Hij zat VMR te doen ofzo toch? Op een raar tijdstip maar toch. Dat zal hij wel bedoelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:08 schreef beequeen het volgende:
Volgens Johan was hij een programma aan het maken toen hij onstream niet goed werd.
Huh, hij zat te chatten.
20 cm extra is volgens mij toch gauw een 8 kilo aangekomen, Scrut. Ik heb het geluid uitgezet, kan die stem echt niet meer aanhoren.![]()
Volgens de Thaise hoer willen de papa's ook wat. Net als bij K3.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:27 schreef Maanvis het volgende:
Thaise hoer slash aardbei tegen Marielin: "OMG je tieten, ben je zwanger? Ik ga er een foto van maken!"
Soms vallen alle stukjes op de juiste plek ineens
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:42 schreef Pearlbitch het volgende:
Eigenlijk zou het me niet mogen verbazen, maar toch...
Dit krijg je te zien als je je probeert aan te melden bij de nieuwe chat:
[ afbeelding ]
En dit zijn hun voorwaarden die je moet accepteren:
[ afbeelding ]
Koning Kannix zelf zal ook nog mee gaan doen, begreep ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:46 schreef Copycat het volgende:
Hoe heet het liedje waar ze een clip voor gaan maken?
En dan ook gewoon die attributen van Koning Kannix (...) gebruiken.
ja de bovenkant en onderkant van het corset van marielyn worden lekker doorzichtigquote:Op woensdag 7 april 2010 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Een groene outfit voor een groene chroma-key wand. Nou ja, dan hebben ze tenminste in de montage nog wat te doen
Haar kroon wordt het grootste probleem, die is groen en beweegt precies voor de achtergrond.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja de bovenkant en onderkant van het corset van marielyn worden lekker doorzichtig
OMFG. Daarmee degradeer je je clip bij voorbaat al tot de vuilnisbak.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Koning Kannix zelf zal ook nog mee gaan doen, begreep ik.
Ik hoop dat het een aanzienlijke schadepost oplevert die geheel op Jaap verhaald gaat worden. Daar voelt die fat fuck het nog het meest: in zijn portemonnee.quote:CROMVOIRT - Voor de opnamen van een televisieprogramma heeft 'Terror Jaap' (winnaar van tv-programma De Gouden Kooi in 2008) woensdagochtend enkele tientallen liters mest geloosd bij de woning van showbizzjournalist Albert Verlinde in Cromvoirt. Woordvoerders van de Brabantse politie en de gemeente Vught hebben dat gemeld.
Agenten en milieuambtenaren zijn ter plaatste geweest. Volgens de gemeente waren Terror Jaap, een productieleider en een cameraploeg bij de woning. Ze hebben een verklaring ondertekend waarin staat dat ze zijn uitgedaagd en in opdracht van televisiepresentator Robert Jensen hebben gehandeld. Het was niet de afspraak dat ook echt gier geloosd zou worden. Wie de mestkraan heeft opengedraaid en of dat met opzet is gebeurd, is niet precies duidelijk.
Met tuinslangen is de mest weggespoten. Vermoedelijk is de mest in het riool bij het schone regenwater gekomen. De gemeente onderzoekt of er schade is en wil alle kosten die zijn gemaakt en nog worden gemaakt op de daders verhalen, kondigde de woordvoerder aan.
Albert Verlinde en zijn partner Onno Hoes waren niet thuis toen het gebeurde. Onno vertelde woensdag desgevraagd dat Jaap vroeg in de ochtend aan de deur stond met een ontbijtje omdat hij iets met Albert wilde uitpraten. De presentator had daar geen behoefte aan. Wat er is gebeurd nadat zij thuis waren vertrokken, was Onno nog niet bekend.
Ook te kinderlijk dat verweer: "Ja maar, hij zei dat ik dat moest doen!"quote:Op woensdag 7 april 2010 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Uitgedaagd en in opdracht gehandeld van ...
Dat is een verklaring die ze bij SV bedacht hadden kunnen hebben, dus?
Dat doet die Alsido toch maar weer goed, hè?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:06 schreef Jian het volgende:
Het camerawerk is weer geheel op niveau, die rechter is steeds half in beeld
Het is ook gewoon tegenstrijdig, alsof je niet verantwoordelijk bent als je uitgedaagd bent.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook te kinderlijk dat verweer: "Ja maar, hij zei dat ik dat moest doen!"
Dus inderdaad: helemaal des SV's. En Jaap's.
da's een model voor deze clipquote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die blonde met de laptop is Koningin Kannix.
Aha. All in one shot. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die blonde met de laptop is Koningin Kannix.
O ja, Johan is ook een model voor deze clip.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's een model voor deze clip. die hoort er niet bij.
Nope, Koning Kannix. Je verzint het toch niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
En dan is Johan toch niet de prins waarop zo lang is gewacht?
Dat schrikt die kindertjes toch af, zo'n manische blik.
Pompidompidom en ik zeg niksquote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Koning Kannix. Je verzint het toch niet.
Waar kijk ik naar.
Alsido doet de regie, hij lijkt niet te begrijpen dat als hij "cloosjes" van de dames maakt dat die anderen dan niet meer in beeld moeten zijn. Dat wordt erg lastig in de montage met mensen die in het ene shot rechts in beeld zitten en in het volgende shot ineens links, om over de continuïteit nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. All in one shot. Waarom ook niet.
Kaap is nog wel even bezig met strontscheppen. Leert ie ook eens een vak.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt dat ze gewoon vanavond door kunnen gaan. Zit geen limiet op. Na het schrappen van Johan's Clipuurtje eerder vandaag nu ook geen Tabula Rasa vanavond?
Enkele tientallen liters mest. Als Jaap 's ochtends gaat bouten levert dat al enkele liters mest op, schat ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaap is nog wel even bezig met strontscheppen. Leert ie ook eens een vak.
Idd, je krijgt dalijk zoiets:quote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsido doet de regie, hij lijkt niet te begrijpen dat als hij "cloosjes" van de dames maakt dat die anderen dan niet meer in beeld moeten zijn. Dat wordt erg lastig in de montage met mensen die in het ene shot rechts in beeld zitten en in het volgende shot ineens links, om over de continuïteit nog maar te zwijgen.
Jaap was vanmiddag al aanwezig in SV, geen idee waar hij gebleven is.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt dat ze gewoon vanavond door kunnen gaan. Zit geen limiet op. Na het schrappen van Johan's Clipuurtje eerder vandaag nu ook geen Tabula Rasa vanavond?
Ik doe het liever met Marielyn.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan wellicht niet allemaal op voor de titel van Miss Universe, maar die ene heeft wel wat weg van Ellen ten Damme en dat is geen onplezierig gezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Thais Aardbeihoertje kan het beste zingen, dat zag je ook bij X-factor.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet niet wie het is, maar er loopt er wel een tussen die een lekkere stem heeft!!
Nou, ik wil anders best die tape wel verwijderen hoor..quote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik doe het liever met Marielyn.
[ afbeelding ]
Iémand moet de afwas doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:35 schreef beequeen het volgende:
Zie ik het goed...Els aanwezig in SV?
Ja dus......![]()
Die neemt de rol van Jaap over?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Els, die gister nog twitterde dat ze geen lol meer had in SV, is ook weer binnen
snap jij het nog of snap jij het nogquote:Op woensdag 7 april 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Els, die gister nog twitterde dat ze geen lol meer had in SV, is ook weer binnen
Nog even de Tweet van Els.quote:
Wat is dat toch? Leo, Chris, Kiwi....allemaal gasten die moeite hebben met de gang van zaken binnen SV, maar komen net zo makkelijk weer binnenwandelen.quote:Ik laat deze week SV maar even voor wat het is....mijn lol om daar te helpen is op dit moment nihil! komt misschien wel weer ..nu even niet!
Nou nee, maar Johan zei tegen die ene pief die bij die meiden hoort dat ze de hele avond konden doorgaan zonder limiet. Daaruit meende ik dat af te kunnen leiden.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:43 schreef Jian het volgende:
Begrijp ik het goed dat Tabula Rasa niet door gaat ?
Er was ook iets met Jolanda liet ze blijken op de peterchat, maar als het goed is krijgen we nog een verrassing in dat opzicht vanavond, dus wie weet heeft Els daar ook mee te maken nu?quote:Op woensdag 7 april 2010 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog even de Tweet van Els.
[..]
Wat is dat toch? Leo, Chris, Kiwi....allemaal gasten die moeite hebben met de gang van zaken binnen SV, maar komen net zo makkelijk weer binnenwandelen.
Okee, als het wel doorgaat hoop ik dat Jaap nog wat loslaat over die Verlinden-actiequote:Op woensdag 7 april 2010 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou nee, maar Johan zei tegen die ene pief die bij die meiden hoort dat ze de hele avond konden doorgaan zonder limiet. Daaruit meende ik dat af te kunnen leiden.
voor ik daar weer gezeur over krijg
Vrijdagavond in Snafu TV. Ik ben wel blij dat Jaap helemaal klaar is met zijn Terror-imago.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, als het wel doorgaat hoop ik dat Jaap nog wat loslaat over die Verlinden-actie
Echte pro's doen dat altijd even tussen neus en lippen doorquote:Op woensdag 7 april 2010 16:59 schreef mootie het volgende:
Ze frotten nu nog even een draaiboek voor de clip in elkaar?
Alsido doet het camerawerk? Nou dit gaat een nummer 1 hit worden!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Kijk Alsido toch eens zelfvoldaan kijken. Is there no end to the talent of this guy or what?
Vind het een omhooggevallen arrogant trutjequote:Op woensdag 7 april 2010 17:05 schreef mootie het volgende:
De koningin doet me denken aan die actrice uit Absolutely Fabolous, de nieuwe vrouw van de ex van Edina.
En ze speelt ook ergens een rol in als verpleegster. Een comedienne.
verdomd ze lijkt echt op tatumquote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef Jian het volgende:
Zij deed me de hele tijd aan iemand denken en nu weet ik het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brammetje Horlepiepquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Maanvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erlinde+en+Hoes.aspx
Een foto ter plaatse:
[ afbeelding ]
EN WIE IS DAT NOU DAAR LINKS![]()
![]()
Zo standvastig als Jaap vind je ze niet snel. Zoveel vet en dan nog geen ruggengraat.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijdagavond in Snafu TV. Ik ben wel blij dat Jaap helemaal klaar is met zijn Terror-imago.
Kijk 'm mooi zijn humor met zijn intelligentie combineren!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Maanvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erlinde+en+Hoes.aspx
Een foto ter plaatse:
[ afbeelding ]
EN WIE IS DAT NOU DAAR LINKS![]()
![]()
Het is de José van TR. Jaap kotst en Bram ruimt het op.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Kijk 'm mooi zijn humor met zijn intelligentie combineren!
Het wordt vast een hele geile clipquote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
RIP aan alle kleine kindertjes die deze clip onder ogen krijgen.
Gelukkig grijpt Alsido direct in. Een glimplekje op het gezicht van Johan, daar kunnen kleine kindjes niet tegen. VISAGIE.......!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
RIP aan alle kleine kindertjes die deze clip onder ogen krijgen.
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef mootie het volgende:
Dus Jaap gaat niet door, de hoerige aardbei versprak zich, we krijgen om 18.30 een verklaring.
HEUL BELANGRIJK NIEUWS, aldus Johan.
Laatste denk ik. Jaap is wel gesignaleerd maar de opname van een clip, waarin de heer J. Vlemmix een belangrijke rol speelt, hebben waarschijnlijk preoriteitquote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.
Jaap was er vanmiddag gewoon.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.
zei els dat onstreasm of waar?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Teh drama.
On stream, maar misschien speelt ze het spelletje mee. Jolanda komt straks ook. De spanning....bijna ondragelijk.quote:
Ben ik nu de enige die het raar vind dat we nu ineens wel alles mogen horen?? Denk dat het weer 1 van de heer J. Vlemmix zijn beroemde acties is. Dit keer in samenwerking met de heer J. Amesz. Zo hou je toch nog een handjevol streamers vast die je ondertussen probeert te vermaken met de opnames voor een clip van het totaal onbekende nep-K3 groepje.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Teh drama.
ik hoop dat ze goed verzekerd zijnquote:
Dan is je naam gejat PBquote:Op woensdag 7 april 2010 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
De nieuwe chat is vandaag gelanceerd.
Als je je probeert te registreren, krijg je onderstaande melding:
[ afbeelding ]
Uiteraard moeten degenen die er wel in slagen zich te registreren eerst de voorwaarden van SV accepteren.
[ afbeelding ]
De nieuwe chat is het speeltje van Alsido, maar de waarnemend CEO van SV moet preoriteiten stellen en is nu bezig met een videoclip.
[ afbeelding ]
De chat wordt momenteel ook niet gelezen, want de kleine laptop vormt momenteel onderdeel van het decor van het videoclipje
[ afbeelding ]
Wellicht dat Alsido straks wat tijd heeft om de chatters met inlogproblemen te assisteren als hij is uitgerukt.
[ afbeelding ]
en dan is alles voor iedereen weer te volgen via
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Helaas betekent de introductie van de nieuwe chat dat het via andere pagina's niet meer helemaal te volgen is. Jaja.. Studio Vlemmix heeft de wind in de zeilen!!![]()
persconferentie? Johan gaat een verhaaltje voorlezenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:27 schreef Copycat het volgende:
Ik zit er klaar voor dus kom op met die persconferentie!
Yep. Zo gewonnen, zo geronnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
En tis klaar?
Ik schakel in en Johan deelt net mee dat ie niet meer in sprookjes gelooft en dit was SV dan?
Over en sluiten.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
En tis klaar?
Ik schakel in en Johan deelt net mee dat ie niet meer in sprookjes gelooft en dit was SV dan?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:
En zometeen gaat de stream weer aan omdat Johan te verslaafd is aan de chat, of wat?
Om te praten over een zwarte stream?quote:
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Dottey het volgende:
Hoe kan trouwens dat alles van Jaap is gewist?
Hey, dat kon volgens jou geen kwaadquote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Stonden die Jaapshows op de harddisks die op de grond lagen?
of er nou beeld of niet was.... der zat altijd wel iemand in een van de 100 chatruimtes..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om te praten over een zwarte stream?
Is it cuz I'm black?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om te praten over een zwarte stream?
whutquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.
Wat een gemis voor de mensheidquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.
NIet alle sprookjes hebben een happy endingquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maf einde dan. Nah, eind goed, al goed.
Zoals ik het begreep definitief.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar is dit nu voor vanavond, of voor definitief?
wachten op een doorstart?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar is dit nu voor vanavond, of voor definitief?
Oh ja, ook even kijken, wat een idiote actiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef Copycat het volgende:
Zo dan maar Boulevard voor de Jaapstrontshow.
Ja, zie even hierboven. Hij legde een korte verklaring af en alles ging op zwart.quote:
en moest nog even de audioinstructie geven dat het geluid ook op zacht moest, hoezo impulsieve actiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zie even hierboven. Hij legde een korte verklaring af en alles ging op zwart.
Ik ook.quote:
Ik vermoed dat hij zijn vrijwilligers ook nog wel het een en ander heeft uit te leggen. Wat een egocentrische man is het toch.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
en moest nog even de audioinstructie geven dat het geluid ook op zacht moest, hoezo impulsieve actie
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zie even hierboven. Hij legde een korte verklaring af en alles ging op zwart.
Zijn ze niet positief genoeg over SV?quote:Iedereen wordt uit de nieuwe chatroom geschopt.
ok. Maar die van sv dus niet meer?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
http://sv.maikeldonkers.nl/
zo te zien wel
Het begin van het einde heb je gelukkig maandenlang kunnen meemaken.quote:
Geen idee, iedereen wordt er constant uit geschopt. Mensen zijn voornamelijk heel verbaasd.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze niet positief genoeg over SV?
Huh? Chat ook uit de lucht?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
Iedereen wordt uit de nieuwe chatroom geschopt.
Els kan na de afwas weer naar huis met de soep. Er zullen ook nog wel mensen vergeten af te bellen zijn voor vanavond.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zijn vrijwilligers ook nog wel het een en ander heeft uit te leggen. Wat een egocentrische man is het toch.
Inderdaad, hoe zit het met de gasten voor Jaap.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Els kan na de afwas weer naar huis met de soep. Er zullen ook nog wel mensen vergeten af te bellen zijn voor vanavond.
Traantje wegpinkt.quote:
Marian ging vandaag toch op vakantie?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zit het met de gasten voor Jaap.
We kunnen wel concluderen dat de kern van SV bestond uit een stel zelfgerichte figuren. Bedankt Liesbeth, Alsido en Johan.
Leo zal ook wel balen. En wat zal Marian ervan vinden?
Daar weet ik niets van, maar het is misschien maar beter ook. Wat zullen Alsido en Liesbeth balen zeg.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marian ging vandaag toch op vakantie?
Alsido blijft daar nog jaren sleutelen aan van alles en nog wat.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:58 schreef Disana het volgende:
Daar weet ik niets van, maar het is misschien maar beter ook. Wat zullen Alsido en Liesbeth balen zeg.
En Liesbeth kan ook ergens anders niets doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido blijft daar nog jaren sleutelen aan van alles en nog wat.
Dan vraag ik me af waarom Alsido de hele dag bezig is geweest om een nieuwe chat te lanceren.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
De nieuwe chat is echt gewoon weggehaald. Het is ze menens, of iemand die er snoeihard aan heeft gewerkt is flink pissig.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
7:04 Moderator_Suzzy: nu is het wel genoeg met dat gevloek en getier he
Wat zou Suzzy ervan vinden.
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom Alsido de hele dag bezig is geweest om een nieuwe chat te lanceren.
Er speelt meer, dat kan niet anders.
Zag jij gevloek en getier?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
7:04 Moderator_Suzzy: nu is het wel genoeg met dat gevloek en getier he
7:05 Moderator_Suzzy: ik ben niet de persoon om uitleg te geven daarvoor moet je niet bij mij zijn sorry
Wat zou Suzzy ervan vinden.
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?
Ik snap hier helemaal niks van. Wat zijn ze dan kwijtgeraakt? De originele opnames van TB? Die staan gewoon op Fok! met dank aan Heidi.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar was de ruzie vanmiddag met Jaap over het kwijtraken () van Tabula Rasa de druppel in een al lang overvolle emmer.
Johan kon er niet meer mee omgaan.
Ik denk dat hij de boosheid van Jaap over het wissen van de tapes heeft aangegrepen om ermee te stoppen. En zo is er dan uiteindelijk toch weer een ander de schuldquote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.
De harde schijven zijn gewist. En toen werd Jaap heel boos en ging weg. En toen was het genoeg geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van. Wat zijn ze dan kwijtgeraakt? De originele opnames van TB? Die staan gewoon op Fok!.
En ook die chat leefde nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Oh gut, op de chat is ineens een gewone user admin geworden. En Suzzy is verdwenen.
heb je haar www niet genoteerd? Even op www.studiovlemmix.tv kijken. Alle programma's staan er gewoon nog hoor, dus je kunt nog een persoonlijk consult aanvragen, mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef Copycat het volgende:
En hoe moeten we het weekend in zonder het roze auraatje?
Waarom kwam Johan dan gisteren nog met een "hotel" aanrijden?? heb nog steeds het idee dat dit 1 van Johans grote grappen is. Maar hoop eigenlijk dat het serieus is. Gos, ik weet ook niet wat ik wilquote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?
ik zei vantevoren nog tegen suzzy dat als ze de chat opheft dat dan iedereen 'm kan overnemen...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
7:24 avalonicus: snap eigenlijk niet hoe het me gelukt is. dacht wel ff kijken, maar kreeg eigenlijk niet gevonden hoe je een kanaal opent. misschien omdat ik eerste in de lijst ben met mijn nick
http://streams.selfip.com/sv.asp
Maar dat kan alleen de broadcaster doen: Johan dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei vantevoren nog tegen suzzy dat als ze de chat opheft dat dan iedereen 'm kan overnemen...
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waarom kwam Johan dan gisteren nog met een "hotel" aanrijden?? heb nog steeds het idee dat dit 1 van Johans grote grappen is. Maar hoop eigenlijk dat het serieus is. Gos, ik weet ook niet wat ik wil
dat zei ik dus al eerderquote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.
Tenzij Johan hem ¤ 25,-- heeft gebodenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.
Oh Johan is zeker wel over de zeik en heeft vast en zeker lekker impulsief deze beslissing genomen. Wat niet wegneemt dat ie daar morgen, wat zeg ik, over een uur zo weer op terug kan komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.
Dat dus..........quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh Johan is zeker wel over de zeik en heeft vast en zeker lekker impulsief deze beslissing genomen. Wat niet wegneemt dat ie daar morgen, wat zeg ik, over een uur zo weer op terug kan komen.
Ze waren er wel snel bij, met het weggooien van de brandnieuwe chat en de ustream chat.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef Maanvis het volgende:
ondertussen kijken we met z'n allen naar de show van Peter.
De chatters hebben het weer eens gedaan. Ja hoor, Johanquote:
Ik denk meer aan deze song.quote:
Ik weet niet of dit zo letterlijk van Johan afkomt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De chatters hebben het weer eens gedaan. Ja hoor, Johan
Peter zegt trouwens dat er geen vuiltje meer aan de lucht is tussen hem en Johan. Jammer dat Johan dat dan nog even apart noemt.
Ik help het je hopen.quote:
Ohhhhh my godnessssss, ik lees het nu pas.quote:
Ik had al geëdit. Ik had niet gezien dat het van nowlive kwam. Staat er al iets op de officiële site, of laten ze het maar zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo letterlijk van Johan afkomt.
En dit heeft Sly dus zelf geschrevenquote:
Zijn er al reacties van aanhangers, die dit allemaal hadden voorzien etc.??quote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
Een of andere mafkees heeft er een zichzelf repeterende storingsmelding op gezet.
Ach en Sly... die moest gewoon iemand de schuld geven.
Ik kan daar niet lezenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zijn er al reacties van aanhangers, die dit allemaal hadden voorzien etc.??
Nou, het komt er op neer dat de meningen zijn verdeeldquote:
Och, het zijn Nowlivers, die geven altijd een ander de schuld.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, het komt er op neer dat de meningen zijn verdeeldJohan heeft dit niet verdiend
en
het ligt aan Peter die de gebande chatters de mogelijkheid heeft gegeven toch hun mening te geven. En daardoor zijn twee hardwerkende mensen van het eerste uur door het slijk gehaald.
en
het ligt natuurlijk aan chatters die negatief waren.
Bedenken mensen nu nooit eens dat wanneer iets goed is er nooit veel negatieve reacties komen?
SV was vanaf het begin gewoon niet goed en dan druk ik me nog heel positief uit! Je geeft het het voordeel van de twijfel omdat het tenslotte een projekt is wat nog moet groeien. Maar iedereen die gisteravond OP heeft gezien zal het toch met me eens zijn dat het niet veel slechter kan. En dat na 9 uitzendingen.
bij mij ook hoor,heb hem maar uitgezet., komt omdat het zo druk is.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het zijn Nowlivers, die geven altijd een ander de schuld.
De stream van Peter blijft voor mij maar bufferen.
Of iedereen die meer wil weten morgenavond om 20.00 uur aanwezig wil zijn op de site? Welke site? Nowlive. SV, de radio site van NL? U zegt het maarquote:
En dan deze reactie.. OMG...quote:
Dat driehoekje dat Ja zegtquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan deze reactie.. OMG...![]()
[ afbeelding ]
Sly had daar volgens deze onnozelaar dus voor mod moeten spelen. Die bloedprop heeft via pm mensen uitgescholden, gestalkt en met de dood bedreigd. Ja.. Prima mod zou dat geweest zijn.
Gewoon.. m'n vriendin nog minder nachtrust gunnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat driehoekje dat Ja zegt.
Wat ga jij nou trouwens doen om aan je gerief te komen?.
pb gaat gezellig naar babouschka kijken als die knus naast peter zit op de streamquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat driehoekje dat Ja zegt.
Wat ga jij nou trouwens doen om aan je gerief te komen?.
Geweldig he! maar 1 ding moet ik Sly na geven: hij weet hoe hij zijn leden geld uit de zak moet kloppen! Want spelletjes die je normaal gratis online kunt spelen daarvoor moet je bij NL betalen! En iok vind het toch knap dat je dat voor elkaar krijgt! Daar had Johan nog iets van kunnen leren!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan deze reactie.. OMG...![]()
[ afbeelding ]
Sly had daar volgens deze onnozelaar dus voor mod moeten spelen. Die bloedprop heeft via pm mensen uitgescholden, gestalkt en met de dood bedreigd. Ja.. Prima mod zou dat geweest zijn.
De echte RLS begint hopelijk nu.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef pullup het volgende:
Holy crap dat is ineens wel snel gegaan.![]()
TVP om te volgen wie de zwarte piet krijgt toegewezen
Nou vind eerlijk gezegd dat hij het nog redelijk lang heeft volgehouden voor iets wat vanaf de eerste dag terminaal is geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef pullup het volgende:
Holy crap dat is ineens wel snel gegaan.![]()
TVP om te volgen wie de zwarte piet krijgt toegewezen
Maar als er geen SV meer is hoelang blijft dat dan leuk?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:49 schreef snetje het volgende:
waar we lekker verder gaan met PeterN![]()
[ afbeelding ]
Dan het liefst de chatters natuurlijk, want die komen deels van het evil, nasty FOK!....quote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
Een of andere mafkees heeft er een zichzelf repeterende storingsmelding op gezet.
Ach en Sly... die moest gewoon iemand de schuld geven.
Alleen voor de niet-gebanden van NLquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef bbfakir het volgende:
Morgen maar weer even luisteren.
[ afbeelding ]
Het interesseert me echt geen hol waar ze vandaan komen. Als de posts oprecht zijn en voor mijn part uit het ongeletterde hart zal me dat worst wezen. Lees de lettertjes EN ER TUSSEN DOOR en hang niet de kommaneuker uit. Godverdomme, er hangen er hier wat uit die naast hun schoenen lopen vanwege hun vermeende über-INTELLIGENTIEquote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan het liefst de chatters natuurlijk, want die komen deels van het evil, nasty FOK!....
Dat het niveau op die chat vooral door de nolifers om te janken was doet er verder niet toe
Verder gaat het goed met je?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen hol waar ze vandaan komen. Als de posts oprecht zijn en voor mijn part uit het ongeletterde hart zal me dat worst wezen. Lees de lettertjes EN ER TUSSEN DOOR en hang niet de kommaneuker uit. Godverdomme, er hangen er hier wat uit die naast hun schoenen lopen vanwege hun vermeende über-INTELLIGENTIE
???quote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen hol waar ze vandaan komen. Als de posts oprecht zijn en voor mijn part uit het ongeletterde hart zal me dat worst wezen. Lees de lettertjes EN ER TUSSEN DOOR en hang niet de kommaneuker uit. Godverdomme, er hangen er hier wat uit die naast hun schoenen lopen vanwege hun vermeende über-INTELLIGENTIE
Nou nee hoor, vind het jammer, maar als ik zo naar Peter geluisterd heb zou het nog kunnen, maar ik ga er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, is het een hard gelag dat SV opgehouden is Ruud?
Naar bed misschienquote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef 5thencounter het volgende:
En waar zijn nou al die andere chatters van Johan heen? er zitten er maar 25 bij Peter en daar zitten ook de gebande van vorige week al bij...
Och waarom niet, af en toe naar Peter zijn verhalen luisteren of kijken naar de Parkeerplaats bij SV, ik kan nou niet zeggen dat ik het laatste, spectaculair veel leuker vind.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:03 schreef 5thencounter het volgende:
De grote vraag gaat nu ook worden of RealLifePeterSoap het gaat volhouden tot Johan tot bezinning is gekomen...
Het was in beide chats niet meer de moeite om lang in te blijven hangen, ik geef Peter alleen nog het voordeel van de underdog...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Och waarom niet, af en toe naar Peter zijn verhalen luisteren of kijken naar de Parkeerplaats bij SV, ik kan nou niet zeggen dat ik het laatste, spectaculair veel leuker vind.
Ik hoor Peter ook niet anders zeggen steeds..Maar dat overgiet Johan dan wel weer met een raar drama-sausje...quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef Jian het volgende:
Peter zegt eigenlijk de hele avond al dat hij denkt dat het weer goed komt met SV.
Nu zegt hij dat hij vandaag heeft gesmst met Johan en dat ze morgen (vandaag) nog een gesprek hebben.
"Ik heb tegen Johan ook gezegd, trek de stekker er vooralsnog uit en begin opnieuw, met de juiste mensen op de juiste plek" "Maken jullie je geen zorgen, SV gaat gewoon door ............, daar ben ik van overtuigd" "Gewoon reorganisatie, de juiste mensen op de juiste plek" Zo gaat het nog even door !
Mijn Conclusie: Er is al gesproken, Johan, Peter en wellicht nog anderen gaan om de tafel om te praten over een herstart en een andere/aangepaste aanpak !
Aha.. Nou dat is mooi gelukt dan..quote:Op donderdag 8 april 2010 02:57 schreef DuhCon het volgende:
[..]
duhhhhhhhhhh gher moet toch ffuh testen enzo
Peter is natuurlijk een optimist. Het lijkt mij dat er maanden overheen zouden gaan voordat Johan iets nieuws heeft opgezet met nieuwe mensen, en ik denk dat hij het in de tussentijd allang weer zat wordt want het is immers niet nieuw en spannend.quote:Op donderdag 8 april 2010 01:34 schreef Jian het volgende:
Peter zegt eigenlijk de hele avond al dat hij denkt dat het weer goed komt met SV.
Nu zegt hij dat hij vandaag heeft gesmst met Johan en dat ze morgen (vandaag) nog een gesprek hebben.
"Ik heb tegen Johan ook gezegd, trek de stekker er vooralsnog uit en begin opnieuw, met de juiste mensen op de juiste plek" "Maken jullie je geen zorgen, SV gaat gewoon door ............, daar ben ik van overtuigd" "Gewoon reorganisatie, de juiste mensen op de juiste plek" Zo gaat het nog even door !
Mijn Conclusie: Er is al gesproken, Johan, Peter en wellicht nog anderen gaan om de tafel om te praten over een herstart en een andere/aangepaste aanpak !
Ook volgens snetje is er nog een goede kans op een doorstart. Ik heb dat allemaal niet van Peter kunnen horen, daarvoor bufferde de stream teveel.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hopen Disana dat Johan toch iets van de grond krijgt met de juiste mensen op de juiste plek.
En daar zat nu juist de kneep denk ik: de juiste mensen op de juiste plek. Johan kon of wilde niet betalen. En dan gaat het heel moeilijk worden om cameramensen, technici etc. te krijgen. Dat was denk ik ook de reden dat Liesbeth en Alsido er nog steeds zaten: hij had simpelweg geen vervanging voor ze.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:09 schreef Toverheks het volgende:
laten we het hopen Disana dat Johan toch iets van de grond krijgt met de juiste mensen op de juiste plek.
En ik wens jou veel realiteitszin. You'll be needing it.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:33 schreef Jian het volgende:
Als Johan nu op het punt is gekomen dat hij gaat luisteren naar de juiste mensen in zijn omgeving (ik denk echt dat Peter er daarvan één zou moeten zijn) en bereid is een stukje realisme te omhelzen, dan is er eigenlijk niets verloren en valt er alleen maar te winnen.
Ik wens ze daarbij in elk geval veel succes !
"Wie niet durft te dromen is geen realist ....."quote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik wens jou veel realiteitszin. You'll be needing it.
"De meeste dromen zijn bedrog ... "quote:Op donderdag 8 april 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
"Wie niet durft te dromen is geen realist ....."
En zijn hotel. Met drie sterren in de min.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig heeft hij z'n poppenhuis nog.
Dat gebouwtje wat hij "hotel" noemde kan hij gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is: schuurtje.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn hotel. Met drie sterren in de min.
Hij heeft in ieder geval meer dan genoeg rommel om het vol te stouwenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat gebouwtje wat hij "hotel" noemde kan hij gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is: schuurtje.![]()
Neenee, dat wordt het begin van zijn nieuwe Hilton-like imperium. Een schuurhotelletje worden er twee en voor je het weet neemt het schuurhotel van Vlemmix de wereld over.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:42 schreef spuitje het volgende:
Dat gebouwtje wat hij "hotel" noemde kan hij gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is: schuurtje.![]()
Schurotel® .quote:Op donderdag 8 april 2010 12:01 schreef Scrutinizer het volgende:
En bij ieder Schurotel zit een zure, wat schuwe receptioniste die de reserveringen kwijtmaakt.
Al zou ik 'm vastleggen, betalen doet Johan toch nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schurotel® .
Ik zou 'm vastleggen voordat ie in Vlemmix' handen komt.
Ik heb via via begrepen dat dat Alsido's pakkie an was.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
Ik ben toch nog wel nieuwsgierig wie nou al dat opnamemateriaal van Jaap om zeep geholpen heeft ? Natuurlijk niet de oorzaak, maar volgens mij toch wel de aanleiding voor het abrupte einde van gisteren.
Ook waar. En dan maak je er een zaak van, heeft hij weer betrekkelijke media-aandacht.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Al zou ik 'm vastleggen, betalen doet Johan toch niet
De enige die daar continu bezig is computers van nieuwe harde schijven en andere zooi te voorzien.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
Ik ben toch nog wel nieuwsgierig wie nou al dat opnamemateriaal van Jaap om zeep geholpen heeft ? Natuurlijk niet de oorzaak, maar volgens mij toch wel de aanleiding voor het abrupte einde van gisteren.
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb via via begrepen dat dat Alsido's pakkie an was.
[..]
Tsja, dat lag voor de hand natuurlijk. Ik ga er maar vanuit dat Alsido, bij de doorstart (ja, die komt er ..) alleen nog maar de auto's van Johan mag wassen !quote:Op donderdag 8 april 2010 12:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De enige die daar continu bezig is computers van nieuwe harde schijven en andere zooi te voorzien.
Op de Alpine groeit mos. Dat komt dus goed uitquote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Tsja, dat lag voor de hand natuurlijk. Ik ga er maar vanuit dat Alsido, bij de doorstart (ja, die komt er ..) alleen nog maar de auto's van Johan mag wassen !
Dit geloof je niet: ik had dit net gelezen toen (nu!) Sharon Jones op Radio1 kwam met I learned the hard way.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
SV heeft ongeveer 100 dagen geduurd. Goede manier om nog even te spammen waar ik volgende week in Paradiso naar toe ga
Dat einde was gisterochtend volgens mij al zwaar in de maak toen Johan weigerde te reageren op chat. Daarna kwam de vreemde uitspraak tijdens dat clipje, toen hij zei dat ze de studio zolang konden gebruiken als nodig was.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
O, dat soort dingen heb ik wel vakerquote:Op donderdag 8 april 2010 12:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit geloof je niet: ik had dit net gelezen toen (nu!) Sharon Jones op Radio1 kwam met I learned the hard way.
Zeker! Al weer een tijdje uitverkocht. Sharon heeft bij concerten meestal gympies aan bij haar jurk, dan kan ze helemaal losgaanquote:Wordt vast een leuk concert.
Grappig ik heb daar ook al kaartjes voor.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
SV heeft ongeveer 100 dagen geduurd. Goede manier om nog even te spammen waar ik volgende week in Paradiso naar toe ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |