Je vind Venlo gewoon reuze gezellig, geef maar toequote:Op zaterdag 3 april 2010 16:01 schreef Klonk het volgende:
en ook alleen maar omdat een centraal Belfeld topic zo eenzaam zou zijn
jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:17 schreef Ruder het volgende:
[..]
Je vind Venlo gewoon reuze gezellig, geef maar toe
volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 3 april 2010 18:11 schreef fratsman het volgende:
Om even terug te komen op Ruder en zijn ZweiBruder-obsessie,Ik kwam deze foto tegen.
[ afbeelding ]
Men spreekt op de site van het archief over herenhuizen daar aan de linkerkant. Nu is daar dus de straat waar constant vrachtwagens staan te lossen voor de bruder. Heeft de familie Snetselaar van de bruder nou dat HELE blok in bezit?Dus in het vierkant Martinusstraat - Kleine Kerkstraat - Lomstraat- Nolensplein.
Ja dat staat tenminste wel op 3000 posters die in de stad hangenquote:Op zondag 4 april 2010 19:42 schreef Mss het volgende:
Even een vraag hoor.is de binnenstad morgen open?ik kan het namelijk nergens duidelijk vinden.
Ik kom nooit in de binnenstad omdat ik hier niet meer woon ;-)quote:Op zondag 4 april 2010 19:46 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja dat staat tenminste wel op 3000 posters die in de stad hangen
@ Frats
Dat van Snetselaar wist ik. Ons pand is een van de weinige in de Duitse hoek die niet van hun of de gemeente is.
Ik las het net in de krant. Wat een doos.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:13 schreef Joysa het volgende:
L1nws
Vrouw opgelicht met huurwoning
Een 28-jarige vrouw uit de gemeente Peel en Maas heeft bij de politie aangifte gedaan van oplichting. Ze verrichte seksuele handelingen om een woning in Venlo te huren. Ze deed dat omdat het in het huurcontract stond dat ze net had getekend. Nadat ze de handelingen had verricht bleek dat de man helemaal geen woning verhuurde en dat het contract vals was.
De vrouw had de woning via internet gevonden. De man die zich voordeed als verhuurder was met haar langs de woning gereden, maar zei dat hij niet naar binnen kon omdat het appartement was verhuurd.
Frats heb jij iets op te biechtenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik las het net in de krant. Wat een doos.![]()
![]()
Nee, ik heb geen neppe huurcontracten nodig voor seksuele handelingen.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:37 schreef Ruder het volgende:
[..]
Frats heb jij iets op te biechten
Ja, ik weet niet hoe het gegaan is maar als je zo maar sexuele handelingen vericht voor een huurwoning, dan zit er ook een beetje eigen wil bij want net of het zo moeilijk is om in Venlo een huurwoning te krijgen.
en dan nog zoiets kun je altijd weigeren en je kunt op z'n minst opsporen of dat huis wel überhaupt bestaat
Inderdaad nog al een doos, maar ze komt ook uit de gemeente Peel en Maas, dat verklaart al een hele hoop he
Zie er de humor van in aansteller. Wij komen ook niet in jullie topic bashen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:41 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Een stapje voor op Roermond? Ha... elke peiling wijst anders uit... Ik denk dat Venlo erg jaloers is op ''booming'' Roermond van de afgelopen tien jaar.
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:34 schreef Klonk het volgende:
ik heb net zelfs in het Roermond topic gepost
Ja, precies... de humor, het was maar een grapje wat ik zei... ook een feit, maar ook een grapje : )quote:Op woensdag 7 april 2010 15:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Zie er de humor van in aansteller. Wij komen ook niet in jullie topic bashen.
Flikker toch op, zeikstraal.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:41 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
Een stapje voor op Roermond? Ha... elke peiling wijst anders uit... Ik denk dat Venlo erg jaloers is op ''booming'' Roermond van de afgelopen tien jaar.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:14 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Flikker toch op, zeikstraal.
Is een grapje zo moeilijk te hebben?
Keyword: Lezen...quote:Op woensdag 7 april 2010 15:51 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ja, precies... de humor, het was maar een grapje wat ik zei... ook een feit, maar ook een grapje : )
Het is nu al op zaterdag geen doen op de Goltziusstraat en dan meent de een of andere ambtenaar dat dit met rotondes verholpen gaat worden?!?quote:Drie rotondes op Goltziusstraat
donderdag 8 april 2010, 10:14
De doorstroming van verkeer op de Goltziusstraat moet worden verbeterd door de aanleg van drie rotondes. Dat staat in de gemeentelijke verkeersplannen.
De rotondes moeten worden aangelegd op de kruisingen met de Deken van Oppensingel, Parkstraat en Maaskade. Het is de bedoeling dat bezoekers van de binnenstad die parkeren in de garage onder het Nolensplein in de toekomst de weg helemaal afrijden en op de rotonde bij de Maaskade draaien, zodat ze daarna rechtsaf de parkeergarage in kunnen slaan.
Een aantal bewoners van de Goltziusstraat maakt zich zorgen over de komst van de rotondes. Volgens de bewoners komt verkeer op de Deken van Oppensingel en de Maaskade er nooit meer tussen op momenten dat de Goltziusstraat volstaat, omdat automobilisten op rotondes altijd voorrang hebben.
Het is sowieso al bijna 2 weken teringdruk met Duitsers, Iedere dag staat het hele Nolensplein vol met witte nummerplaten. En dan is het 2 weken rustig en dan is het weer 1 mei.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Klonk het volgende:
de files worden alleen maar langer zo, goed idee, echt
2 weken paasvakantie. 2 weken werken, weer een dag vrij (tag der Arbeit) Dan in Augustus nog iets (Maria ten hemelopneming), Tag der Einheit, Allerheiligen.... Als Duitser zijnde heb je het maar goed. Hier is 5 mei weer eens een nationale feestdag en voor 3/4 van alle mensen is het een gewone (extra betaalde) werkdag...quote:Op donderdag 8 april 2010 21:36 schreef Klonk het volgende:
ah, tuinstoeltje bij de rotonde, zeker nu ze daar aan het graven zijn, gratis straattheater
denk trouwens dat het komt doordat ze aan de andere kant van de paal paasvakantie hebben
Hm, meeste mensen die ik gesproken heb (Niet alleen detailhandel, ook administratief, en logistiek) moeten gewoon werken.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:40 schreef Klonk het volgende:
volgens mij dit jaar niet, in de meeste cao's staat om de 5 jaar vrij en laat dit een van die eens in de 5 jaren zijn
Ik zat net een topic te lezen en ik zag deze reactie:quote:Op donderdag 8 april 2010 21:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hm, meeste mensen die ik gesproken heb (Niet alleen detailhandel, ook administratief, en logistiek) moeten gewoon werken.
Ach ja, MAAR!toch een antiklacht!
Vanaf dinsdag is GameMania Venlo geen donkere grot meer! Ik krijg eindelijk andere betere verlichting!
Ik dacht dat ik toch maar eens na moest vragen van welk bedrijf. Gamemania dusquote:Op vrijdag 9 april 2010 20:12 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben bedrijfsleider en vind het juist een sport om de (onbewust) negatieve houding waarmee de klant binnenkomt om te buigen in tevredenheid.
Mensen in de detailhandel moeten er wat meer aan denken dat een negatieve ervaring 5 keer vaker word doorgepraat dan een positieve.
Gisteren nietquote:Op maandag 12 april 2010 06:36 schreef Klonk het volgende:
Ik heb geen verstand van voetballen maar 7:0
Wist VVV uberhaupt dat ze gisteren moesten voetballen ?
ach geeft ook nog aan dat VVV nog veel moet lerenquote:Op maandag 12 april 2010 18:30 schreef fratsman het volgende:
Lekker met de jongens in de kroeg voetballen kijken. Gezellig! not. Wat een oorwassing kreeg VVV daar gisteren. Niet normaal zeg...Ik had net zo goed anderhalf uur bij Total in de rij kunnen gaan staan.
2 maanden? Met carnaval voor het laatst?quote:Op dinsdag 13 april 2010 03:00 schreef Seam het volgende:
Venlo heeft toch een speciale plek in mijn hart. Soms kan ik haar niet uitstaan, andere keren vind ik haar geweldig. Moet overigens bekennen dat ik er nu al bijna twee maanden niet meer geweest ben
Mee eensch welquote:Op dinsdag 13 april 2010 03:00 schreef Seam het volgende:
Venlo heeft toch een speciale plek in mijn hart. Soms kan ik haar niet uitstaan, andere keren vind ik haar geweldig.
Dat is idd een puntquote:Op dinsdag 13 april 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:
Dat ze overal de autobestuurders mooit nieuw asfalt geven maar de fietsers mogen blijven hobbelen...
Jij bent een creatieve ondernemer?quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ik vind (en met mij mij vele oorspronkelijke buurtbewoners) vinden het trouwens ook echt zum Kotzen, dat onze wijk nu bekend is als Q4
Nee nee! Ruder is een oorspronkelijke (of voor het grootste gedeelte...?) bewoner van dat gebied!quote:Op zondag 18 april 2010 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Jij bent een creatieve ondernemer?
Ja Duitse hoek of gewoon de wijknaam: Centrumquote:Op zondag 18 april 2010 20:25 schreef fratsman het volgende:
[..]
Nee nee! Ruder is een oorspronkelijke (of voor het grootste gedeelte...?) bewoner van dat gebied!
Hoe heette dat gedeelte eigenlijk voor de gemeente er die kutnaam aan gaf? gewoon Duitsen hook? Drogen-ecke?![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef Klonk het volgende:
Politienieuws uit Belfeld![]()
Ze stonden gisteren hier met twee busjes en 4 agenten het voorbij razende verkeer te controleren op snelheid met lasergun![]()
Enige opvallende is dat die weg gesloten is voor al het gemotoriseerde verkeer en het vooral veel gebruikt wordt door fietsers en een enkele bromfietser
Dat ze hier in het centrum maar eens gaan beginnen om die "drunkies" eruit te vegen. Vanmiddag presteerde eentje het om op zijn rollator een radio te hebben die snoeihard Jan Smit speelde.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:38 schreef Klonk het volgende:
ben extra hard gaan fietsen natuurlijk, 40 op de teller maar ze hebben me niet aangehouden...
Het zijn allemaal luie uitvreters, maar inderdaad, ze hebben waarschijnlijk minder zorgen dan jij en ik.quote:
andere kantquote:Op donderdag 22 april 2010 08:22 schreef fratsman het volgende:
Ruder!
Naar aanleiding van een stuk in de krant over Heesakkers sport; Hoe zit het nou? Gaan ze dat blok waar jij woont nou ook platgooien en vervangen voor nieuwbouw, of is dat aan de andere kant?
Gelukkig. Ik had al bijna een kamertje bij Doortocht voor je gereserveerd.quote:
Binnenkort een intervieuw met mijn vader, over de kwestie 'Q4' in Dagblad de Limburgerquote:Op donderdag 22 april 2010 20:15 schreef fratsman het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik had al bijna een kamertje bij Doortocht voor je gereserveerd.![]()
Nee geintje, maar ik ben benieuwd of de gemeente door deze plannen dat stuk binnenstad er meer bij kan trekken. Ik heb het altijd een achterafstuk gevonden. Misschien als dadelijk de Boulevard af is en het stadskantoor verdwenen... We zullen zien.
http://www.limburger.nl/a(...)nhouderij_in_Belfeldquote:Grote brand in geitenhouderij in Belfeld
BELFELD (ANP) - In een geitenhoudersbedrijf in Belfeld (gemeente Venlo) is in de nacht van dinsdag op woensdag een zeer grote brand uitgebroken. Het adres van het bedrijf is Aan de Loerdijk 4. Dat deelde de brandweer mee.
Brandweerkorpsen uit de regio bestrijden het vuur met groot materieel. De brandweer heeft groot alarm geslagen. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
http://www.limburger.nl/a(...)nhouderij_in_Belfeldquote:Grote brand in geitenhouderij in Belfeld
BELFELD (ANP) - In een geitenhoudersbedrijf aan de Loerdijk in Belfeld (gemeente Venlo) heeft in de nacht van dinsdag op woensdag een zeer grote brand gewoed. Dat deelde de brandweer mee.
Brandweerkorpsen uit de regio bestreden het vuur met groot materieel. Bij de brand, die vlak na 01.00 uur woensdagochtend uitbrak, is asbest vrijgekomen. Rond 02.30 uur had de brandweer het vuur onder controle.
De meeste geiten van het bedrijf waren enkele weken geleden in verband met de Q-koorts geruimd. In het bedrijf waren ten tijde van de brand nog tussen de vijf- en zeshonderd geiten. De woordvoerder van de brandweer kon nog niet zeggen hoeveel geiten daarvan gered konden worden.
Gepubliceerd op: 28.04.10 03:10
"ladiedadieda *ietsmetverzekeringenzo* dadiedada..."quote:Op woensdag 28 april 2010 06:50 schreef Klonk het volgende:
Ja, alles van meegekregen, sirenes, paar flinke klappen (gasflessen o.i.d), wel tragisch, eerst Q-koorts en dan dit er overheen.
Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de reacties in het dorp, voor zover ik weet zijn de eigenaars, even heel goed nadenken, hoe ik zeg zonder smaad aan mijn broek te krijgenNogal teruggetrokken mensen die zich helemaal kapot geprocedeerd hebben om tegen aanleg van de A73 en om daarna verplaatst te worden (de Loerdijk ligt pal aan de afrit Belfeld), hebben zich daarna met hand en tand verzet tegen het asfalteren van het zandpad waar hun bedrijf aan ligt.
Gelukkig leven we in een maatschappij waarin iemand onschuldig is tot het bewezen is maar ik denk dat veel ietwat niet zo ruimdenkende dorpsgenoten iets zullen hebben van aan die brand zit een luchtje...
dat ja, ben er net even langsgereden, niet de ramptoerist uitgehangen maar het zijn de stallen die het dichtst bij het woonhuis staan dus als je dat aansteekt dan heb je echt het iq van een pot pindakaas, ben erg nieuwsgierig naar en of er ooit wat van bekend gaat worden..quote:Op woensdag 28 april 2010 09:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
"ladiedadieda *ietsmetverzekeringenzo* dadiedada..."
Aangezien de overheid bij die Q-koorts nog geen blokje geitenkaas vergoed, zou ik er echt niet gek van staan te kijken.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ja, ben er net even langsgereden, niet de ramptoerist uitgehangen maar het zijn de stallen die het dichtst bij het woonhuis staan dus als je dat aansteekt dan heb je echt het iq van een pot pindakaas, ben erg nieuwsgierig naar en of er ooit wat van bekend gaat worden..
Ja, maar ik moet nog steeds kaarten halen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef FallingSky het volgende:
Venlo, de grootste offline community.
Iemand hier naar Deja vu XL 5 juni ?
Neem de Heutzstraat of de Burgemeester van Rijnsingelquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Klonk het volgende:
godverdomme, zijn ze helemaal fucking gestoord bij die tunnel moet je overheen tegenwoordig alleen hebben ze daar nu een brug gebouwd, de tering wat een steil kreng en gootjes om een fiets naar boven te duwen zitten er ook niet.
waarschijnlijk zit er ergens makkelijk bereikbaar een fietsoversteekplaats maar die staat dan niet aangegeven...
quote:Bierfestival op Markt
woensdag 19 mei 2010, 12:42
Kasteleins aan de Markt en de Steenstraat organiseren volgend weekend een tweedaags bierfestival. Bezoekers kunnen meer dan veertig speciaalbieren beoordelen.
Het bierfestival is op zaterdag 29 en zondag 30 mei. Tien brouwerijen uit Nederland en België presenteren er hun bieren. Bezoekers kunnen voor ¤ 1,50 een proefglas laten vullen met speciaalbier.
Het bierfestival wordt georganiseerd door cafés Central, Old Dutch, In den Dorstigen Haen en De Roeëje Lieuw.
Ik kom niet uit Roermond of Venlo dus ik kan niet helemaal objectief zijn over alle voor- en nadelen, maar ik vind Roermond wel een mooiere stad als ik eerlijk moet zijn.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:30 schreef Ruder het volgende:Je kunt er best gezellig shoppen en je hebt een of andere semi-hippe club maar voor de rest
Venlo heeft ook z'n mooie plekjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Roermond of Venlo dus ik kan niet helemaal objectief zijn over alle voor- en nadelen, maar ik vind Roermond wel een mooiere stad als ik eerlijk moet zijn.
De bus naar Belfeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
Venlo heeft ook z'n mooie plekjes.
Gisteren nog langs de maasoevers gefietst zowel de Blerickse als de Venlose kant, is stieken best wel mooi, den de hei (grote Heide), Joamerdal, Wilhelminapark, Herungerberg, Schaapsdijkberg, etc etc
Op het terras met uitzicht over de Maas!quote:
Mietjequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op het terras met uitzicht over de Maas!Ben daar overigens vorig jaar wel gaan rennen omdat het percentage wespen de spuigaten uitliep.
Tussen één en tien van die kutbeesten is een groot verschil! PvdD links (moehaha.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
Mietje
in Duitsland hebben ze daar hippe wespenverneitingsmachines voor, maar dat mag in Nederland helaas niet.
Echt een heerlijk gevoel om ze met 30 tegelijk te zijn exploderen door de stroomschok, en vooral die rookwalm die er na komt.
Eens is!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef Ruder het volgende:
Het was weereens rokjesweer in Venlo vandaag!
Heb ik eindelijk een medestander gevonden met mijn 'Bundesland Noord Limburg'?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef fratsman het volgende:
Altijd weer de overtreffende trap, die Duitsers. Nederland heeft een lang weekend vrij gehad, en zij hebben gewoon vakantie!
Dan gewoon bij Nordrhein Westfalenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een medestander gevonden met mijn 'Bundesland Noord Limburg'?
Venlo wordt gewoon 'Kreis Siebengewald'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dan gewoon bij Nordrhein Westfalen
Het zou wel beter zijn voor de Venlose kermis, een paar van die mooie Duitse zaken
Dien hollands is in eders geval neet good, zoe te laeze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef ReWout het volgende:
Enigste goeie aan Venlo is Fontys en de trein verbinding maar Duitsland![]()
Beter dat dan bij de Belgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een medestander gevonden met mijn 'Bundesland Noord Limburg'?
Was ik al bang voorquote:Op zondag 30 mei 2010 18:37 schreef Klonk het volgende:
ik ook niet![]()
gaat over de oprichting in Blerick en daarna vrolijk verder naar 1965 waarop ze op het nieuwe terrein komen
quote:Omroep Venlo opnieuw beste omroep
woensdag 2 juni 2010, 18:37
Omroep Venlo is woensdag voor de derde keer uitgeroepen tot beste lokale omroep van Nederland.
Eerder kreeg de omroep de prijs al in 1998 en 2005. Omroep Venlo had concurrentie van negen andere lokale omroepen. De uitreiking vond plaats bij Beeld en Geluid in Hilversum.
Eerder vanmiddag won de documentaire 'Het Venlo Incident, 70 jaar na dato' ook al de prijs voor beste tv-productie van een lokale omroep in 2009.
Prima lokale omroep. Al heb ik geen idee hoe het gesteld is met andere lokale omroepenquote:
Ze sporen niet, woon je in Arcen moet je voor een paspoort naar Venloquote:De gemeente Venlo sluit de stadswinkels in de stadsdelen Tegelen en Arcen.
Die sluiting maakt deel uit van de bezuiningsoperatie die de komende jaren wordt doorgevoerd. Venlo moet tot 2014 zo'n 19 miljoen euro besparen. Nu kunnen mensen uit de stadsdelen nog in hun eigen buurt terecht voor het regelen van burgerzaken. In de toekomst moeten ze naar een centraal gemeenteloket in het centrum van Venlo. Eerder werd de stadswinkel in Blerick al gesloten. De gemeenteraad buigt zich op 30 juni over dit plan.
Ah, ja, ik ben er morgen bijquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:36 schreef FallingSky het volgende:
Venlo, de grootste offline community.
Iemand hier naar Deja vu XL 5 juni ?
Ik ook zeer waarschijnlijkquote:
Jaaa, er komen weer verkiezingen en iedereen die het woord Venlo hoort schreeuwt meteen PVV! Zelfs hier op het werk weten die Belgen dat Geert uit Venlo komt...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:16 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik ook zeer waarschijnlijk![]()
Ik ben me trouwens nou al aan het ergeren dat volgende week iedereen in Venlo wel weer op de PVV gaat stemmen![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef ganzenherder het volgende:
Was erg leuk dat deja vu xl.
Qua organisatie kan er het een en ander nog beter. Maar voor een 1e keer was het echt prima
Ik ben gisteren ook lastminute met een paar vrienden naar Deja Vu XL geweest, dus wel 2,50 meer gedokt maarachjah, dat is nou ook geen wereldbedrag.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad.Eerste editie was tof, het is nu zaak om bij volgende edities de oneffenheden weg te werken.
![]()
Zelf vond ik voornamelijk de toiletten erg matig. Veels te weinig capaciteit voor zoveel volk. Het is dan ook niet vreemd dat er flink gewildplast werdt. Vervolgens komt er zo'n KutBennie van de beveiliging die je op agressieve wijze duidelijk maakt dat dat niet de bedoeling is.Ik zeg nog tegen die vent of ie nog andere opties wist aangezien er een rij van minstens 20 minuten stond, maar het enige wat er uit kwam was "devolgendekeergajeeruit!!![/Aso-accent]
"Wat jij wil jongen" en ik ben weggelopen.
Ik erger me sowieso bij evenementen in Venlo eraan dat het constant hetzelfde kutbedrijf is wat voor de beveiliging zorgt. Alzeleven die anabolenkneuzen met die groene polo's en allemaal het iq van een pedaalemmer en asociaal tot en met.![]()
Ik heb het 1 keer bij Freefunk meegemaakt dat het een ander bedrijf was. Heel vriendelijk, ze heetten je welkom, vroegen of ze je even mochten fouilleren, en wensten je daarna een fijne dag.
Maar ja, "Het hoort erbij" zullen we maar zeggen.
Dat ze maar fijn in vkz blijvenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:08 schreef Klonk het volgende:
als je in VKZ kijkt zie je dat er genoeg van die PVV stemmers klapjosti´s op FOK! rondlopen en de internetheld uit aan het hangen zijn
En zaterdag was je drijfnat?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:15 schreef ganzenherder het volgende:
Was erg gezellig vorige week maandag op de Mert![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef Joysa het volgende:
Is er een bom gevallen op Venlo ofzo?
Minsekinder wat rustig heej!
Toen zat ik in Nijmegen. En om nou te zeggen dat het zoveel heeft geregend?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef fratsman het volgende:
[..]
En zaterdag was je drijfnat?
En inderdaad, iedereen al op vakantie ofzo?![]()
Ja dat denk ik..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken he?
Blijkbaar hebben de Venlonaren iets beters te doen dan op FOK! rondhangen ofzo...
Nou, het viel er een paar keer behoorlijk hard uit. Ik stond binnen op de Parade, maar ik denk dat 3000 man op de Markt niet echt snel een veilig heenkomen hebben kunnen zoeken.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Toen zat ik in Nijmegen. En om nou te zeggen dat het zoveel heeft geregend?
Ja gek he, de van Gansewinkelwagen die normaal door Belfeld gaat, moest nu uitrukken voor een hennepplantage.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Klonk het volgende:
BREAKING NEWS FROM BELFELD
20:48 en de biobak staat nog altijd vol aan de straat
Ik zei al tegen mijn (Belfeldse) collega; "Alweer?? Het is de laatste tijd wel kassa bij jullie daar!"quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Klonk het volgende:
of ze zitten daar nu gewoon knetter stoned te wezen
maar het is wat in Belfeld, alleen dit jaar al 3 hennepplantages gevonden
quote:
Het was in de hele stad mauw.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:06 schreef Klonk het volgende:
ik was vanmiddag in de FRS en ik snap niet dat die winkel nog geld verdient man, het was er doodstil
een Backwerk (nuttige broodjeszaak) i.p.v. nutteloze posterwinkel in Venlo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:05 schreef fratsman het volgende:
Expo schijnt gefuseerd te zijn met FRS. Wat daar van terecht gaat komen; geen idee.
Vals alarm gisteren?quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:07 schreef Klonk het volgende:
en mijn biobak staat nog steeds vol aan de straat
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:11 schreef Klonk het volgende:
ze worden morgen leeggemaakt, heb ik uit betrouwbare bron, lees een sjagerijnige ambtenaar bij de gemeente Venlo, vernomen
Det neump men noow ein pleonasme, mien baeste Klonk.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:59 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Det neump men noow ein pleonasme, mien baeste Klonk.
Backwerk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:22 schreef Ruder het volgende:
[..]
een Backwerk (nuttige broodjeszaak) i.p.v. nutteloze posterwinkel in Venlo.
Op het station is ook niks te doen trouwens.
Oh... Dan ben ik er meerdere keren voorbij gelopen zonder hem te hebben gezien denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2010 06:04 schreef Klonk het volgende:
die is er al, op de plek waar eerst de expo zat
Hmm ok, jammer dat ik er niet bij was toen de sfeer nog goed was... ik heb wel gehoord dat het echt overal kei druk was? Ik ben na de wedstrijd rond 3 nog de stad in gegaan maar alles was al helemaal dood...quote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef fratsman het volgende:
Inderdaad weinig te beleven hier.
Ik was in de stad gisteren. Heb op de Parade gekeken. Supersfeer die alleen heel snel omsloeg. Heb na de wedstrijd nog een biertje gedronken en ben toen naar huis gegaan.
Ik vond het wel gezellig, allen jammer dat de stad maar tot een uur of 3.00 open was. Had meer kunnen zijnquote:Op maandag 12 juli 2010 11:05 schreef fratsman het volgende:
Inderdaad weinig te beleven hier.
Ik was in de stad gisteren. Heb op de Parade gekeken. Supersfeer die alleen heel snel omsloeg. Heb na de wedstrijd nog een biertje gedronken en ben toen naar huis gegaan.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:45 schreef fratsman het volgende:
Is er iemand gisteren gebeld om "verleid" te worden door het ZPF?
quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:35 schreef ganzenherder het volgende:
Verfrissend tornado'tje net zeg, alle planten hoger dan 2 meter zijn gesneuveld. Zelden zulk bizar weer meegemaakt
Achteraf gezien jammer dat ik die gigantische wolkenmassa die met 500 km/u op me kwam afgestormd niet gefilmd heb. Je zag het noodweer echt op je afstormenquote:Op woensdag 14 juli 2010 18:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Was kort maar heftig ja.
Foto's: Limburg #51 - Wachtend op noodweer!
En nog eentje: KNMI geeft weeralarm af
Kijk, dit vind ik nou interessant!quote:
'Romeins Venlo ouder dan Nijmegen'
donderdag 15 juli 2010, 20:13
Het Romeinse Venlo is ouder dan het Romeinse Nijmegen. Dat blijkt uit archeologisch onderzoek dat is gedaan bij de bouw van de Maasboulevard.
Bij opgravingen zijn Romeinse vondsten uit 19 voor Christus gedaan.
Morgen meer details over de Romeinse en Middeleeuwse geschiedenis van Venlo. Dan wordt namelijk een rapport met de resultaten van het archeologisch onderzoek gepresenteerd.
En Venlo wordt op zijn tijd weer gpwned door Blerick/Blariacumquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kijk, dit vind ik nou interessant!Er word altijd geroepen dat Nijmegen de oudste stad van Nederland is, maar volgens mij komen wij een heel eind in de buurt. Ben benieuwd wat er uit dat onderzoek komt rollen.
Als ze bij de kazerne gaan graven haalt Blerick Venlo weer in.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
En Venlo wordt op zijn tijd weer gpwned door Blerick/Blariacum
Ik had al zo mijn vermoedens maar door de ava wist ik het nu praktisch zekerquote:Op zondag 25 juli 2010 12:21 schreef fratsman het volgende:
Haha! Ja, ik heb eindelijk weer eens een avatar erbij gezet.Moet wel zeggen dat het minder en minder wordt. Kloeken is niet meer wat het geweest is.
Whehehe.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik had al zo mijn vermoedens maar door de ava wist ik het nu praktisch zeker
Ik lurk alleen op Kloeken, vraag me niet waarom maar ik heb niet echt de drang om er zelf te posten...quote:
Hallo! Je vergeet consumptieBonnie st. Claire!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:29 schreef Ruder het volgende:
Wat een slechte lineup heeft het Parkfeest dit jaar zeg.
Caro Emerald (die ik nu al helemaal beu ben), Das Pop (die eerder altijd voor een half gevuld Perron55 speelde), Black Föss (okee die zijn wel leuk) en Jaap van de X-Factor () zijn de 'hoogtepunten'
Kijk het blijft een leuk feest, maar de muzikale line up is wel erg karig. Hopelijk zijn de theatergroepen wel leuk.
Ja okee daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:56 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hallo! Je vergeet consumptieBonnie st. Claire!En ach, ik zie de ZPF voornamelijk als 4 dagen met vrienden bier drinken met leuke muziek op de achtergrond. Je komt jan en alleman tegen, en iedereen heeft goeie zin. Het enige waar ik me ieder jaar aan erger zijn die kutpubers bij de fietsdoorgang, en Daan Doesborgh met z'n rijmelarij.
Maar het draait ook om het onbekende! Ik heb vorig jaar op zondag bijvoorbeeld ontzettend genoten van King Mo in de grote tent. Ik had er nog nooit van gehoord, maar heb echt anderhalf uur staan te genieten van een partij geniale blues. En zo heb ik ieder jaar wel een onbekend bandje wat er voor mij meer dan positief uitspringt. Je moet er alleen toevallig bij uitkomen, niet dat boekje uitpluizen en vervolgens zeggen dat het 4 dagen kut gaat worden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:03 schreef Ruder het volgende:
[..]
Ja okee daar heb je gelijk in.
Maar vorig jaar hadden we met De Staat, Kyteman en Shantel toch een paar leuke bands er tussen zitten
Doe eens een foto? (Ben al minstens drie maanden niet meer in Venlo geweestquote:Op woensdag 28 juli 2010 16:31 schreef Klonk het volgende:
Wat is de skyline verandert nu die toren z´n hoogste punt heeft bereikt
Ja dat is wel ruig maar voor de rest is er niks moois aan die hele Maasboulevard tot nu toe, echt saaie stenen hebben ze gebruikt voor dat winkelcentrum.quote:
Als we het samen bij elkaar leggen lukt het welquote:Op woensdag 28 juli 2010 21:26 schreef fratsman het volgende:
Geen Horeca op de Maasboulevard?!?Snel, wie heeft een paar duizend euro voor me om een tent te beginnen!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:
jullie mogen mij aanraken
ben als een van de eerste fietsers (mischien wel de eerste fietser) over het nieuwe fietsviaduct in Tegelen (over de A73 gefietst), mocht van de wegwerkers daar en ik zag op het nieuwe asfalt nog nergens sporen van andere fietsbanden
ja ik ook, maar mij is het gelukt 44 kilo af te vallen, als ik hem zo zie moet ie dat ook maar eens gaan doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:19 schreef fratsman het volgende:
Wethouder Testroote heeft een Xbox 360.![]()
Stoer hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:53 schreef Klonk het volgende:
jullie mogen mij aanraken
ben als een van de eerste fietsers (mischien wel de eerste fietser) over het nieuwe fietsviaduct in Tegelen (over de A73 gefietst), mocht van de wegwerkers daar en ik zag op het nieuwe asfalt nog nergens sporen van andere fietsbanden
ja, dat zijn van die momenten die ik aan mijn kleinkinderen zou kunnen vertellen, helaas (of gelukkig) zijn Klonkette en ik kinderloosquote:
Volgens mij niet snel...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:46 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Is er trouwens überhaupt kans op het ooit wederkeren van FreeFunk?
One of the best places on earth?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:37 schreef Ruder het volgende:
Wat is Venlo toch een bout stad als je net terug bent van one of the best places on Earth
Budapestquote:
Szigetquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:32 schreef Ruder het volgende:
[..]
Budapest
Wat je daar in een middag aan mooie dames ziet daar doe je in Venlo minstens een jaar over
Niksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:00 schreef fratsman het volgende:
He! Ik ben weer terug van vakantie. Wat heb ik gemist?!?
Noordwijk aan Zee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef Ruder het volgende:
[..]
Niks
Waar ben je geweest in Lloret del Mar, Chersonisos of Mamaris?![]()
Jezus wat voor kant gaan ze dit jaar opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:00 schreef fratsman het volgende:
[..]
Noordwijk aan Zee.Was wel lekker!
![]()
tevens:![]()
![]()
Eens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:15 schreef fratsman het volgende:
Caro Emerald heeft een dikke kont!![]()
Optreden ging wel, vond de band beter.
Eens.quote:Die Syrier met zijn Arabische jengelmuziek gister was niet mijn ding dus daar zijn we gisteren weggegaan.
Eens.quote:Naald & Kraak bij het vriendenpodium was werelds!![]()
Ik ga vanavond pas weer richting park. Zit vanmiddag in Utrecht.quote:Nu even ontbijten en koffiedrinken en dan klaarmaken voor de picknick met ConsumptieBonnie st. Claire!
Om 20.15 op het HP komt die band met die kreupele negers (Ik heb het programmaboekje niet bij de hand.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Eens.
[..]
Ik ga vanavond pas weer richting park. Zit vanmiddag in Utrecht.
Bläck Fööss!!!! Dat wordt weer genieten met het balkondeur open......quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:33 schreef fratsman het volgende:
Ik zit hier met de vingers gekruist te hopen dat het enigzins droog blijft. Wil toch wel heel graag Black Foos zien.
U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:21 schreef -CRASH- het volgende:
Tis een beetje marcaber......
Zingen ze "es gibt ein leben nach den tot" terwijl ik hier de sirenes van een ambulance hoor.
Ze worden zometeen zeikenat op het parkfeest![]()
Waar woon je dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Toch wel fijn als je maar ong. 100 m van het park afwoont.
Was toen naar de nachtopening van MW2 bij GM.... Dat hoeft voor mij niet meer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef fratsman het volgende:
U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had.Heb de bluesband nog gekeken en ben nu net thuis. Het was een fijn ZPF maar het was na vanavond meer dan genoeg. Hopelijk is editie 2011 een zonnigere.
Nu nog een weekje vrij en dan begint het werkende leven weer. Voor de Venlose gamers; GameMania heeft een nachtopening voor Call of Duty; Black ops op 9 november.
Het grote podium staat iig mijn kant op gerichtquote:Waar woon je dan?
Dat kan ik bevestigenquote:
Ja ik had geen tijd om even te komen babbelenquote:
Beter dat ze er ergens nog een potje voor hebben weggestopt, ik heb nog geen jaar gemist sinds ik kon lopen. Maar wat een modderzooi gisteren zegquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef fratsman het volgende:
Dikke strop voor ZPF volgens de krant.
Oh god... stelletje verslaafden bij elkaarquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:03 schreef fratsman het volgende:
[..]
U zei? Blij dat ik de paraplu bij me had.Heb de bluesband nog gekeken en ben nu net thuis. Het was een fijn ZPF maar het was na vanavond meer dan genoeg. Hopelijk is editie 2011 een zonnigere.
Nu nog een weekje vrij en dan begint het werkende leven weer. Voor de Venlose gamers; GameMania heeft een nachtopening voor Call of Duty; Black ops op 9 november.
[..]
Waar woon je dan?
Je doet net alsof je dat niet zag aankomenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef fratsman het volgende:
Dikke strop voor ZPF volgens de krant.
I know, vorig jaar had ik bij Modern Warfare 2 om 0.02 120 man binnen staan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:07 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Oh god... stelletje verslaafden bij elkaar
Dat reservepotje schijnt behoorlijk klein te zijn. Het lijkt op het eerste oog idd op slecht beleid als je 1 tegenvallende editie niet kunt opvangen met 33 voorgaande edities.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef MPG het volgende:
Ik ga er toch wel van uit dat er een reservepotje is. Als organisatie behoor je te weten dat je door weersomstandigheden een keer een slechte editie van je evenementkunt hebben en dat daar reserves voor nodig zijn.
Whehehquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:45 schreef fratsman het volgende:
[..]
I know, vorig jaar had ik bij Modern Warfare 2 om 0.02 120 man binnen staan.
En wat betreft die strop van het ZPF.... Ik vind het vreemd dat er geen buffers zijn, ieder jaar weer die gok om quitte te spelen.... Ik hoop in ieder geval niet dat dit gevolgen gaat hebben voor het voortbestaan.
quote:
Moeten we wel even meeten, wil ondertussen wel weten wie je bentquote:
Het kan mij niet snel genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:54 schreef Mss het volgende:
Oktober al! Dat is snel!
Ik ga hier niet meer weg
En het geit auk lekker snelquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
Wat is het toch een prachtig gezicht hoe ze dat spuuglelijke stadskantoor aan het slopen zijn en van de Blerickse kant zie je de nieuwe maasboulevard erg goed, ziet er mooi uit zo
Alles veur de pruse....quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
De Gouden Tijger anno 2010...![]()
![]()
Ik had het gezien ja. Jezus christus wat een verlepte kledingwinkel weer...quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
blijkbaar nietquote:Op woensdag 8 september 2010 14:10 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ben vorige week ook weer eens in Venlo geweest, en dan voornamelijk in de stad. Maar het viel me idd op dat er steeds meer van die rommel en winkels met van die verschrikkelijke tijgerprintjes-kleding zijn. Hebben we niet genoeg aan 1 Tabacco en 1 rommel-schoenen-winkel???
Weer een sjabbenkledingzaakquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:52 schreef fratsman het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Tijger was meer dan oke halverwege de jaren 90!quote:Op woensdag 8 september 2010 23:42 schreef Linnie20v het volgende:
OMG, m'n ogen wat doe je???![]()
Heb er nog gewerkt en vroegah was het wel oke met uitgaan , dus vind het jammer dat ze er zo'n pauperzaak van hebben gemaakt.
En ik geloof dat Tobakko al een winkel of 4 heeft hier...zelfde eigenaar iig
Joysa, terug ja? Waarom?
Vanmiddag nogff een paar kiekjes gemaaktquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:33 schreef Klonk het volgende:
Wat is het toch een prachtig gezicht hoe ze dat spuuglelijke stadskantoor aan het slopen zijn en van de Blerickse kant zie je de nieuwe maasboulevard erg goed, ziet er mooi uit zo
Ziet er idd ui als een actiefoto....quote:Op donderdag 9 september 2010 07:10 schreef Klonk het volgende:
Goeie actiefoto die bovenste, een waterval van lelijk beton
Ik zal vast wel ergens in de stad te vinden zijn. Nog geen idee waarquote:Op donderdag 16 september 2010 00:31 schreef fratsman het volgende:
Wie gaat er allemaal zaterdag naar de Nach van ut Limburgs Leed?
Idem. Overal en nergens. Bij de Tapperie komt Big Benny, dus dat kan ik wel vergeten, of ik moet om 21.00 al gaan zitten.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zal vast wel ergens in de stad te vinden zijn. Nog geen idee waar.
Ze sporen echt niet, mongolen in de gemeente, miljoenen in een kansloos project als de floriade maar een klein zwembad openhouden dat is dan weer onmogelijk. Ik ga echt niet van Belfeld naar Blerick fietsen om mijn weekelijkse baantjes te trekken, ik ga de grens over en ga in Kaldenkirchen zwemmen.quote:Zwembad Nieuw Steyl gesloten
donderdag 23 september 2010, 15:57
Zwembad Nieuw Steyl gaat per 1 januari 2011 dicht. Dat heeft wethouder Ramon Testroote bevestigd tegenover Omroep Venlo.
Het zwembad voldoet op dit moment niet aan de wettelijke eisen. Om dat wel voor elkaar te krijgen zijn forse ingrepen nodig, die ongeveer vijf miljoen euro kosten. Dat geld is er niet. Vandaar dat ervoor is gekozen om het zwembad te sluiten.
Het besluit zorgt voor een besparing. Jaarlijks is de gemeente op dit moment ongeveer 350.000 euro kwijt aan het zwembad, met name vanwege onderhoud.
De SP is het niet eens met de sluiting. De partij is een handtekeningenactie gestart voor het behoud van het zwembad in Steyl.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze sporen echt niet, mongolen in de gemeente, miljoenen in een kansloos project als de floriade maar een klein zwembad openhouden dat is dan weer onmogelijk. Ik ga echt niet van Belfeld naar Blerick fietsen om mijn weekelijkse baantjes te trekken, ik ga de grens over en ga in Kaldenkirchen zwemmen.
Ik heb het voordeel dat ik dat kan doen, al de ouwetjes die er komen lukt dat niet zo makkelijk, en het enige bad wat we dan overhouden in Venlo is het geweldige zwembad in Blerick![]()
Maar goed, door de Floriade staan we straks natuurlijk wel op de kaart
Heb een vriend uit Venloquote:
ik zit toevallig in de star bugs nuquote:
Vriendjequote:
Kom gerust eens langs, gezelligquote:Op maandag 27 september 2010 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoin, ik ben nog nooit in Venlo geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |