april tot dat mijn 180.- van mijn bankrekening op mijn PayPal staat
Ah bij mij staat er clearingsdatum 14 aprl. maar nog nietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |