Venlo heeft ook z'n mooie plekjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:35 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Ik kom niet uit Roermond of Venlo dus ik kan niet helemaal objectief zijn over alle voor- en nadelen, maar ik vind Roermond wel een mooiere stad als ik eerlijk moet zijn.
De bus naar Belfeldquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Ruder het volgende:
[..]
Venlo heeft ook z'n mooie plekjes.
Gisteren nog langs de maasoevers gefietst zowel de Blerickse als de Venlose kant, is stieken best wel mooi, den de hei (grote Heide), Joamerdal, Wilhelminapark, Herungerberg, Schaapsdijkberg, etc etc
Op het terras met uitzicht over de Maas!quote:
Mietjequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Op het terras met uitzicht over de Maas!Ben daar overigens vorig jaar wel gaan rennen omdat het percentage wespen de spuigaten uitliep.
Tussen één en tien van die kutbeesten is een groot verschil! PvdD links (moehaha.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:40 schreef Ruder het volgende:
[..]
Mietje
in Duitsland hebben ze daar hippe wespenverneitingsmachines voor, maar dat mag in Nederland helaas niet.
Echt een heerlijk gevoel om ze met 30 tegelijk te zijn exploderen door de stroomschok, en vooral die rookwalm die er na komt.
Eens is!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef Ruder het volgende:
Het was weereens rokjesweer in Venlo vandaag!
Heb ik eindelijk een medestander gevonden met mijn 'Bundesland Noord Limburg'?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:21 schreef fratsman het volgende:
Altijd weer de overtreffende trap, die Duitsers. Nederland heeft een lang weekend vrij gehad, en zij hebben gewoon vakantie!
Dan gewoon bij Nordrhein Westfalenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een medestander gevonden met mijn 'Bundesland Noord Limburg'?
Venlo wordt gewoon 'Kreis Siebengewald'quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:28 schreef Ruder het volgende:
[..]
Dan gewoon bij Nordrhein Westfalen
Het zou wel beter zijn voor de Venlose kermis, een paar van die mooie Duitse zaken
Dien hollands is in eders geval neet good, zoe te laeze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef ReWout het volgende:
Enigste goeie aan Venlo is Fontys en de trein verbinding maar Duitsland![]()
Beter dat dan bij de Belgenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:17 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk een medestander gevonden met mijn 'Bundesland Noord Limburg'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |