haha ja metaal kan mijn huid niet tegenquote:Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.
Bij je opticienquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Ballantines het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog ergens goed zonnebrillen te krijgen?
Een ticket aanmaken.quote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Berend. het volgende:
Ik heb twee oortjes gekocht op DX, alle twee kapot.Wat te doen? Binnenkort krijg ik wel de Kanen van Popbuying binnen, verwacht hem in deze dagen.
Of er een kopen.quote:
Hoe zit het met de wireless afstand?quote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Anoniemst het volgende:
Eerste order van DX binnen.![]()
[ afbeelding ]
USB geluidskaart van 2.33¤ werkt. Automatische herkenning onder Windows Vista. Weinig aan toe te voegen. Bevat een rode en groene led die beiden branden zodra je em inplugt; overbodig volgens mij.
Ik had zo'n zelfde plantje met zaagsel in plaats van gel er in, die moest ik elke week in een bakje water leggen, en die groeide echt. Hing aan mijn sleutelbos maar ben ik kwijt geraaktquote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Anoniemst het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack): Bamboe plantje staat in een soort gel. Benieuwd of deze plantjes echt gaan groeien...
oeps, dat ook al? Maar hier in België misschien niet...quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Sanchos het volgende:
Dat je die slingshot hebt besteltJe weet wel dat ze illegaal zijn?
Moet je eens JoergSprave op youtube bekijken.quote:Stiekem wil ik er ook eentje
Laipe shit men!quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Superlam het volgende:
Ik kom net thuis, ligt er een brief van de TNT dat ze langs zijn geweest voor een pakketje, maar dat er niemand thuis komt.
Nu moet ik hem op komen halen op het hoofdkantoor hier een stuk verder op.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, normaliter komen ze de volgende dag toch weer langs?
Ook moet ik het nu zelf ondertekenen, wat normaal niet hoeft bij DX bestellingen, maar het apartste is dat ik naar een postkantoor toe moet dat een stuk verder is dan de dichtstbijzijnde namelijk 15 km verder, terwijl er ook een postkantoor, een straat verder op is.
Ik heb altijd moeten tekenen voor dx pakketjes met een tracking nummer... Zonder tracking nummer inderdaad niet.quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Superlam het volgende:
Ik kom net thuis, ligt er een brief van de TNT dat ze langs zijn geweest voor een pakketje, maar dat er niemand thuis komt.
Nu moet ik hem op komen halen op het hoofdkantoor hier een stuk verder op.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, normaliter komen ze de volgende dag toch weer langs?
Ook moet ik het nu zelf ondertekenen, wat normaal niet hoeft bij DX bestellingen, maar het apartste is dat ik naar een postkantoor toe moet dat een stuk verder is dan de dichtstbijzijnde namelijk 15 km verder, terwijl er ook een postkantoor, een straat verder op is.
Hoezo zou het illegaal zijn? Een verrekijker is toch ook legaal?quote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: is het legaal om scopes te kopen?
Voorbeeldje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6280
Stuur even een mailtje naar Rachel of Jack om te vragen of ze ervaring hebben met CD-keys op TB, en of je deze gewoon in Europa kan spelen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef rac het volgende:
Heeft iemand wel eens een CD key besteld via taobao?
Of ervaringen daar mee?
Uhm.. Ik denk dat je de functie van het ding niet helemaal goed inschat.quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met de wireless afstand?
Ik heb namelijk al een wireless headset voor skype, maar wil door het hele huis kunnen lopen.
Weten jullie daarvoor een goede dongle?
Omdat het een accesoire voor een wapen isquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo zou het illegaal zijn? Een verrekijker is toch ook legaal?
Zolang er geen wapen aan vast zitquote:Op maandag 12 april 2010 18:01 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Omdat het een accesoire voor een wapen is
Je hebt 1 meter, 10 meter en 100 meter bluetooth dongles. Zelf heb ik in mijn laptop ingebouwd een 10 meter dingetje zitten en van een chinese site voor 5 euro een 1 meter dingetje. Beiden werken, maar met geen van beiden ga je het hele huis door kunnen lopen. Met de 100 meter betwijfel ik dat trouwens ook.quote:Op maandag 12 april 2010 17:54 schreef neo2000 het volgende:
Denk dat het er ook vanaf hangt wat voor cd key..
[..]
Uhm.. Ik denk dat je de functie van het ding niet helemaal goed inschat.
Je zoekt een bluetooth dongle? Deze zullen qua bereik niet heel veel verschillen lijkt mij. tenzij je er eentje met losse antenne of zo weet te vinden, dan misschien wel.
Ik heb ook de metalen, werkt nog altijd en is nog steeds onbeschadigd. Ik heb mijn vader die met het zwarte leren bandje gegeven, die staat echter elke ochtend stil.quote:Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.
Denk dat jij het ook niet weet, maar ik vind het jammer om er een topic in DIG voor te openen. Maar wat is het verschil tussen 1 van deze of 2 van deze . Het enige wat ik zie zijn de heatspreaders maar die kan ik voor 4 euro bij DX kopen.quote:Op maandag 12 april 2010 08:45 schreef Klonk het volgende:
MyMemory is gewoon een Engelse webshop, heb er al het nodige besteld en echt nog nooit het verkeerde gekregen, dus je loopt ongeveer even veel risico als bij een Nederlandse webshop![]()
Is een Dell Dimension 5000, die heeft een 2,8GHz processor. In 2005 gekocht dacht ik, is al redelijk oud dus.quote:Op maandag 12 april 2010 20:31 schreef neo2000 het volgende:
Zal vnm afhangen van de rest van je configuratie.
Vroeger maakt geheugen erbij prikken wel degelijk iets uit, maar als je een vrij recente pc hebt zal die extra gig niet zo heel veel uitmaken lijkt mij.
quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Dionysiou het volgende:
BY JUPITERS COCK, WE SHALL SPLIT OPEN THE SKIES AND LET THE GODS THEMSELF PISS UPON US !
Omdat ik wacht op een aantal pakjes.
net zoals tandsteen verwijderaar of een gehoorapparaat op DXquote:Op dinsdag 13 april 2010 07:50 schreef Klonk het volgende:
Kun je voor dingen die je gezondheid zo rechtstreeks aangaan niet beter gewoon naar een deskundig opticien gaan ?
Als je echt weinig geld wilt uitgeven moet je gewoon even naar Hans Anders of Specsavers gaan, daar heb je voor een euro of 40 een montuur en daar gooi je dan een paar cheap ass glazen in en je bent klaar. En hoe goedkoop Hans Anders ook is je moet wel gediplomeerd opticien zijn om daar te mogen werken dus weet je in ieder geval zeker dat je je ogen geen verdere schade toebrengt
Denk dat je meer kans op oogschade hebt met goedkope zonnebrillen die UV doorlaten.quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:50 schreef Klonk het volgende:
Kun je voor dingen die je gezondheid zo rechtstreeks aangaan niet beter gewoon naar een deskundig opticien gaan ?
Als je echt weinig geld wilt uitgeven moet je gewoon even naar Hans Anders of Specsavers gaan, daar heb je voor een euro of 40 een montuur en daar gooi je dan een paar cheap ass glazen in en je bent klaar. En hoe goedkoop Hans Anders ook is je moet wel gediplomeerd opticien zijn om daar te mogen werken dus weet je in ieder geval zeker dat je je ogen geen verdere schade toebrengt
kleine correctie op 5 April besteld, nu in in huis, de tering wat zouden zij de chinese TNT hebben betaaldquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:21 schreef Klonk het volgende:
Nieuw record uit China hier
had via ebay wat bij uxcell.com besteld op 29 maart en het komt net in de bus gevallen, heel erg netjes
Ah okquote:Op maandag 12 april 2010 22:21 schreef veda het volgende:
Snelheidsverschil van extra geheugen ga je vooral merken als je veel applicaties open hebt staan. Als je meer dan 1 GB aan geheugen nodig hebt en je hebt dat niet, gaat hij de harde schijf als geheugen gebruiken. Dat is natuurlijk veel slomer als echt geheugen. Als je dan dus geheugen bijprikt, ga je het verschil merken zodra je computer met minder geheugen de harde schijf zou gaan gebruiken.
Mijn ervaring: Je computer wordt er sneller van en alles draait makkelijker, maar écht merken dat de pc sneller wordt doe je niet.
wat voor processor heb je?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:53 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Ah okEn ik gebruik soms Adobe After Effects, als ik daar normale 640*820 (of wat dat ook voor standaard maat is) afspeel, dan doet ie het prima. Maar als ik HD filmpjes in dat progje afspeel begint ie te haperen als een dolle. Door die 2 extra geheugen modules zou dit toch ook verholpen kunnen zijn hierna?
De 2 geheugen modules zijn vandaag trouwens geshipped, en ze zeggen dat het 2-3 dagen zou duren. Ben benieuwd...
Zeker een $5 coupon ontvangen bij een Ebay bestellingquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:21 schreef Klonk het volgende:
Nieuw record uit China hier
had via ebay wat bij uxcell.com besteld op 29 maart en het komt net in de bus gevallen, heel erg netjes
ja, maar boeit het, bestel wel via ebayquote:Op dinsdag 13 april 2010 13:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zeker een $5 coupon ontvangen bij een Ebay bestelling![]()
Ga je vol vreugde naar de website zijn de verzendkosten $5 en de producten een normale prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |