ik hoop dat ze goed verzekerd zijnquote:
Dan is je naam gejat PBquote:Op woensdag 7 april 2010 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
De nieuwe chat is vandaag gelanceerd.
Als je je probeert te registreren, krijg je onderstaande melding:
[ afbeelding ]
Uiteraard moeten degenen die er wel in slagen zich te registreren eerst de voorwaarden van SV accepteren.
[ afbeelding ]
De nieuwe chat is het speeltje van Alsido, maar de waarnemend CEO van SV moet preoriteiten stellen en is nu bezig met een videoclip.
[ afbeelding ]
De chat wordt momenteel ook niet gelezen, want de kleine laptop vormt momenteel onderdeel van het decor van het videoclipje
[ afbeelding ]
Wellicht dat Alsido straks wat tijd heeft om de chatters met inlogproblemen te assisteren als hij is uitgerukt.
[ afbeelding ]
en dan is alles voor iedereen weer te volgen via
http://www.studiovlemmix.tv/livetv.html
Helaas betekent de introductie van de nieuwe chat dat het via andere pagina's niet meer helemaal te volgen is. Jaja.. Studio Vlemmix heeft de wind in de zeilen!!![]()
persconferentie? Johan gaat een verhaaltje voorlezenquote:Op woensdag 7 april 2010 18:27 schreef Copycat het volgende:
Ik zit er klaar voor dus kom op met die persconferentie!
Yep. Zo gewonnen, zo geronnen.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
En tis klaar?
Ik schakel in en Johan deelt net mee dat ie niet meer in sprookjes gelooft en dit was SV dan?
Over en sluiten.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:32 schreef Marrije het volgende:
En tis klaar?
Ik schakel in en Johan deelt net mee dat ie niet meer in sprookjes gelooft en dit was SV dan?
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:34 schreef Marrije het volgende:
En zometeen gaat de stream weer aan omdat Johan te verslaafd is aan de chat, of wat?
Om te praten over een zwarte stream?quote:
Dat schijnt door Alsido te zijn gedaan. Per ongeloos.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Dottey het volgende:
Hoe kan trouwens dat alles van Jaap is gewist?
Hey, dat kon volgens jou geen kwaadquote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Stonden die Jaapshows op de harddisks die op de grond lagen?
of er nou beeld of niet was.... der zat altijd wel iemand in een van de 100 chatruimtes..quote:Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om te praten over een zwarte stream?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |