Flauwquote:Op maandag 5 april 2010 09:06 schreef conleche het volgende:
Ik geef alleen maar tips als ik weet met wie je uitgaat en daar wat pics van post.![]()
Wat nou nachtmerrie. Ik zeg:quote:Op maandag 5 april 2010 09:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik had vannacht ook een nachtmerrie: ik ging trouwen met de nachtwacht![]()
. Srsly
.
Ik weet zeker dat de twee mensen waar het om gaat daar heel anders over denken. Dat gaat dus echt nooit gebeuren.quote:Op maandag 5 april 2010 09:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat nou nachtmerrie. Ik zeg:doen!
Mogen we langskomen op het feest?
* Viking84 rent weg met een gebroken hart.quote:Op maandag 5 april 2010 10:19 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat de twee mensen één van de twee waar het om gaat daar heel anders over denken denkt. Dat gaat dus echt nooit gebeuren.
quote:
Met mijn 1e vriendje heb ik ooit een zwoele zomeravond doorgebracht aan het terras, bij de grachten en dan naar de lichtjes kijkenquote:Op maandag 5 april 2010 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Ik ben ideeën aan het opdoen voor een 'romantisch avondje uit' (en dan niet uit eten of bioscoop ofzo). Dus als iemand nog ideeën heeft?
Nu eerst maar eens douchen en dan m'n dossieropdrachten afmaken.
quote:Op maandag 5 april 2010 11:50 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
Ik ga zo maar eens lekker buiten fietsen!
En daarna aan mijn studie.
Vikster: Ik geloof dat jouw stad geen grachten heeft, of wel? Hier vind ik het leuk om iemand mee te nemen waterfietsen door de grachtjes en daarna nog wat te drinken. Of met mooi weer in een park chillen met een flesje wijn en 2 glazen mee. Of naar een restaurantje waar je een cursus tapas maken/cocktails maken kunt volgen (en opeten!)
Ik haal je in met Evyquote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Wat Calimero zegt ongeveer, wandeling door het stadspark en dan een sixpack rosé bier open maken![]()
Ik had de afgelopen 2 weken maar 1 les Evy gedaanen 2 keer gewoon gelopen dus ik moet dat weer even erin doen. Alles in m'n google agenda gezet zodat ik iedere keer een mailtje krijg als ik moet lopen
net lesje 13 gelopen pas
nou ja rustig verder.
Mooi weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |