De chatters hebben het weer eens gedaan. Ja hoor, Johanquote:
Ik denk meer aan deze song.quote:
Ik weet niet of dit zo letterlijk van Johan afkomt.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De chatters hebben het weer eens gedaan. Ja hoor, Johan
Peter zegt trouwens dat er geen vuiltje meer aan de lucht is tussen hem en Johan. Jammer dat Johan dat dan nog even apart noemt.
Ik help het je hopen.quote:
Ohhhhh my godnessssss, ik lees het nu pas.quote:
Ik had al geëdit. Ik had niet gezien dat het van nowlive kwam. Staat er al iets op de officiële site, of laten ze het maar zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:37 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit zo letterlijk van Johan afkomt.
En dit heeft Sly dus zelf geschrevenquote:
Zijn er al reacties van aanhangers, die dit allemaal hadden voorzien etc.??quote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
Een of andere mafkees heeft er een zichzelf repeterende storingsmelding op gezet.
Ach en Sly... die moest gewoon iemand de schuld geven.
Ik kan daar niet lezenquote:Op woensdag 7 april 2010 20:59 schreef spuitje het volgende:
[..]
Zijn er al reacties van aanhangers, die dit allemaal hadden voorzien etc.??
Nou, het komt er op neer dat de meningen zijn verdeeldquote:
Och, het zijn Nowlivers, die geven altijd een ander de schuld.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, het komt er op neer dat de meningen zijn verdeeldJohan heeft dit niet verdiend
en
het ligt aan Peter die de gebande chatters de mogelijkheid heeft gegeven toch hun mening te geven. En daardoor zijn twee hardwerkende mensen van het eerste uur door het slijk gehaald.
en
het ligt natuurlijk aan chatters die negatief waren.
Bedenken mensen nu nooit eens dat wanneer iets goed is er nooit veel negatieve reacties komen?
SV was vanaf het begin gewoon niet goed en dan druk ik me nog heel positief uit! Je geeft het het voordeel van de twijfel omdat het tenslotte een projekt is wat nog moet groeien. Maar iedereen die gisteravond OP heeft gezien zal het toch met me eens zijn dat het niet veel slechter kan. En dat na 9 uitzendingen.
bij mij ook hoor,heb hem maar uitgezet., komt omdat het zo druk is.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Och, het zijn Nowlivers, die geven altijd een ander de schuld.
De stream van Peter blijft voor mij maar bufferen.
Of iedereen die meer wil weten morgenavond om 20.00 uur aanwezig wil zijn op de site? Welke site? Nowlive. SV, de radio site van NL? U zegt het maarquote:
En dan deze reactie.. OMG...quote:
Dat driehoekje dat Ja zegtquote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan deze reactie.. OMG...![]()
[ afbeelding ]
Sly had daar volgens deze onnozelaar dus voor mod moeten spelen. Die bloedprop heeft via pm mensen uitgescholden, gestalkt en met de dood bedreigd. Ja.. Prima mod zou dat geweest zijn.
Gewoon.. m'n vriendin nog minder nachtrust gunnen...quote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat driehoekje dat Ja zegt.
Wat ga jij nou trouwens doen om aan je gerief te komen?.
pb gaat gezellig naar babouschka kijken als die knus naast peter zit op de streamquote:Op woensdag 7 april 2010 21:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat driehoekje dat Ja zegt.
Wat ga jij nou trouwens doen om aan je gerief te komen?.
Geweldig he! maar 1 ding moet ik Sly na geven: hij weet hoe hij zijn leden geld uit de zak moet kloppen! Want spelletjes die je normaal gratis online kunt spelen daarvoor moet je bij NL betalen! En iok vind het toch knap dat je dat voor elkaar krijgt! Daar had Johan nog iets van kunnen leren!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dan deze reactie.. OMG...![]()
[ afbeelding ]
Sly had daar volgens deze onnozelaar dus voor mod moeten spelen. Die bloedprop heeft via pm mensen uitgescholden, gestalkt en met de dood bedreigd. Ja.. Prima mod zou dat geweest zijn.
De echte RLS begint hopelijk nu.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef pullup het volgende:
Holy crap dat is ineens wel snel gegaan.![]()
TVP om te volgen wie de zwarte piet krijgt toegewezen
Nou vind eerlijk gezegd dat hij het nog redelijk lang heeft volgehouden voor iets wat vanaf de eerste dag terminaal is geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 22:30 schreef pullup het volgende:
Holy crap dat is ineens wel snel gegaan.![]()
TVP om te volgen wie de zwarte piet krijgt toegewezen
Maar als er geen SV meer is hoelang blijft dat dan leuk?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:49 schreef snetje het volgende:
waar we lekker verder gaan met PeterN![]()
[ afbeelding ]
Dan het liefst de chatters natuurlijk, want die komen deels van het evil, nasty FOK!....quote:Op woensdag 7 april 2010 20:57 schreef Disana het volgende:
Een of andere mafkees heeft er een zichzelf repeterende storingsmelding op gezet.
Ach en Sly... die moest gewoon iemand de schuld geven.
Alleen voor de niet-gebanden van NLquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef bbfakir het volgende:
Morgen maar weer even luisteren.
[ afbeelding ]
Het interesseert me echt geen hol waar ze vandaan komen. Als de posts oprecht zijn en voor mijn part uit het ongeletterde hart zal me dat worst wezen. Lees de lettertjes EN ER TUSSEN DOOR en hang niet de kommaneuker uit. Godverdomme, er hangen er hier wat uit die naast hun schoenen lopen vanwege hun vermeende über-INTELLIGENTIEquote:Op woensdag 7 april 2010 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan het liefst de chatters natuurlijk, want die komen deels van het evil, nasty FOK!....
Dat het niveau op die chat vooral door de nolifers om te janken was doet er verder niet toe
Verder gaat het goed met je?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen hol waar ze vandaan komen. Als de posts oprecht zijn en voor mijn part uit het ongeletterde hart zal me dat worst wezen. Lees de lettertjes EN ER TUSSEN DOOR en hang niet de kommaneuker uit. Godverdomme, er hangen er hier wat uit die naast hun schoenen lopen vanwege hun vermeende über-INTELLIGENTIE
???quote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen hol waar ze vandaan komen. Als de posts oprecht zijn en voor mijn part uit het ongeletterde hart zal me dat worst wezen. Lees de lettertjes EN ER TUSSEN DOOR en hang niet de kommaneuker uit. Godverdomme, er hangen er hier wat uit die naast hun schoenen lopen vanwege hun vermeende über-INTELLIGENTIE
Nou nee hoor, vind het jammer, maar als ik zo naar Peter geluisterd heb zou het nog kunnen, maar ik ga er niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef Leandra het volgende:
Ach ja, is het een hard gelag dat SV opgehouden is Ruud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |