10 rozijnen?quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeeeeeeeeeeeeeeee, nieuwe release is pittig!! *zweet*
Lijstje-planning:
O: 200 ml melk + havermout + 10 rozijnen
T: -
L: 2 boterhammen met kaas/vleesbeleg
T: appel
D: volkorenmacaroni met verse groenten, hamblokjes en pittige saus
Die kan ik me helemaal niet meer herinnerenquote:Op maandag 5 april 2010 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Groningen heeft wel grachten! Maar dan moet het echt mooi weer zijn. Op zich wel een goeie tip idd
.
Mja, maar de laatste dagen de teugels iets teveel laten vieren voor mijn gevoel.quote:Op maandag 5 april 2010 12:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
10 rozijnen?![]()
Vrij mager lijstje, met een pittige RPM sessie erbij, niet?
46quote:Op maandag 5 april 2010 12:20 schreef Adelante het volgende:
Welke RPM release zitten ze inmiddels Xcuz? Les Mills 50 al?
Heerlijk weer! Ik ga straks/vanavond ook weer even wandelen denk ikquote:Op maandag 5 april 2010 12:22 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, je complete dag is mijn ontbijt
Ik maar 1.15 uur wandelen, vriend wil niet de 2 uur ronde,jammer, zulk mooi weer
Ah, meteen maar even de dvd gedownloadquote:
Mwah, fietst wel ok hoorquote:Op maandag 5 april 2010 12:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah, meteen maar even de dvd gedownload
Jammer van die black eyed peas
Inderdaadquote:
zeg, jouw gevoel klopt meestal niet, dat weet je toch. dat "vreselijke" lijstje laatst, waar ik commentaar op gaf omdat het te weinig was maar wat je fijntjes hebt genegeerd maar even als voorbeeld nemen.quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mja, maar de laatste dagen de teugels iets teveel laten vieren voor mijn gevoel.
En 10..tja, ik dacht, laat ik ze eens tellen
quote:Op maandag 5 april 2010 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Die kan ik me helemaal niet meer herinnerenweet wel dat er water is naast dat ene museum wat vlakbij het station zit, geloof ik.
er is water, maar ik zou groningen geen grachtenstad willen noemen. zelfs Leiden heeft er eigenlijk maar 2 of 3, en utrecht ook maar heel weinig...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryik heb een fascinatie voor kaarten en atlassen.... ik hou enorm van het bovenaanzicht van steden en wat je daar allemaal aan kan zien enzo
best een beetje triest
[ Bericht 32% gewijzigd door kwakz0r op 05-04-2010 13:04:43 ]Kwak
quote:Op maandag 5 april 2010 11:58 schreef neen het volgende:
Wat Calimero zegt ongeveer, wandeling door het stadspark en dan een sixpack rosé bier open maken![]()
Lijstje is niet heel lang, maar je hoort mij niet klagen over groenten, volkorenspul en havermout.quote:Op maandag 5 april 2010 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Pfoeeeeeeeeeeeeeeee, nieuwe release is pittig!! *zweet*
Lijstje-planning:
O: 200 ml melk + havermout + 10 rozijnen
T: -
L: 2 boterhammen met kaas/vleesbeleg
T: appel
D: volkorenmacaroni met verse groenten, hamblokjes en pittige saus
Neu, geen zinloze discussie. Zoals Kwak een paar dagen geleden zei, nooit 'echt' eten overslaan omdat je onzin hebt gegeten en daar heeft ze een goed punt. Wat dat betreft is je lijstje van vandaag ok, omdat er niet echt onzin op staat.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 12:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
er is water, maar ik zou groningen geen grachtenstad willen noemen. zelfs Leiden heeft er eigenlijk maar 2 of 3, en utrecht ook maar heel weinig...
grachtenstad
[ afbeelding ]
grachtenstad?
[ afbeelding ]
edit: leiden valt me nog mee! de grachten doorsnijden wel overal de stad in elk geval. in utrecht is t meer om t smalle centrum heen alleen...Al die kaartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorryik heb een fascinatie voor kaarten en atlassen.... ik hou enorm van het bovenaanzicht van steden en wat je daar allemaal aan kan zien enzo
best een beetje triest
.
Groningen is idd geen echte grachtenstad. Volgens mij is er zelfs maar één gracht die door de hele stad heen loopt en uitmondt in een meer. Heerlijk om in de zomer te kanoën.
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |