Haha, Why don't you get a job heb ik laatst gedownload. Hij is nog steeds leuk.quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die cd heb ik ook.
Why don't you get a job?
En dat onvolprezen Pretty fly for a white guy. Ik kan hem nog steeds meezingen.
Ohja En Vogue, dat nummer was/is zo tof!quote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja Narcotic was ook fijn.
En dees:
En deze:
Ik kan hier een heel topic over vollullen, I love jeugdsentiment. Jaren '90
Ik tikte bij het schuifelen de jongen in kwestie die met mij aan het schuifelen was altijd op de wang als ie niet naar mij keekquote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef neen het volgende:
Gigi D'agostino bij de klassenavond, en dan later schuifelen maar alle jongens waren te stoer natuurlijk
Oh 3T, geweldigquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja En Vogue, dat nummer was/is zo tof!![]()
TLC ook!
En Narcotic!
Dude, wij hadden best een beetje dezelfde smaak![]()
En 3T dus he!![]()
Je kunt 'm op eBay kopen!quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef conleche het volgende:
Halp. Een levensgrote baby heeft de OP opgegeten.
Oh dat kwam bij mij rond begin middelbare school ook, tegelijk met mijn Middeleeuwen/fantasy liefde!quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef Chicolate het volgende:
of Keltische/Ierse muziek (vooral instrumentaal)
ik ben even oud als jij en heb ook de meeste van die dingen nog wel meegekregen hoorquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat kwam bij mij rond begin middelbare school ook, tegelijk met mijn Middeleeuwen/fantasy liefde!Ik vind het nog steeds mooi, Clannad en Enya enzo
ik val op jongere mannen, dus ik denk dat ik dat iets te lange bovenlichaam met net iets te tengere heupen juist mooi vind ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef Laureline het volgende:
Maar Kwak, vind je die verhoudingen bij hem niet raar? Ik zie ook wel dat het geen lelijke kerel is, maar er ìs iets met die man, misschien een te klein hoofd ofzo? Alsof hij precies niet goed getekend is, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ik zie Vampire Bill (zoals Hoyt altijd braaf zegt) dan grager, al is dat maar een klein menneke.
edit: ik weet het al, hij doet me denken aan kinderen/pubers in een bepaalde groeifase, dat ze nèt nog niet in de juiste verhoudingen zijn gegroeid! Alsof hij nog even had moeten doorgaan tot de 1 meter 98 met alles in de juiste proporties![]()
Huh, bij het schuifelen leunde je toch met je hoofd op zijn schouder? Behalve als je ging zoenen? Zo heb ik voor het eerst tonggezoend, terwijl ik aan het schuifelen was, op een klassefeestje in de brugklas. Ik vond het zoooo spannend!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik tikte bij het schuifelen de jongen in kwestie die met mij aan het schuifelen was altijd op de wang als ie niet naar mij keek![]()
3T zeker, maar daarbij denk ik dan aan dit nummer:quote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja En Vogue, dat nummer was/is zo tof!![]()
TLC ook!
En Narcotic!
Dude, wij hadden best een beetje dezelfde smaak![]()
En 3T dus he!![]()
Pas op met spoilers hè kwakkebeest!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik val op jongere mannen, dus ik denk dat ik dat iets te lange bovenlichaam met net iets te tengere heupen juist mooi vind ofzo
Hier stond iets spannends met betrekking tot de onvolprezen serie True Blood! Gaat dat zien!
Ja die! En Michael Flatly's lord of the dancequote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat kwam bij mij rond begin middelbare school ook, tegelijk met mijn Middeleeuwen/fantasy liefde!Ik vind het nog steeds mooi, Clannad en Enya enzo
Oh nee, bij mij op de basisschool niet. Uiteraard stond je met gestrekte armen van elkaar af om elkaar zo min mogelijk aan te raken maar dan wel naar elkaar starenquote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh, bij het schuifelen leunde je toch met je hoofd op zijn schouder? Behalve als je ging zoenen? Zo heb ik voor het eerst tonggezoend, terwijl ik aan het schuifelen was, op een klassefeestje in de brugklas. Ik vond het zoooo spannend!!
Ja het was het verkeerde nrquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die! En Michael Flatly's lord of the dance. Ik luister het nu weer, om in vakantiesfeer te komen
.
@Viking: muziek is mooi, maar ze rappen er doorheen. Liedje doet me wel ergens aan denken, kijken of ik het origineel terug kan vinden. Oh, je hebt al een andere neergezet zie ik nu
.
ssst! Co moet heel seizoen 2 nog zien in de USA! Of nouja, nu is ze toch al gespoilerd, kan je het net zo goed gewoon opzettenquote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik val op jongere mannen, dus ik denk dat ik dat iets te lange bovenlichaam met net iets te tengere heupen juist mooi vind ofzo
ik was om toen ie nakend over een bed gedrapeerd lag in een droom van sookie
Oh op de basisschool deed ik nog niet aan schuifelen. Toen schopte ik ze uit liefde nog tegen hun scheenbenen. Daar stond ik om bekend. Vraag maar aan Jeroen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij op de basisschool niet. Uiteraard stond je met gestrekte armen van elkaar af om elkaar zo min mogelijk aan te raken maar dan wel naar elkaar staren
Ahja natuurlijk die! Die had ik aanvankelijk aangezet maar toen hoorde ik een klaaglijk geluid uit mn vriendje komen dus heb ik maar geswitchedquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
3T zeker, maar daarbij denk ik dan aan dit nummer:
Ik schopte alleen degene die tegenover mij zat in de klas, als ie weer eens met zijn poten onder MIJN tafeltje kwam. En ik heb ooit een klasgenoot van het mannelijk geslacht in een plas water gegooid.quote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh op de basisschool deed ik nog niet aan schuifelen. Toen schopte ik ze uit liefde nog tegen hun scheenbenen. Daar stond ik om bekend. Vraag maar aan Jeroen.
Hihi mja het is ook best een vrouwenliedquote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja natuurlijk die! Die had ik aanvankelijk aangezet maar toen hoorde ik een klaaglijk geluid uit mn vriendje komen dus heb ik maar geswitchedHij is geen fan
![]()
Co: Kwakkebeest?
Dat is zekers een goed nummer, het refrein kan ik sowieso nog meezingenquote:
Seizoen 2 staat op een harde schijf en dat is niet mijn harde schijf, dus ik kan niet eens al zou ik het willen. Ik begin zo aan mijn 3e aflevering Fringe van vanavond. Ook best leuk, maar háált het niet bij TB.quote:Op zondag 4 april 2010 22:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
ssst! Co moet heel seizoen 2 nog zien in de USA! Of nouja, nu is ze toch al gespoilerd, kan je het net zo goed gewoon opzetten
Zombie!quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
En Clannad en Enya hadden mijn ouders dan weer cd's van, en The Cranberries![]()
En neen, die vishoedjes waren the bomb!
Zombiequote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
En Clannad en Enya hadden mijn ouders dan weer cd's van, en The Cranberries![]()
En neen, die vishoedjes waren the bomb!
Ik moet wel hard lachen om die idiote danspasjesquote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is zekers een goed nummer, het refrein kan ik sowieso nog meezingen
Keee, will do!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als jij m weghaalt haal ik m ook gauw weg!
Sommige muziek uit de brugklas/middelbare school luister ik ook nog echt graag, zoals oa inderdaad Zombie, maar ook bijv. Anouk of Alanis Morisette.quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Viking84 het volgende:
Zombie idd. Komt hier ook nog regelmatig langs
.
Ja ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sommige muziek uit de brugklas/middelbare school luister ik ook nog echt graag, zoals oa inderdaad Zombie, maar ook bijv. Anouk of Alanis Morisette.
Kjoetquote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zombie. Ooit gehoord op de radio, toen wekenlang zitten wachten tot ie weer kwam. En uiteindelijk, ooit een keer, weer gehoord en de naam opgeschreven en de cd geleend uit de bibliotheek.
Ik draai er wel meer, Joining You is mijn favoriet. Maar So Pure, Head Over Feet en de door jou genoemde titels zijn ook leuk. Maar Anouk vind ik beter.quote:Op zondag 4 april 2010 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ookIronic en You oughta know en Thank you van Alanis komen hier regelmatig voorbij. Anouk eigenlijk niet.
Het nummer heet Tri Martolod, maar ik kan de artiest waar ik het van ken niet meer vindenquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die! En Michael Flatly's lord of the dance. Ik luister het nu weer, om in vakantiesfeer te komen
.
@Viking: muziek is mooi, maar ze rappen er doorheen. Liedje doet me wel ergens aan denken, kijken of ik het origineel terug kan vinden. Oh, je hebt al een andere neergezet zie ik nu
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 1e CD is ook haar beste, helaas... Alhoewel ik het nummer One Word wel heel erg mooi vind. Ik denk bij dat nummer altijd aan mijn stiefvader.quote:Op zondag 4 april 2010 23:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Alanis ja! En the Kelly Family!
Anouk haar eerste cd wel, nu werkt ze me alleen op m'n zenuwen.
Die kwam laatst voorbij op TMF in Het Foute Uur.quote:
Niks fouts aan!quote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kwam laatst voorbij op TMF in Het Foute Uur.
Hey, er is een reden dat ik wel een youtubelink heb geplaatst van Hanson en niet die van de Kelly Family.quote:
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.quote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat New Radicals nummer was echt mijn autorijles-nummer. Dat kwam echt al-tijd op de radio tijdens het lessen.
En de kapsels dan?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Deze vond ik supereng, die man wiens ogen zwart werden. Huuu.
die van mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 4 april 2010 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die van mij ookAls zelfvertrouwen daar vanaf moet hangen, zijn er een hoop 13-jarigen met veeeeeeel meer zelfvertrouwen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er ook heel lang uitgezien als een jongen.. Af en toe ben ik nog steeds een beetje verbaasd, als ik naar beneden kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als zelfvertrouwen daar vanaf moet hangen, zijn er een hoop 13-jarigen met veeeeeeel meer zelfvertrouwen dan ik.
Ging bij mij ook zo tot ik een jaar of 27 wasquote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?
Je bedoelt Brian?quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef conleche het volgende:
Oh! Ik heb weleens een Back Street Boy ontmoet, die met dat sikje en een wat vreemde kaakpartij.. Ik wist niet wie het was though. Dus heel speciaal vond ik het niet.![]()
(Hij kwam in de galerie toen het nog niet mijn galerie was eind jaren '90 en ik was er toevallig ook.)
dat ben ik, dus ik mag hopen dat t magischerwijs gaat omslaan danquote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ging bij mij ook zo tot ik een jaar of 27 was
Je verdient 'm.quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat ben ik, dus ik mag hopen dat t magischerwijs gaat omslaan dan
jullie zijn trouwens lief allemaal
Hier ook zoiets.quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?
gebrek aan positieve reacties op mijn uiterlijk en mijzelf van mannen hebben echt wel invloed gehad op mijn zelkfvertrouwen... zelfs nu nog. maar ik vind het niet heel gek dat het invloed heeft
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doen jullie allemaal mee? Met een grouphug voor kwakje?.
ik kijk niet chagerijnig, mn ex roept als ie dronken is dat ik wel iemand móet vinden omdat ik zo vreselijk lief ben, etc. etc. ik ben de eeuwige goeie vriendin. en dat is wel een positie die ik zelf kies inzekere zin, maar ik kán het gewoon niet, de mysterieuze VROUW uithangen....quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook zoiets.
Kan altijd fantastisch boos/chagrijnig kijken. Uiteindelijk ben ik er op uitgekomen dat ik een erg afstotende uitstraling moest hebben, mede daardoor en dat dat de reden was voor mn gebrek aan positieve aandacht. Het is ook een vicieuze cirkel. Nu weet ik gewoon dat de meeste mensen niet verder kijken dan een hoofd.
Wie bedenkt zoiets!?!quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Die in het midden:
[ afbeelding ]
Misschien waren zij ook wel gewoon verbaasd over het verzoek van de fotograaf dat hun broeken vanzelf afzakten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie bedenkt zoiets!?!
Laten we allemaal onze broek naar beneden trekken en stoer kijkend op de foto gaan
En al die tienermeisjes maar glijden
hele avond tapa's eten in een leuke gezellige tapa's tentquote:Op maandag 5 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ideeën aan het opdoen voor een 'romantisch avondje uit' (en dan niet uit eten of bioscoop ofzo). Dus als iemand nog ideeën heeft?
Nu eerst maar eens douchen en dan m'n dossieropdrachten afmaken.
Wat snap je niet aan: 'niet uit eten of de bios'?quote:Op maandag 5 april 2010 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hele avond tapa's eten in een leuke gezellige tapa's tent
en dus niet zo'n vreetschuur als met de meet toen
Flauwquote:Op maandag 5 april 2010 09:06 schreef conleche het volgende:
Ik geef alleen maar tips als ik weet met wie je uitgaat en daar wat pics van post.![]()
Wat nou nachtmerrie. Ik zeg:quote:Op maandag 5 april 2010 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtmerrie: ik ging trouwen met de nachtwacht![]()
. Srsly
.
Ik weet zeker dat de twee mensen waar het om gaat daar heel anders over denken. Dat gaat dus echt nooit gebeuren.quote:Op maandag 5 april 2010 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat nou nachtmerrie. Ik zeg:doen!
Mogen we langskomen op het feest?
* Viking84 rent weg met een gebroken hart.quote:Op maandag 5 april 2010 10:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de twee mensen één van de twee waar het om gaat daar heel anders over denken denkt. Dat gaat dus echt nooit gebeuren.
quote:
Met mijn 1e vriendje heb ik ooit een zwoele zomeravond doorgebracht aan het terras, bij de grachten en dan naar de lichtjes kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ideeën aan het opdoen voor een 'romantisch avondje uit' (en dan niet uit eten of bioscoop ofzo). Dus als iemand nog ideeën heeft?
Nu eerst maar eens douchen en dan m'n dossieropdrachten afmaken.
quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik ga zo maar eens lekker buiten fietsen!
En daarna aan mijn studie.
Vikster: Ik geloof dat jouw stad geen grachten heeft, of wel? Hier vind ik het leuk om iemand mee te nemen waterfietsen door de grachtjes en daarna nog wat te drinken. Of met mooi weer in een park chillen met een flesje wijn en 2 glazen mee. Of naar een restaurantje waar je een cursus tapas maken/cocktails maken kunt volgen (en opeten!)
Ik haal je in met Evyquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Wat Calimero zegt ongeveer, wandeling door het stadspark en dan een sixpack rosé bier open maken![]()
Ik had de afgelopen 2 weken maar 1 les Evy gedaanen 2 keer gewoon gelopen dus ik moet dat weer even erin doen. Alles in m'n google agenda gezet zodat ik iedere keer een mailtje krijg als ik moet lopen
net lesje 13 gelopen pas
nou ja rustig verder.
Mooi weer!
10 rozijnen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeeeeeeeeeeeeeeee, nieuwe release is pittig!! *zweet*
Lijstje-planning:
O: 200 ml melk + havermout + 10 rozijnen
T: -
L: 2 boterhammen met kaas/vleesbeleg
T: appel
D: volkorenmacaroni met verse groenten, hamblokjes en pittige saus
Die kan ik me helemaal niet meer herinnerenquote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Groningen heeft wel grachten! Maar dan moet het echt mooi weer zijn. Op zich wel een goeie tip idd
.
Mja, maar de laatste dagen de teugels iets teveel laten vieren voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
10 rozijnen?![]()
Vrij mager lijstje, met een pittige RPM sessie erbij, niet?
46quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Adelante het volgende:
Welke RPM release zitten ze inmiddels Xcuz? Les Mills 50 al?
Heerlijk weer! Ik ga straks/vanavond ook weer even wandelen denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, je complete dag is mijn ontbijt
Ik maar 1.15 uur wandelen, vriend wil niet de 2 uur ronde,jammer, zulk mooi weer
Ah, meteen maar even de dvd gedownloadquote:
Mwah, fietst wel ok hoorquote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, meteen maar even de dvd gedownload
Jammer van die black eyed peas
Inderdaadquote:
zeg, jouw gevoel klopt meestal niet, dat weet je toch. dat "vreselijke" lijstje laatst, waar ik commentaar op gaf omdat het te weinig was maar wat je fijntjes hebt genegeerd maar even als voorbeeld nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, maar de laatste dagen de teugels iets teveel laten vieren voor mijn gevoel.
En 10..tja, ik dacht, laat ik ze eens tellen
quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die kan ik me helemaal niet meer herinnerenweet wel dat er water is naast dat ene museum wat vlakbij het station zit, geloof ik.
er is water, maar ik zou groningen geen grachtenstad willen noemen. zelfs Leiden heeft er eigenlijk maar 2 of 3, en utrecht ook maar heel weinig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryik heb een fascinatie voor kaarten en atlassen.... ik hou enorm van het bovenaanzicht van steden en wat je daar allemaal aan kan zien enzo
best een beetje triest
[ Bericht 32% gewijzigd door kwakz0r op 05-04-2010 13:04:43 ]Kwak
quote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Wat Calimero zegt ongeveer, wandeling door het stadspark en dan een sixpack rosé bier open maken![]()
Lijstje is niet heel lang, maar je hoort mij niet klagen over groenten, volkorenspul en havermout.quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeeeeeeeeeeeeeeee, nieuwe release is pittig!! *zweet*
Lijstje-planning:
O: 200 ml melk + havermout + 10 rozijnen
T: -
L: 2 boterhammen met kaas/vleesbeleg
T: appel
D: volkorenmacaroni met verse groenten, hamblokjes en pittige saus
Neu, geen zinloze discussie. Zoals Kwak een paar dagen geleden zei, nooit 'echt' eten overslaan omdat je onzin hebt gegeten en daar heeft ze een goed punt. Wat dat betreft is je lijstje van vandaag ok, omdat er niet echt onzin op staat.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is water, maar ik zou groningen geen grachtenstad willen noemen. zelfs Leiden heeft er eigenlijk maar 2 of 3, en utrecht ook maar heel weinig...
grachtenstad
[ afbeelding ]
grachtenstad?
[ afbeelding ]
edit: leiden valt me nog mee! de grachten doorsnijden wel overal de stad in elk geval. in utrecht is t meer om t smalle centrum heen alleen...Al die kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryik heb een fascinatie voor kaarten en atlassen.... ik hou enorm van het bovenaanzicht van steden en wat je daar allemaal aan kan zien enzo
best een beetje triest
.
Groningen is idd geen echte grachtenstad. Volgens mij is er zelfs maar één gracht die door de hele stad heen loopt en uitmondt in een meer. Heerlijk om in de zomer te kanoën.
Niet meer actief op Fok!
Stabiliseren met een vol te houden gezonde levenswijze lijkt me een goede stap. Lukt dat, dan verder kijken.quote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik ook niet. Heb me in geen maanden gewogen en durf ik ook niet. Ben volgens mij weer gegroeid. Ik zou wel nog slanker willen worden, maar weet niet of dat gaat lukken.
Gister en eergister had ik geen invloed op het eten. Werd allemaal verzorgd en er waren geen alternatieven. Wat moet je dan? Niks eten is ook geen optie en zou zeer onbeleefd worden geacht. Zou vroeger wel een optie zijn geweest overigens.
Kofta is zo'n Knorr pak. Kocht ik vroeger zelf regelmatig. Nu nooit meer.
Ik zal eens kijken of ik binnenkort moed kan verzamelen om me weer eens te wegen... Dan weet ik of mijn angsten gegrond zijnquote:Op maandag 5 april 2010 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Stabiliseren met een vol te houden gezonde levenswijze lijkt me een goede stap. Lukt dat, dan verder kijken.
Niet kunnen kiezen wat je eet is lastig, heb er zelf ook wel problemen mee met mijn voedingsintoleranties. Meetsal zijn er wel gezonde dingen uit te kiezen, maar je bent beperkt. Maat houden, gezonde tussendoortjes paraat hebben staan en een goede multi is een handig uitgangspunt.
Ik lees steeds Lesbienne ipv Liebeswonne in jouw sigquote:
tis weer droog. Opzich vind ik het niet zo erg, want ik moet toch werken. En dan is binnen zitten bij mooi weer misschien nog wel erger..quote:Op maandag 5 april 2010 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje, op z'n Paasbest..
O/L: croissantje met aardbeienjam, worstenbroodje, twee harde kleine vierkante broodjes met abrikozenjam, gekookt eitje, thee
T: peer
S: bijna 2 uur gewandeld
T: McFlurry M&M's
D: tomatenrisotto
Ben je de sneeuw niet volkomen zat, Nynke? Een paar jaar geleden sneeuwde het hier nog op de verjaardag van m'n vader, 14 april.
Wat is wvttk?quote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Zal ik oook eens een lijstje doen?
O: 500 ml yoghurt met hagelslag
L: 250 g makreelfilet
T: yomild drink
D: volkorenpasta met saus en broccoli
T: wvttk
Ik gok dat ik nog wat vergeten ben.
wat verder ten tafel komt, en ik vind het ook mager!quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is wvttk?
En dit vind ik ook een vrij mager lijstje, of lijkt dat maar zo?
spuit elf.quote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat verder ten tafel komt, en ik vind het ook mager!
Ik denk dat dat wel meevalt, makreel is best vet. Volgens de caloriechecker zit er in 250 gram gerookte makreel ongeveer 800 kcal...quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is wvttk?
En dit vind ik ook een vrij mager lijstje, of lijkt dat maar zo?
1755 zonder snaaiwerk, idd mager, maar no worries, komt ongetwijfeld nog wat bij. En ontbijt was na 11 uur.quote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Zal ik oook eens een lijstje doen?
O: 500 ml yoghurt met hagelslag 275+250
L: 250 g makreelfilet 450
T: yomild drink 200
D: volkorenpasta met saus en broccoli 330+250
T: wvttk
Ik gok dat ik nog wat vergeten ben.
Why?quote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef loveli het volgende:
En ik eet al 4 dagen na 23 uur nog een portie friet met klodder mayo
'Omdat de magnums op zijn'. Sinds ik heb toegegeven aan die dingen heb ik weer behoefte aan carbs. Gaat de goede kant wel op, haal geen zoetigheid meer in huis. Alleen het voorraadje vette hap in de vriezer ligt er nog.quote:
Weggooien en er koffieprut / kattenbakinhoud / schoonmaakmiddel overheen gooien.quote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
'Omdat de magnums op zijn'. Sinds ik heb toegegeven aan die dingen heb ik weer behoefte aan carbs. Gaat de goede kant wel op, haal geen zoetigheid meer in huis. Alleen het voorraadje vette hap in de vriezer ligt er nog.
Het is dus een lichameijke behoefte en is geen teken dat het niet zo lekker gaat met je?quote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
'Omdat de magnums op zijn'. Sinds ik heb toegegeven aan die dingen heb ik weer behoefte aan carbs. Gaat de goede kant wel op, haal geen zoetigheid meer in huis. Alleen het voorraadje vette hap in de vriezer ligt er nog.
Arme Neen, wat moet ji het zwaar hebben...quote:Op maandag 5 april 2010 16:19 schreef neen het volgende:
Had ik maar friet in de vriezer
er is in dit huis niet eens een frituurpan![]()
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Dat durf ik niet; in mijn eentje patat/ander afhaalvoedsel halen. Heb 1x chinees gehaald en 1x iets mexicaans laten thuisbezorgen.quote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb wel friet in de vriezer. Ovenfriet wel te verstaan. Het gevolg is dat als ik échte friet wil, ik alsnog naar de snackbar op de hoek hier loop
Hoezo niet?quote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Dat durf ik niet; in mijn eentje patat/ander afhaalvoedsel halen. Heb 1x chinees gehaald en 1x iets mexicaans laten thuisbezorgen.
Hele rare kronkel is dat![]()
Ik weet het eigenlijk niet. Omdat die mensen dan misschien denken dat ik dat ga eten en dat ik al dik ben en het ongezond is ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 16:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Niet dat ik het heel vaak doe overigens; ik schat dat ik ongeveer 1 x per maand friet haal.
Die ovenfriet is vooral handig voor noodgevallen (lees: als ik vergeten ben boodschappen te doen). Hetzelfde geldt voor de pizza die standaard in mijn vriezer ligt.
Ik wil niet klagen hoor, maarja inderdaad het is zwaar.quote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Arme Neen, wat moet ji het zwaar hebben...
Jij bent helemaal niet dik, dus je redenatie gaat niet op.quote:Op maandag 5 april 2010 16:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Omdat die mensen dan misschien denken dat ik dat ga eten en dat ik al dik ben en het ongezond is ofzo![]()
Ik spoor niet helemaal
mijn punt is vooral dat jij vaak overschat hoe SLECHT hel allemaal wel niet is wat je eet, omdat je normaal nog steeds heel weinig eet en dus niet realistisch kijkt. dat bedoelde ik met dat lijstje van laatst, wat jij heel veel vond voelen en juist voelen moet jij niet te veel op letten, want je weet dat je dat niet kan vertrouwen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik ook niet. Heb me in geen maanden gewogen en durf ik ook niet. Ben volgens mij weer gegroeid. Ik zou wel nog slanker willen worden, maar weet niet of dat gaat lukken.
Gister en eergister had ik geen invloed op het eten. Werd allemaal verzorgd en er waren geen alternatieven. Wat moet je dan? Niks eten is ook geen optie en zou zeer onbeleefd worden geacht. Zou vroeger wel een optie zijn geweest overigens.
Kofta is zo'n Knorr pak. Kocht ik vroeger zelf regelmatig. Nu nooit meer.
Die moet oppassen als je honger hebtquote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
gisteren teveel lamskoteletjes gegeten, maar WATwaren ze lekker (uit de oven, gemarineerd en gegrild... my god.. bijna net zo lekker als alexander skarsgard)
*gniffeltquote:Op maandag 5 april 2010 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had de tas in een stoel gezet en toen wilde ik op mijn stoel gaan zitten
Kun je best koud eten ja, maar je kunt het ook gewoon nog een keertje opwarmen hoorquote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef AKnynke het volgende:
is nasi koud ook lekker? Ik heb namelijk veel te veel gemaakt!
Lijstje:
S: 5.5 km. hardlopen
O: 4 verse volkorenboterhammen (zelfgemaakt) met roomboter en hagelslag (dun)
L: 2 verse volkorenboterhamen met avado, 2 met roomboter en hagelslag (dun)
T: halve ananas, 2 kiwi's
D: nasi met gebakken eitje en een beetje pindasaus, biertje
Ja, maar als ik het meeneem naar ergens waar ik het niet kan opwarmen, dan hoop ik dat het lekker is, koud!quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]
Kun je best koud eten ja, maar je kunt het ook gewoon nog een keertje opwarmen hoor
Deze maand ga ik maar even een doel stellen, sowieso <80 en dat moet ook zo blijven dan na Koninginnedag en Bevrijdingsdag
quote:Op maandag 5 april 2010 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wat een lekkere dingen zie ik voorbij komen!
Hier wordt het na grondig overleg een pizza![]()
En ik zag allemaal plattegronden voorbij komen! Ik vind het ook fantastisch om (oude) kaarten te bekijken, en dan zien wat er nog van de oude stad terug te vindenHier in Groningen is het heel duidelijk!
Oh, dat zou mij ook zó overkomen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is wel typisch een actie voor mij.
Net als dat ik een blauwe plek onder mijn linker oog heb, omdat ik gister een paraplu in mijn oog kreeg![]()
Ik was op zoek naar mijn fietssleutels, bukte in de gang en de paraplu viel om
Ik was vanochtend 1,5 kg lichter dan gisterochtendquote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:
Curry! *op lijstje schrijft*
Ik was vanmorgen 8 ons bijgekomen sinds vrijdagmorgenMijn moeder is een feeder
![]()
En woensdag ga ik uit eten met de vriendinnen![]()
Maar het was een goeie Pasen
* Viking84 denkt aan fluorescerend groene stringquote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat zou mij ook zó overkomen.![]()
quote:Ik ben ook zo onhandig, maar vandaag slechts twee keer een tand door de lip dus ik ben niet ontevreden.![]()
(en dat was omdat ik tijdens het sporten in mijn gezicht geslagen werd en niet eens mijn eigen schuld)
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0quote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo, lekker gefietst wel. 2 a 2.5 uur, niet al te hard want voelde mijn knie toch wel steeds irriteren![]()
Waar kun je die dvd downloaden van RPM? dat wil ik ook
Ik ga denk ik zo even naar de AH om een lekker stukje vis bij mijn avondeten te halen en een toetje. Mag wel na zo'n ritje fietsen.
Nu eerst douchen en lunchen
Daar snap ik dus echt helemaal niks van hequote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Moet je wel met nieuwsgroepen overweg kunnen
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-enquote:Op maandag 5 april 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar snap ik dus echt helemaal niks van he
Ik heb thuis ook geen RPM-fiets, dus ik heb er ook niet zoveel aanquote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-en
Nee, maar het is gewoon leuk te zien hoe de makers hun product release showen. Echt super enthousiast en dat heb je niet altijd in je sportschool. Zo zie je zo'n les toch zoals die bedoeld is. En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook geen RPM-fiets, dus ik heb er ook niet zoveel aan. Maar thnx
Hij is helaas al 30 dagen oud, staat niet meer op de nieuwsserver...quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon leuk te zien hoe de makers hun product release showen. Echt super enthousiast en dat heb je niet altijd in je sportschool. Zo zie je zo'n les toch zoals die bedoeld is. En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.
Nee. Gewoon veel geschranst zaterdag en dan ben ik de volgende dag een kilo zwaarder (of meer dus, zoals in dit geval) en dat is er dan een dag later alweer afquote:
Halp, dat snap ik niet heurquote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Moet je wel met nieuwsgroepen overweg kunnen
Oe! Wat voor les gaf jij? </Aagje>quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.
Ik heb heeeele lekkere chocolademousse: Witte en donkere! Alleen de laatste is wat te massief geworden..quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
IK heb ook zin om te snaaienmaar ik heb niks
Is dat je enige steekje los?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww VMWtje!In je gezicht gemept worden is wel heavy!
En noes, ik heb een steekje los! (een verstandskies-hechting steekje that is!Tijd dat het draadje oplost want dit is irritant
)
Dat mogen jullie beoordelen!quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat je enige steekje los?Dan heb je mazzel!
Ik had de drukste les van de week op vrijdagavondquote:
PMen mag altijd, of ik een zinvol antwoord kan geven, geen idee!quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!Als je dit leest (klinkt dramatisch, mwehe
): ik wil misschien een paper schrijven over human rights in relatie tot postcolonial theory, maar ik ben te erg 'embedded' in literary studies
Mag ik jou misschien PMen waar ik over denk?
Ik kom namelijk wel tot een probleem-schets, maar niet tot een soort originele onderzoeksvraag...
[..]
Oe! Wat voor les gaf jij? </Aagje>
sj....ik heb zo'n zin in chocola, maar heb al 6 (!) boterhammen met hagelslag op vandaag. en pindasaus. Geen chocola voor Nynke dus...quote:Op maandag 5 april 2010 21:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb heeeele lekkere chocolademousse: Witte en donkere! Alleen de laatste is wat te massief geworden..
Ik heb net een bakje opgestuurd.. *rent achter TNT aan om bestelling terug te halen*quote:Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sj....ik heb zo'n zin in chocola, maar heb al 6 (!) boterhammen met hagelslag op vandaag. en pindasaus. Geen chocola voor Nynke dus...
PM verstuurd!quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
PMen mag altijd, of ik een zinvol antwoord kan geven, geen idee!
Bij Athena's Van der Velde kun je oude kaarten kopen van Groningen (ok, niet de originelenquote:Op maandag 5 april 2010 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wat een lekkere dingen zie ik voorbij komen!
Hier wordt het na grondig overleg een pizza![]()
En ik zag allemaal plattegronden voorbij komen! Ik vind het ook fantastisch om (oude) kaarten te bekijken, en dan zien wat er nog van de oude stad terug te vindenHier in Groningen is het heel duidelijk!
Herkenbaar. Heb een keer met een motorblokquote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
I bruise easily en het is elke avond weer kijken waar er nu weer een blauwe plek bij is gekomen.
Laatst nog een keer gestoten aan een hendeltje van de RPM-fiets en daar heb ik wéken plezier van gehad in de vorm van een enorme bloeduitstorting op m'n knie. Erg charmant met rokjes enzo.
Kan je hem niet op een FTP server zetten?quote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-en
soesjes!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef loveli het volgende:
Er kwamen nog wat soesjes ter tafel met een totaal van een kcal of 600. Ik zit wel safe vandaag.
quote:
Oh bah.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen warm water hebben is níet de goede manier om een idioot drukke dag mee te beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |