Enige voordeel van eerste prestige is dat je een extra custom class slot krijgt.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Mummiepak het volgende:
Heb dit spel sinds vorige week weer eens aan geslingerd. Clean begonnen, dus vanaf level 1. Zit nu op 70, maar ik ga geen prestige doen. Beetje kansloos voor een paar extra titeltjes. Geef mij maar gewoon alle wapens tot mijn beschikking. En Ninja Pro uiteraard.
Kill/Death ratio zit bijna op 2, dus dat kunnen we nog wel overbruggen. Ik speel veel S&D, maar ook de hardcore dingen zijn wel leuk. Af en toe Ground War of TDM voor wat vermaak en ik zit wel goed.
Eigenlijk gebruik ik alleen dit:
AK-47 Silenced met Slight of Hand, Stopping Power en Ninja pro. (+ Semtex/Claymore, Stuns, Akimbo Deagle)
UMP-45 Silenced met Marathon, Lightweight en Ninja pro. (+ Throwing knife for the lulz, Stuns, Akimbo Deagle)
Scavenger vind ik niks, alleen voor FFA is het goed (claymores bijv). Anders pak ik gewoon iemand anders wapen mocht de mijne leeg zijn. En aangezien ik toch de hele tijd in beweging ben is dat niet zo lastig.
En de titlesquote:Op donderdag 22 april 2010 11:03 schreef Deetch het volgende:
[..]
Enige voordeel van eerste prestige is dat je een extra custom class slot krijgt.
Mja, titles boeien me niet en die extra custom class heb ik niet nodig. Ik weet nu al niet eens wat ik met 5 classes aanmoet.quote:
Trillenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:41 schreef Dropdown het volgende:
Eerste Nuke netBegon goed in Rust door op die vierkante buis naar boven te lopen. G18 akimbo gepakt en had toen al 2 of 3 kills. Toen beetje rond dat hoekje waar die ronde buis helemaal heen loopt gehangen, weer 4 kills. Toen harriers ingeroepen, 1 kill door bommen en 2 door harrier, zelf nog 1 gekillt. Toen chopper, ging best kut, want ze gingen nogal binnen zitten. Toen moest ik er nog 3, maar ik ging trillen
. Dus zag ik er 1, kreeg die kill niet. Toen naar midden gerend, 1 kill. Toen achter dat stene muurtje gaan zitten. Liep er 1 net bijna weg, en 1 lag op de grond. Toen snel die 2 kills, had ik er 25. Nuke
Wapens: UMP45 geloof ik, met rapid fire en red dot sight
G18 met akimbo
Marathon, lightweight en ninja.
harrier - chopper - nuke.
QFTquote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Trillenja ik herken het. Vet eng als je zo dicht in de buurt komt. Je hart begint dan ook helemaal te kloppen in je keel
Ja idd, best wel triest.quote:Op donderdag 22 april 2010 11:51 schreef Marurk het volgende:
[..]
Trillenja ik herken het. Vet eng als je zo dicht in de buurt komt. Je hart begint dan ook helemaal te kloppen in je keel
moa, ik vind die spanning misschien wel het leukst van het halen van een nuke, of iig de ontlading danquote:
Whehe. Maar dan weet ik dat ik niet de enige ben die zo raar gaat reageren bij het naderen van zo'n nuke terwijl het gewoon een spelletje is.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:38 schreef bigbass het volgende:
[..]
moa, ik vind die spanning misschien wel het leukst van het halen van een nuke, of iig de ontlading dan
Klopt wel, ja.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef DjinN het volgende:
Ik word alleen zo moe van het feit dat er meteen wordt geroepen dat je een hacker bent als je bijvoorbeeld 20 op 2 ofzo staatMijn clanmaat is gewoon goed, die heeft geen hacks nodig
Nog irritanter als mensen me ingame gaan afzeiken omdat ik een newbie ben. Wat kan mij het schelen als ik 15x kapotga en maar 4 kills ofzo maak. Ik moet toch ergens beginnen of niet dan ?
Zo, weer even mijn gal gespuwd
Je zou ze eens moeten horen als ze weten dat je een meisje bent. Dan zijn ze ineens heel aardig gok ik.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:45 schreef DjinN het volgende:
Ik word alleen zo moe van het feit dat er meteen wordt geroepen dat je een hacker bent als je bijvoorbeeld 20 op 2 ofzo staatMijn clanmaat is gewoon goed, die heeft geen hacks nodig
Nog irritanter als mensen me ingame gaan afzeiken omdat ik een newbie ben. Wat kan mij het schelen als ik 15x kapotga en maar 4 kills ofzo maak. Ik moet toch ergens beginnen of niet dan ?
Zo, weer even mijn gal gespuwd
Hahahah jaaa idd! Omg! Daar heb je gewoon helemaal gelijk inquote:Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Je zou ze eens moeten horen als ze weten dat je een meisje bent. Dan zijn ze ineens heel aardig gok ik.![]()
Ik heb mijzelf ook wel eens voorgedaan als meisje, te grappig voor woorden. Iedereen doet aardig en als je dan nog goed speelt ook spuiten die gasten volgens mij keihard over hun toetsenbord heen.
Couldn't agree with you morequote:Op donderdag 22 april 2010 21:38 schreef Ulreazj het volgende:
Nou Djinn, wen er maar aan. Is leuk spel , maar gewhine is erg kut ingame.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Mummiepak het volgende:
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |