Vakje weet je nietquote:
En dan Luinge ontslaan, maar deze droeftoeters wel wedstrijden laten fluitenquote:
Oh zo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vakje weet je niet? Achter de goal? In een hoek? Dicht bij de trommel?
dankzij hem was het einde weer ouderwets gezelligquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan Luinge ontslaan, maar deze droeftoeters wel wedstrijden laten fluiten
Ook, helemaal bovenin zelfs in die hoekquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Oh zo!
Stond wat in de buurt van de hoek, die bij het uitvak.
Ga je konijn uitlaten ofzo.quote:
Nou en, hest wel een turkenbak.quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nou en, hest wel een turkenbak.
Misschien binnenkort weer met zo een.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Must ook met zo;n klein pluizig bolletje gaan lopen.
doe mij deze maarquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien binnenkort weer met zo een.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die verkoop ik altijd aan de chineesquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
doe mij deze maar
[ afbeelding ]
Mevrouwquote:
Waarom verdenk je mij gelijk?quote:
Ah, schoonouders hebben er zo een. Vader van m'n vriendin traint die beesten (+ doet wedstrijden met ze), schattige dingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze komt dan ook bij mn vriendin thuis.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:46 schreef Maharbal het volgende:
Oké, ik heb een Dual Layer DVD nodig....en ik heb er maar één nodig. Ik verdom het om 10 te kopen bij de (te dure) MM. Wie heeft er één te koop die ik zo kan ophalen?
[..]
Ah, schoonouders hebben er zo een. Vader van m'n vriendin traint die beesten (+ doet wedstrijden met ze), schattige dingen![]()
Eeuh...het is me even ontschoten. Ik zal 't 'm morgen vragen, ben er dan toch.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze komt dan ook bij mn vriendin thuis.
Waar traint je schoonpa met die honden weet je dat?
Ik ben zelf nog nooit meegeweest. Ik weet wel dat hij bloedfanatiek / bedreven isquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:57 schreef justmattie het volgende:
Daar komen wij ook wel, woensdag nog geweest
En nee heb zelf geen DL brander thuisdus ook geen lege DVD
Ja, thanks.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
Nice
Nee, net buiten de winkelzone. Tussen het NS-station en de Nieuwestad in.quote:boven een winkel?
Nope, meer richting het Westen. Wel in die ´strook´.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:39 schreef justmattie het volgende:
Aan het water naast de F. Bank?
Nou ja, ´huis´, ´woning´.quote:Anders weet ik geen huizen
Haha, ja die beesten blijven wel hangen. Die vader van m'n vriendin heeft z'n vorige hond dus weggedaan, en die zit nu ergens bij een beveiligingsbedrijf in Afghanistan ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:59 schreef justmattie het volgende:
Dat pakwerk is leuk om te zien, mocht zelf laatst zo'n armgeval aan hebben bij een kennis die een politiehond heeft, maar dat heb ik even overgeslagen
De hond of die vader?quote:Op zondag 11 april 2010 10:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, ja die beesten blijven wel hangen. Die vader van m'n vriendin heeft z'n vorige hond dus weggedaan, en die zit nu ergens bij een beveiligingsbedrijf in Afghanistan ofzo.
Je moet straks voor de gein bij de Tango gaan staan, misschien spot je nog iets leuks in die gigantische rij die er ongetwijfeld gaat komenquote:Op zondag 11 april 2010 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist volgens mij Oxy zijn auto op de foto gezet![]()
En er stond een bevrijdigstrein op het station?
Bij de occasion show stond ook al genoeg leuks,maar geen zin ut te stappenquote:Op zondag 11 april 2010 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet straks voor de gein bij de Tango gaan staan, misschien spot je nog iets leuks in die gigantische rij die er ongetwijfeld gaat komen.
Die bij mn vriendin thuis is in november overleden was al 13 jaar geloof ik.quote:Op zondag 11 april 2010 10:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, ja die beesten blijven wel hangen. Die vader van m'n vriendin heeft z'n vorige hond dus weggedaan, en die zit nu ergens bij een beveiligingsbedrijf in Afghanistan ofzo.
Nu dus een nieuwe puppy![]()
Beesten groeien snel
Die herder loopt daar dus nooit bij hun in huis. Heeft z'n eigen hok buiten het huis.quote:Op zondag 11 april 2010 10:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die bij mn vriendin thuis is in november overleden was al 13 jaar geloof ik.
Maar als je altijd en herder hebt wordt het snel stil in huis, dus moet er weer een nieuwe komen
Jou zou ik vandaag bij die lading oorlogsvoertuigen verwachten.quote:Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de occasion show stond ook al genoeg leuks,maar geen zin ut te stappenEn bij de rondweg, vlak bijde gezonde apotheek staat nu een hele leuke Capuchino
ff van alle kanten op de foto gezet, een smart is er groot bij
leuk cabriootje
Neuh, veel te veel heisa er om heen... Ik heb ze vorige week allemaal al op de foto gezetquote:Op zondag 11 april 2010 11:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jou zou ik vandaag bij die lading oorlogsvoertuigen verwachten.
Ah, is het wel de moeite om even te gaan kijken?quote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, veel te veel heisa er om heen... Ik heb ze vorige week allemaal al op de foto gezetToen was de eigenaar druk bezig ze te wassen, en kon ik er mooi omheen lopen en fotos maken zonder storend publiek er bij
tuurlijk! zit mooi en bijzonder spul bijquote:Op zondag 11 april 2010 11:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, is het wel de moeite om even te gaan kijken?
Mooi, bedankt.quote:Op zondag 11 april 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tuurlijk! zit mooi en bijzonder spul bij
Hoi!quote:Op zondag 11 april 2010 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje komt ook even om het hoekje gluren..
plaatsgenoten!
ja, en een stukkie rijden he?quote:
Oh, gaaf gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heey Alex! Nee, ik ben tijdelijk even niet vliegend lid ivm dochtertje! Na de zomer weer
Alles goed met jou?
Goeiedag!quote:Op zondag 11 april 2010 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje komt ook even om het hoekje gluren..
plaatsgenoten!
Ze waren een beetje later dit keer.quote:Op zondag 11 april 2010 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en een stukkie rijden he?oude route volgen weer
Staan die foto's ook ergens op het web?quote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, veel te veel heisa er om heen... Ik heb ze vorige week allemaal al op de foto gezetToen was de eigenaar druk bezig ze te wassen, en kon ik er mooi omheen lopen en fotos maken zonder storend publiek er bij
hier, vanaf halverwege de paginaquote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Staan die foto's ook ergens op het web?
Ben wel benieuwd
Is het ook mogelijk voor niet-leden om eens mee te zweven in een duo zweverquote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heey Alex! Nee, ik ben tijdelijk even niet vliegend lid ivm dochtertje! Na de zomer weer
Alles goed met jou?
Ik ben lui vanmiddag, niet normaal. Dus ga er niet apart voor wegquote:Op zondag 11 april 2010 13:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze waren een beetje later dit keer.
Justmattie: als je nog wil, ze gaan dacht ik naar de Tweebaksmarkt.
heb ik vandaag ook op de foto gezetquote:Op zondag 11 april 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
Er is ook een Vrijheidstrein.
Vandaag op station Leeuwarden:
[ afbeelding ]
Klopt ja.quote:
Ik dacht dat je UI meer voor de gein wasquote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik post veel foto´s ook in het treinentopic.Keertje een crosspost in het Leeuwardentopic.
sterkte!quote:Op zondag 11 april 2010 13:53 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga richting de Tango, kijken of er file staat. Vanuit m'n raam is in ieder geval nog niet een al te grote drukte te zien.
Ja, na 15 min niks opschieten had ik het wel gezien. Ik dacht ik ga maar weg voordat ik helemaal vast kom te staanquote:
Je had gewoon eerder van huis moeten gaanquote:Op maandag 12 april 2010 00:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, na 15 min niks opschieten had ik het wel gezien. Ik dacht ik ga maar weg voordat ik helemaal vast kom te staan
Maar om nu in de herkansing het weer te laten liggen is ook zonde. Ik moet donderdag of zo maar even mijn SK verlengen, en gelijk kaarten voor de play offs halenquote:Op maandag 12 april 2010 18:23 schreef neen het volgende:
Play offs vind ik trouwens wel leuk enzo maar of promotie nou zo'n mooie prijs is voor ons als fans weet ik niet, als je Ajax hebt zien spelen afgelopen weekend weet je dat je eigenlijk niets te zoeken hebt in de eredivisie. Wat mij betreft mogen ze lekker bovenin mee blijven draaien in de JL, op de huidige locatie.
Weer mensen wegpesten die ;t over voetbal hebben?quote:
mn mooiste note ooitquote:Op maandag 12 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer mensen wegpesten die ;t over voetbal hebben?
voor het eerst met iemand onbeschermd doggystyle sex hebben, dan bij het klaarkomen heel hard "ik heb AIDS, ik heb AIDS" roepen, en dan proberen zo lang mogelijk in het zadel te blijvenquote:
Heb ik daar eigenlijk een note voor gekregen?quote:Op maandag 12 april 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn mooiste note ooitnou ja, op de cowboysex na misschien
Accepteer me eens als facebook vriendje trouwens
Voor het klaarkomen alquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor het eerst met iemand onbeschermd doggystyle sex hebben, dan bij het klaarkomen heel hard "ik heb AIDS, ik heb AIDS" roepen, en dan proberen zo lang mogelijk in het zadel te blijven
geen idee, ik weet alleen dat jij eenvan de personen bent met de meeste positieve notesquote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik daar eigenlijk een note voor gekregen?
Rodeoneuken
nee hoor, sex is ook in leeuwarden!quote:
D'r worden positieve notes uitgedeel?quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat jij eenvan de personen bent met de meeste positieve notes
Ah, dus je hebt mij ook een paar goeien gegeven!quote:
geen idee meer...quote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt mij ook een paar goeien gegeven!
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef neen het volgende:op de esdoorn was het ook altijd saucijzenbroodjes kopen en extra geld terugkrijgen als je klasgenoten achter de balie stonden
![]()
Comebius
quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat jij eenvan de personen bent met de meeste positieve notes
Rinus is held ja!quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:52 schreef justmattie het volgende:
Sta je onder de douche, draaien ze bij SlamFM een stukje van die nieuwe Rinus track![]()
Ik had geen krat bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:54 schreef justmattie het volgende:
Sien ik su maar even DW met een krat bier door de stad sjouwe
zit je in de bieb?quote:
Richting het werk fietsenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had geen krat bierIk had zwarte wodka.
Wat deed jij daar trouwens?
Ik kwam langs jouw werk vandaagquote:
ben je kribbig?quote:
nee, heb een goede dag achter de rug.quote:
Dat is Edwin in optima forma.quote:
Ikweet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik niet, ik ben kapot en ga lekker vroeg slapen.
Jeweet.
Moet ik je komen verzorgen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik niet, ik ben kapot en ga lekker vroeg slapen.
Jeweet.
ook dat weet ik, maar was nieuwsgierig.quote:
erg nieuwsgierig of Edje lang moet nadenken voor een passend antwoordquote:
Word je niet jaloers?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik voel hier een hoop liefde, dat stemt me goed
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we nog bellen en smsen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n oude nummer doet ;t weer trouwens
Ga ik jou niet vertellen.quote:
Ik drink het liever dan ik er aan zit te voelenquote:
Ik ben er ook net pas achter gekomen dat ;ie ;t weer doetquote:
ik heb je auto op defoto, wil je dat ik je kenteken censureer bij puclicatie? en je naam op de zijkant?quote:
Nee ik ben gelukkig, jaloers zijn levert teveel negatieve ernergie op.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik drink het liever dan ik er aan zit te voelen
Je wou eigenlijk m;n homies bier jatten he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook, Edwin is liev.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee ik ben gelukkig, jaloers zijn levert teveel negatieve ernergie op.
Bovendien gun ik Ed ook zijn geluk.
jij bent echt gestoord hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee Warsteinerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wou eigenlijk m;n homies bier jatten he?
Warsteinerquote:
ben jij een boek aan het slopen?quote:
Goedemiddag Anita,quote:
Ja da's even een nieuw projectje.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
ben jij een boek aan het slopen?
maak een rondje over de Ring van Lwd.
Er stond vandaag ook een lange file bij het blokhuispoort tot het busstation door een kapotte bus
Er geldt wel een beperking van 50...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef neen het volgende:
O ja, daar rijd ik ook altijd te hard met het verkeer mee
Dat zou dus betekenen dat je vanaf de stoplichten 80 mag rijden (immers, bbk) terwijl de flitspaal op het kruispunt gericht staat.quote:- De maximumsnelheid opgelegd door een A1-bord geldt tot het eerstvolgende kruispunt
Om te kunnen innen daar.quote:
Hij sprong steeds op groen.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:19 schreef neen het volgende:
Maar het nummerbord van je fiets was niet goed zichtbaar?
Waarom?quote:
quote:
Fucking lamequote:
Ik kom niet meer bijquote:
Nee jong, bin in Purmerend!quote:
Wij gaan morgen op excursie naar de Condensquote:
of tof, lijkt me erg interessant daar eens te kijken!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij gaan morgen op excursie naar de CondensVla kijken
Waarom?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij gaan morgen op excursie naar de CondensVla kijken
boring!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Ik zit morgen overdag bij Bart thuis. Alleen.
Ik vind jou maar raar, zo zwart.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of tof, lijkt me erg interessant daar eens te kijken!
Mja nogal.quote:
het bevalt me erg goed!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou maar raar, zo zwart.
Vind je dat nou fijn, geen verantwoordelijkheid meer?quote:
Ook op de administratie en zoquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Ik zit morgen overdag bij Bart thuis. Alleen.
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook op de administratie en zomaar het gaat om te zien hoe een groot bedrijf omgaat met afval en uitval bij productie. Hoort bij kostprijsberekening e.d.
ik vind het fijn dat ik op fokkan doen en laten wat ik wil, zonder dat er gejank achterweg komtquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je dat nou fijn, geen verantwoordelijkheid meer?
Spam gezellig mee!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Ensaf het volgende:
Spammen jullie dit topic vol zonder mij.
het lijkt me oprecht interessantquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook op de administratie en zomaar het gaat om te zien hoe een groot bedrijf omgaat met afval en uitval bij productie. Hoort bij kostprijsberekening e.d.
Mooizo!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat ik op fokkan doen en laten wat ik wil, zonder dat er gejank achterweg komt![]()
heb mn verantwordelijkheden als voorzitter van een hippe stichting nog steeds
[TK] ijsklontjesquote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Ensaf het volgende:
Spammen jullie dit topic vol zonder mij.
Niet met die onhoudbare projectielen uit mijn klasquote:
In dit geval gaat het om onnodig afval. Als je uit een vierkante plaat een rondje haalt, is de rest uitval. Onvermijdelijk dus. Als je uit een plank 3 balken moet halen en je verprutst er 1 heb je afval. Het had vermeden kunnen wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het lijkt me oprecht interessantik heb iets met afvalbeheer.... zal wel zijn omdatik een kuthippie ben
Mijn vriendin wil weten waar je deze weg hebtquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil weten waar je deze weg hebt
[ afbeelding ]
Dat heb ik al vaker gehoord vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
straks je vriendin een rode Fido Dido op haar billen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een minuut voor je:quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Waar heb je die spatel nou vandaan?
Dit is #276quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
Ik vind dat ze die posts wel eens mogen gaan nummeren in de mobiele lay-out
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:43 schreef Ensaf het volgende:
Scheelt dat weer!
Ken ik morgen misschien wel even een boekje op de barbecue leggen.
Morgen is Cambuurquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik hoor 't al, BBQ bij Ensaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |