Ik was vanochtend 1,5 kg lichter dan gisterochtendquote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:
Curry! *op lijstje schrijft*
Ik was vanmorgen 8 ons bijgekomen sinds vrijdagmorgenMijn moeder is een feeder
![]()
En woensdag ga ik uit eten met de vriendinnen![]()
Maar het was een goeie Pasen
* Viking84 denkt aan fluorescerend groene stringquote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat zou mij ook zó overkomen.![]()
quote:Ik ben ook zo onhandig, maar vandaag slechts twee keer een tand door de lip dus ik ben niet ontevreden.![]()
(en dat was omdat ik tijdens het sporten in mijn gezicht geslagen werd en niet eens mijn eigen schuld)
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0quote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo, lekker gefietst wel. 2 a 2.5 uur, niet al te hard want voelde mijn knie toch wel steeds irriteren![]()
Waar kun je die dvd downloaden van RPM? dat wil ik ook
Ik ga denk ik zo even naar de AH om een lekker stukje vis bij mijn avondeten te halen en een toetje. Mag wel na zo'n ritje fietsen.
Nu eerst douchen en lunchen
Daar snap ik dus echt helemaal niks van hequote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Moet je wel met nieuwsgroepen overweg kunnen
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-enquote:Op maandag 5 april 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar snap ik dus echt helemaal niks van he
Ik heb thuis ook geen RPM-fiets, dus ik heb er ook niet zoveel aanquote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-en
Nee, maar het is gewoon leuk te zien hoe de makers hun product release showen. Echt super enthousiast en dat heb je niet altijd in je sportschool. Zo zie je zo'n les toch zoals die bedoeld is. En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook geen RPM-fiets, dus ik heb er ook niet zoveel aan. Maar thnx
Hij is helaas al 30 dagen oud, staat niet meer op de nieuwsserver...quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon leuk te zien hoe de makers hun product release showen. Echt super enthousiast en dat heb je niet altijd in je sportschool. Zo zie je zo'n les toch zoals die bedoeld is. En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.
Nee. Gewoon veel geschranst zaterdag en dan ben ik de volgende dag een kilo zwaarder (of meer dus, zoals in dit geval) en dat is er dan een dag later alweer afquote:
Halp, dat snap ik niet heurquote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Moet je wel met nieuwsgroepen overweg kunnen
Oe! Wat voor les gaf jij? </Aagje>quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.
Ik heb heeeele lekkere chocolademousse: Witte en donkere! Alleen de laatste is wat te massief geworden..quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
IK heb ook zin om te snaaienmaar ik heb niks
Is dat je enige steekje los?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww VMWtje!In je gezicht gemept worden is wel heavy!
En noes, ik heb een steekje los! (een verstandskies-hechting steekje that is!Tijd dat het draadje oplost want dit is irritant
)
Dat mogen jullie beoordelen!quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat je enige steekje los?Dan heb je mazzel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |