Ging bij mij ook zo tot ik een jaar of 27 wasquote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?
Je bedoelt Brian?quote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef conleche het volgende:
Oh! Ik heb weleens een Back Street Boy ontmoet, die met dat sikje en een wat vreemde kaakpartij.. Ik wist niet wie het was though. Dus heel speciaal vond ik het niet.![]()
(Hij kwam in de galerie toen het nog niet mijn galerie was eind jaren '90 en ik was er toevallig ook.)
dat ben ik, dus ik mag hopen dat t magischerwijs gaat omslaan danquote:Op zondag 4 april 2010 23:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Ging bij mij ook zo tot ik een jaar of 27 was
Je verdient 'm.quote:Op zondag 4 april 2010 23:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat ben ik, dus ik mag hopen dat t magischerwijs gaat omslaan dan
jullie zijn trouwens lief allemaal
Hier ook zoiets.quote:Op zondag 4 april 2010 23:31 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?
gebrek aan positieve reacties op mijn uiterlijk en mijzelf van mannen hebben echt wel invloed gehad op mijn zelkfvertrouwen... zelfs nu nog. maar ik vind het niet heel gek dat het invloed heeft
quote:Op zondag 4 april 2010 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doen jullie allemaal mee? Met een grouphug voor kwakje?.
ik kijk niet chagerijnig, mn ex roept als ie dronken is dat ik wel iemand móet vinden omdat ik zo vreselijk lief ben, etc. etc. ik ben de eeuwige goeie vriendin. en dat is wel een positie die ik zelf kies inzekere zin, maar ik kán het gewoon niet, de mysterieuze VROUW uithangen....quote:Op zondag 4 april 2010 23:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook zoiets.
Kan altijd fantastisch boos/chagrijnig kijken. Uiteindelijk ben ik er op uitgekomen dat ik een erg afstotende uitstraling moest hebben, mede daardoor en dat dat de reden was voor mn gebrek aan positieve aandacht. Het is ook een vicieuze cirkel. Nu weet ik gewoon dat de meeste mensen niet verder kijken dan een hoofd.
Wie bedenkt zoiets!?!quote:Op zondag 4 april 2010 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope. Die in het midden:
[ afbeelding ]
Misschien waren zij ook wel gewoon verbaasd over het verzoek van de fotograaf dat hun broeken vanzelf afzakten.quote:Op zondag 4 april 2010 23:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie bedenkt zoiets!?!
Laten we allemaal onze broek naar beneden trekken en stoer kijkend op de foto gaan
En al die tienermeisjes maar glijden
hele avond tapa's eten in een leuke gezellige tapa's tentquote:Op maandag 5 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ideeën aan het opdoen voor een 'romantisch avondje uit' (en dan niet uit eten of bioscoop ofzo). Dus als iemand nog ideeën heeft?
Nu eerst maar eens douchen en dan m'n dossieropdrachten afmaken.
Wat snap je niet aan: 'niet uit eten of de bios'?quote:Op maandag 5 april 2010 08:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hele avond tapa's eten in een leuke gezellige tapa's tent
en dus niet zo'n vreetschuur als met de meet toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |