quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Mummiepak het volgende:
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Datquote:
En dan zit je met je clanmaten of vrienden te spelen waarvan sommigen wel die map package gekocht hebben. En dan joinen zij een map die jij niet hebt, en wordt jij eruit gekicked. Dus je bent bijna verplicht om het wel te kopen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:34 schreef Mummiepak het volgende:
Ik denk dat je gewoon automatisch geen games joined met maps die je niet hebt.
[..]
Tja, dan moet je afspraken met de clan maken, anders is het wel een beetje jammer indd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
En dan zit je met je clanmaten of vrienden te spelen waarvan sommigen wel die map package gekocht hebben. En dan joinen zij een map die jij niet hebt, en wordt jij eruit gekicked. Dus je bent bijna verplicht om het wel te kopen.
Zo, dat scheelt wel veel man zeg!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:05 schreef Solique het volgende:
Bij onze groep gaat niemand hem kopen, tevens ook alle bevriende clans en kennissen die mw2 spelen. Dus dat is in ieder geval al 250 man minder ongeveer.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Mummiepak het volgende:
Die onzin had gewoon een gratis DLC moeten zijn. Ik ga er niet voor betalen iig.
Valt mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Schopkonterij op Wasteland.
[ link | afbeelding ]
Ik heb gister in 3 lvls tijd, dus van 48 naar 51, al mijn ACR attachments geunlocked in HC HQ.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:59 schreef Mummiepak het volgende:
Moet je eens Ground War Domination op Terminal treffen, en spawntrappen bij vlag A.
Noobtube + Danger Close en One Man Army --> lulz gegarandeerd.
Overigens is Hardcore HQ Pro goed om attachments voor wapens te unlocken, vooral de handguns.
Nice.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik werd cheater genoemd omdat ik eerst harrier had, die deed ik. Toen kreeg ik emergency. Daar kreeg ik chopper gunner, ac130 en 2 uavs uit. Inmiddels had ik al mijn eigen chopper gehaald. En toen deed ik die uavs, daarna 2x chopper en toen nog een keer ac130.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nice.Maar het klopt toch dat kills die je maakt als gevolg van een pakketje, dat die niet meetellen met je killstreak count?
Had ik gisteren ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:27 schreef porsche1 het volgende:
Ik werd cheater genoemd omdat ik eerst harrier had, die deed ik. Toen kreeg ik emergency. Daar kreeg ik chopper gunner, ac130 en 2 uavs uit. Inmiddels had ik al mijn eigen chopper gehaald. En toen deed ik die uavs, daarna 2x chopper en toen nog een keer ac130.
Dat ze er uberhaupt geld voor vragen is absurd. Vroeger kreeg je die gewoon gratis met een nieuwe patch, kon je ze zelf maken of downloadde je ze terwijl je jouw server van keuze joinde.quote:Op maandag 26 april 2010 11:04 schreef Blik het volgende:
zit wel beetje in dubio over die mappack, heb wel behoefte aan nieuwe maps maar vind 13,50 asociaal veel geld voor 5 maps, waarvan 2 nieuwe maps.
Ze pakken ook nog eens de meeste klote mappen die er waren.quote:Op maandag 26 april 2010 13:13 schreef schijffie het volgende:
[..]
Dat ze er uberhaupt geld voor vragen is absurd. Vroeger kreeg je die gewoon gratis met een nieuwe patch, kon je ze zelf maken of downloadde je ze terwijl je jouw server van keuze joinde.
Good game?quote:Op maandag 26 april 2010 14:07 schreef Solique het volgende:
Gisteren vriend van me 2 nukes gehaald op Highrise. Echt wachten tot laatste 20 seconden toen alle 2 opgeroepen. Jullie kunnen wel raden wat er rond geroepen werd.
Noob was dat...quote:Op maandag 26 april 2010 13:30 schreef Bootje84 het volgende:
Eergisteren weer een nuke gehaald. In Scrapyard dit keer.
Was prachtig want ik haalde de nuke al redelijk rap, maar gebruikte hem niet direct.
Om de nuke uiteindelijk na 10 minuten te gebruiken. Iedereen "huh??" "WTF??!?!" " Omg!! Who's nuke??" etc.
Priceless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |