haha ja metaal kan mijn huid niet tegenquote:Op zondag 11 april 2010 19:05 schreef Wabouter_Kesley het volgende:
[..]
Die heb ik, maar dan met metalen bandje. Topding, kan heel veel hebben, ziet er tof uit, zit chill.
Bij je opticienquote:Op maandag 12 april 2010 10:30 schreef Ballantines het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog ergens goed zonnebrillen te krijgen?
Een ticket aanmaken.quote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Berend. het volgende:
Ik heb twee oortjes gekocht op DX, alle twee kapot.Wat te doen? Binnenkort krijg ik wel de Kanen van Popbuying binnen, verwacht hem in deze dagen.
Of er een kopen.quote:
Hoe zit het met de wireless afstand?quote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Anoniemst het volgende:
Eerste order van DX binnen.![]()
[ afbeelding ]
USB geluidskaart van 2.33¤ werkt. Automatische herkenning onder Windows Vista. Weinig aan toe te voegen. Bevat een rode en groene led die beiden branden zodra je em inplugt; overbodig volgens mij.
Ik had zo'n zelfde plantje met zaagsel in plaats van gel er in, die moest ik elke week in een bakje water leggen, en die groeide echt. Hing aan mijn sleutelbos maar ben ik kwijt geraaktquote:Op maandag 12 april 2010 14:38 schreef Anoniemst het volgende:
Real+Growable Lucky Bamboo Plant In-a-Bottle Keychain (2-Pack): Bamboe plantje staat in een soort gel. Benieuwd of deze plantjes echt gaan groeien...
oeps, dat ook al? Maar hier in België misschien niet...quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef Sanchos het volgende:
Dat je die slingshot hebt besteltJe weet wel dat ze illegaal zijn?
Moet je eens JoergSprave op youtube bekijken.quote:Stiekem wil ik er ook eentje
Laipe shit men!quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Superlam het volgende:
Ik kom net thuis, ligt er een brief van de TNT dat ze langs zijn geweest voor een pakketje, maar dat er niemand thuis komt.
Nu moet ik hem op komen halen op het hoofdkantoor hier een stuk verder op.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, normaliter komen ze de volgende dag toch weer langs?
Ook moet ik het nu zelf ondertekenen, wat normaal niet hoeft bij DX bestellingen, maar het apartste is dat ik naar een postkantoor toe moet dat een stuk verder is dan de dichtstbijzijnde namelijk 15 km verder, terwijl er ook een postkantoor, een straat verder op is.
Ik heb altijd moeten tekenen voor dx pakketjes met een tracking nummer... Zonder tracking nummer inderdaad niet.quote:Op maandag 12 april 2010 15:42 schreef Superlam het volgende:
Ik kom net thuis, ligt er een brief van de TNT dat ze langs zijn geweest voor een pakketje, maar dat er niemand thuis komt.
Nu moet ik hem op komen halen op het hoofdkantoor hier een stuk verder op.
Ik vind dit een vreemde gang van zaken, normaliter komen ze de volgende dag toch weer langs?
Ook moet ik het nu zelf ondertekenen, wat normaal niet hoeft bij DX bestellingen, maar het apartste is dat ik naar een postkantoor toe moet dat een stuk verder is dan de dichtstbijzijnde namelijk 15 km verder, terwijl er ook een postkantoor, een straat verder op is.
Hoezo zou het illegaal zijn? Een verrekijker is toch ook legaal?quote:Op maandag 12 april 2010 16:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Vraagje: is het legaal om scopes te kopen?
Voorbeeldje: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6280
Stuur even een mailtje naar Rachel of Jack om te vragen of ze ervaring hebben met CD-keys op TB, en of je deze gewoon in Europa kan spelen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef rac het volgende:
Heeft iemand wel eens een CD key besteld via taobao?
Of ervaringen daar mee?
Uhm.. Ik denk dat je de functie van het ding niet helemaal goed inschat.quote:Op maandag 12 april 2010 15:29 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Hoe zit het met de wireless afstand?
Ik heb namelijk al een wireless headset voor skype, maar wil door het hele huis kunnen lopen.
Weten jullie daarvoor een goede dongle?
Omdat het een accesoire voor een wapen isquote:Op maandag 12 april 2010 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoezo zou het illegaal zijn? Een verrekijker is toch ook legaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |