Waarom verdenk je mij gelijk?quote:
Ah, schoonouders hebben er zo een. Vader van m'n vriendin traint die beesten (+ doet wedstrijden met ze), schattige dingenquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:00 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien binnenkort weer met zo een.
[ afbeelding ]
Deze komt dan ook bij mn vriendin thuis.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:46 schreef Maharbal het volgende:
Oké, ik heb een Dual Layer DVD nodig....en ik heb er maar één nodig. Ik verdom het om 10 te kopen bij de (te dure) MM. Wie heeft er één te koop die ik zo kan ophalen?
[..]
Ah, schoonouders hebben er zo een. Vader van m'n vriendin traint die beesten (+ doet wedstrijden met ze), schattige dingen![]()
Eeuh...het is me even ontschoten. Ik zal 't 'm morgen vragen, ben er dan toch.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Deze komt dan ook bij mn vriendin thuis.
Waar traint je schoonpa met die honden weet je dat?
Ik ben zelf nog nooit meegeweest. Ik weet wel dat hij bloedfanatiek / bedreven isquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:57 schreef justmattie het volgende:
Daar komen wij ook wel, woensdag nog geweest
En nee heb zelf geen DL brander thuisdus ook geen lege DVD
Ja, thanks.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:19 schreef justmattie het volgende:
Nice
Nee, net buiten de winkelzone. Tussen het NS-station en de Nieuwestad in.quote:boven een winkel?
Nope, meer richting het Westen. Wel in die ´strook´.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:39 schreef justmattie het volgende:
Aan het water naast de F. Bank?
Nou ja, ´huis´, ´woning´.quote:Anders weet ik geen huizen
Haha, ja die beesten blijven wel hangen. Die vader van m'n vriendin heeft z'n vorige hond dus weggedaan, en die zit nu ergens bij een beveiligingsbedrijf in Afghanistan ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:59 schreef justmattie het volgende:
Dat pakwerk is leuk om te zien, mocht zelf laatst zo'n armgeval aan hebben bij een kennis die een politiehond heeft, maar dat heb ik even overgeslagen
De hond of die vader?quote:Op zondag 11 april 2010 10:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, ja die beesten blijven wel hangen. Die vader van m'n vriendin heeft z'n vorige hond dus weggedaan, en die zit nu ergens bij een beveiligingsbedrijf in Afghanistan ofzo.
Je moet straks voor de gein bij de Tango gaan staan, misschien spot je nog iets leuks in die gigantische rij die er ongetwijfeld gaat komenquote:Op zondag 11 april 2010 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist volgens mij Oxy zijn auto op de foto gezet![]()
En er stond een bevrijdigstrein op het station?
Bij de occasion show stond ook al genoeg leuks,maar geen zin ut te stappenquote:Op zondag 11 april 2010 10:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Je moet straks voor de gein bij de Tango gaan staan, misschien spot je nog iets leuks in die gigantische rij die er ongetwijfeld gaat komen.
Die bij mn vriendin thuis is in november overleden was al 13 jaar geloof ik.quote:Op zondag 11 april 2010 10:07 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, ja die beesten blijven wel hangen. Die vader van m'n vriendin heeft z'n vorige hond dus weggedaan, en die zit nu ergens bij een beveiligingsbedrijf in Afghanistan ofzo.
Nu dus een nieuwe puppy![]()
Beesten groeien snel
Die herder loopt daar dus nooit bij hun in huis. Heeft z'n eigen hok buiten het huis.quote:Op zondag 11 april 2010 10:46 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die bij mn vriendin thuis is in november overleden was al 13 jaar geloof ik.
Maar als je altijd en herder hebt wordt het snel stil in huis, dus moet er weer een nieuwe komen
Jou zou ik vandaag bij die lading oorlogsvoertuigen verwachten.quote:Op zondag 11 april 2010 10:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij de occasion show stond ook al genoeg leuks,maar geen zin ut te stappenEn bij de rondweg, vlak bijde gezonde apotheek staat nu een hele leuke Capuchino
ff van alle kanten op de foto gezet, een smart is er groot bij
leuk cabriootje
Neuh, veel te veel heisa er om heen... Ik heb ze vorige week allemaal al op de foto gezetquote:Op zondag 11 april 2010 11:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Jou zou ik vandaag bij die lading oorlogsvoertuigen verwachten.
Ah, is het wel de moeite om even te gaan kijken?quote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, veel te veel heisa er om heen... Ik heb ze vorige week allemaal al op de foto gezetToen was de eigenaar druk bezig ze te wassen, en kon ik er mooi omheen lopen en fotos maken zonder storend publiek er bij
tuurlijk! zit mooi en bijzonder spul bijquote:Op zondag 11 april 2010 11:43 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ah, is het wel de moeite om even te gaan kijken?
Mooi, bedankt.quote:Op zondag 11 april 2010 11:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tuurlijk! zit mooi en bijzonder spul bij
Hoi!quote:Op zondag 11 april 2010 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje komt ook even om het hoekje gluren..
plaatsgenoten!
ja, en een stukkie rijden he?quote:
Oh, gaaf gefeliciteerd!quote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heey Alex! Nee, ik ben tijdelijk even niet vliegend lid ivm dochtertje! Na de zomer weer
Alles goed met jou?
Goeiedag!quote:Op zondag 11 april 2010 12:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
* Zweefvliegje komt ook even om het hoekje gluren..
plaatsgenoten!
Ze waren een beetje later dit keer.quote:Op zondag 11 april 2010 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, en een stukkie rijden he?oude route volgen weer
Staan die foto's ook ergens op het web?quote:Op zondag 11 april 2010 11:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neuh, veel te veel heisa er om heen... Ik heb ze vorige week allemaal al op de foto gezetToen was de eigenaar druk bezig ze te wassen, en kon ik er mooi omheen lopen en fotos maken zonder storend publiek er bij
hier, vanaf halverwege de paginaquote:Op zondag 11 april 2010 13:01 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Staan die foto's ook ergens op het web?
Ben wel benieuwd
Is het ook mogelijk voor niet-leden om eens mee te zweven in een duo zweverquote:Op zondag 11 april 2010 12:44 schreef Zweefvliegje het volgende:
Heey Alex! Nee, ik ben tijdelijk even niet vliegend lid ivm dochtertje! Na de zomer weer
Alles goed met jou?
Ik ben lui vanmiddag, niet normaal. Dus ga er niet apart voor wegquote:Op zondag 11 april 2010 13:00 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze waren een beetje later dit keer.
Justmattie: als je nog wil, ze gaan dacht ik naar de Tweebaksmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |