1 |
Ik tot gisteren 1 week niet er is niets veranderd nog steeds ellende...quote:Op woensdag 7 april 2010 18:17 schreef afro het volgende:
TVP
Hoewel ik het al 3 weken niet meer heb gedaan:P
Het is een AC130. En dan standje 2 of 3. Dus dat je bullets of die kleine bommetjes schiet.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Gaat al weer goed krijg steam geen eens opgestart verbindingsfout![]()
![]()
Oja hier hadden we het in vorige topic over (beetje offtopic) :
Chopper gunner (in real life)
N00b, het is geen AC130. Het is een real life Apache. Dus een Chopper Gunner.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is een AC130. En dan standje 2 of 3. Dus dat je bullets of die kleine bommetjes schiet.
25mm (stand 3):
[ afbeelding ]
En stand 2 heeft 40mm dacht ik, dus de gemiddelde noobtube op een wapen of zoeen thumper.
[ afbeelding ]
Zo 1.
Nope AC 130 volgens mij.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef WurM het volgende:
[..]
N00b, het is geen AC130. Het is een real life Apache. Dus een Chopper Gunner.
Van de site van de video ( http://www.wikileaks.com/ ):quote:
I rest my case.quote:The video, shot from an Apache helicopter gun-site
Mis alleen nog het commentaar uit MW1 "Kaboom!"quote:Op woensdag 7 april 2010 18:40 schreef Razor21 het volgende:
Gaat al weer goed krijg steam geen eens opgestart verbindingsfout![]()
![]()
Oja hier hadden we het in vorige topic over (beetje offtopic) :
Chopper gunner (in real life)
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Van de site van de video ( http://www.wikileaks.com/ ):
[..]
I rest my case.
Ja, maar niet 10km hoogte zoals ik zei.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Bootje84 het volgende:
Mwah, een apache zal ook gemakkelijk op 100 meter hoogte kunnen hangen. Die camera's kunnen inzoomen waar google maps een puntje aan kan zuigen
quote:
Ik vind de SPAS met grip het fijnste. Hij schiet dan misschien wel traag, je hebt een enorm bereik en schiet je raak dan is die ook echt dood. Maar als je mist dan ben je er meestal zelf geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef Blik het volgende:
tvp, op naar level 68 en up
Vraag: wat is de beste (fijnste) shotgun?
Striker FTWquote:Op woensdag 7 april 2010 22:16 schreef Blik het volgende:
tvp, op naar level 68 en up
Vraag: wat is de beste (fijnste) shotgun?
Eens! Hier gaat ook mijn voorkeur naar uit.. wel weinig kogels.quote:
Heb je 60 euro betaald voor de PC-versie?quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef afro het volgende:
het zou gewoon gratis moeten heb al 60 eutjes betaald voor dat spel en ze mogen ook wel compenseren voor dat host migration en andere connectie troep.
jij hebt je laten naaienquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:29 schreef afro het volgende:
het zou gewoon gratis moeten heb al 60 eutjes betaald voor dat spel en ze mogen ook wel compenseren voor dat host migration en andere connectie troep.
Ik ook 35 en dat was een paar dagen na de releasequote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je 60 euro betaald voor de PC-versie?
Ik maar 35
Ik 30.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Heb je 60 euro betaald voor de PC-versie?
Ik maar 35
Had ik ook een paar dagen geleden. Weet je toevallig wie er hoste?quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:42 schreef Pino112 het volgende:
Ik zat net in een hacked server, geniaal
Was Domination in Estate, maar dit was anders dan normaal:
- Geen einde. Stopte dus niet na 200.
- In het begin had iedereen oneindig grenade launcher
- Superjump
- Fucking snel lopen
Had 5x een succesvolle Host Migration, en alles bleef, maar toen gaf MW2 een error
(K.E.N.)Shadow dacht ikquote:Op vrijdag 9 april 2010 21:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Had ik ook een paar dagen geleden. Weet je toevallig wie er hoste?
Jep.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
(K.E.N.)Shadow dacht ik
Zou dat kunnen?
Klopt nie veel van wat je zegt. We kunnen er vanuit gaan dat de AC130 de Spectre (oud model) of de huidige 'Spooky' is. Een C130 is overigens een 'Carrier' of vrachtvliegtuig, normaal staat A voor attack (zoals de A10 Thunderbold), vandaar de .. AC130quote:Op woensdag 7 april 2010 18:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Het is een AC130. En dan standje 2 of 3. Dus dat je bullets of die kleine bommetjes schiet.
25mm (stand 3):
[ afbeelding ]
En stand 2 heeft 40mm dacht ik, dus de gemiddelde noobtube op een wapen of zoeen thumper.
[ afbeelding ]
Zo 1.
same for me, vanwege werk weinig speeltijd. Nu bijna level 68quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:29 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zal mijn steam info enzo ook doorgeven binnenkort.. zit na maanden (heb de game sinds het begin) eindelijk in de 60... das het nadeel als je werkt, dan ben je niet na 1,5 week geleveld
Iedereen wil wel acr en ak maar de eerste gun is ook zwaar relaxedquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef NiGeLaToR het volgende:
Cool, we zitten allemaal in het zelfde schuitjeEn maar wachten op de AK!
Ah ja, de ACR of de UMP doen het voor me.. en speel uitsluitend hardcore speltypes.
10k xp.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:30 schreef Vinniiee het volgende:
Krijg je eigenlijk ook iets als je alle attachments van een secondary hebt uitgespeeld ?
Die tube geluidjesquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef Razor21 het volgende:
Ga weer verder met Battlefield Bad Company 2 wat een spel zeg veel realistischer en wat een geluid![]()
![]()
MW2 komt van de week wel weer.
Multyplayer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:31 schreef Razor21 het volgende:
Ga weer verder met Battlefield Bad Company 2 wat een spel zeg veel realistischer en wat een geluid![]()
![]()
MW2 komt van de week wel weer.
Met je noob heartbeat sensor jaquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Voor het eerst vanmiddag FFA gedaan, ging best lekker
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 10:25 schreef Pino112 het volgende:
Stimulus pack komt op 4 mei uit en kost vermoedelijk 15 euro.
Staat op de site van de Televaag.
Mjah dat wisten we alquote:Modern Warfare 2-uitbreiding in mei voor PS3 en pc
AMSTERDAM - De uitbreiding voor de multiplayer-modus van Modern Warfare 2 is nu al op de Xbox 360 te spelen. Ontwikkelaar Infinity Ward heeft nu bekendgemaakt dat spelers op de PlayStation 3 en pc op respectievelijk 5 en 4 mei in de nieuwe levels kunnen spelen.
In de Stimulus Map Pack zitten drie nieuwe levels om elkaar in af te maken en twee levels uit de eerste Modern Warfare. De levels kosten gezamenlijk rond de vijftien euro. Dat is nog niet officieel bevestigd, maar op de Xbox 360 kost de uitbreiding 1200 Microsoft Points, wat op deze prijs neerkomt.
Ik zet hem er in.quote:Op zondag 11 april 2010 16:13 schreef FFSletop het volgende:
Oh en Porsche, ik weet nog een voor je sig:
"You got an enemy Baas loaded for Bagger approaching your topic, over."
Origineel: "You got an enemy helicopter loaded for bear approaching your area, over." - Overlord in Wolverines!
Wat vindt je?
Je moet ook geen TDM spelen, maar HC HQ.quote:Op maandag 12 april 2010 13:15 schreef Jantje12345 het volgende:
Ik weet niet wat ik nou moet vinden van dit spel. Zonet weer in allerlei laggames gespeeld, 2x geleaved omdat er een hacker aanwezig was. Speel je demolition en kom je in een team die alleen op hun spawn zit te campen zonder te verdedigen dus dan lukt het ook niet. En toen kwam ik in de volgende game met alleen maar noobs:[ afbeelding ]
De gameplay is geweldig, alleen het is zo lastig een fatsoenlijke game te vinden.
HQ is tof iddquote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook geen TDM spelen, maar HC HQ.
Het zal ongetwijfeld deels aan mij liggen maar ik heb het gevoel dat er bij HC meer cheaters zijn. Omdat er al zoveel zijn, en zonder killcam is het ook nog eens makkelijker te verbergen. Speel wel vaak gewone HQ.quote:Op maandag 12 april 2010 13:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet ook geen TDM spelen, maar HC HQ.
In 5 minuten lukt 60 nog.quote:Op maandag 12 april 2010 15:26 schreef FFSletop het volgende:
Demolition = Baas
Zestig kills in tien minuten, easy does it!
Been there, done that.. saw the resultquote:
Rust/wasteland/derail. Rust boven in campen, 2x chopper gun en done. Wasteland het zelfde. En derail blijven campen op 1 spot en dan chopper en harrier die zijn werk doen. =)quote:
[SSS] is dat de sesamstraat gang?quote:Op maandag 12 april 2010 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Net ook nog ff Invasion:
[ afbeelding ]
TAR + FMJ en Ranger akimbo volgens mij.
Kon beter, maar er zaten van die flikkers met aimbots in. Aimbot hebben en dan nog vaak gekillt worden
Ja, sorry.. is een oude Call of Duty 2 clan.. en blijkbaar bestaan ze nog..quote:Op maandag 12 april 2010 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
Bestond die dan?
Die hadden ik en Pino112 gisteren of eergisteren bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Hardcoremode spelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor het halen van de FMJ-kills met de snipers?
cagematch met je vriend doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
Dat had ik gisteren ook, zeer vreemdquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
Ik join net een HC TDM match, kan gewoon niemand lopen
Net twee keer achter elkaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
Had ik net ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mummiepak het volgende:
Heb dit spel net weer even gespeeld na tijden alleen maar Battlefield.
Conclusie: ik ga weer naar Battlefield.
Veel door muren schietenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
scrapyard, terminal en favela werken het beste voor FMJ. Moet je wel HQ spelen want dan weet je waar mensen zich gaan verstoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Veel mappen uitzoeken met muren. En beetje mzzl hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |