PMen mag altijd, of ik een zinvol antwoord kan geven, geen idee!quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!Als je dit leest (klinkt dramatisch, mwehe
): ik wil misschien een paper schrijven over human rights in relatie tot postcolonial theory, maar ik ben te erg 'embedded' in literary studies
Mag ik jou misschien PMen waar ik over denk?
Ik kom namelijk wel tot een probleem-schets, maar niet tot een soort originele onderzoeksvraag...
[..]
Oe! Wat voor les gaf jij? </Aagje>
sj....ik heb zo'n zin in chocola, maar heb al 6 (!) boterhammen met hagelslag op vandaag. en pindasaus. Geen chocola voor Nynke dus...quote:Op maandag 5 april 2010 21:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb heeeele lekkere chocolademousse: Witte en donkere! Alleen de laatste is wat te massief geworden..
Ik heb net een bakje opgestuurd.. *rent achter TNT aan om bestelling terug te halen*quote:Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sj....ik heb zo'n zin in chocola, maar heb al 6 (!) boterhammen met hagelslag op vandaag. en pindasaus. Geen chocola voor Nynke dus...
PM verstuurd!quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
PMen mag altijd, of ik een zinvol antwoord kan geven, geen idee!
Bij Athena's Van der Velde kun je oude kaarten kopen van Groningen (ok, niet de originelenquote:Op maandag 5 april 2010 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wat een lekkere dingen zie ik voorbij komen!
Hier wordt het na grondig overleg een pizza![]()
En ik zag allemaal plattegronden voorbij komen! Ik vind het ook fantastisch om (oude) kaarten te bekijken, en dan zien wat er nog van de oude stad terug te vindenHier in Groningen is het heel duidelijk!
Herkenbaar. Heb een keer met een motorblokquote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
I bruise easily en het is elke avond weer kijken waar er nu weer een blauwe plek bij is gekomen.
Laatst nog een keer gestoten aan een hendeltje van de RPM-fiets en daar heb ik wéken plezier van gehad in de vorm van een enorme bloeduitstorting op m'n knie. Erg charmant met rokjes enzo.
Kan je hem niet op een FTP server zetten?quote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-en
soesjes!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef loveli het volgende:
Er kwamen nog wat soesjes ter tafel met een totaal van een kcal of 600. Ik zit wel safe vandaag.
quote:
Oh bah.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen warm water hebben is níet de goede manier om een idioot drukke dag mee te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |