1 |
Ik tot gisteren 1 week niet er is niets veranderd nog steeds ellende...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:17 schreef afro het volgende:
TVP
Hoewel ik het al 3 weken niet meer heb gedaan:P
Het is een AC130. En dan standje 2 of 3. Dus dat je bullets of die kleine bommetjes schiet.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Gaat al weer goed krijg steam geen eens opgestart verbindingsfout![]()
![]()
Oja hier hadden we het in vorige topic over (beetje offtopic) :
Chopper gunner (in real life)
N00b, het is geen AC130. Het is een real life Apache. Dus een Chopper Gunner.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is een AC130. En dan standje 2 of 3. Dus dat je bullets of die kleine bommetjes schiet.
25mm (stand 3):
[ afbeelding ]
En stand 2 heeft 40mm dacht ik, dus de gemiddelde noobtube op een wapen of zoeen thumper.
[ afbeelding ]
Zo 1.
Nope AC 130 volgens mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef WurM het volgende:
[..]
N00b, het is geen AC130. Het is een real life Apache. Dus een Chopper Gunner.
Van de site van de video ( http://www.wikileaks.com/ ):quote:
I rest my case.quote:The video, shot from an Apache helicopter gun-site
Mis alleen nog het commentaar uit MW1 "Kaboom!"quote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Gaat al weer goed krijg steam geen eens opgestart verbindingsfout![]()
![]()
Oja hier hadden we het in vorige topic over (beetje offtopic) :
Chopper gunner (in real life)
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Van de site van de video ( http://www.wikileaks.com/ ):
[..]
I rest my case.
Ja, maar niet 10km hoogte zoals ik zei.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Bootje84 het volgende:
Mwah, een apache zal ook gemakkelijk op 100 meter hoogte kunnen hangen. Die camera's kunnen inzoomen waar google maps een puntje aan kan zuigen
quote:
Ik vind de SPAS met grip het fijnste. Hij schiet dan misschien wel traag, je hebt een enorm bereik en schiet je raak dan is die ook echt dood. Maar als je mist dan ben je er meestal zelf geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef Blik het volgende:
tvp, op naar level 68 en up
Vraag: wat is de beste (fijnste) shotgun?
Striker FTWquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef Blik het volgende:
tvp, op naar level 68 en up
Vraag: wat is de beste (fijnste) shotgun?
Eens! Hier gaat ook mijn voorkeur naar uit.. wel weinig kogels.quote:
Heb je 60 euro betaald voor de PC-versie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef afro het volgende:
het zou gewoon gratis moeten heb al 60 eutjes betaald voor dat spel en ze mogen ook wel compenseren voor dat host migration en andere connectie troep.
jij hebt je laten naaienquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef afro het volgende:
het zou gewoon gratis moeten heb al 60 eutjes betaald voor dat spel en ze mogen ook wel compenseren voor dat host migration en andere connectie troep.
Ik ook 35 en dat was een paar dagen na de releasequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je 60 euro betaald voor de PC-versie?
Ik maar 35
Ik 30.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je 60 euro betaald voor de PC-versie?
Ik maar 35
Had ik ook een paar dagen geleden. Weet je toevallig wie er hoste?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net in een hacked server, geniaal
Was Domination in Estate, maar dit was anders dan normaal:
- Geen einde. Stopte dus niet na 200.
- In het begin had iedereen oneindig grenade launcher
- Superjump
- Fucking snel lopen
Had 5x een succesvolle Host Migration, en alles bleef, maar toen gaf MW2 een error
(K.E.N.)Shadow dacht ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Had ik ook een paar dagen geleden. Weet je toevallig wie er hoste?
Jep.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
(K.E.N.)Shadow dacht ik
Zou dat kunnen?
Klopt nie veel van wat je zegt. We kunnen er vanuit gaan dat de AC130 de Spectre (oud model) of de huidige 'Spooky' is. Een C130 is overigens een 'Carrier' of vrachtvliegtuig, normaal staat A voor attack (zoals de A10 Thunderbold), vandaar de .. AC130quote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is een AC130. En dan standje 2 of 3. Dus dat je bullets of die kleine bommetjes schiet.
25mm (stand 3):
[ afbeelding ]
En stand 2 heeft 40mm dacht ik, dus de gemiddelde noobtube op een wapen of zoeen thumper.
[ afbeelding ]
Zo 1.
same for me, vanwege werk weinig speeltijd. Nu bijna level 68quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zal mijn steam info enzo ook doorgeven binnenkort.. zit na maanden (heb de game sinds het begin) eindelijk in de 60... das het nadeel als je werkt, dan ben je niet na 1,5 week geleveld
Iedereen wil wel acr en ak maar de eerste gun is ook zwaar relaxedquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Cool, we zitten allemaal in het zelfde schuitjeEn maar wachten op de AK!
Ah ja, de ACR of de UMP doen het voor me.. en speel uitsluitend hardcore speltypes.
10k xp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Krijg je eigenlijk ook iets als je alle attachments van een secondary hebt uitgespeeld ?
Die tube geluidjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef Razor21 het volgende:
Ga weer verder met Battlefield Bad Company 2 wat een spel zeg veel realistischer en wat een geluid![]()
![]()
MW2 komt van de week wel weer.
Multyplayer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef Razor21 het volgende:
Ga weer verder met Battlefield Bad Company 2 wat een spel zeg veel realistischer en wat een geluid![]()
![]()
MW2 komt van de week wel weer.
Met je noob heartbeat sensor jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Voor het eerst vanmiddag FFA gedaan, ging best lekker
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
Stimulus pack komt op 4 mei uit en kost vermoedelijk 15 euro.
Staat op de site van de Televaag.
Mjah dat wisten we alquote:Modern Warfare 2-uitbreiding in mei voor PS3 en pc
AMSTERDAM - De uitbreiding voor de multiplayer-modus van Modern Warfare 2 is nu al op de Xbox 360 te spelen. Ontwikkelaar Infinity Ward heeft nu bekendgemaakt dat spelers op de PlayStation 3 en pc op respectievelijk 5 en 4 mei in de nieuwe levels kunnen spelen.
In de Stimulus Map Pack zitten drie nieuwe levels om elkaar in af te maken en twee levels uit de eerste Modern Warfare. De levels kosten gezamenlijk rond de vijftien euro. Dat is nog niet officieel bevestigd, maar op de Xbox 360 kost de uitbreiding 1200 Microsoft Points, wat op deze prijs neerkomt.
Ik zet hem er in.quote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef FFSletop het volgende:
Oh en Porsche, ik weet nog een voor je sig:
"You got an enemy Baas loaded for Bagger approaching your topic, over."
Origineel: "You got an enemy helicopter loaded for bear approaching your area, over." - Overlord in Wolverines!
Wat vindt je?
Je moet ook geen TDM spelen, maar HC HQ.quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef Jantje12345 het volgende:
Ik weet niet wat ik nou moet vinden van dit spel. Zonet weer in allerlei laggames gespeeld, 2x geleaved omdat er een hacker aanwezig was. Speel je demolition en kom je in een team die alleen op hun spawn zit te campen zonder te verdedigen dus dan lukt het ook niet. En toen kwam ik in de volgende game met alleen maar noobs:[ afbeelding ]
De gameplay is geweldig, alleen het is zo lastig een fatsoenlijke game te vinden.
HQ is tof iddquote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook geen TDM spelen, maar HC HQ.
Het zal ongetwijfeld deels aan mij liggen maar ik heb het gevoel dat er bij HC meer cheaters zijn. Omdat er al zoveel zijn, en zonder killcam is het ook nog eens makkelijker te verbergen. Speel wel vaak gewone HQ.quote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook geen TDM spelen, maar HC HQ.
In 5 minuten lukt 60 nog.quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef FFSletop het volgende:
Demolition = Baas
Zestig kills in tien minuten, easy does it!
Been there, done that.. saw the resultquote:
Rust/wasteland/derail. Rust boven in campen, 2x chopper gun en done. Wasteland het zelfde. En derail blijven campen op 1 spot en dan chopper en harrier die zijn werk doen. =)quote:
[SSS] is dat de sesamstraat gang?quote:Op maandag 12 april 2010 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Net ook nog ff Invasion:
[ afbeelding ]
TAR + FMJ en Ranger akimbo volgens mij.
Kon beter, maar er zaten van die flikkers met aimbots in. Aimbot hebben en dan nog vaak gekillt worden
Ja, sorry.. is een oude Call of Duty 2 clan.. en blijkbaar bestaan ze nog..quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Bestond die dan?
Die hadden ik en Pino112 gisteren of eergisteren bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hardcoremode spelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor het halen van de FMJ-kills met de snipers?
cagematch met je vriend doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
Dat had ik gisteren ook, zeer vreemdquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
Ik join net een HC TDM match, kan gewoon niemand lopen
Net twee keer achter elkaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
Had ik net ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mummiepak het volgende:
Heb dit spel net weer even gespeeld na tijden alleen maar Battlefield.
Conclusie: ik ga weer naar Battlefield.
Veel door muren schietenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
scrapyard, terminal en favela werken het beste voor FMJ. Moet je wel HQ spelen want dan weet je waar mensen zich gaan verstoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Veel mappen uitzoeken met muren. En beetje mzzl hebben.
Zijn alleen niet echt sniper-mappenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef Deetch het volgende:
[..]
scrapyard, terminal en favela werken het beste voor FMJ. Moet je wel HQ spelen want dan weet je waar mensen zich gaan verstoppen.
sniperkills werken ook wel in softcore skidrow en dan boven in dat huisje gaan zitten en kills door het glas maken.quote:
Het werkt niet eens... Ik ben denet paar keer host geweest. En hij liet alleen mijn naam zien.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:10 schreef AlligatorNL het volgende:
Heb ff server admin programma gedownload die mij de optie geeft als host zijnde, mensen te kicken uit de server. Het staat los van MW2, het blokkeert alleen IP's die een connectie met jouw PC willen maken (als host zijnde gebeurt dat, gotta love P2P).
In 2 woorden: LOVE IT!
Voor meer info:
http://www.xifon.eu/mw2sa/
Dan was je niet de hostquote:Op donderdag 15 april 2010 18:24 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het werkt niet eens... Ik ben denet paar keer host geweest. En hij liet alleen mijn naam zien.
Sweet! Dat ga ik eens even uitproberen. Ben vaak genoeg de host.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:10 schreef AlligatorNL het volgende:
Heb ff server admin programma gedownload die mij de optie geeft als host zijnde, mensen te kicken uit de server. Het staat los van MW2, het blokkeert alleen IP's die een connectie met jouw PC willen maken (als host zijnde gebeurt dat, gotta love P2P).
In 2 woorden: LOVE IT!
Voor meer info:
http://www.xifon.eu/mw2sa/
Op welke manier moet je mensen kicken dan? Is die mogelijkheid dan wel ingeschakeld in MW2?quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sweet! Dat ga ik eens even uitproberen. Ben vaak genoeg de host.
Dat programma laat je draaien in windows, m.b.v. de ingame web browser van MW2 ga je naar het ipadres van dat programma. Er is een leuke layout gekozen waar de namen van users staan die je vervolgens kan kicken. En ook een unban list btw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 11:51 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Op welke manier moet je mensen kicken dan? Is die mogelijkheid dan wel ingeschakeld in MW2?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:18 schreef Marurk het volgende:
Zometeen maar weer even spelen. Moet even mijn frustratie eruit knallen. Asociale kuthoeren van mijn projectgroep
nee, goed gezien. ook heel irritant is de enemy die ACHTER je base spawnt ipv in hun eigen base.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:46 schreef Tain het volgende:
Ligt het aan mij of wordt het met de dag erger met de aimbots en wallhacks? Had net een potje HQ waarin 5 aimbotters en wallhackers in zaten...
Dat is juist leuk. Heb ik alijd gelijk predator.quote:Op zondag 18 april 2010 00:50 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
nee, goed gezien. ook heel irritant is de enemy die ACHTER je base spawnt ipv in hun eigen base.
Yep deze heb ik ook.quote:Op zondag 18 april 2010 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
Wat hebben jullie hier als killstreaks ? Predator, harrier, chopper ?
quote:Op zondag 18 april 2010 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
Voor S&D: UAV - Care Package - Predator Missilequote:Op zondag 18 april 2010 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
Je moet ook hardcore spelen, dan gaat het makkelijker. Dan zijn je kogels niet zo snel op.quote:Op zondag 18 april 2010 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, wel handig om erbij te zetten wat voor matches ik speel
Vooral DOM, soms wat TDME en HQ Pro.
Ben (nog) lang niet zo goed om een nuke te halen
Als je niks backupped behoud je wel je online gegevens/progress. Je bent dan wel je singleplayer progress kwijt. En je kan ook de hele map van steam kopieren en later terugzetten (is de snelste manier).quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef Droathoah het volgende:
Welke map moet je backuppen zodat je alles houdt na een format?
Dan ben je gewoon hetzelfde lvl zegmaar?quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Als je niks backupped behoud je wel je online gegevens/progress. Je bent dan wel je singleplayer progress kwijt. En je kan ook de hele map van steam kopieren en later terugzetten (is de snelste manier).
Je online gegevens worden ook online opgeslagen, na een nieuwe installatie kan je met steam inloggen en het spel starten en je oude gegevens worden automatisch overgenomen. Dus ja, je bent gewoon hetzelfde lvl dat je tot aan de herinstallatie heb bereikt.quote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon hetzelfde lvl zegmaar?
quote:
No wai, dan is die op terminal 10 x grappiger.quote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Niet grappig, hij is te overdreven en lijkt nogal op manier van commentaar op Sandy Ravage in deze clip die wel echt grappig is.
Beste plek om deze challenge te halen is op HIghrise, meteen bij het begin schuin naar de overkant knallen. Eerste poging was direct raak, plus nog 2 schoten extra en toen waren er 4 doodquote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
LOL. Net met dik geluk de challenge "All Pro" gehaald. Was in derial. Ik deed TDME, maar om het ff makkelijk aan te geven, gebruik ik ff de letters van DOM/DEM.
Ik wist dat er op dat dak bij C een sniper zat, dus ik klim bij A dat gebouwtje op. Pak ik me javalin, en stuur em erop af. 2 stappen naar rechts vond ik in 1x een barrett, dus ik dacht: pak ik die mooi, voordat ze me zien en neerknallen voordat die javalin op hun kop kwam. Dus ik pak die Barrett, ram een kogel door die kerel z'n kop, staat er nog een gozer achter. 1 shot, 2 headshots
Ben niet zo van het snipen, en al helemaal niet op Highrise. Ben dan altijd te laatquote:Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Beste plek om deze challenge te halen is op HIghrise, meteen bij het begin schuin naar de overkant knallen. Eerste poging was direct raak, plus nog 2 schoten extra en toen waren er 4 dood
Ben ook geen sniper, maar je kunt daarna natuurlijk van class wisselen nadat je de challenge gehaald hebtquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben niet zo van het snipen, en al helemaal niet op Highrise. Ben dan altijd te laat
Ok, dankjewel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je online gegevens worden ook online opgeslagen, na een nieuwe installatie kan je met steam inloggen en het spel starten en je oude gegevens worden automatisch overgenomen. Dus ja, je bent gewoon hetzelfde lvl dat je tot aan de herinstallatie heb bereikt.
Het enige dat je wel kwijt zal zijn is de voortgang van de singleplayer, die zal je helemaal opnieuw moeten spelen (als je het wilt iig).
Waar heb jij je humor vandaan.quote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Niet grappig, hij is te overdreven en lijkt nogal op manier van commentaar op Sandy Ravage in deze clip die wel echt grappig is.
Search and Destroy, boom in 6-8 minuten lvl 5quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef Blik het volgende:
Eindelijk prestige!
Is toch mooi, om meteen in één pot 3 levels omhoog te gaan
Tja maar voor lvl 5 heb je ook niet zoveel punten nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Search and Destroy, boom in 6-8 minuten lvl 5
Enige voordeel van eerste prestige is dat je een extra custom class slot krijgt.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Mummiepak het volgende:
Heb dit spel sinds vorige week weer eens aan geslingerd. Clean begonnen, dus vanaf level 1. Zit nu op 70, maar ik ga geen prestige doen. Beetje kansloos voor een paar extra titeltjes. Geef mij maar gewoon alle wapens tot mijn beschikking. En Ninja Pro uiteraard.
Kill/Death ratio zit bijna op 2, dus dat kunnen we nog wel overbruggen. Ik speel veel S&D, maar ook de hardcore dingen zijn wel leuk. Af en toe Ground War of TDM voor wat vermaak en ik zit wel goed.
Eigenlijk gebruik ik alleen dit:
AK-47 Silenced met Slight of Hand, Stopping Power en Ninja pro. (+ Semtex/Claymore, Stuns, Akimbo Deagle)
UMP-45 Silenced met Marathon, Lightweight en Ninja pro. (+ Throwing knife for the lulz, Stuns, Akimbo Deagle)
Scavenger vind ik niks, alleen voor FFA is het goed (claymores bijv). Anders pak ik gewoon iemand anders wapen mocht de mijne leeg zijn. En aangezien ik toch de hele tijd in beweging ben is dat niet zo lastig.
En de titlesquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Enige voordeel van eerste prestige is dat je een extra custom class slot krijgt.
Mja, titles boeien me niet en die extra custom class heb ik niet nodig. Ik weet nu al niet eens wat ik met 5 classes aanmoet.quote:
Trillenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Dropdown het volgende:
Eerste Nuke netBegon goed in Rust door op die vierkante buis naar boven te lopen. G18 akimbo gepakt en had toen al 2 of 3 kills. Toen beetje rond dat hoekje waar die ronde buis helemaal heen loopt gehangen, weer 4 kills. Toen harriers ingeroepen, 1 kill door bommen en 2 door harrier, zelf nog 1 gekillt. Toen chopper, ging best kut, want ze gingen nogal binnen zitten. Toen moest ik er nog 3, maar ik ging trillen
. Dus zag ik er 1, kreeg die kill niet. Toen naar midden gerend, 1 kill. Toen achter dat stene muurtje gaan zitten. Liep er 1 net bijna weg, en 1 lag op de grond. Toen snel die 2 kills, had ik er 25. Nuke
Wapens: UMP45 geloof ik, met rapid fire en red dot sight
G18 met akimbo
Marathon, lightweight en ninja.
harrier - chopper - nuke.
QFTquote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Trillenja ik herken het. Vet eng als je zo dicht in de buurt komt. Je hart begint dan ook helemaal te kloppen in je keel
Ja idd, best wel triest.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Trillenja ik herken het. Vet eng als je zo dicht in de buurt komt. Je hart begint dan ook helemaal te kloppen in je keel
moa, ik vind die spanning misschien wel het leukst van het halen van een nuke, of iig de ontlading danquote:
Whehe. Maar dan weet ik dat ik niet de enige ben die zo raar gaat reageren bij het naderen van zo'n nuke terwijl het gewoon een spelletje is.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
moa, ik vind die spanning misschien wel het leukst van het halen van een nuke, of iig de ontlading dan
Klopt wel, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef DjinN het volgende:
Ik word alleen zo moe van het feit dat er meteen wordt geroepen dat je een hacker bent als je bijvoorbeeld 20 op 2 ofzo staatMijn clanmaat is gewoon goed, die heeft geen hacks nodig
Nog irritanter als mensen me ingame gaan afzeiken omdat ik een newbie ben. Wat kan mij het schelen als ik 15x kapotga en maar 4 kills ofzo maak. Ik moet toch ergens beginnen of niet dan ?
Zo, weer even mijn gal gespuwd
Je zou ze eens moeten horen als ze weten dat je een meisje bent. Dan zijn ze ineens heel aardig gok ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef DjinN het volgende:
Ik word alleen zo moe van het feit dat er meteen wordt geroepen dat je een hacker bent als je bijvoorbeeld 20 op 2 ofzo staatMijn clanmaat is gewoon goed, die heeft geen hacks nodig
Nog irritanter als mensen me ingame gaan afzeiken omdat ik een newbie ben. Wat kan mij het schelen als ik 15x kapotga en maar 4 kills ofzo maak. Ik moet toch ergens beginnen of niet dan ?
Zo, weer even mijn gal gespuwd
Hahahah jaaa idd! Omg! Daar heb je gewoon helemaal gelijk inquote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je zou ze eens moeten horen als ze weten dat je een meisje bent. Dan zijn ze ineens heel aardig gok ik.![]()
Ik heb mijzelf ook wel eens voorgedaan als meisje, te grappig voor woorden. Iedereen doet aardig en als je dan nog goed speelt ook spuiten die gasten volgens mij keihard over hun toetsenbord heen.
Couldn't agree with you morequote:Op donderdag 22 april 2010 21:38 schreef Ulreazj het volgende:
Nou Djinn, wen er maar aan. Is leuk spel , maar gewhine is erg kut ingame.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Mummiepak het volgende:
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Datquote:
En dan zit je met je clanmaten of vrienden te spelen waarvan sommigen wel die map package gekocht hebben. En dan joinen zij een map die jij niet hebt, en wordt jij eruit gekicked. Dus je bent bijna verplicht om het wel te kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef Mummiepak het volgende:
Ik denk dat je gewoon automatisch geen games joined met maps die je niet hebt.
[..]
Tja, dan moet je afspraken met de clan maken, anders is het wel een beetje jammer indd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan zit je met je clanmaten of vrienden te spelen waarvan sommigen wel die map package gekocht hebben. En dan joinen zij een map die jij niet hebt, en wordt jij eruit gekicked. Dus je bent bijna verplicht om het wel te kopen.
Zo, dat scheelt wel veel man zeg!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Solique het volgende:
Bij onze groep gaat niemand hem kopen, tevens ook alle bevriende clans en kennissen die mw2 spelen. Dus dat is in ieder geval al 250 man minder ongeveer.
Valt mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Schopkonterij op Wasteland.
[ link | afbeelding ]
Ik heb gister in 3 lvls tijd, dus van 48 naar 51, al mijn ACR attachments geunlocked in HC HQ.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:59 schreef Mummiepak het volgende:
Moet je eens Ground War Domination op Terminal treffen, en spawntrappen bij vlag A.
Noobtube + Danger Close en One Man Army --> lulz gegarandeerd.
Overigens is Hardcore HQ Pro goed om attachments voor wapens te unlocken, vooral de handguns.
Nice.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik werd cheater genoemd omdat ik eerst harrier had, die deed ik. Toen kreeg ik emergency. Daar kreeg ik chopper gunner, ac130 en 2 uavs uit. Inmiddels had ik al mijn eigen chopper gehaald. En toen deed ik die uavs, daarna 2x chopper en toen nog een keer ac130.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nice.Maar het klopt toch dat kills die je maakt als gevolg van een pakketje, dat die niet meetellen met je killstreak count?
Had ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik werd cheater genoemd omdat ik eerst harrier had, die deed ik. Toen kreeg ik emergency. Daar kreeg ik chopper gunner, ac130 en 2 uavs uit. Inmiddels had ik al mijn eigen chopper gehaald. En toen deed ik die uavs, daarna 2x chopper en toen nog een keer ac130.
Dat ze er uberhaupt geld voor vragen is absurd. Vroeger kreeg je die gewoon gratis met een nieuwe patch, kon je ze zelf maken of downloadde je ze terwijl je jouw server van keuze joinde.quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Blik het volgende:
zit wel beetje in dubio over die mappack, heb wel behoefte aan nieuwe maps maar vind 13,50 asociaal veel geld voor 5 maps, waarvan 2 nieuwe maps.
Ze pakken ook nog eens de meeste klote mappen die er waren.quote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat ze er uberhaupt geld voor vragen is absurd. Vroeger kreeg je die gewoon gratis met een nieuwe patch, kon je ze zelf maken of downloadde je ze terwijl je jouw server van keuze joinde.
Good game?quote:Op maandag 26 april 2010 14:07 schreef Solique het volgende:
Gisteren vriend van me 2 nukes gehaald op Highrise. Echt wachten tot laatste 20 seconden toen alle 2 opgeroepen. Jullie kunnen wel raden wat er rond geroepen werd.
Noob was dat...quote:Op maandag 26 april 2010 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
Eergisteren weer een nuke gehaald. In Scrapyard dit keer.
Was prachtig want ik haalde de nuke al redelijk rap, maar gebruikte hem niet direct.
Om de nuke uiteindelijk na 10 minuten te gebruiken. Iedereen "huh??" "WTF??!?!" " Omg!! Who's nuke??" etc.
Priceless
Weet niet. Denk hacked server. Ik ben dat niet btw, Demedici is een admin van mijn clan.quote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoedefuck krijg je dat voor elkaar?
Private match? Of gehackte server?
Welk trucje?quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef PieterBas het volgende:
Cold blooded trucje met de helikopter werkt nog steeds
Met een AT4 een helikopter raken, dan een light machine gun pakken, en elke kogel die je raakt is een coldblooded killquote:
Serieus?quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een AT4 een helikopter raken, dan een light machine gun pakken, en elke kogel die je raakt is een coldblooded kill
Ja. Het is een glitch. Als je een vliegtuig zo laat draaien, dus niet uit elkaar laat spatten dan telt iedere kogel die je op dat ding schiet als een punt voor Cold Blooded. Moet je wel als perk aan hebben uiteraard.quote:
Moet je niet doen in Hardcore, kan wel...quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ja. Het is een glitch. Als je een vliegtuig zo laat draaien, dus niet uit elkaar laat spatten dan telt iedere kogel die je op dat ding schiet als een punt voor Cold Blooded. Moet je wel als perk aan hebben uiteraard.
Correctie. Als de helikopter neerstort (= oncontroleerbaar tollen) telt elke kogel die hit als een kill voor CB.quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een AT4 een helikopter raken, dan een light machine gun pakken, en elke kogel die je raakt is een coldblooded kill
Geen vliegtuig. Die breekt in stukken. Je bedoeld een heli..quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ja. Het is een glitch. Als je een vliegtuig zo laat draaien, dus niet uit elkaar laat spatten dan telt iedere kogel die je op dat ding schiet als een punt voor Cold Blooded. Moet je wel als perk aan hebben uiteraard.
Ninja als perk 3 is misschien handig om enige stealth te hebben. Daarnaast is een silencer op je LMG (MG4 bij voorkeur; veel kogels) ook handig om niet direct een grote pijl met "kill me" boven je hoofd te plaatsen door de herrie die je maakt..quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je niet doen in Hardcore, kan wel...![]()
Qua class + perks moet je dan het volgende gebruiken.Light machine gun (liefs met veel ammo) AT4 Sleight of hand Coldblooded pro (obvious)
de derde maakt niet uit
Ach voordat je dood bent heb je die challenge al te pakkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Correctie. Als de helikopter neerstort (= oncontroleerbaar tollen) telt elke kogel die hit als een kill voor CB.
[..]
Geen vliegtuig. Die breekt in stukken. Je bedoeld een heli..
[..]
Ninja als perk 3 is misschien handig om enige stealth te hebben. Daarnaast is een silencer op je LMG (MG4 bij voorkeur; veel kogels) ook handig om niet direct een grote pijl met "kill me" boven je hoofd te plaatsen door de herrie die je maakt..
Nou, dat lijkt me extreem sterk. Geloof daar niets van... Of bedoel je als iemand die heli laat tollen en jij erop gaat schieten? Dát zou wel goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ach voordat je dood bent heb je die challenge al te pakken
En je hoeft die heli toch niet zelf neer te schieten? Als iemand dat doet van je team telt het toch ook?
Uh, ja Attack Helicopter of Pavelow.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
Geen vliegtuig. Die breekt in stukken. Je bedoeld een heli..
Attack heli is het beste idd. Die heeft de minste armor/healthquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uh, ja Attack Helicopter of Pavelow.
En je moet 'm inderdaad zelf neerhalen. Dus bijvoorbeeld bij zo'n Attack Helicopter 1 AT-4 en wat kogels.
Laatste bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me extreem sterk. Geloof daar niets van... Of bedoel je als iemand die heli laat tollen en jij erop gaat schieten? Dát zou wel goed kunnen.
Volgens mij hoef je hem niet zelf te laten rondtollen, als een teamgenoot dat doet is het volgens mij ook goed. Alleen moet je natuurlijk wel zelf vervolgens op de heli schietenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
En je moet 'm inderdaad zelf neerhalen. Dus bijvoorbeeld bij zo'n Attack Helicopter 1 AT-4 en wat kogels.
Dat zou wel heel simpel zijn zijn, maar alles kan bij dit spelquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je hem niet zelf te laten rondtollen, als een teamgenoot dat doet is het volgens mij ook goed. Alleen moet je natuurlijk wel zelf vervolgens op de heli schieten
Dat klopt, maar er zijn weinig idioten die met een AT-4 op een helokopter schieten, meestal wordt dat ding finaal uit elkaar geknald en dan werkt het alleen nog maar bij een chopper gunner.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je hem niet zelf te laten rondtollen, als een teamgenoot dat doet is het volgens mij ook goed. Alleen moet je natuurlijk wel zelf vervolgens op de heli schieten
Mooi, dan kan ik als ik lvl 26 ben, lekker snel coldblooded pro halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef porsche1 het volgende:
Die cold blooded pro ding glitch werkte net;D Iemand schoot op die heli met een at4 en ik schoot er op met mijn acr. En boem.
Dat vergeet ik ALTIJD.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:22 schreef Blik het volgende:
Heb ook wel eens gehad in Underpass dat alles op de snelweg erboven terecht kwam
Dat vind ik dus echt irritant. Heb je eindelijk emergency airdrop, en dan word je gekilld door je teammaat die alles jat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef porsche1 het volgende:
Net een hele emergency airdrop gejatGozer dropte hem, ik schoot hem. En toen pakte ik alles. 1 AC130 1 harrier 1 predator en ammo.
Omdat je upload "laag" is speel je slecht?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Suck..En ik met m'n 700Kb upload speel ik al 2 maanden voor Killvoer.. shoot me shoot me I am a lag-sucker Privet Dick met een ADLS'etje..![]()
5770 heb ik ook is wel redelijke kaart voor cod!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Droathoah het volgende:
Toch maar ff nieuw systeempje aangeschaft:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
ATI Radeon 5770 PCI-E 1 GB
4 GB DDR geheugen 1333MHZ
Dat moet wel lukken toch
Voor modes met teamkill mogelijkheden, zet ik dat soort dingen gewoon uit. Maar speel toch eigenlijk altijd softcore.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt irritant. Heb je eindelijk emergency airdrop, en dan word je gekilld door je teammaat die alles jat.![]()
Dan flip ik echt helemaal.
Daarom moet je niet die gamemodes spelen. HC HQ FTW.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt irritant. Heb je eindelijk emergency airdrop, en dan word je gekilld door je teammaat die alles jat.![]()
Dan flip ik echt helemaal.
Ik had het net ook, had gehoopt dat dat voorbij zou zijn met de nieuwe steam....quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik kan wel in Steam komen, maar niet een game joinen omdat 'Unable to connect to steam'.
-edit-
Nu welNa een kwartier proberen.
Waarom huilen om een niet echt goede score?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef WurM het volgende:
Weer een potje 30-7 gewonnen in FFA (Favela). Mede dankzij de Chopper Gunner en een Harrier die extreem goed z'n best deed. Uiteraard was ik aan het eind van het potje een hacker
niet echt.quote:
STOERRRR!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
niet echt.
71-9 ofzo is mijn beste score met low deaths d8 ik.
Ik heb ook 30-1.
Gun hem lekker zijn fijne gevoel.. Jij bent ook als noob begonnen gekke mosselquote:Op woensdag 28 april 2010 20:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom huilen om een niet echt goede score?
Ik gaf maar een paar voorbeelden van dat het niet super goed was.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gun hem lekker zijn fijne gevoel.. Jij bent ook als noob begonnen gekke mossel
30 - 7 is gewoon een prachtige score. Bedenk je wel dat sommigen wellicht maar een paar uur per week spelen (ik ben zo'n voorbeeld), en niet iedere dag meerdere uren.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
niet echt.
71-9 ofzo is mijn beste score met low deaths d8 ik.
Ik heb ook 30-1.
O okay.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:56 schreef Blik het volgende:
[..]
30 - 7 is gewoon een prachtige score. Bedenk je wel dat sommigen wellicht maar een paar uur per week spelen (ik ben zo'n voorbeeld), en niet iedere dag meerdere uren.
The one with no lifequote:Op woensdag 28 april 2010 23:49 schreef AlligatorNL het volgende:
Bootje, post jouw barracks eens wil je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Moet dat?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:49 schreef AlligatorNL het volgende:
Bootje, post jouw barracks eens wil je
Haha I bet you don'tquote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet dat?
Anders pwn ik jullie 3x in de breedte
Ik zit pas op 23 uurquote:Op donderdag 29 april 2010 11:44 schreef Bootje84 het volgende:
Volgens Xfire heb ik tot nu toe 499 uur CoD MW2 staan..
Dit zou 20 dagen en 19 uur moeten zijn. Zal vanavond screenie maken ingame.
23 uur multiplayer? Dan moet je toch al wel verder zijn dan level 16?quote:Op donderdag 29 april 2010 12:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zit pas op 23 uur![]()
Maja, ik moet toch ergens beginnen he
Met jouw snelheid zou ik nou 3,8 prestige zijn, maar ben al prestige 6,4 dus het kan nóg snellerquote:Op donderdag 29 april 2010 15:35 schreef Deetch het volgende:
In 80 uur was ik prestige 1, dus in 23 uur moet je minstens level 35 kunnen halen lijkt me?
Dat geeft maar aan dat in 23 uur lvl 16 zijn wel errug droevig is. Ik speel wel exclusief HQ weet niet of dat nog uitmaakt?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:13 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Met jouw snelheid zou ik nou 3,8 prestige zijn, maar ben al prestige 6,4 dus het kan nóg sneller.
Ach, heb het nu al ruim 2 weken niet meer gespeeld (BF:BC2 ftw) en dáárvoor ook al amper (Allods) dus had inmiddels met gemak prestige 10 kunnen zijn. Maarja....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |