quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Mummiepak het volgende:
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Datquote:
En dan zit je met je clanmaten of vrienden te spelen waarvan sommigen wel die map package gekocht hebben. En dan joinen zij een map die jij niet hebt, en wordt jij eruit gekicked. Dus je bent bijna verplicht om het wel te kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef Mummiepak het volgende:
Ik denk dat je gewoon automatisch geen games joined met maps die je niet hebt.
[..]
Tja, dan moet je afspraken met de clan maken, anders is het wel een beetje jammer indd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan zit je met je clanmaten of vrienden te spelen waarvan sommigen wel die map package gekocht hebben. En dan joinen zij een map die jij niet hebt, en wordt jij eruit gekicked. Dus je bent bijna verplicht om het wel te kopen.
Zo, dat scheelt wel veel man zeg!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Solique het volgende:
Bij onze groep gaat niemand hem kopen, tevens ook alle bevriende clans en kennissen die mw2 spelen. Dus dat is in ieder geval al 250 man minder ongeveer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Mummiepak het volgende:
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Valt mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Schopkonterij op Wasteland.
[ link | afbeelding ]
Ik heb gister in 3 lvls tijd, dus van 48 naar 51, al mijn ACR attachments geunlocked in HC HQ.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:59 schreef Mummiepak het volgende:
Moet je eens Ground War Domination op Terminal treffen, en spawntrappen bij vlag A.
Noobtube + Danger Close en One Man Army --> lulz gegarandeerd.
Overigens is Hardcore HQ Pro goed om attachments voor wapens te unlocken, vooral de handguns.
Nice.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik werd cheater genoemd omdat ik eerst harrier had, die deed ik. Toen kreeg ik emergency. Daar kreeg ik chopper gunner, ac130 en 2 uavs uit. Inmiddels had ik al mijn eigen chopper gehaald. En toen deed ik die uavs, daarna 2x chopper en toen nog een keer ac130.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nice.Maar het klopt toch dat kills die je maakt als gevolg van een pakketje, dat die niet meetellen met je killstreak count?
Had ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik werd cheater genoemd omdat ik eerst harrier had, die deed ik. Toen kreeg ik emergency. Daar kreeg ik chopper gunner, ac130 en 2 uavs uit. Inmiddels had ik al mijn eigen chopper gehaald. En toen deed ik die uavs, daarna 2x chopper en toen nog een keer ac130.
Dat ze er uberhaupt geld voor vragen is absurd. Vroeger kreeg je die gewoon gratis met een nieuwe patch, kon je ze zelf maken of downloadde je ze terwijl je jouw server van keuze joinde.quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Blik het volgende:
zit wel beetje in dubio over die mappack, heb wel behoefte aan nieuwe maps maar vind 13,50 asociaal veel geld voor 5 maps, waarvan 2 nieuwe maps.
Ze pakken ook nog eens de meeste klote mappen die er waren.quote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat ze er uberhaupt geld voor vragen is absurd. Vroeger kreeg je die gewoon gratis met een nieuwe patch, kon je ze zelf maken of downloadde je ze terwijl je jouw server van keuze joinde.
Good game?quote:Op maandag 26 april 2010 14:07 schreef Solique het volgende:
Gisteren vriend van me 2 nukes gehaald op Highrise. Echt wachten tot laatste 20 seconden toen alle 2 opgeroepen. Jullie kunnen wel raden wat er rond geroepen werd.
Noob was dat...quote:Op maandag 26 april 2010 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
Eergisteren weer een nuke gehaald. In Scrapyard dit keer.
Was prachtig want ik haalde de nuke al redelijk rap, maar gebruikte hem niet direct.
Om de nuke uiteindelijk na 10 minuten te gebruiken. Iedereen "huh??" "WTF??!?!" " Omg!! Who's nuke??" etc.
Priceless
Weet niet. Denk hacked server. Ik ben dat niet btw, Demedici is een admin van mijn clan.quote:Op maandag 26 april 2010 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoedefuck krijg je dat voor elkaar?
Private match? Of gehackte server?
Welk trucje?quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef PieterBas het volgende:
Cold blooded trucje met de helikopter werkt nog steeds
Met een AT4 een helikopter raken, dan een light machine gun pakken, en elke kogel die je raakt is een coldblooded killquote:
Serieus?quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een AT4 een helikopter raken, dan een light machine gun pakken, en elke kogel die je raakt is een coldblooded kill
Ja. Het is een glitch. Als je een vliegtuig zo laat draaien, dus niet uit elkaar laat spatten dan telt iedere kogel die je op dat ding schiet als een punt voor Cold Blooded. Moet je wel als perk aan hebben uiteraard.quote:
Moet je niet doen in Hardcore, kan wel...quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ja. Het is een glitch. Als je een vliegtuig zo laat draaien, dus niet uit elkaar laat spatten dan telt iedere kogel die je op dat ding schiet als een punt voor Cold Blooded. Moet je wel als perk aan hebben uiteraard.
Correctie. Als de helikopter neerstort (= oncontroleerbaar tollen) telt elke kogel die hit als een kill voor CB.quote:Op maandag 26 april 2010 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Met een AT4 een helikopter raken, dan een light machine gun pakken, en elke kogel die je raakt is een coldblooded kill
Geen vliegtuig. Die breekt in stukken. Je bedoeld een heli..quote:Op maandag 26 april 2010 20:42 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Ja. Het is een glitch. Als je een vliegtuig zo laat draaien, dus niet uit elkaar laat spatten dan telt iedere kogel die je op dat ding schiet als een punt voor Cold Blooded. Moet je wel als perk aan hebben uiteraard.
Ninja als perk 3 is misschien handig om enige stealth te hebben. Daarnaast is een silencer op je LMG (MG4 bij voorkeur; veel kogels) ook handig om niet direct een grote pijl met "kill me" boven je hoofd te plaatsen door de herrie die je maakt..quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet je niet doen in Hardcore, kan wel...![]()
Qua class + perks moet je dan het volgende gebruiken.Light machine gun (liefs met veel ammo) AT4 Sleight of hand Coldblooded pro (obvious)
de derde maakt niet uit
Ach voordat je dood bent heb je die challenge al te pakkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Correctie. Als de helikopter neerstort (= oncontroleerbaar tollen) telt elke kogel die hit als een kill voor CB.
[..]
Geen vliegtuig. Die breekt in stukken. Je bedoeld een heli..
[..]
Ninja als perk 3 is misschien handig om enige stealth te hebben. Daarnaast is een silencer op je LMG (MG4 bij voorkeur; veel kogels) ook handig om niet direct een grote pijl met "kill me" boven je hoofd te plaatsen door de herrie die je maakt..
Nou, dat lijkt me extreem sterk. Geloof daar niets van... Of bedoel je als iemand die heli laat tollen en jij erop gaat schieten? Dát zou wel goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Ach voordat je dood bent heb je die challenge al te pakken
En je hoeft die heli toch niet zelf neer te schieten? Als iemand dat doet van je team telt het toch ook?
Uh, ja Attack Helicopter of Pavelow.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:12 schreef Bootje84 het volgende:
Geen vliegtuig. Die breekt in stukken. Je bedoeld een heli..
Attack heli is het beste idd. Die heeft de minste armor/healthquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Uh, ja Attack Helicopter of Pavelow.
En je moet 'm inderdaad zelf neerhalen. Dus bijvoorbeeld bij zo'n Attack Helicopter 1 AT-4 en wat kogels.
Laatste bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me extreem sterk. Geloof daar niets van... Of bedoel je als iemand die heli laat tollen en jij erop gaat schieten? Dát zou wel goed kunnen.
Volgens mij hoef je hem niet zelf te laten rondtollen, als een teamgenoot dat doet is het volgens mij ook goed. Alleen moet je natuurlijk wel zelf vervolgens op de heli schietenquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:22 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
En je moet 'm inderdaad zelf neerhalen. Dus bijvoorbeeld bij zo'n Attack Helicopter 1 AT-4 en wat kogels.
Dat zou wel heel simpel zijn zijn, maar alles kan bij dit spelquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je hem niet zelf te laten rondtollen, als een teamgenoot dat doet is het volgens mij ook goed. Alleen moet je natuurlijk wel zelf vervolgens op de heli schieten
Dat klopt, maar er zijn weinig idioten die met een AT-4 op een helokopter schieten, meestal wordt dat ding finaal uit elkaar geknald en dan werkt het alleen nog maar bij een chopper gunner.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je hem niet zelf te laten rondtollen, als een teamgenoot dat doet is het volgens mij ook goed. Alleen moet je natuurlijk wel zelf vervolgens op de heli schieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |