Ging bij mij ook zo tot ik een jaar of 27 wasquote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?
Je bedoelt Brian?quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef conleche het volgende:
Oh! Ik heb weleens een Back Street Boy ontmoet, die met dat sikje en een wat vreemde kaakpartij.. Ik wist niet wie het was though. Dus heel speciaal vond ik het niet.![]()
(Hij kwam in de galerie toen het nog niet mijn galerie was eind jaren '90 en ik was er toevallig ook.)
dat ben ik, dus ik mag hopen dat t magischerwijs gaat omslaan danquote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ging bij mij ook zo tot ik een jaar of 27 was
Je verdient 'm.quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat ben ik, dus ik mag hopen dat t magischerwijs gaat omslaan dan
jullie zijn trouwens lief allemaal
Hier ook zoiets.quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?
gebrek aan positieve reacties op mijn uiterlijk en mijzelf van mannen hebben echt wel invloed gehad op mijn zelkfvertrouwen... zelfs nu nog. maar ik vind het niet heel gek dat het invloed heeft
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doen jullie allemaal mee? Met een grouphug voor kwakje?.
ik kijk niet chagerijnig, mn ex roept als ie dronken is dat ik wel iemand móet vinden omdat ik zo vreselijk lief ben, etc. etc. ik ben de eeuwige goeie vriendin. en dat is wel een positie die ik zelf kies inzekere zin, maar ik kán het gewoon niet, de mysterieuze VROUW uithangen....quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook zoiets.
Kan altijd fantastisch boos/chagrijnig kijken. Uiteindelijk ben ik er op uitgekomen dat ik een erg afstotende uitstraling moest hebben, mede daardoor en dat dat de reden was voor mn gebrek aan positieve aandacht. Het is ook een vicieuze cirkel. Nu weet ik gewoon dat de meeste mensen niet verder kijken dan een hoofd.
Wie bedenkt zoiets!?!quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Die in het midden:
[ afbeelding ]
Misschien waren zij ook wel gewoon verbaasd over het verzoek van de fotograaf dat hun broeken vanzelf afzakten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie bedenkt zoiets!?!
Laten we allemaal onze broek naar beneden trekken en stoer kijkend op de foto gaan
En al die tienermeisjes maar glijden
hele avond tapa's eten in een leuke gezellige tapa's tentquote:Op maandag 5 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ideeën aan het opdoen voor een 'romantisch avondje uit' (en dan niet uit eten of bioscoop ofzo). Dus als iemand nog ideeën heeft?
Nu eerst maar eens douchen en dan m'n dossieropdrachten afmaken.
Wat snap je niet aan: 'niet uit eten of de bios'?quote:Op maandag 5 april 2010 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hele avond tapa's eten in een leuke gezellige tapa's tent
en dus niet zo'n vreetschuur als met de meet toen
Flauwquote:Op maandag 5 april 2010 09:06 schreef conleche het volgende:
Ik geef alleen maar tips als ik weet met wie je uitgaat en daar wat pics van post.![]()
Wat nou nachtmerrie. Ik zeg:quote:Op maandag 5 april 2010 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtmerrie: ik ging trouwen met de nachtwacht![]()
. Srsly
.
Ik weet zeker dat de twee mensen waar het om gaat daar heel anders over denken. Dat gaat dus echt nooit gebeuren.quote:Op maandag 5 april 2010 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat nou nachtmerrie. Ik zeg:doen!
Mogen we langskomen op het feest?
* Viking84 rent weg met een gebroken hart.quote:Op maandag 5 april 2010 10:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de twee mensen één van de twee waar het om gaat daar heel anders over denken denkt. Dat gaat dus echt nooit gebeuren.
quote:
Met mijn 1e vriendje heb ik ooit een zwoele zomeravond doorgebracht aan het terras, bij de grachten en dan naar de lichtjes kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ideeën aan het opdoen voor een 'romantisch avondje uit' (en dan niet uit eten of bioscoop ofzo). Dus als iemand nog ideeën heeft?
Nu eerst maar eens douchen en dan m'n dossieropdrachten afmaken.
quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik ga zo maar eens lekker buiten fietsen!
En daarna aan mijn studie.
Vikster: Ik geloof dat jouw stad geen grachten heeft, of wel? Hier vind ik het leuk om iemand mee te nemen waterfietsen door de grachtjes en daarna nog wat te drinken. Of met mooi weer in een park chillen met een flesje wijn en 2 glazen mee. Of naar een restaurantje waar je een cursus tapas maken/cocktails maken kunt volgen (en opeten!)
Ik haal je in met Evyquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Wat Calimero zegt ongeveer, wandeling door het stadspark en dan een sixpack rosé bier open maken![]()
Ik had de afgelopen 2 weken maar 1 les Evy gedaanen 2 keer gewoon gelopen dus ik moet dat weer even erin doen. Alles in m'n google agenda gezet zodat ik iedere keer een mailtje krijg als ik moet lopen
net lesje 13 gelopen pas
nou ja rustig verder.
Mooi weer!
10 rozijnen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeeeeeeeeeeeeeeee, nieuwe release is pittig!! *zweet*
Lijstje-planning:
O: 200 ml melk + havermout + 10 rozijnen
T: -
L: 2 boterhammen met kaas/vleesbeleg
T: appel
D: volkorenmacaroni met verse groenten, hamblokjes en pittige saus
Die kan ik me helemaal niet meer herinnerenquote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Groningen heeft wel grachten! Maar dan moet het echt mooi weer zijn. Op zich wel een goeie tip idd
.
Mja, maar de laatste dagen de teugels iets teveel laten vieren voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
10 rozijnen?![]()
Vrij mager lijstje, met een pittige RPM sessie erbij, niet?
46quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Adelante het volgende:
Welke RPM release zitten ze inmiddels Xcuz? Les Mills 50 al?
Heerlijk weer! Ik ga straks/vanavond ook weer even wandelen denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, je complete dag is mijn ontbijt
Ik maar 1.15 uur wandelen, vriend wil niet de 2 uur ronde,jammer, zulk mooi weer
Ah, meteen maar even de dvd gedownloadquote:
Mwah, fietst wel ok hoorquote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, meteen maar even de dvd gedownload
Jammer van die black eyed peas
Inderdaadquote:
zeg, jouw gevoel klopt meestal niet, dat weet je toch. dat "vreselijke" lijstje laatst, waar ik commentaar op gaf omdat het te weinig was maar wat je fijntjes hebt genegeerd maar even als voorbeeld nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, maar de laatste dagen de teugels iets teveel laten vieren voor mijn gevoel.
En 10..tja, ik dacht, laat ik ze eens tellen
quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die kan ik me helemaal niet meer herinnerenweet wel dat er water is naast dat ene museum wat vlakbij het station zit, geloof ik.
er is water, maar ik zou groningen geen grachtenstad willen noemen. zelfs Leiden heeft er eigenlijk maar 2 of 3, en utrecht ook maar heel weinig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryik heb een fascinatie voor kaarten en atlassen.... ik hou enorm van het bovenaanzicht van steden en wat je daar allemaal aan kan zien enzo
best een beetje triest
[ Bericht 32% gewijzigd door kwakz0r op 05-04-2010 13:04:43 ]Kwak
quote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Wat Calimero zegt ongeveer, wandeling door het stadspark en dan een sixpack rosé bier open maken![]()
Lijstje is niet heel lang, maar je hoort mij niet klagen over groenten, volkorenspul en havermout.quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeeeeeeeeeeeeeeee, nieuwe release is pittig!! *zweet*
Lijstje-planning:
O: 200 ml melk + havermout + 10 rozijnen
T: -
L: 2 boterhammen met kaas/vleesbeleg
T: appel
D: volkorenmacaroni met verse groenten, hamblokjes en pittige saus
Neu, geen zinloze discussie. Zoals Kwak een paar dagen geleden zei, nooit 'echt' eten overslaan omdat je onzin hebt gegeten en daar heeft ze een goed punt. Wat dat betreft is je lijstje van vandaag ok, omdat er niet echt onzin op staat.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is water, maar ik zou groningen geen grachtenstad willen noemen. zelfs Leiden heeft er eigenlijk maar 2 of 3, en utrecht ook maar heel weinig...
grachtenstad
[ afbeelding ]
grachtenstad?
[ afbeelding ]
edit: leiden valt me nog mee! de grachten doorsnijden wel overal de stad in elk geval. in utrecht is t meer om t smalle centrum heen alleen...Al die kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryik heb een fascinatie voor kaarten en atlassen.... ik hou enorm van het bovenaanzicht van steden en wat je daar allemaal aan kan zien enzo
best een beetje triest
.
Groningen is idd geen echte grachtenstad. Volgens mij is er zelfs maar één gracht die door de hele stad heen loopt en uitmondt in een meer. Heerlijk om in de zomer te kanoën.
Niet meer actief op Fok!
Stabiliseren met een vol te houden gezonde levenswijze lijkt me een goede stap. Lukt dat, dan verder kijken.quote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik ook niet. Heb me in geen maanden gewogen en durf ik ook niet. Ben volgens mij weer gegroeid. Ik zou wel nog slanker willen worden, maar weet niet of dat gaat lukken.
Gister en eergister had ik geen invloed op het eten. Werd allemaal verzorgd en er waren geen alternatieven. Wat moet je dan? Niks eten is ook geen optie en zou zeer onbeleefd worden geacht. Zou vroeger wel een optie zijn geweest overigens.
Kofta is zo'n Knorr pak. Kocht ik vroeger zelf regelmatig. Nu nooit meer.
Ik zal eens kijken of ik binnenkort moed kan verzamelen om me weer eens te wegen... Dan weet ik of mijn angsten gegrond zijnquote:Op maandag 5 april 2010 14:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Stabiliseren met een vol te houden gezonde levenswijze lijkt me een goede stap. Lukt dat, dan verder kijken.
Niet kunnen kiezen wat je eet is lastig, heb er zelf ook wel problemen mee met mijn voedingsintoleranties. Meetsal zijn er wel gezonde dingen uit te kiezen, maar je bent beperkt. Maat houden, gezonde tussendoortjes paraat hebben staan en een goede multi is een handig uitgangspunt.
Ik lees steeds Lesbienne ipv Liebeswonne in jouw sigquote:
tis weer droog. Opzich vind ik het niet zo erg, want ik moet toch werken. En dan is binnen zitten bij mooi weer misschien nog wel erger..quote:Op maandag 5 april 2010 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje, op z'n Paasbest..
O/L: croissantje met aardbeienjam, worstenbroodje, twee harde kleine vierkante broodjes met abrikozenjam, gekookt eitje, thee
T: peer
S: bijna 2 uur gewandeld
T: McFlurry M&M's
D: tomatenrisotto
Ben je de sneeuw niet volkomen zat, Nynke? Een paar jaar geleden sneeuwde het hier nog op de verjaardag van m'n vader, 14 april.
Wat is wvttk?quote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Zal ik oook eens een lijstje doen?
O: 500 ml yoghurt met hagelslag
L: 250 g makreelfilet
T: yomild drink
D: volkorenpasta met saus en broccoli
T: wvttk
Ik gok dat ik nog wat vergeten ben.
wat verder ten tafel komt, en ik vind het ook mager!quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is wvttk?
En dit vind ik ook een vrij mager lijstje, of lijkt dat maar zo?
spuit elf.quote:Op maandag 5 april 2010 15:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
wat verder ten tafel komt, en ik vind het ook mager!
Ik denk dat dat wel meevalt, makreel is best vet. Volgens de caloriechecker zit er in 250 gram gerookte makreel ongeveer 800 kcal...quote:Op maandag 5 april 2010 15:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat is wvttk?
En dit vind ik ook een vrij mager lijstje, of lijkt dat maar zo?
1755 zonder snaaiwerk, idd mager, maar no worries, komt ongetwijfeld nog wat bij. En ontbijt was na 11 uur.quote:Op maandag 5 april 2010 15:45 schreef loveli het volgende:
Zal ik oook eens een lijstje doen?
O: 500 ml yoghurt met hagelslag 275+250
L: 250 g makreelfilet 450
T: yomild drink 200
D: volkorenpasta met saus en broccoli 330+250
T: wvttk
Ik gok dat ik nog wat vergeten ben.
Why?quote:Op maandag 5 april 2010 16:12 schreef loveli het volgende:
En ik eet al 4 dagen na 23 uur nog een portie friet met klodder mayo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |