Ik snap hier helemaal niks van. Wat zijn ze dan kwijtgeraakt? De originele opnames van TB? Die staan gewoon op Fok! met dank aan Heidi.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar was de ruzie vanmiddag met Jaap over het kwijtraken () van Tabula Rasa de druppel in een al lang overvolle emmer.
Johan kon er niet meer mee omgaan.
Ik denk dat hij de boosheid van Jaap over het wissen van de tapes heeft aangegrepen om ermee te stoppen. En zo is er dan uiteindelijk toch weer een ander de schuldquote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.
De harde schijven zijn gewist. En toen werd Jaap heel boos en ging weg. En toen was het genoeg geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van. Wat zijn ze dan kwijtgeraakt? De originele opnames van TB? Die staan gewoon op Fok!.
En ook die chat leefde nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Oh gut, op de chat is ineens een gewone user admin geworden. En Suzzy is verdwenen.
heb je haar www niet genoteerd? Even op www.studiovlemmix.tv kijken. Alle programma's staan er gewoon nog hoor, dus je kunt nog een persoonlijk consult aanvragen, mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef Copycat het volgende:
En hoe moeten we het weekend in zonder het roze auraatje?
Waarom kwam Johan dan gisteren nog met een "hotel" aanrijden?? heb nog steeds het idee dat dit 1 van Johans grote grappen is. Maar hoop eigenlijk dat het serieus is. Gos, ik weet ook niet wat ik wilquote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?
ik zei vantevoren nog tegen suzzy dat als ze de chat opheft dat dan iedereen 'm kan overnemen...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
7:24 avalonicus: snap eigenlijk niet hoe het me gelukt is. dacht wel ff kijken, maar kreeg eigenlijk niet gevonden hoe je een kanaal opent. misschien omdat ik eerste in de lijst ben met mijn nick
http://streams.selfip.com/sv.asp
Maar dat kan alleen de broadcaster doen: Johan dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei vantevoren nog tegen suzzy dat als ze de chat opheft dat dan iedereen 'm kan overnemen...
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waarom kwam Johan dan gisteren nog met een "hotel" aanrijden?? heb nog steeds het idee dat dit 1 van Johans grote grappen is. Maar hoop eigenlijk dat het serieus is. Gos, ik weet ook niet wat ik wil
dat zei ik dus al eerderquote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.
Tenzij Johan hem ¤ 25,-- heeft gebodenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.
Oh Johan is zeker wel over de zeik en heeft vast en zeker lekker impulsief deze beslissing genomen. Wat niet wegneemt dat ie daar morgen, wat zeg ik, over een uur zo weer op terug kan komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.
Dat dus..........quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh Johan is zeker wel over de zeik en heeft vast en zeker lekker impulsief deze beslissing genomen. Wat niet wegneemt dat ie daar morgen, wat zeg ik, over een uur zo weer op terug kan komen.
Ze waren er wel snel bij, met het weggooien van de brandnieuwe chat en de ustream chat.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef Maanvis het volgende:
ondertussen kijken we met z'n allen naar de show van Peter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |