Nee, die betaal ik cashquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:26 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb nog nooit problemen met Paypal gehad. Betalen jullie je importbruiden ook met paypal of wa?
Als het te mooi klinkt om waar te zijn....quote:Op zondag 11 april 2010 16:01 schreef Joene94 het volgende:
Nieuwe shop gevonden, ben benieuwd of de boel te vertrouwen is:
http://www.chinabuye.com/
Staat onder andere een telefoon op die ik misschien wel wil hebben, voor $20,- minder dan op andere sites.
Ik wacht al weken op 3 leveringen..quote:Op zondag 11 april 2010 16:28 schreef W00fer het volgende:
Van de week komt hopelijk mijn spul aan van DX. Eerste bestelling op Focalprice doei k ook vanmiddag, eens kijken hoe snel die lui zijn.
Dat dacht ik ook bij DX toen ik de site voor het eerst zag...quote:Op zondag 11 april 2010 16:05 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als het te mooi klinkt om waar te zijn....
Klopt, maar dat heeft zich wel bewezenquote:Op zondag 11 april 2010 17:17 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij DX toen ik de site voor het eerst zag...
En betere servicequote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef Twizu het volgende:
Ik heb alle Chinese webshops vervangen door Ebay!![]()
Sneller & goedkoper.
dat is wel een goeie ja!quote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef Sjabba het volgende:
Heeft DX of een andere site ook de wake up wekkers van Philips. Iets wat erop lijkt? 90,- euro voor een wekker met lamp moet goedkoper kunnen toch?
Ik zat al op eBay te kijken maar helaas waren ze daar alleen maar duurder. Echt jammer dat deze out of stock is bij MyMemory: http://www.mymemory.co.uk(...)MHz%29-DDR2-ValueRAMquote:Op zondag 11 april 2010 17:51 schreef Twizu het volgende:
Ik heb alle Chinese webshops vervangen door Ebay!![]()
Sneller & goedkoper.
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.quote:Op zondag 11 april 2010 11:14 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Na een half jaartje toch maar weer kijken hierwel stukje saaier geworden zonder de zogenaamde "illegale" dingen, maargoed...
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16039
deze gekocht, even kijken of het wat is, zo niet dan een mooi cadeau.(bandje gaat natuurlijk vervangen worden)
[ afbeelding ]
Laatst stond het nieuwe model voor 50 euro op iBoodquote:Op zondag 11 april 2010 18:08 schreef Sjabba het volgende:
Heeft DX of een andere site ook de wake up wekkers van Philips. Iets wat erop lijkt? 90,- euro voor een wekker met lamp moet goedkoper kunnen toch?
Teveel Frans Bauer producten kopen blokkeert je Paypal accountquote:Op zaterdag 10 april 2010 23:26 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb nog nooit problemen met Paypal gehad. Betalen jullie je importbruiden ook met paypal of wa?
En terecht!quote:Op zondag 11 april 2010 19:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Teveel Frans Bauer producten kopen blokkeert je Paypal account
Is dat een voordeel?quote:Op zondag 11 april 2010 21:05 schreef W00fer het volgende:
Op Ebay browse je niet lekker door de hebbedingetjes heen, via DX wel. Zo ben ik al op dingen gekomen waar ik van dacht: hee dat is leuk om te hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |