Mooi, dan kan ik als ik lvl 26 ben, lekker snel coldblooded pro halenquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:30 schreef porsche1 het volgende:
Die cold blooded pro ding glitch werkte net;D Iemand schoot op die heli met een at4 en ik schoot er op met mijn acr. En boem.
Dat vergeet ik ALTIJD.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:22 schreef Blik het volgende:
Heb ook wel eens gehad in Underpass dat alles op de snelweg erboven terecht kwam
Dat vind ik dus echt irritant. Heb je eindelijk emergency airdrop, en dan word je gekilld door je teammaat die alles jat.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:52 schreef porsche1 het volgende:
Net een hele emergency airdrop gejatGozer dropte hem, ik schoot hem. En toen pakte ik alles. 1 AC130 1 harrier 1 predator en ammo.
Omdat je upload "laag" is speel je slecht?quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
Suck..En ik met m'n 700Kb upload speel ik al 2 maanden voor Killvoer.. shoot me shoot me I am a lag-sucker Privet Dick met een ADLS'etje..![]()
5770 heb ik ook is wel redelijke kaart voor cod!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Droathoah het volgende:
Toch maar ff nieuw systeempje aangeschaft:
AMD Phenon X4 945
MSI770-C45 Socket AM3
ATI Radeon 5770 PCI-E 1 GB
4 GB DDR geheugen 1333MHZ
Dat moet wel lukken toch
Voor modes met teamkill mogelijkheden, zet ik dat soort dingen gewoon uit. Maar speel toch eigenlijk altijd softcore.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt irritant. Heb je eindelijk emergency airdrop, en dan word je gekilld door je teammaat die alles jat.![]()
Dan flip ik echt helemaal.
Daarom moet je niet die gamemodes spelen. HC HQ FTW.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:24 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt irritant. Heb je eindelijk emergency airdrop, en dan word je gekilld door je teammaat die alles jat.![]()
Dan flip ik echt helemaal.
Ik had het net ook, had gehoopt dat dat voorbij zou zijn met de nieuwe steam....quote:Op woensdag 28 april 2010 19:48 schreef -J-D- het volgende:
Ik kan wel in Steam komen, maar niet een game joinen omdat 'Unable to connect to steam'.
-edit-
Nu welNa een kwartier proberen.
Waarom huilen om een niet echt goede score?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:00 schreef WurM het volgende:
Weer een potje 30-7 gewonnen in FFA (Favela). Mede dankzij de Chopper Gunner en een Harrier die extreem goed z'n best deed. Uiteraard was ik aan het eind van het potje een hacker
niet echt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |