heb ik vandaag ook op de foto gezetquote:Op zondag 11 april 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
Er is ook een Vrijheidstrein.
Vandaag op station Leeuwarden:
[ afbeelding ]
Klopt ja.quote:
Ik dacht dat je UI meer voor de gein wasquote:Op zondag 11 april 2010 13:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik post veel foto´s ook in het treinentopic.Keertje een crosspost in het Leeuwardentopic.
sterkte!quote:Op zondag 11 april 2010 13:53 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga richting de Tango, kijken of er file staat. Vanuit m'n raam is in ieder geval nog niet een al te grote drukte te zien.
Ja, na 15 min niks opschieten had ik het wel gezien. Ik dacht ik ga maar weg voordat ik helemaal vast kom te staanquote:
Je had gewoon eerder van huis moeten gaanquote:Op maandag 12 april 2010 00:38 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, na 15 min niks opschieten had ik het wel gezien. Ik dacht ik ga maar weg voordat ik helemaal vast kom te staan
Maar om nu in de herkansing het weer te laten liggen is ook zonde. Ik moet donderdag of zo maar even mijn SK verlengen, en gelijk kaarten voor de play offs halenquote:Op maandag 12 april 2010 18:23 schreef neen het volgende:
Play offs vind ik trouwens wel leuk enzo maar of promotie nou zo'n mooie prijs is voor ons als fans weet ik niet, als je Ajax hebt zien spelen afgelopen weekend weet je dat je eigenlijk niets te zoeken hebt in de eredivisie. Wat mij betreft mogen ze lekker bovenin mee blijven draaien in de JL, op de huidige locatie.
Weer mensen wegpesten die ;t over voetbal hebben?quote:
mn mooiste note ooitquote:Op maandag 12 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weer mensen wegpesten die ;t over voetbal hebben?
voor het eerst met iemand onbeschermd doggystyle sex hebben, dan bij het klaarkomen heel hard "ik heb AIDS, ik heb AIDS" roepen, en dan proberen zo lang mogelijk in het zadel te blijvenquote:
Heb ik daar eigenlijk een note voor gekregen?quote:Op maandag 12 april 2010 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn mooiste note ooitnou ja, op de cowboysex na misschien
Accepteer me eens als facebook vriendje trouwens
Voor het klaarkomen alquote:Op maandag 12 april 2010 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor het eerst met iemand onbeschermd doggystyle sex hebben, dan bij het klaarkomen heel hard "ik heb AIDS, ik heb AIDS" roepen, en dan proberen zo lang mogelijk in het zadel te blijven
geen idee, ik weet alleen dat jij eenvan de personen bent met de meeste positieve notesquote:Op maandag 12 april 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb ik daar eigenlijk een note voor gekregen?
Rodeoneuken
nee hoor, sex is ook in leeuwarden!quote:
D'r worden positieve notes uitgedeel?quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat jij eenvan de personen bent met de meeste positieve notes
Ah, dus je hebt mij ook een paar goeien gegeven!quote:
geen idee meer...quote:Op maandag 12 april 2010 21:53 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt mij ook een paar goeien gegeven!
quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef neen het volgende:op de esdoorn was het ook altijd saucijzenbroodjes kopen en extra geld terugkrijgen als je klasgenoten achter de balie stonden
![]()
Comebius
quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geen idee, ik weet alleen dat jij eenvan de personen bent met de meeste positieve notes
Rinus is held ja!quote:Op dinsdag 13 april 2010 07:52 schreef justmattie het volgende:
Sta je onder de douche, draaien ze bij SlamFM een stukje van die nieuwe Rinus track![]()
Ik had geen krat bierquote:Op dinsdag 13 april 2010 18:54 schreef justmattie het volgende:
Sien ik su maar even DW met een krat bier door de stad sjouwe
zit je in de bieb?quote:
Richting het werk fietsenquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had geen krat bierIk had zwarte wodka.
Wat deed jij daar trouwens?
Ik kwam langs jouw werk vandaagquote:
ben je kribbig?quote:
nee, heb een goede dag achter de rug.quote:
Dat is Edwin in optima forma.quote:
Ikweet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik niet, ik ben kapot en ga lekker vroeg slapen.
Jeweet.
Moet ik je komen verzorgen?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:00 schreef Edwinuss het volgende:
Ik niet, ik ben kapot en ga lekker vroeg slapen.
Jeweet.
ook dat weet ik, maar was nieuwsgierig.quote:
erg nieuwsgierig of Edje lang moet nadenken voor een passend antwoordquote:
Word je niet jaloers?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik voel hier een hoop liefde, dat stemt me goed
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:10 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we nog bellen en smsen.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
M;n oude nummer doet ;t weer trouwens
Ga ik jou niet vertellen.quote:
Ik drink het liever dan ik er aan zit te voelenquote:
Ik ben er ook net pas achter gekomen dat ;ie ;t weer doetquote:
ik heb je auto op defoto, wil je dat ik je kenteken censureer bij puclicatie? en je naam op de zijkant?quote:
Nee ik ben gelukkig, jaloers zijn levert teveel negatieve ernergie op.quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik drink het liever dan ik er aan zit te voelen
Je wou eigenlijk m;n homies bier jatten he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook, Edwin is liev.quote:Op dinsdag 13 april 2010 22:15 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nee ik ben gelukkig, jaloers zijn levert teveel negatieve ernergie op.
Bovendien gun ik Ed ook zijn geluk.
jij bent echt gestoord hequote:Op dinsdag 13 april 2010 22:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee Warsteinerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wou eigenlijk m;n homies bier jatten he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |