Vind het een omhooggevallen arrogant trutjequote:Op woensdag 7 april 2010 17:05 schreef mootie het volgende:
De koningin doet me denken aan die actrice uit Absolutely Fabolous, de nieuwe vrouw van de ex van Edina.
En ze speelt ook ergens een rol in als verpleegster. Een comedienne.
verdomd ze lijkt echt op tatumquote:Op woensdag 7 april 2010 16:56 schreef Jian het volgende:
Zij deed me de hele tijd aan iemand denken en nu weet ik het
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brammetje Horlepiepquote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Maanvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erlinde+en+Hoes.aspx
Een foto ter plaatse:
[ afbeelding ]
EN WIE IS DAT NOU DAAR LINKS![]()
![]()
Zo standvastig als Jaap vind je ze niet snel. Zoveel vet en dan nog geen ruggengraat.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Vrijdagavond in Snafu TV. Ik ben wel blij dat Jaap helemaal klaar is met zijn Terror-imago.
Kijk 'm mooi zijn humor met zijn intelligentie combineren!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:12 schreef Maanvis het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)erlinde+en+Hoes.aspx
Een foto ter plaatse:
[ afbeelding ]
EN WIE IS DAT NOU DAAR LINKS![]()
![]()
Het is de José van TR. Jaap kotst en Bram ruimt het op.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:17 schreef Copycat het volgende:
Kijk 'm mooi zijn humor met zijn intelligentie combineren!
Het wordt vast een hele geile clipquote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
RIP aan alle kleine kindertjes die deze clip onder ogen krijgen.
Gelukkig grijpt Alsido direct in. Een glimplekje op het gezicht van Johan, daar kunnen kleine kindjes niet tegen. VISAGIE.......!!!!!!quote:Op woensdag 7 april 2010 17:25 schreef Copycat het volgende:
RIP aan alle kleine kindertjes die deze clip onder ogen krijgen.
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:32 schreef mootie het volgende:
Dus Jaap gaat niet door, de hoerige aardbei versprak zich, we krijgen om 18.30 een verklaring.
HEUL BELANGRIJK NIEUWS, aldus Johan.
Laatste denk ik. Jaap is wel gesignaleerd maar de opname van een clip, waarin de heer J. Vlemmix een belangrijke rol speelt, hebben waarschijnlijk preoriteitquote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.
Jaap was er vanmiddag gewoon.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:34 schreef Disana het volgende:
Jaap is opgepakt? Er zijn geen gasten? Of is het gewoon weer houtje-touwtje uitzenden zoals we al langer te zien krijgen.
zei els dat onstreasm of waar?quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Teh drama.
On stream, maar misschien speelt ze het spelletje mee. Jolanda komt straks ook. De spanning....bijna ondragelijk.quote:
Ben ik nu de enige die het raar vind dat we nu ineens wel alles mogen horen?? Denk dat het weer 1 van de heer J. Vlemmix zijn beroemde acties is. Dit keer in samenwerking met de heer J. Amesz. Zo hou je toch nog een handjevol streamers vast die je ondertussen probeert te vermaken met de opnames voor een clip van het totaal onbekende nep-K3 groepje.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap was er vanmiddag gewoon.
Johan zegt dat het nieuws nogal wat commotie zal brengen. Els zegt.....het is triest.
Teh drama.
ik hoop dat ze goed verzekerd zijnquote:
Dan is je naam gejat PBquote:Op woensdag 7 april 2010 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
De nieuwe chat is vandaag gelanceerd.
Als je je probeert te registreren, krijg je onderstaande melding:
[ afbeelding ]
Uiteraard moeten degenen die er wel in slagen zich te registreren eerst de voorwaarden van SV accepteren.
[ afbeelding ]
De nieuwe chat is het speeltje van Alsido, maar de waarnemend CEO van SV moet preoriteiten stellen en is nu bezig met een videoclip.
[ afbeelding ]
De chat wordt momenteel ook niet gelezen, want de kleine laptop vormt momenteel onderdeel van het decor van het videoclipje
[ afbeelding ]
Wellicht dat Alsido straks wat tijd heeft om de chatters met inlogproblemen te assisteren als hij is uitgerukt.
[ afbeelding ]
en dan is alles voor iedereen weer te volgen via
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Helaas betekent de introductie van de nieuwe chat dat het via andere pagina's niet meer helemaal te volgen is. Jaja.. Studio Vlemmix heeft de wind in de zeilen!!![]()
persconferentie? Johan gaat een verhaaltje voorlezenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:27 schreef Copycat het volgende:
Ik zit er klaar voor dus kom op met die persconferentie!
Yep. Zo gewonnen, zo geronnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
En tis klaar?
Ik schakel in en Johan deelt net mee dat ie niet meer in sprookjes gelooft en dit was SV dan?
Over en sluiten.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
En tis klaar?
Ik schakel in en Johan deelt net mee dat ie niet meer in sprookjes gelooft en dit was SV dan?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:
En zometeen gaat de stream weer aan omdat Johan te verslaafd is aan de chat, of wat?
Om te praten over een zwarte stream?quote:
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Dottey het volgende:
Hoe kan trouwens dat alles van Jaap is gewist?
Hey, dat kon volgens jou geen kwaadquote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Stonden die Jaapshows op de harddisks die op de grond lagen?
of er nou beeld of niet was.... der zat altijd wel iemand in een van de 100 chatruimtes..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om te praten over een zwarte stream?
Is it cuz I'm black?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om te praten over een zwarte stream?
whutquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.
Wat een gemis voor de mensheidquote:Op woensdag 7 april 2010 18:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.
NIet alle sprookjes hebben een happy endingquote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maf einde dan. Nah, eind goed, al goed.
Zoals ik het begreep definitief.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar is dit nu voor vanavond, of voor definitief?
wachten op een doorstart?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar is dit nu voor vanavond, of voor definitief?
Oh ja, ook even kijken, wat een idiote actiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:38 schreef Copycat het volgende:
Zo dan maar Boulevard voor de Jaapstrontshow.
Ja, zie even hierboven. Hij legde een korte verklaring af en alles ging op zwart.quote:
en moest nog even de audioinstructie geven dat het geluid ook op zacht moest, hoezo impulsieve actiequote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zie even hierboven. Hij legde een korte verklaring af en alles ging op zwart.
Ik ook.quote:
Ik vermoed dat hij zijn vrijwilligers ook nog wel het een en ander heeft uit te leggen. Wat een egocentrische man is het toch.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
en moest nog even de audioinstructie geven dat het geluid ook op zacht moest, hoezo impulsieve actie
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zie even hierboven. Hij legde een korte verklaring af en alles ging op zwart.
Zijn ze niet positief genoeg over SV?quote:Iedereen wordt uit de nieuwe chatroom geschopt.
ok. Maar die van sv dus niet meer?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
http://sv.maikeldonkers.nl/
zo te zien wel
Het begin van het einde heb je gelukkig maandenlang kunnen meemaken.quote:
Geen idee, iedereen wordt er constant uit geschopt. Mensen zijn voornamelijk heel verbaasd.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Zijn ze niet positief genoeg over SV?
Huh? Chat ook uit de lucht?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:43 schreef Disana het volgende:
Iedereen wordt uit de nieuwe chatroom geschopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |