Weggooien en er koffieprut / kattenbakinhoud / schoonmaakmiddel overheen gooien.quote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
'Omdat de magnums op zijn'. Sinds ik heb toegegeven aan die dingen heb ik weer behoefte aan carbs. Gaat de goede kant wel op, haal geen zoetigheid meer in huis. Alleen het voorraadje vette hap in de vriezer ligt er nog.
Het is dus een lichameijke behoefte en is geen teken dat het niet zo lekker gaat met je?quote:Op maandag 5 april 2010 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
'Omdat de magnums op zijn'. Sinds ik heb toegegeven aan die dingen heb ik weer behoefte aan carbs. Gaat de goede kant wel op, haal geen zoetigheid meer in huis. Alleen het voorraadje vette hap in de vriezer ligt er nog.
Arme Neen, wat moet ji het zwaar hebben...quote:Op maandag 5 april 2010 16:19 schreef neen het volgende:
Had ik maar friet in de vriezer
er is in dit huis niet eens een frituurpan![]()
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Dat durf ik niet; in mijn eentje patat/ander afhaalvoedsel halen. Heb 1x chinees gehaald en 1x iets mexicaans laten thuisbezorgen.quote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb wel friet in de vriezer. Ovenfriet wel te verstaan. Het gevolg is dat als ik échte friet wil, ik alsnog naar de snackbar op de hoek hier loop
Hoezo niet?quote:Op maandag 5 april 2010 16:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nog nooit gedaan. Dat durf ik niet; in mijn eentje patat/ander afhaalvoedsel halen. Heb 1x chinees gehaald en 1x iets mexicaans laten thuisbezorgen.
Hele rare kronkel is dat![]()
Ik weet het eigenlijk niet. Omdat die mensen dan misschien denken dat ik dat ga eten en dat ik al dik ben en het ongezond is ofzoquote:Op maandag 5 april 2010 16:31 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Niet dat ik het heel vaak doe overigens; ik schat dat ik ongeveer 1 x per maand friet haal.
Die ovenfriet is vooral handig voor noodgevallen (lees: als ik vergeten ben boodschappen te doen). Hetzelfde geldt voor de pizza die standaard in mijn vriezer ligt.
Ik wil niet klagen hoor, maarja inderdaad het is zwaar.quote:Op maandag 5 april 2010 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Arme Neen, wat moet ji het zwaar hebben...
Jij bent helemaal niet dik, dus je redenatie gaat niet op.quote:Op maandag 5 april 2010 16:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Omdat die mensen dan misschien denken dat ik dat ga eten en dat ik al dik ben en het ongezond is ofzo![]()
Ik spoor niet helemaal
mijn punt is vooral dat jij vaak overschat hoe SLECHT hel allemaal wel niet is wat je eet, omdat je normaal nog steeds heel weinig eet en dus niet realistisch kijkt. dat bedoelde ik met dat lijstje van laatst, wat jij heel veel vond voelen en juist voelen moet jij niet te veel op letten, want je weet dat je dat niet kan vertrouwen.quote:Op maandag 5 april 2010 14:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik ook niet. Heb me in geen maanden gewogen en durf ik ook niet. Ben volgens mij weer gegroeid. Ik zou wel nog slanker willen worden, maar weet niet of dat gaat lukken.
Gister en eergister had ik geen invloed op het eten. Werd allemaal verzorgd en er waren geen alternatieven. Wat moet je dan? Niks eten is ook geen optie en zou zeer onbeleefd worden geacht. Zou vroeger wel een optie zijn geweest overigens.
Kofta is zo'n Knorr pak. Kocht ik vroeger zelf regelmatig. Nu nooit meer.
Die moet oppassen als je honger hebtquote:Op maandag 5 april 2010 17:05 schreef kwakz0r het volgende:
gisteren teveel lamskoteletjes gegeten, maar WATwaren ze lekker (uit de oven, gemarineerd en gegrild... my god.. bijna net zo lekker als alexander skarsgard)
*gniffeltquote:Op maandag 5 april 2010 17:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik had de tas in een stoel gezet en toen wilde ik op mijn stoel gaan zitten
Kun je best koud eten ja, maar je kunt het ook gewoon nog een keertje opwarmen hoorquote:Op maandag 5 april 2010 19:39 schreef AKnynke het volgende:
is nasi koud ook lekker? Ik heb namelijk veel te veel gemaakt!
Lijstje:
S: 5.5 km. hardlopen
O: 4 verse volkorenboterhammen (zelfgemaakt) met roomboter en hagelslag (dun)
L: 2 verse volkorenboterhamen met avado, 2 met roomboter en hagelslag (dun)
T: halve ananas, 2 kiwi's
D: nasi met gebakken eitje en een beetje pindasaus, biertje
Ja, maar als ik het meeneem naar ergens waar ik het niet kan opwarmen, dan hoop ik dat het lekker is, koud!quote:Op maandag 5 april 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]
Kun je best koud eten ja, maar je kunt het ook gewoon nog een keertje opwarmen hoor
Deze maand ga ik maar even een doel stellen, sowieso <80 en dat moet ook zo blijven dan na Koninginnedag en Bevrijdingsdag
quote:Op maandag 5 april 2010 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wat een lekkere dingen zie ik voorbij komen!
Hier wordt het na grondig overleg een pizza![]()
En ik zag allemaal plattegronden voorbij komen! Ik vind het ook fantastisch om (oude) kaarten te bekijken, en dan zien wat er nog van de oude stad terug te vindenHier in Groningen is het heel duidelijk!
Oh, dat zou mij ook zó overkomen.quote:Op maandag 5 april 2010 17:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is wel typisch een actie voor mij.
Net als dat ik een blauwe plek onder mijn linker oog heb, omdat ik gister een paraplu in mijn oog kreeg![]()
Ik was op zoek naar mijn fietssleutels, bukte in de gang en de paraplu viel om
Ik was vanochtend 1,5 kg lichter dan gisterochtendquote:Op maandag 5 april 2010 20:27 schreef Syrena het volgende:
Curry! *op lijstje schrijft*
Ik was vanmorgen 8 ons bijgekomen sinds vrijdagmorgenMijn moeder is een feeder
![]()
En woensdag ga ik uit eten met de vriendinnen![]()
Maar het was een goeie Pasen
* Viking84 denkt aan fluorescerend groene stringquote:Op maandag 5 april 2010 20:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, dat zou mij ook zó overkomen.![]()
quote:Ik ben ook zo onhandig, maar vandaag slechts twee keer een tand door de lip dus ik ben niet ontevreden.![]()
(en dat was omdat ik tijdens het sporten in mijn gezicht geslagen werd en niet eens mijn eigen schuld)
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0quote:Op maandag 5 april 2010 15:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Zo, lekker gefietst wel. 2 a 2.5 uur, niet al te hard want voelde mijn knie toch wel steeds irriteren![]()
Waar kun je die dvd downloaden van RPM? dat wil ik ook
Ik ga denk ik zo even naar de AH om een lekker stukje vis bij mijn avondeten te halen en een toetje. Mag wel na zo'n ritje fietsen.
Nu eerst douchen en lunchen
Daar snap ik dus echt helemaal niks van hequote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Moet je wel met nieuwsgroepen overweg kunnen
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-enquote:Op maandag 5 april 2010 20:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daar snap ik dus echt helemaal niks van he
Ik heb thuis ook geen RPM-fiets, dus ik heb er ook niet zoveel aanquote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-en
Nee, maar het is gewoon leuk te zien hoe de makers hun product release showen. Echt super enthousiast en dat heb je niet altijd in je sportschool. Zo zie je zo'n les toch zoals die bedoeld is. En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.quote:Op maandag 5 april 2010 21:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook geen RPM-fiets, dus ik heb er ook niet zoveel aan. Maar thnx
Hij is helaas al 30 dagen oud, staat niet meer op de nieuwsserver...quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon leuk te zien hoe de makers hun product release showen. Echt super enthousiast en dat heb je niet altijd in je sportschool. Zo zie je zo'n les toch zoals die bedoeld is. En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.
Nee. Gewoon veel geschranst zaterdag en dan ben ik de volgende dag een kilo zwaarder (of meer dus, zoals in dit geval) en dat is er dan een dag later alweer afquote:
Halp, dat snap ik niet heurquote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://nzbindex.nl/search/?q=rpm+46&age=&max=25&sort=agedesc&minsize=&maxsize=&poster=&nfo=&hidespam=0&hidespam=1&more=0
Moet je wel met nieuwsgroepen overweg kunnen
Oe! Wat voor les gaf jij? </Aagje>quote:Op maandag 5 april 2010 21:05 schreef Adelante het volgende:
En toen ik zelf nog les gaf, gebruikte ik ook vaak wat technieken van Les Mills en de toffe cooldown oefeningen.
Ik heb heeeele lekkere chocolademousse: Witte en donkere! Alleen de laatste is wat te massief geworden..quote:Op maandag 5 april 2010 21:15 schreef neen het volgende:
IK heb ook zin om te snaaienmaar ik heb niks
Is dat je enige steekje los?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aww VMWtje!In je gezicht gemept worden is wel heavy!
En noes, ik heb een steekje los! (een verstandskies-hechting steekje that is!Tijd dat het draadje oplost want dit is irritant
)
Dat mogen jullie beoordelen!quote:Op maandag 5 april 2010 21:18 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Is dat je enige steekje los?Dan heb je mazzel!
Ik had de drukste les van de week op vrijdagavondquote:
PMen mag altijd, of ik een zinvol antwoord kan geven, geen idee!quote:Op maandag 5 april 2010 21:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nynke!Als je dit leest (klinkt dramatisch, mwehe
): ik wil misschien een paper schrijven over human rights in relatie tot postcolonial theory, maar ik ben te erg 'embedded' in literary studies
Mag ik jou misschien PMen waar ik over denk?
Ik kom namelijk wel tot een probleem-schets, maar niet tot een soort originele onderzoeksvraag...
[..]
Oe! Wat voor les gaf jij? </Aagje>
sj....ik heb zo'n zin in chocola, maar heb al 6 (!) boterhammen met hagelslag op vandaag. en pindasaus. Geen chocola voor Nynke dus...quote:Op maandag 5 april 2010 21:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb heeeele lekkere chocolademousse: Witte en donkere! Alleen de laatste is wat te massief geworden..
Ik heb net een bakje opgestuurd.. *rent achter TNT aan om bestelling terug te halen*quote:Op maandag 5 april 2010 21:25 schreef AKnynke het volgende:
[..]
sj....ik heb zo'n zin in chocola, maar heb al 6 (!) boterhammen met hagelslag op vandaag. en pindasaus. Geen chocola voor Nynke dus...
PM verstuurd!quote:Op maandag 5 april 2010 21:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
PMen mag altijd, of ik een zinvol antwoord kan geven, geen idee!
Bij Athena's Van der Velde kun je oude kaarten kopen van Groningen (ok, niet de originelenquote:Op maandag 5 april 2010 19:09 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wat een lekkere dingen zie ik voorbij komen!
Hier wordt het na grondig overleg een pizza![]()
En ik zag allemaal plattegronden voorbij komen! Ik vind het ook fantastisch om (oude) kaarten te bekijken, en dan zien wat er nog van de oude stad terug te vindenHier in Groningen is het heel duidelijk!
Herkenbaar. Heb een keer met een motorblokquote:Op maandag 5 april 2010 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
I bruise easily en het is elke avond weer kijken waar er nu weer een blauwe plek bij is gekomen.
Laatst nog een keer gestoten aan een hendeltje van de RPM-fiets en daar heb ik wéken plezier van gehad in de vorm van een enorme bloeduitstorting op m'n knie. Erg charmant met rokjes enzo.
Kan je hem niet op een FTP server zetten?quote:Op maandag 5 april 2010 20:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan je geen bestandje van 300Mb PM-en
soesjes!!quote:Op maandag 5 april 2010 23:16 schreef loveli het volgende:
Er kwamen nog wat soesjes ter tafel met een totaal van een kcal of 600. Ik zit wel safe vandaag.
quote:
Oh bah.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen warm water hebben is níet de goede manier om een idioot drukke dag mee te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |