Vind het een omhooggevallen arrogant trutjequote:Op woensdag 7 april 2010 17:05 schreef mootie het volgende:
De koningin doet me denken aan die actrice uit Absolutely Fabolous, de nieuwe vrouw van de ex van Edina.
En ze speelt ook ergens een rol in als verpleegster. Een comedienne.
verdomd ze lijkt echt op tatumquote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef Jian het volgende:
Zij deed me de hele tijd aan iemand denken en nu weet ik het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brammetje Horlepiepquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Maanvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erlinde+en+Hoes.aspx
Een foto ter plaatse:
[ afbeelding ]
EN WIE IS DAT NOU DAAR LINKS![]()
![]()
Zo standvastig als Jaap vind je ze niet snel. Zoveel vet en dan nog geen ruggengraat.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijdagavond in Snafu TV. Ik ben wel blij dat Jaap helemaal klaar is met zijn Terror-imago.
Kijk 'm mooi zijn humor met zijn intelligentie combineren!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Maanvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erlinde+en+Hoes.aspx
Een foto ter plaatse:
[ afbeelding ]
EN WIE IS DAT NOU DAAR LINKS![]()
![]()
Het is de José van TR. Jaap kotst en Bram ruimt het op.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Kijk 'm mooi zijn humor met zijn intelligentie combineren!
Het wordt vast een hele geile clipquote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
RIP aan alle kleine kindertjes die deze clip onder ogen krijgen.
Gelukkig grijpt Alsido direct in. Een glimplekje op het gezicht van Johan, daar kunnen kleine kindjes niet tegen. VISAGIE.......!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
RIP aan alle kleine kindertjes die deze clip onder ogen krijgen.
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef mootie het volgende:
Dus Jaap gaat niet door, de hoerige aardbei versprak zich, we krijgen om 18.30 een verklaring.
HEUL BELANGRIJK NIEUWS, aldus Johan.
Laatste denk ik. Jaap is wel gesignaleerd maar de opname van een clip, waarin de heer J. Vlemmix een belangrijke rol speelt, hebben waarschijnlijk preoriteitquote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.
Jaap was er vanmiddag gewoon.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.
zei els dat onstreasm of waar?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Teh drama.
On stream, maar misschien speelt ze het spelletje mee. Jolanda komt straks ook. De spanning....bijna ondragelijk.quote:
Ben ik nu de enige die het raar vind dat we nu ineens wel alles mogen horen?? Denk dat het weer 1 van de heer J. Vlemmix zijn beroemde acties is. Dit keer in samenwerking met de heer J. Amesz. Zo hou je toch nog een handjevol streamers vast die je ondertussen probeert te vermaken met de opnames voor een clip van het totaal onbekende nep-K3 groepje.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Teh drama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |