quote:
No wai, dan is die op terminal 10 x grappiger.quote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Niet grappig, hij is te overdreven en lijkt nogal op manier van commentaar op Sandy Ravage in deze clip die wel echt grappig is.
Beste plek om deze challenge te halen is op HIghrise, meteen bij het begin schuin naar de overkant knallen. Eerste poging was direct raak, plus nog 2 schoten extra en toen waren er 4 doodquote:Op maandag 19 april 2010 15:08 schreef Vinniiee het volgende:
LOL. Net met dik geluk de challenge "All Pro" gehaald. Was in derial. Ik deed TDME, maar om het ff makkelijk aan te geven, gebruik ik ff de letters van DOM/DEM.
Ik wist dat er op dat dak bij C een sniper zat, dus ik klim bij A dat gebouwtje op. Pak ik me javalin, en stuur em erop af. 2 stappen naar rechts vond ik in 1x een barrett, dus ik dacht: pak ik die mooi, voordat ze me zien en neerknallen voordat die javalin op hun kop kwam. Dus ik pak die Barrett, ram een kogel door die kerel z'n kop, staat er nog een gozer achter. 1 shot, 2 headshots
Ben niet zo van het snipen, en al helemaal niet op Highrise. Ben dan altijd te laatquote:Op maandag 19 april 2010 15:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Beste plek om deze challenge te halen is op HIghrise, meteen bij het begin schuin naar de overkant knallen. Eerste poging was direct raak, plus nog 2 schoten extra en toen waren er 4 dood
Ben ook geen sniper, maar je kunt daarna natuurlijk van class wisselen nadat je de challenge gehaald hebtquote:Op maandag 19 april 2010 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben niet zo van het snipen, en al helemaal niet op Highrise. Ben dan altijd te laat
Ok, dankjewel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Je online gegevens worden ook online opgeslagen, na een nieuwe installatie kan je met steam inloggen en het spel starten en je oude gegevens worden automatisch overgenomen. Dus ja, je bent gewoon hetzelfde lvl dat je tot aan de herinstallatie heb bereikt.
Het enige dat je wel kwijt zal zijn is de voortgang van de singleplayer, die zal je helemaal opnieuw moeten spelen (als je het wilt iig).
Waar heb jij je humor vandaan.quote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Skiet het volgende:
[..]
Niet grappig, hij is te overdreven en lijkt nogal op manier van commentaar op Sandy Ravage in deze clip die wel echt grappig is.
Search and Destroy, boom in 6-8 minuten lvl 5quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:41 schreef Blik het volgende:
Eindelijk prestige!
Is toch mooi, om meteen in één pot 3 levels omhoog te gaan
Tja maar voor lvl 5 heb je ook niet zoveel punten nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:36 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Search and Destroy, boom in 6-8 minuten lvl 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |