Hardcoremode spelenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
Iemand tips voor het halen van de FMJ-kills met de snipers?
cagematch met je vriend doen.quote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
Dat had ik gisteren ook, zeer vreemdquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
Ik join net een HC TDM match, kan gewoon niemand lopen
Net twee keer achter elkaarquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
Had ik net ook.quote:Op dinsdag 13 april 2010 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
What the fuck....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
quote:Op woensdag 14 april 2010 16:50 schreef Mummiepak het volgende:
Heb dit spel net weer even gespeeld na tijden alleen maar Battlefield.
Conclusie: ik ga weer naar Battlefield.
Veel door muren schietenquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:45 schreef Blik het volgende:
scrapyard, terminal en favela werken het beste voor FMJ. Moet je wel HQ spelen want dan weet je waar mensen zich gaan verstoppen.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Veel mappen uitzoeken met muren. En beetje mzzl hebben.
Zijn alleen niet echt sniper-mappenquote:Op donderdag 15 april 2010 14:36 schreef Deetch het volgende:
[..]
scrapyard, terminal en favela werken het beste voor FMJ. Moet je wel HQ spelen want dan weet je waar mensen zich gaan verstoppen.
sniperkills werken ook wel in softcore skidrow en dan boven in dat huisje gaan zitten en kills door het glas maken.quote:
Het werkt niet eens... Ik ben denet paar keer host geweest. En hij liet alleen mijn naam zien.quote:Op donderdag 15 april 2010 17:10 schreef AlligatorNL het volgende:
Heb ff server admin programma gedownload die mij de optie geeft als host zijnde, mensen te kicken uit de server. Het staat los van MW2, het blokkeert alleen IP's die een connectie met jouw PC willen maken (als host zijnde gebeurt dat, gotta love P2P).
In 2 woorden: LOVE IT!
Voor meer info:
http://www.xifon.eu/mw2sa/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |