Warsteinerquote:
ben jij een boek aan het slopen?quote:
Goedemiddag Anita,quote:
Ja da's even een nieuw projectje.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:17 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
ben jij een boek aan het slopen?
maak een rondje over de Ring van Lwd.
Er stond vandaag ook een lange file bij het blokhuispoort tot het busstation door een kapotte bus
Er geldt wel een beperking van 50...quote:Op woensdag 14 april 2010 18:29 schreef neen het volgende:
O ja, daar rijd ik ook altijd te hard met het verkeer mee
Dat zou dus betekenen dat je vanaf de stoplichten 80 mag rijden (immers, bbk) terwijl de flitspaal op het kruispunt gericht staat.quote:- De maximumsnelheid opgelegd door een A1-bord geldt tot het eerstvolgende kruispunt
Om te kunnen innen daar.quote:
Hij sprong steeds op groen.quote:Op donderdag 15 april 2010 01:19 schreef neen het volgende:
Maar het nummerbord van je fiets was niet goed zichtbaar?
Waarom?quote:
quote:
Fucking lamequote:
Ik kom niet meer bijquote:
Nee jong, bin in Purmerend!quote:
Wij gaan morgen op excursie naar de Condensquote:
of tof, lijkt me erg interessant daar eens te kijken!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij gaan morgen op excursie naar de CondensVla kijken
Waarom?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:10 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wij gaan morgen op excursie naar de CondensVla kijken
boring!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Ik zit morgen overdag bij Bart thuis. Alleen.
Ik vind jou maar raar, zo zwart.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
of tof, lijkt me erg interessant daar eens te kijken!
Mja nogal.quote:
het bevalt me erg goed!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind jou maar raar, zo zwart.
Vind je dat nou fijn, geen verantwoordelijkheid meer?quote:
Ook op de administratie en zoquote:Op donderdag 15 april 2010 22:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom?Ik zit morgen overdag bij Bart thuis. Alleen.
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook op de administratie en zomaar het gaat om te zien hoe een groot bedrijf omgaat met afval en uitval bij productie. Hoort bij kostprijsberekening e.d.
ik vind het fijn dat ik op fokkan doen en laten wat ik wil, zonder dat er gejank achterweg komtquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vind je dat nou fijn, geen verantwoordelijkheid meer?
Spam gezellig mee!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Ensaf het volgende:
Spammen jullie dit topic vol zonder mij.
het lijkt me oprecht interessantquote:Op donderdag 15 april 2010 22:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ook op de administratie en zomaar het gaat om te zien hoe een groot bedrijf omgaat met afval en uitval bij productie. Hoort bij kostprijsberekening e.d.
Mooizo!quote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik vind het fijn dat ik op fokkan doen en laten wat ik wil, zonder dat er gejank achterweg komt![]()
heb mn verantwordelijkheden als voorzitter van een hippe stichting nog steeds
[TK] ijsklontjesquote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Ensaf het volgende:
Spammen jullie dit topic vol zonder mij.
Niet met die onhoudbare projectielen uit mijn klasquote:
In dit geval gaat het om onnodig afval. Als je uit een vierkante plaat een rondje haalt, is de rest uitval. Onvermijdelijk dus. Als je uit een plank 3 balken moet halen en je verprutst er 1 heb je afval. Het had vermeden kunnen wordenquote:Op donderdag 15 april 2010 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het lijkt me oprecht interessantik heb iets met afvalbeheer.... zal wel zijn omdatik een kuthippie ben
Mijn vriendin wil weten waar je deze weg hebtquote:
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil weten waar je deze weg hebt
[ afbeelding ]
Dat heb ik al vaker gehoord vandaag.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
straks je vriendin een rode Fido Dido op haar billen?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een minuut voor je:quote:Op donderdag 15 april 2010 22:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:23 schreef Breathtaking het volgende:
Waar heb je die spatel nou vandaan?
Dit is #276quote:Op donderdag 15 april 2010 22:27 schreef justmattie het volgende:
Ik vind dat ze die posts wel eens mogen gaan nummeren in de mobiele lay-out
quote:Op donderdag 15 april 2010 22:43 schreef Ensaf het volgende:
Scheelt dat weer!
Ken ik morgen misschien wel even een boekje op de barbecue leggen.
Morgen is Cambuurquote:Op donderdag 15 april 2010 22:47 schreef Maharbal het volgende:
Ik hoor 't al, BBQ bij Ensaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |