Haha, Why don't you get a job heb ik laatst gedownload. Hij is nog steeds leuk.quote:Op zondag 4 april 2010 22:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die cd heb ik ook.
Why don't you get a job?
En dat onvolprezen Pretty fly for a white guy. Ik kan hem nog steeds meezingen.
Ohja En Vogue, dat nummer was/is zo tof!quote:Op zondag 4 april 2010 22:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ja Narcotic was ook fijn.
En dees:
En deze:
Ik kan hier een heel topic over vollullen, I love jeugdsentiment. Jaren '90
Ik tikte bij het schuifelen de jongen in kwestie die met mij aan het schuifelen was altijd op de wang als ie niet naar mij keekquote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef neen het volgende:
Gigi D'agostino bij de klassenavond, en dan later schuifelen maar alle jongens waren te stoer natuurlijk
Oh 3T, geweldigquote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja En Vogue, dat nummer was/is zo tof!![]()
TLC ook!
En Narcotic!
Dude, wij hadden best een beetje dezelfde smaak![]()
En 3T dus he!![]()
Je kunt 'm op eBay kopen!quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef conleche het volgende:
Halp. Een levensgrote baby heeft de OP opgegeten.
Oh dat kwam bij mij rond begin middelbare school ook, tegelijk met mijn Middeleeuwen/fantasy liefde!quote:Op zondag 4 april 2010 22:43 schreef Chicolate het volgende:
of Keltische/Ierse muziek (vooral instrumentaal)
ik ben even oud als jij en heb ook de meeste van die dingen nog wel meegekregen hoorquote:
quote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat kwam bij mij rond begin middelbare school ook, tegelijk met mijn Middeleeuwen/fantasy liefde!Ik vind het nog steeds mooi, Clannad en Enya enzo
ik val op jongere mannen, dus ik denk dat ik dat iets te lange bovenlichaam met net iets te tengere heupen juist mooi vind ofzoquote:Op zondag 4 april 2010 22:27 schreef Laureline het volgende:
Maar Kwak, vind je die verhoudingen bij hem niet raar? Ik zie ook wel dat het geen lelijke kerel is, maar er ìs iets met die man, misschien een te klein hoofd ofzo? Alsof hij precies niet goed getekend is, weet niet hoe ik het uit moet leggen. Ik zie Vampire Bill (zoals Hoyt altijd braaf zegt) dan grager, al is dat maar een klein menneke.
edit: ik weet het al, hij doet me denken aan kinderen/pubers in een bepaalde groeifase, dat ze nèt nog niet in de juiste verhoudingen zijn gegroeid! Alsof hij nog even had moeten doorgaan tot de 1 meter 98 met alles in de juiste proporties![]()
Huh, bij het schuifelen leunde je toch met je hoofd op zijn schouder? Behalve als je ging zoenen? Zo heb ik voor het eerst tonggezoend, terwijl ik aan het schuifelen was, op een klassefeestje in de brugklas. Ik vond het zoooo spannend!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik tikte bij het schuifelen de jongen in kwestie die met mij aan het schuifelen was altijd op de wang als ie niet naar mij keek![]()
3T zeker, maar daarbij denk ik dan aan dit nummer:quote:Op zondag 4 april 2010 22:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja En Vogue, dat nummer was/is zo tof!![]()
TLC ook!
En Narcotic!
Dude, wij hadden best een beetje dezelfde smaak![]()
En 3T dus he!![]()
Pas op met spoilers hè kwakkebeest!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik val op jongere mannen, dus ik denk dat ik dat iets te lange bovenlichaam met net iets te tengere heupen juist mooi vind ofzo
Hier stond iets spannends met betrekking tot de onvolprezen serie True Blood! Gaat dat zien!
Ja die! En Michael Flatly's lord of the dancequote:Op zondag 4 april 2010 22:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh dat kwam bij mij rond begin middelbare school ook, tegelijk met mijn Middeleeuwen/fantasy liefde!Ik vind het nog steeds mooi, Clannad en Enya enzo
Oh nee, bij mij op de basisschool niet. Uiteraard stond je met gestrekte armen van elkaar af om elkaar zo min mogelijk aan te raken maar dan wel naar elkaar starenquote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef conleche het volgende:
[..]
Huh, bij het schuifelen leunde je toch met je hoofd op zijn schouder? Behalve als je ging zoenen? Zo heb ik voor het eerst tonggezoend, terwijl ik aan het schuifelen was, op een klassefeestje in de brugklas. Ik vond het zoooo spannend!!
Ja het was het verkeerde nrquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die! En Michael Flatly's lord of the dance. Ik luister het nu weer, om in vakantiesfeer te komen
.
@Viking: muziek is mooi, maar ze rappen er doorheen. Liedje doet me wel ergens aan denken, kijken of ik het origineel terug kan vinden. Oh, je hebt al een andere neergezet zie ik nu
.
ssst! Co moet heel seizoen 2 nog zien in de USA! Of nouja, nu is ze toch al gespoilerd, kan je het net zo goed gewoon opzettenquote:Op zondag 4 april 2010 22:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik val op jongere mannen, dus ik denk dat ik dat iets te lange bovenlichaam met net iets te tengere heupen juist mooi vind ofzo
ik was om toen ie nakend over een bed gedrapeerd lag in een droom van sookie
Oh op de basisschool deed ik nog niet aan schuifelen. Toen schopte ik ze uit liefde nog tegen hun scheenbenen. Daar stond ik om bekend. Vraag maar aan Jeroen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij op de basisschool niet. Uiteraard stond je met gestrekte armen van elkaar af om elkaar zo min mogelijk aan te raken maar dan wel naar elkaar staren
Ahja natuurlijk die! Die had ik aanvankelijk aangezet maar toen hoorde ik een klaaglijk geluid uit mn vriendje komen dus heb ik maar geswitchedquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
3T zeker, maar daarbij denk ik dan aan dit nummer:
Ik schopte alleen degene die tegenover mij zat in de klas, als ie weer eens met zijn poten onder MIJN tafeltje kwam. En ik heb ooit een klasgenoot van het mannelijk geslacht in een plas water gegooid.quote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh op de basisschool deed ik nog niet aan schuifelen. Toen schopte ik ze uit liefde nog tegen hun scheenbenen. Daar stond ik om bekend. Vraag maar aan Jeroen.
Hihi mja het is ook best een vrouwenliedquote:Op zondag 4 april 2010 22:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahja natuurlijk die! Die had ik aanvankelijk aangezet maar toen hoorde ik een klaaglijk geluid uit mn vriendje komen dus heb ik maar geswitchedHij is geen fan
![]()
Co: Kwakkebeest?
Dat is zekers een goed nummer, het refrein kan ik sowieso nog meezingenquote:
Seizoen 2 staat op een harde schijf en dat is niet mijn harde schijf, dus ik kan niet eens al zou ik het willen. Ik begin zo aan mijn 3e aflevering Fringe van vanavond. Ook best leuk, maar háált het niet bij TB.quote:Op zondag 4 april 2010 22:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
ssst! Co moet heel seizoen 2 nog zien in de USA! Of nouja, nu is ze toch al gespoilerd, kan je het net zo goed gewoon opzetten
Zombie!quote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
En Clannad en Enya hadden mijn ouders dan weer cd's van, en The Cranberries![]()
En neen, die vishoedjes waren the bomb!
Zombiequote:Op zondag 4 april 2010 22:56 schreef shinydiscoball het volgende:
En Clannad en Enya hadden mijn ouders dan weer cd's van, en The Cranberries![]()
En neen, die vishoedjes waren the bomb!
Ik moet wel hard lachen om die idiote danspasjesquote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef neen het volgende:
[..]
Dat is zekers een goed nummer, het refrein kan ik sowieso nog meezingen
Keee, will do!!quote:Op zondag 4 april 2010 22:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als jij m weghaalt haal ik m ook gauw weg!
Sommige muziek uit de brugklas/middelbare school luister ik ook nog echt graag, zoals oa inderdaad Zombie, maar ook bijv. Anouk of Alanis Morisette.quote:Op zondag 4 april 2010 22:59 schreef Viking84 het volgende:
Zombie idd. Komt hier ook nog regelmatig langs
.
Ja ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sommige muziek uit de brugklas/middelbare school luister ik ook nog echt graag, zoals oa inderdaad Zombie, maar ook bijv. Anouk of Alanis Morisette.
Kjoetquote:Op zondag 4 april 2010 22:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zombie. Ooit gehoord op de radio, toen wekenlang zitten wachten tot ie weer kwam. En uiteindelijk, ooit een keer, weer gehoord en de naam opgeschreven en de cd geleend uit de bibliotheek.
Ik draai er wel meer, Joining You is mijn favoriet. Maar So Pure, Head Over Feet en de door jou genoemde titels zijn ook leuk. Maar Anouk vind ik beter.quote:Op zondag 4 april 2010 23:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja ik ookIronic en You oughta know en Thank you van Alanis komen hier regelmatig voorbij. Anouk eigenlijk niet.
Het nummer heet Tri Martolod, maar ik kan de artiest waar ik het van ken niet meer vindenquote:Op zondag 4 april 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja die! En Michael Flatly's lord of the dance. Ik luister het nu weer, om in vakantiesfeer te komen
.
@Viking: muziek is mooi, maar ze rappen er doorheen. Liedje doet me wel ergens aan denken, kijken of ik het origineel terug kan vinden. Oh, je hebt al een andere neergezet zie ik nu
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 1e CD is ook haar beste, helaas... Alhoewel ik het nummer One Word wel heel erg mooi vind. Ik denk bij dat nummer altijd aan mijn stiefvader.quote:Op zondag 4 april 2010 23:06 schreef shinydiscoball het volgende:
Alanis ja! En the Kelly Family!
Anouk haar eerste cd wel, nu werkt ze me alleen op m'n zenuwen.
Die kwam laatst voorbij op TMF in Het Foute Uur.quote:
Niks fouts aan!quote:Op zondag 4 april 2010 23:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kwam laatst voorbij op TMF in Het Foute Uur.
Hey, er is een reden dat ik wel een youtubelink heb geplaatst van Hanson en niet die van de Kelly Family.quote:
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.quote:Op zondag 4 april 2010 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat New Radicals nummer was echt mijn autorijles-nummer. Dat kwam echt al-tijd op de radio tijdens het lessen.
En de kapsels dan?quote:
quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Deze vond ik supereng, die man wiens ogen zwart werden. Huuu.
die van mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 4 april 2010 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die van mij ookAls zelfvertrouwen daar vanaf moet hangen, zijn er een hoop 13-jarigen met veeeeeeel meer zelfvertrouwen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er ook heel lang uitgezien als een jongen.. Af en toe ben ik nog steeds een beetje verbaasd, als ik naar beneden kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als zelfvertrouwen daar vanaf moet hangen, zijn er een hoop 13-jarigen met veeeeeeel meer zelfvertrouwen dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |