Els kan na de afwas weer naar huis met de soep. Er zullen ook nog wel mensen vergeten af te bellen zijn voor vanavond.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed dat hij zijn vrijwilligers ook nog wel het een en ander heeft uit te leggen. Wat een egocentrische man is het toch.
Inderdaad, hoe zit het met de gasten voor Jaap.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Els kan na de afwas weer naar huis met de soep. Er zullen ook nog wel mensen vergeten af te bellen zijn voor vanavond.
Traantje wegpinkt.quote:
Marian ging vandaag toch op vakantie?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe zit het met de gasten voor Jaap.
We kunnen wel concluderen dat de kern van SV bestond uit een stel zelfgerichte figuren. Bedankt Liesbeth, Alsido en Johan.
Leo zal ook wel balen. En wat zal Marian ervan vinden?
Daar weet ik niets van, maar het is misschien maar beter ook. Wat zullen Alsido en Liesbeth balen zeg.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Marian ging vandaag toch op vakantie?
Alsido blijft daar nog jaren sleutelen aan van alles en nog wat.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:58 schreef Disana het volgende:
Daar weet ik niets van, maar het is misschien maar beter ook. Wat zullen Alsido en Liesbeth balen zeg.
En Liesbeth kan ook ergens anders niets doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alsido blijft daar nog jaren sleutelen aan van alles en nog wat.
Dan vraag ik me af waarom Alsido de hele dag bezig is geweest om een nieuwe chat te lanceren.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:01 schreef Disana het volgende:
De nieuwe chat is echt gewoon weggehaald. Het is ze menens, of iemand die er snoeihard aan heeft gewerkt is flink pissig.
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
7:04 Moderator_Suzzy: nu is het wel genoeg met dat gevloek en getier he
Wat zou Suzzy ervan vinden.
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom Alsido de hele dag bezig is geweest om een nieuwe chat te lanceren.
Er speelt meer, dat kan niet anders.
Zag jij gevloek en getier?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:05 schreef Disana het volgende:
7:04 Moderator_Suzzy: nu is het wel genoeg met dat gevloek en getier he
7:05 Moderator_Suzzy: ik ben niet de persoon om uitleg te geven daarvoor moet je niet bij mij zijn sorry
Wat zou Suzzy ervan vinden.
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?
Ik snap hier helemaal niks van. Wat zijn ze dan kwijtgeraakt? De originele opnames van TB? Die staan gewoon op Fok! met dank aan Heidi.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:08 schreef Copycat het volgende:
Blijkbaar was de ruzie vanmiddag met Jaap over het kwijtraken () van Tabula Rasa de druppel in een al lang overvolle emmer.
Johan kon er niet meer mee omgaan.
Ik denk dat hij de boosheid van Jaap over het wissen van de tapes heeft aangegrepen om ermee te stoppen. En zo is er dan uiteindelijk toch weer een ander de schuldquote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.
De harde schijven zijn gewist. En toen werd Jaap heel boos en ging weg. En toen was het genoeg geweest.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef beequeen het volgende:
Ik snap hier helemaal niks van. Wat zijn ze dan kwijtgeraakt? De originele opnames van TB? Die staan gewoon op Fok!.
En ook die chat leefde nog lang en gelukkig.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:13 schreef Disana het volgende:
Oh gut, op de chat is ineens een gewone user admin geworden. En Suzzy is verdwenen.
heb je haar www niet genoteerd? Even op www.studiovlemmix.tv kijken. Alle programma's staan er gewoon nog hoor, dus je kunt nog een persoonlijk consult aanvragen, mocht je daar behoefte aan hebbenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:03 schreef Copycat het volgende:
En hoe moeten we het weekend in zonder het roze auraatje?
Waarom kwam Johan dan gisteren nog met een "hotel" aanrijden?? heb nog steeds het idee dat dit 1 van Johans grote grappen is. Maar hoop eigenlijk dat het serieus is. Gos, ik weet ook niet wat ik wilquote:Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou er echt meer spelen of is het niets anders dan een hissy fit van Johan. Waaraan denk jij dan?
ik zei vantevoren nog tegen suzzy dat als ze de chat opheft dat dan iedereen 'm kan overnemen...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:25 schreef Disana het volgende:
7:24 avalonicus: snap eigenlijk niet hoe het me gelukt is. dacht wel ff kijken, maar kreeg eigenlijk niet gevonden hoe je een kanaal opent. misschien omdat ik eerste in de lijst ben met mijn nick
http://streams.selfip.com/sv.asp
Maar dat kan alleen de broadcaster doen: Johan dus.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei vantevoren nog tegen suzzy dat als ze de chat opheft dat dan iedereen 'm kan overnemen...
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Waarom kwam Johan dan gisteren nog met een "hotel" aanrijden?? heb nog steeds het idee dat dit 1 van Johans grote grappen is. Maar hoop eigenlijk dat het serieus is. Gos, ik weet ook niet wat ik wil
dat zei ik dus al eerderquote:Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als hij morgen gewoon weer start met SV Actueel. Verwarring zaaien en aandacht trekken.
Tenzij Johan hem ¤ 25,-- heeft gebodenquote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.
Oh Johan is zeker wel over de zeik en heeft vast en zeker lekker impulsief deze beslissing genomen. Wat niet wegneemt dat ie daar morgen, wat zeg ik, over een uur zo weer op terug kan komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is geen grap. Jaap was er al vroeg vanmiddag. Als dit een grap was had Jaap de 20 euro Diesel kunnen besparen en dat zou hij dan zéker gedaan hebben.
Dat dus..........quote:Op woensdag 7 april 2010 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh Johan is zeker wel over de zeik en heeft vast en zeker lekker impulsief deze beslissing genomen. Wat niet wegneemt dat ie daar morgen, wat zeg ik, over een uur zo weer op terug kan komen.
Ze waren er wel snel bij, met het weggooien van de brandnieuwe chat en de ustream chat.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:18 schreef Maanvis het volgende:
ondertussen kijken we met z'n allen naar de show van Peter.
De chatters hebben het weer eens gedaan. Ja hoor, Johanquote:
Ik denk meer aan deze song.quote:
Ik weet niet of dit zo letterlijk van Johan afkomt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De chatters hebben het weer eens gedaan. Ja hoor, Johan
Peter zegt trouwens dat er geen vuiltje meer aan de lucht is tussen hem en Johan. Jammer dat Johan dat dan nog even apart noemt.
Ik help het je hopen.quote:
Ohhhhh my godnessssss, ik lees het nu pas.quote:
Ik had al geëdit. Ik had niet gezien dat het van nowlive kwam. Staat er al iets op de officiële site, of laten ze het maar zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo letterlijk van Johan afkomt.
En dit heeft Sly dus zelf geschrevenquote:
Zijn er al reacties van aanhangers, die dit allemaal hadden voorzien etc.??quote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
Een of andere mafkees heeft er een zichzelf repeterende storingsmelding op gezet.
Ach en Sly... die moest gewoon iemand de schuld geven.
Ik kan daar niet lezenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zijn er al reacties van aanhangers, die dit allemaal hadden voorzien etc.??
Nou, het komt er op neer dat de meningen zijn verdeeldquote:
Och, het zijn Nowlivers, die geven altijd een ander de schuld.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, het komt er op neer dat de meningen zijn verdeeldJohan heeft dit niet verdiend
en
het ligt aan Peter die de gebande chatters de mogelijkheid heeft gegeven toch hun mening te geven. En daardoor zijn twee hardwerkende mensen van het eerste uur door het slijk gehaald.
en
het ligt natuurlijk aan chatters die negatief waren.
Bedenken mensen nu nooit eens dat wanneer iets goed is er nooit veel negatieve reacties komen?
SV was vanaf het begin gewoon niet goed en dan druk ik me nog heel positief uit! Je geeft het het voordeel van de twijfel omdat het tenslotte een projekt is wat nog moet groeien. Maar iedereen die gisteravond OP heeft gezien zal het toch met me eens zijn dat het niet veel slechter kan. En dat na 9 uitzendingen.
bij mij ook hoor,heb hem maar uitgezet., komt omdat het zo druk is.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het zijn Nowlivers, die geven altijd een ander de schuld.
De stream van Peter blijft voor mij maar bufferen.
Of iedereen die meer wil weten morgenavond om 20.00 uur aanwezig wil zijn op de site? Welke site? Nowlive. SV, de radio site van NL? U zegt het maarquote:
En dan deze reactie.. OMG...quote:
Dat driehoekje dat Ja zegtquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan deze reactie.. OMG...![]()
[ afbeelding ]
Sly had daar volgens deze onnozelaar dus voor mod moeten spelen. Die bloedprop heeft via pm mensen uitgescholden, gestalkt en met de dood bedreigd. Ja.. Prima mod zou dat geweest zijn.
Gewoon.. m'n vriendin nog minder nachtrust gunnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat driehoekje dat Ja zegt.
Wat ga jij nou trouwens doen om aan je gerief te komen?.
pb gaat gezellig naar babouschka kijken als die knus naast peter zit op de streamquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat driehoekje dat Ja zegt.
Wat ga jij nou trouwens doen om aan je gerief te komen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |