quote:Op zondag 4 april 2010 23:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Mijn rijleraar had Radio Noordzee op en zong hard mee met alles. Behalve "meisjes met rooie haren", daar stopte 'ie plotseling halverwege mee als 'ie het in de gaten had.
quote:Op zondag 4 april 2010 23:14 schreef Viking84 het volgende:
Deze vond ik supereng, die man wiens ogen zwart werden. Huuu.
die van mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op zondag 4 april 2010 23:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die van mij ookAls zelfvertrouwen daar vanaf moet hangen, zijn er een hoop 13-jarigen met veeeeeeel meer zelfvertrouwen dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
quote:Op zondag 4 april 2010 23:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb er ook heel lang uitgezien als een jongen.. Af en toe ben ik nog steeds een beetje verbaasd, als ik naar beneden kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou ja, bij mij wel. ik heb me wel afgevraagd wat er mis met mij was dat iedereen om me heen wel vriendjes had en aandacht kreeg, of dat nou van leuke jongens was of niet, en ik niet. dat is niet zo heel gek toch?quote:Op zondag 4 april 2010 23:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Als zelfvertrouwen daar vanaf moet hangen, zijn er een hoop 13-jarigen met veeeeeeel meer zelfvertrouwen dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |