Het is ook gewoon tegenstrijdig, alsof je niet verantwoordelijk bent als je uitgedaagd bent.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook te kinderlijk dat verweer: "Ja maar, hij zei dat ik dat moest doen!"
Dus inderdaad: helemaal des SV's. En Jaap's.
da's een model voor deze clipquote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die blonde met de laptop is Koningin Kannix.
Aha. All in one shot. Waarom ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Die blonde met de laptop is Koningin Kannix.
O ja, Johan is ook een model voor deze clip.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
da's een model voor deze clip. die hoort er niet bij.
Nope, Koning Kannix. Je verzint het toch niet.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:19 schreef Copycat het volgende:
En dan is Johan toch niet de prins waarop zo lang is gewacht?
Dat schrikt die kindertjes toch af, zo'n manische blik.
Pompidompidom en ik zeg niksquote:Op woensdag 7 april 2010 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Koning Kannix. Je verzint het toch niet.
Waar kijk ik naar.
Alsido doet de regie, hij lijkt niet te begrijpen dat als hij "cloosjes" van de dames maakt dat die anderen dan niet meer in beeld moeten zijn. Dat wordt erg lastig in de montage met mensen die in het ene shot rechts in beeld zitten en in het volgende shot ineens links, om over de continuïteit nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. All in one shot. Waarom ook niet.
Kaap is nog wel even bezig met strontscheppen. Leert ie ook eens een vak.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt dat ze gewoon vanavond door kunnen gaan. Zit geen limiet op. Na het schrappen van Johan's Clipuurtje eerder vandaag nu ook geen Tabula Rasa vanavond?
Enkele tientallen liters mest. Als Jaap 's ochtends gaat bouten levert dat al enkele liters mest op, schat ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kaap is nog wel even bezig met strontscheppen. Leert ie ook eens een vak.
Idd, je krijgt dalijk zoiets:quote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsido doet de regie, hij lijkt niet te begrijpen dat als hij "cloosjes" van de dames maakt dat die anderen dan niet meer in beeld moeten zijn. Dat wordt erg lastig in de montage met mensen die in het ene shot rechts in beeld zitten en in het volgende shot ineens links, om over de continuïteit nog maar te zwijgen.
Jaap was vanmiddag al aanwezig in SV, geen idee waar hij gebleven is.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan zegt dat ze gewoon vanavond door kunnen gaan. Zit geen limiet op. Na het schrappen van Johan's Clipuurtje eerder vandaag nu ook geen Tabula Rasa vanavond?
Ik doe het liever met Marielyn.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze gaan wellicht niet allemaal op voor de titel van Miss Universe, maar die ene heeft wel wat weg van Ellen ten Damme en dat is geen onplezierig gezicht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het Thais Aardbeihoertje kan het beste zingen, dat zag je ook bij X-factor.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik weet niet wie het is, maar er loopt er wel een tussen die een lekkere stem heeft!!
Nou, ik wil anders best die tape wel verwijderen hoor..quote:Op woensdag 7 april 2010 16:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik doe het liever met Marielyn.
[ afbeelding ]
Iémand moet de afwas doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:35 schreef beequeen het volgende:
Zie ik het goed...Els aanwezig in SV?
Ja dus......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |